abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:32:27 #1
286575 Roces18
Chef de party
pi_172990887
Ik werk nu al een x aantal maanden in mijn nieuwe baan. Maar het is niet echt wat ik ervan verwacht had.

Opdrachten die in een veel te kort tijdsbestek moeten worden uitgevoerd, wat vervolgens niemand haalt omdat het zeer onrealistisch is. Vervolgens lever je in op kwaliteit omdat je het anders niet haalt krijg je daar gezeik over. Hangt constant een negatieve werksfeer waarin fouten van iedereen worden uitvergroot tijdens de vergaderingen om te laten zien; kijk mij eens goed zijn en jou eens slecht zijn. Bedrijf zwemt in het geld, maar het is alleen maar bezuinigen, bezuinigen en nog meer bezuinigen. En ik ben er een beetje klaar mee om 2x zo hard als de rest te werken en nog steeds een lading negativiteit te ontvangen. Een compliment is er nooit bij.

En dan zeggen ze dat ze zelf wel die opdrachten keurig binnen x tijd af zouden hebben alsof ik een amateur ben. Wanneer ik om feedback vraag, hoe ik (en de rest) het wel zouden kunnen halen, krijg ik vage antwoorden i.p.v. concrete verbeterpunten. Maar wel achteraf klagen dat ik te 'langzaam' ben i.p.v. tussentijds met opbouwend kritiek te komen om dit te voorkomen. Nou langzaam is wel het laatste wat in mijn woordenboek staat. Nu weet ik dat ze dit bijhouden in mijn dossier... (mooi man!)

Ik moest dit gewoon even van mij afschrijven... daar ik niet zo goed weet wat ik er nu mee moet doen want dit heeft natuurlijk ook zijn invloed op mijn privé wanneer je elke dag thuiskomt met gezeik aan je kop..

Nu ben ik sowieso van plan om eens een goed gesprek te hebben met mijn directeur zodra die terug is van vakantie want ik ben er een beetje klaar mee aangezien dit is gewoon een voorbode dat ze mijn contract niet gaan verlengen... (terwijl ik juist deze baan uit 3/4 opties had gekozen) |:(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_172990984