abonnement Unibet Coolblue
pi_172990733
quote:
DEN HAAG - De omstreden haatsjeik Fawaz Jneid is, ondanks een verbod, toch actief in Den Haag. Onder de noemer Islamitische boekwinkel Stichting Qanitoen runt de salafistische sjeik sinds enkele weken een moskee op de grens van de wijken Transvaal en Schilderswijk. Buurtbewoners zijn verbijsterd.

„Elke vrijdagmiddag zien we mannen met opgerolde kleedjes onder de arm naar binnen gaan”, zegt een omwonende die anoniem wil blijven. „Ze komen lopend en zetten de auto uit het zicht. De imam is meerdere keren gespot. Hij rijdt in een oranje Toyota en groet iedereen die hij op straat tegenkomt. Dit strookt totaal niet met wat de burgemeester heeft beloofd: geen moskee in de Cillierstraat.”

Alleen bedrijfsmatige activiteiten
Eind vorig jaar liet oud-burgemeester Van Aartsen aan Qanitoen weten geen toestemming te geven voor een gebedshuis. Reden: in het erfpachtcontract staat dat er op de begane grond van de twee aangekochte panden alleen bedrijfsmatige activiteiten ontplooid mogen worden. Om in de gaten te kunnen houden wat zich in de panden afspeelt, liet Van Aartsen destijds een camera plaatsen.

’Stomverbaasd’
Dat de stichting desondanks een moskee wist te openen, is voor de buurt nauwelijks te geloven. „Ik ben stomverbaasd”, zegt omwonende Xandra Landwehr. „De burgemeester heeft blijkbaar zomaar iets lopen roepen. En ja, natuurlijk hebben zij een punt: in het verleden zat hier ook een stichting (Sakaleyn, red.) die mocht praktiseren. Wij vragen ons al jarenlang af welke regels er zijn voor religieuze stichtingen, maar de gemeente Den Haag blijft oorverdovend stil.”

Landwehr zegt op vrijdag 21 juli voor het eerst last te hebben gehad van de moskee. „We hoorden schreeuwend prediken in de ruimte die was bezet door tientallen jongens en mannen, die op de grond zaten. Toen ik de gemeente belde, kreeg ik vreemd genoeg het advies via de website melding te doen van woningoverlast.”

De lokale CDA-fractie schrikt van de activiteiten in Transvaal.

’Deze man is zeer ongewenst’
„Deze man en zijn stichting zijn zeer ongewenst in Den Haag en niet te vergeten ook heel omstreden in de Haagse moslimgemeenschap”, reageert fractievoorzitter Daniëlle Koster. „Ik vraag me dan ook af waarom hier nog niet tegen is opgetreden.”

De Stichting Qanitoen heeft inmiddels een rechtszaak aangespannen tegen de gemeente. Een vertegenwoordiger van de stichting liet gisteren weten dat het pand ’een openbare gelegenheid is’ waar, ’zoals iedereen kan zien, ook mensen met opgerolde kleedjes komen’. „We zijn nog volop in de opbouwfase. Maar eigenlijk ga ik er niet meer over. Belt u maar terug”, aldus de woordvoerder, die later op de dag totaal niet meer reageert op telefoontjes.

De Syrische prediker Fawaz Jneid werd onder meer veroordeeld voor het afsluiten van illegale sharia-huwelijken.
Bron: Telegraaf

ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 08:53:30 Is geen moskee maar islamitische boekwinkel waar ook ruimte is om het gebed te verrichten. https://t.co/UfGJbgTRjs reageer retweet


Gewoon een middelvinger naar iedereen, want het haat prediken moet immers gewoon doorgaan. Prachtig hoe dat volk maar blijft liegen en bedriegen, en de meeste van onze politici blijven maar in die leugens geloven, maar ja het Nederlandse volk blijft dan weer geloven in de zoveelste belofte of praatjes van politici. _O-
pi_172990758
OMG ik was vorige week nog in Den Haag !!!! Ontsnapt aan een aanslag.
Het komt wel heel dichtbij zo!!!
U MAD?
pi_172990821
Geweldige foto in de op _O-
pi_172990860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Geweldige foto in de op _O-
Vind vooral hoe hij zijn etalage heeft uitgestald om zijn boeken te verkopen mooi om te zien. _O_
pi_172991098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf

ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 08:53:30 Is geen moskee maar islamitische boekwinkel waar ook ruimte is om het gebed te verrichten. https://t.co/UfGJbgTRjs reageer retweet
[ afbeelding ]

Gewoon een middelvinger naar iedereen, want het haat prediken moet immers gewoon doorgaan. Prachtig hoe dat volk maar blijft liegen en bedriegen, en de meeste van onze politici blijven maar in die leugens geloven, maar ja het Nederlandse volk blijft dan weer geloven in de zoveelste belofte of praatjes van politici. _O-
Tsja......stond erbij en keek ernaar.
We doen toch ook niks als volk om het tij te keren? 50 jaar geleden hadden we dit nooit gepikt en was een ware volksopstand het gevolg geweest. Schijnbaar moet er eerst écht stront aan de knikker komen wil men in dit land eens gaan doorpakken :{ .
pi_172991599
Men vindt het promoten van genderneutraliteit blijkbaar belangrijker dan haatimams uitzetten.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:10:02 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_172991651
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:44 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Tsja......stond erbij en keek ernaar.
We doen toch ook niks als volk om het tij te keren? 50 jaar geleden hadden we dit nooit gepikt en was een ware volksopstand het gevolg geweest. Schijnbaar moet er eerst écht stront aan de knikker komen wil men in dit land eens gaan doorpakken :{ .
50 jaar geleden had het ons geen reet kunnen schelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_172991653
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:44 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Tsja......stond erbij en keek ernaar.
We doen toch ook niks als volk om het tij te keren?
Maar wat doe jij er zelf aan? Een betere wereld begint bij jezelf, dus zeg op dan!
U MAD?
pi_172991683
Ik vraag mij af of de gemeente hem juridisch iets kan maken, wie weet heeft hij een maas in de wet ontdekt om toch een moskee uit te buiten. Wordt wel een interessante beslissing, een uitspraak in het voordeel van deze man kan een kettingreactie veroorzaken voor overal islamitische zaken waar gepreekt kan/mag worden.
pi_172991871
Salafisme is als nazisme, de een is al verboden, nu de ander nog.
pi_172991972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Vind vooral hoe hij zijn etalage heeft uitgestald om zijn boeken te verkopen mooi om te zien. _O_
Zakenmannetje heur.
pi_172992292
Zodra rat van Doorn erbij betrokken is, moeten alle alarmbellen gaan rinkelen. Deze veroordeelde drugshandelaar is nergens vies van.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:52:56 #13
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_172992385
Als ze er vanaf weten, en er niks aan willen doen,en het dus toelaten, dan zijn ze medeplichtig voor deze haatzaaierij, en moeten ze ook aangeklaagd wordsen. Die softe aanpak altijd :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:21:13 #14
186611 Haags
pi_172992905
Je verwacht het niet
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:28:59 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172993087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je verwacht het niet
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:45:29 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_172993555
ik verwachtte wel zoiets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:48:57 #17
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172993658
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:44 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Tsja......stond erbij en keek ernaar.
We doen toch ook niks als volk om het tij te keren? 50 jaar geleden hadden we dit nooit gepikt en was een ware volksopstand het gevolg geweest. Schijnbaar moet er eerst écht stront aan de knikker komen wil men in dit land eens gaan doorpakken :{ .
Degenen die er iets tegen doen worden opgepakt en bestraft. Zo werkt Nederland.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_172994016
Welke idioot heeft deze man eigenlijk een Nederlands paspoort gegeven?

quote:
Fawaz Jneid werd geboren in Libanon, maar kreeg na zijn geboorte de Syrische nationaliteit. Hij werkte als imam in Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten. Na de Golfoorlog kreeg hij daar problemen vanwege zijn anti-Amerikaanse houding en vertrok in 1992 naar Nederland.
Of is dit het gevolg van het generaal pardon? Hopelijk trekken ze dit paspoort snel in, wij hoeven geen radicalen in Nederland. :N
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:39:23 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172994943
Anti-Amerikaans en dan "vluchten" naar een NAVO-lidstaat :') Wat hebben dit soort walgelijke figuren toch een ton boter op hun hoofd.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:45:40 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172995086
En we staan er bij en kijken er naar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172995305


Wat een vent. :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172995687
Fik erin. Weg met die gasten...
Politicus moeten niet gaan piepen, maar aanpakken.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_172996010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een vent. :X
Knuffelimam? Had al op Geenstijl wat gelezen over sommige twitter comments, ongelooflijk dat linkse volk 8)7 Wat een lieve man, ondanks het doodwensen van anderen, afvallen van homo's en het sluiten van sharia huwelijken. Nee een echt pareltje deze grote knuffelbeer.
pi_172997355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Knuffelimam? Had al op Geenstijl wat gelezen over sommige twitter comments, ongelooflijk dat linkse volk 8)7 Wat een lieve man, ondanks het doodwensen van anderen, afvallen van homo's en het sluiten van sharia huwelijken. Nee een echt pareltje deze grote knuffelbeer.
Ja en als men begint over zijn homo-haat gewoon naar de joden wijzen, daar zijn ze goed in. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172997790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een vent. :X
Wat is dat voor achterlijke opmerking in antwoord op die homohaat opmerking :')
Scratch that... wat is dit voor achterlijk persoon :')
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:09:32 #26
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999235
quote:
Gewoon een middelvinger naar iedereen, want het haat prediken moet immers gewoon doorgaan. Prachtig hoe dat volk maar blijft liegen en bedriegen, en de meeste van onze politici blijven maar in die leugens geloven,
Nee hoor, vandaar ook de camera en zo. Maar we kunnen in Nederland niemand verbieden om legale dingen te doen. Ook haatbaarden niet.
quote:
maar ja het Nederlandse volk blijft dan weer geloven in de zoveelste belofte of praatjes van politici. _O-
Politici en haatbaarden gelijkstellen is dan weer erg onsmakelijk.
pi_172999387
Een islamitische boekwinkel? Wat is dat dan? Alleen islamieten mogen naar binnen?
There are only 151 Pokémon.
pi_172999470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja en als men begint over zijn homo-haat gewoon naar de joden wijzen, daar zijn ze goed in. :r
Vooral rat van Doorn. Z,n twitteraccount staat er vol mee en met het woordje Ja maar.......
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172999515
Krijgen we straks ook islamitische ziekenhuizen en bibliotheken of wat?
There are only 151 Pokémon.
pi_172999666
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Knuffelimam? Had al op Geenstijl wat gelezen over sommige twitter comments, ongelooflijk dat linkse volk 8)7 Wat een lieve man, ondanks het doodwensen van anderen, afvallen van homo's en het sluiten van sharia huwelijken. Nee een echt pareltje deze grote knuffelbeer.
Ik vind het wel grappig dat het slecht het anderstalig slecht bestrijd. Is een prima zaak voor onze hoeren. Toch?
pi_172999780
Het houdt niet op, niet vanzelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_172999926
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:37 schreef Red_85 het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
idd :Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173011925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:37 schreef Red_85 het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Niet lullen, maar poetsen. Doe er wat aan, ipv huilen een forum.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173012098
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet lullen, maar poetsen. Doe er wat aan, ipv huilen een forum.
wat moeten we doen dan? Het volk heeft gesproken bij de verkiezingen maar de politici negeren het.
There are only 151 Pokémon.
pi_173016472
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:08 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

wat moeten we doen dan? Het volk heeft gesproken bij de verkiezingen maar de politici negeren het.
Inderdaad, het volk heeft gesproken. Die hebben kennelijk een andere mening dan een anonieme Fokker.
Allah Al Watan Al Malik
  Spellchecker woensdag 9 augustus 2017 @ 12:27:51 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173016511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef Eenskijken het volgende:
Een islamitische boekwinkel? Wat is dat dan? Alleen islamieten mogen naar binnen?
Met boeken die je van rechts naar links moet lezen.
pi_173016615
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet lullen, maar poetsen. Doe er wat aan, ipv huilen een forum.
Wat wil je dat ik ga doen dan?
Kijk, wij NLers zijn geen volk wat direct een bomgordel om gaat doen als we ergens het niet mee eens zijn.

Maar ik maak op uit je reacties dat je het allemaal wel prima vind dat zo'n stuk gespuis zijn haat komt spuien over alles wat niet moslim is. Moet je hem ook kunnen terug verwachten dat mensen jou en je volk natuurlijk niet meer zo aardig gaan vinden, maar dan is het opeens 'discriminatie'.

Wat ga jij hier aan doen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173016635
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, het volk heeft gesproken. Die hebben kennelijk een andere mening dan een anonieme Fokker.
Nee.
Een meerderheid heeft 'rechts' gestemt. NL wordt langzaam een beetje klaar met dat gekloot van de haatbaarden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173017175
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet lullen, maar poetsen. Doe er wat aan, ipv huilen een forum.
Dat is verboden en tevens 'racisme'
pi_173017269
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee.
Een meerderheid heeft 'rechts' gestemt. NL wordt langzaam een beetje klaar met dat gekloot van de haatbaarden.
Klaar zijn met haatbaarden heeft weinig met links of rechts stemmen te maken, snoeptomaatje van me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173017299
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:33 schreef Red_85 het volgende:

Wat wil je dat ik ga doen dan?
Kijk, wij NLers zijn geen volk wat direct een bomgordel om gaat doen als we ergens het niet mee eens zijn.

Maar ik maak op uit je reacties dat je het allemaal wel prima vind dat zo'n stuk gespuis zijn haat komt spuien over alles wat niet moslim is. Moet je hem ook kunnen terug verwachten dat mensen jou en je volk natuurlijk niet meer zo aardig gaan vinden, maar dan is het opeens 'discriminatie'.

Wat ga jij hier aan doen?
Niks, hij is net als jij. Haatzaaien. Ik doe toch ook niets tegen jou? Ik moet wel consequent zijn natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173017443
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik ga doen dan?
Kijk, wij NLers zijn geen volk wat direct een bomgordel om gaat doen als we ergens het niet mee eens zijn.

Maar ik maak op uit je reacties dat je het allemaal wel prima vind dat zo'n stuk gespuis zijn haat komt spuien over alles wat niet moslim is. Moet je hem ook kunnen terug verwachten dat mensen jou en je volk natuurlijk niet meer zo aardig gaan vinden, maar dan is het opeens 'discriminatie'.

Wat ga jij hier aan doen?
Bomgordels zijn geloof ik niet meer zo hip. Autootje/vrachtwaggel inrijden op mensen is ''het'' ding van dit moment.
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks, hij is net als jij. Haatzaaien. Ik doe toch ook niets tegen jou? Ik moet wel consequent zijn natuurlijk.
Jij is net als hij. Lekker haten op de haters die de hatende haters haten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:32:29 #43
3542 Gia
User under construction
pi_173017813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:25 schreef Eenskijken het volgende:
Krijgen we straks ook islamitische ziekenhuizen en bibliotheken of wat?
Bejaardenhuizen zijn er al, dus die kans is best groot.
Overigens zijn er ook al ziekenhuizen die halal voedsel serveren.
pi_173017925
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Bejaardenhuizen zijn er al, dus die kans is best groot.
Overigens zijn er ook al ziekenhuizen die halal voedsel serveren.
Vergeet de islamitische scholen niet
pi_173018569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Bejaardenhuizen zijn er al, dus die kans is best groot.
Overigens zijn er ook al ziekenhuizen die halal voedsel serveren.
Gelukkig maar. Dat is fantastisch!
Allah Al Watan Al Malik
pi_173018619
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks, hij is net als jij. Haatzaaien. Ik doe toch ook niets tegen jou? Ik moet wel consequent zijn natuurlijk.
Ik sta niet te predikken voor een meute dat alle mensen met een andere mening dan ikzelf, maar uit de weggeruimd moeten worden. Ik ben alleen niet zo tolerant tegen intoleranten. Wezenlijk verschil.

Ga jij maar verder met haten op alle niet moslims dan. Kom je ver mee in West Europa...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173018631
quote:
15s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Bomgordels zijn geloof ik niet meer zo hip. Autootje/vrachtwaggel inrijden op mensen is ''het'' ding van dit moment.

[..]

Jij is net als hij. Lekker haten op de haters die de hatende haters haten.
Suske en Wiske?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173018939
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik sta niet te predikken voor een meute dat alle mensen met een andere mening dan ikzelf, maar uit de weggeruimd moeten worden. Ik ben alleen niet zo tolerant tegen intoleranten. Wezenlijk verschil.

Ga jij maar verder met haten op alle niet moslims dan. Kom je ver mee in West Europa...
Ik heb nimmer niet-moslims gehaat, noch heb ik gepleit voor deportaties van niet-moslims of andere vormen van discriminatie jegens niet-moslims. Laat staan dat ik openlijk propageer dat ze hier niet zouden thuishoren of dat er maar een bom op een x-niet-moslimland moet worden gegooid. En zo kan ik nog wel verder gaan. Dus Red_85, Fawaz is zeker geen lekkere - maar om het nu uit de mond van jou te horen is een beetje een pot-ketel verhaal.

Er zit een wezenlijk verschil tussen het afwijzen van zowel radicaal rechts en salafisme enerzijds en het anderzijds hypocriet lopen schijten op moslims en tegelijkertijd iemand die schijt op niet-moslims af te zeiken, You catch my drift, komkommertje?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:28:13 #49
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173019042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nimmer niet-moslims gehaat, noch heb ik gepleit voor deportaties van niet-moslims of andere vormen van discriminatie jegens niet-moslims. Laat staan dat ik openlijk propageer dat ze hier niet zouden thuishoren of dat er maar een bom op een x-niet-moslimland moet worden gegooid. En zo kan ik nog wel verder gaan. Dus Red_85, Fawaz is zeker geen lekkere - maar om het nu uit de mond van jou te horen is een beetje een pot-ketel verhaal.

Er zit een wezenlijk verschil tussen het afwijzen van zowel radicaal rechts en salafisme enerzijds en het anderzijds hypocriet lopen schijten op moslims en tegelijkertijd iemand die schijt op niet-moslims af te zeiken, You catch my drift, komkommertje?
Maar als jouw dochter straks met een seculiere autochtoon aan komt zetten, wat dan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_173019265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar als jouw dochter straks met een seculiere autochtoon aan komt zetten, wat dan?
Geen enkel probleem, als zij maar lekker gelukkig is. Dat soort vragen moet je niet aan de random moslim stellen, maar de moslim die daar moeite mee heeft.

Ik vraag toch ook niet wat jij zou doen als je dochter met een moslim aan komt zetten? Het is vanzelfsprekend dat jij hem dan zeer warm binnenhaalt en hem als een tweede zoon beschouwt.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:20:19 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173020311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geen enkel probleem, als zij maar lekker gelukkig is. Dat soort vragen moet je niet aan de random moslim stellen, maar de moslim die daar moeite mee heeft.

Ik vraag toch ook niet wat jij zou doen als je dochter met een moslim aan komt zetten? Het is vanzelfsprekend dat jij hem dan zeer warm binnenhaalt en hem als een tweede zoon beschouwt.
Als dat een zogenaamde random moslim is .....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_173020369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nimmer niet-moslims gehaat, noch heb ik gepleit voor deportaties van niet-moslims of andere vormen van discriminatie jegens niet-moslims. Laat staan dat ik openlijk propageer dat ze hier niet zouden thuishoren of dat er maar een bom op een x-niet-moslimland moet worden gegooid. En zo kan ik nog wel verder gaan. Dus Red_85, Fawaz is zeker geen lekkere - maar om het nu uit de mond van jou te horen is een beetje een pot-ketel verhaal.

Er zit een wezenlijk verschil tussen het afwijzen van zowel radicaal rechts en salafisme enerzijds en het anderzijds hypocriet lopen schijten op moslims en tegelijkertijd iemand die schijt op niet-moslims af te zeiken, You catch my drift, komkommertje?
Ik snap helemaal niks van je gebl@@t.
Radicaal rechts? Waar heb je het allemaal over?
En waar komt die facinatie vandaan met die groentes?

'check mij eens correct doen voor de discussie' :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173020777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Als dat een zogenaamde random moslim is .....
Wat is 'dat'.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173020979
quote:
5s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is 'dat'.
Die extremist in de OP
pi_173021016
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je verwacht het niet
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:02:46 #56
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173021417
quote:
5s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is 'dat'.
De hypothetische aanstaande schoonzoon....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_173022882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Bejaardenhuizen zijn er al, dus die kans is best groot.
Overigens zijn er ook al ziekenhuizen die halal voedsel serveren.
en dan iedereen zo klagen dat de samenleving zo segregeert...
There are only 151 Pokémon.
pi_173023568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De hypothetische aanstaande schoonzoon....
Sjeik Fawaz?
Allah Al Watan Al Malik
pi_173023656
Is een sjeik niet iemand van adel?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 17:58:51 #60
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173023751
quote:
5s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sjeik Fawaz?
Als mijn dochter daarmee thuiskomt doe ik wel enigzins moeilijk denk ik ;)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')