abonnement Unibet Coolblue
pi_172988408




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
pi_172988412
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mwah dit is wel heel extreem. Kan Jon niet gewoon Arya doen?
Of gewoon een trio

De echte song of ice and fire, Arya en Dany die melodisch kreunen terwijl Jon iets geks doet met zijn tong.
Oh.
pi_172988414
Jaimegod* trouwens ;)
Oh.
pi_172988415
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of gewoon een trio

De echte song of ice and fire, Arya en Dany die melodisch kreunen terwijl Jon iets geks doet met zijn tong.
Bah wat ordinair. Wanneer krijgt Jaime een standbeeld trouwens? Eerst Aerys vermoorden, daarna proberen om Dany te vermoorden en 110% dag hij Cersei nog vermoord. Deze man wil zal ook wel de NK willen vermoorden.
pi_172988417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaimegod* trouwens ;)
Kut fail. Hopelijk kan Mike het ff aanpassen.
pi_172988418
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Bah wat ordinair. Wanneer krijgt Jamie een standbeeld trouwens? Eerst Aerys vermoorden, daarna proberen om Dany te vermoorden en 110% dag hij Cersei nog vermoord. Deze man wil zal ook wel de NK willen vermoorden.
Zal alleen maar de boeken ingaan als oathbreaker en Kingslayer.

Bedank Ned daar maar voor.
Oh.
pi_172988420
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal alleen maar de boeken ingaan als oathbreaker en Kingslayer.

Bedank Ned daar maar voor.
Enige minpunt aan Ned ja. Groot minpunt ook trouwens
pi_172988427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Enige minpunt aan Ned ja. Groot minpunt ook trouwens
Jaime en Tyrion hebben dat wel gemeen, dat ze beide geen waardering hebben gekregen voor hun grootste daden (Tyrion met de bescherming van KL bij Blackwater) en daarna werden beschimpt terwijl anderen de eer kregen. En dan dat iedereen die Lannisters alleen maar als arrogant zag op het begin.
Oh.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:33:44 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_172988912
Zat Tyrion nou tóch te rooten voor Jaime in de hoop dat Jaime Dany dood zou gaan maken?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:35:07 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172988916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 07:33 schreef RickoKun het volgende:
Zat Tyrion nou tóch te rooten voor Jaime in de hoop dat Jaime Dany dood zou gaan maken?
Nee, hij wil gewoon niet dat zijn broer sterft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:49:14 #11
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_172988988
Ook weer zo'n scene waarin de kleine snelle Arya het wint van de grote sterke Brienne. Wel een stokpaardje van George. Was eerder ook bij Syrio Florel in Kings Landing (die Arya mooi nadeed qua stijl nu) en later ook bij Bronn in the Vale. Zou hij een punt willen maken richting de Endgame?

En was ik de enige die dacht dat het wel heel toevallig was dat Jon een paar dagen in die grot is en ineens allerlei muurtekeningen ontdekt? Alsof die er al waren voordat hij er kwam. :')


Benieuwd wat Jaime zal doen op het moment dat hij straks moet kiezen tussen Cersei en Tyrion. Het hele verhaal stuurt je naar het laatste en toch....

#teamlannister

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jaime en Tyrion hebben dat wel gemeen, dat ze beide geen waardering hebben gekregen voor hun grootste daden (Tyrion met de bescherming van KL bij Blackwater) en daarna werden beschimpt terwijl anderen de eer kregen. En dan dat iedereen die Lannisters alleen maar als arrogant zag op het begin.
Ik zit ook zo met smart te wachten op de volgende boeken.
Je merkte in het laatste deel hoe zo alles rondom de Lannisters om aan het vallen was.
Al die politieke onderstromen zijn ook veel te complex om ze op tv te brengen, maar ben erg benieuwd hoe ze op papier naar voren gaan komen.

[ Bericht 52% gewijzigd door avotar op 08-08-2017 08:15:56 ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_172989362
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 07:49 schreef avotar het volgende:

Ook weer zo'n scene waarin de kleine snelle Arya het wint van de grote sterke Brienne. Wel een stokpaardje van George. Was eerder ook bij Syrio Florel in Kings Landing (die Arya mooi nadeed qua stijl nu) en later ook bij Bronn in the Vale. Zou hij een punt willen maken richting de Endgame?

En was ik de enige die dacht dat het wel heel toevallig was dat Jon een paar dagen in die grot is en ineens allerlei muurtekeningen ontdekt? Alsof die er al waren voordat hij er kwam. :')

Benieuwd wat Jaime zal doen op het moment dat hij straks moet kiezen tussen Cersei en Tyrion. Het hele verhaal stuurt je naar het laatste en toch....

#teamlannister

[..]

Ik zit ook zo met smart te wachten op de volgende boeken.
Je merkte in het laatste deel hoe zo alles rondom de Lannisters om aan het vallen was.
Al die politieke onderstromen zijn ook veel te complex om ze op tv te brengen, maar ben erg benieuwd hoe ze op papier naar voren gaan komen.
In de boeken verwacht ik eigenlijk al een eerdere val van de Lannisters in King's Landing. Ik zie (f)Aegon dat in het 'echte verhaal' wel veroveren. Dat het (f)Aegon vs Dany is voor King's Landing, terwijl (f)Aegon er al zit. Ook de omschrijving van Bran's visioenen zullen veel beter zijn in de boeken.

Sowieso gaat het natuurlijk heel anders zijn. Net zoals de serie nu al heel anders is in vergelijking met de boeken.
pi_172989366
Die hoop op de boeken :')

GRRM is gewoon een eeuwige procastinator die totaal verlamd is (als schrijver) door het onmetelijke succes van de serie.

Sorry to bring it to you guys.
pi_172989382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die hoop op de boeken :')

GRRM is gewoon een eeuwige procastinator die totaal verlamd is (als schrijver) door het onmetelijke succes van de serie.

Sorry to bring it to you guys.
heeee
houd anders gewoon effe je tering muil!!! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2017 08:39:03 ]
pi_172989551
Wie redde Jaime trouwens?
Dat ging zo snel dat ik gemist had wie met hem dat water in dook.

Mooie aflevering trouwens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:59:09 #16
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_172989579
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wie redde Jaime trouwens?
Dat ging zo snel dat ik gemist had wie met hem dat water in dook.

Mooie aflevering trouwens.
Goede vraag; Bronn of Dickon?
pi_172989602
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Goede vraag; Bronn of Dickon?
Bronn. w/
pi_172989649
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die hoop op de boeken :')

GRRM is gewoon een eeuwige procastinator die totaal verlamd is (als schrijver) door het onmetelijke succes van de serie.

Sorry to bring it to you guys.
. The awefull truth
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:09:20 #19
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172989667
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Goede vraag; Bronn of Dickon?
Duidelijk Bronn, die de gehele aflevering ook geen harnas droeg, wat zorgt dat hij kan zwemmen. Dickon zat in een plaat staal. die zou zinken als een baksteen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:13:20 #20
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172989698
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die hoop op de boeken :')

GRRM is gewoon een eeuwige procastinator die totaal verlamd is (als schrijver) door het onmetelijke succes van de serie.

Sorry to bring it to you guys.
Ja ik heb een tijdje getwijfeld of ik de serie wel moest gaan kijken nadat hij de boeken inhaalde, immers zou alles wat je ziet "niet het echte verhaal" zijn. Maar inmiddels ben ik om, vooral omdat ik denk dat via de boeken er nooit een einde gaat komen.

Die man is nu 68 en schrijft al ruim 6 jaar aan een boek dat volgens hem al een kwart af was toen hij er aan begon. Immers had hij meerdere hoofdstukken die af waren vrij snel geplaatst en gezegd dat deze het vorige boek niet gehaald hadden want te dik.
Het boek komt op zijn vroegst volgend jaar maar dat komt er sowieso een ander boek en hij wist niet of 2 in dat jaar ging lukken dus 2019 is al realistischer. Dan zitten we op 8 jaar. Als het dan al komt. Dan schat ik dat hij een jaar of 10 over het volgende boek doet en zou hij 80 zijn. Ik denk niet dat het laatste boek er ooit komt van zijn hand.....
pi_172989728
Dat geklaag over plot armour vind ik ook wel frappant. Tuurlijk was het de kracht van GoT dat iedereen dood kon. Maar dat kan realistisch (verhaaltechnisch) gezien niet door blijven gaan, je kan niet opeens complete nobuddies hebben die de grootste battles leiden. En een aantal van die personages moet ook superkrachten hebben, anders wordt het domweg White Walkers tegen draken, nou joepie.
pi_172989778
Ik verwacht eigenlijk dat Jaime uiteindelijk toch voor Cersei kiest en samen met haar zal sterven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172989935
Mooi omschreven op Reddit:
"Nikolaj perfectly portrayed Jaime's character this episode. The transition between Tyrion and Jaime lannister as they watched the horrors of the battlefield each from their own point of view. You could really see Jaime suffering from ptsd and thinking this is the Mad King all over again, which makes so much sense as he made a mad dash for Daenerys without caring for that big ass dragon right next to her."

Ook acteerwerk van Dinklage vond ik sterk, je voelde zijn innerlijke tweestrijd.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:38:17 #24
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172989955
Gisteravond (laat) eindelijk tijd gehad om te kijken, nice one. _O_
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:39:52 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172989975
In deze aflevering wordt het duidelijk dat 3 Eyed Raven nog leeft en Bran Stark dood is gegaan.
Dus kan iemand de graveyard updaten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:41:51 #26
35723 crew  GGMM
pi_172990003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:39 schreef Maanvis het volgende:
In deze aflevering wordt het duidelijk dat 3 Eyed Raven nog leeft en Bran Stark dood is gegaan.
Dus kan iemand de graveyard updaten?
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:42:02 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172990006
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:13 schreef oganesson het volgende:

[..]

Ja ik heb een tijdje getwijfeld of ik de serie wel moest gaan kijken nadat hij de boeken inhaalde, immers zou alles wat je ziet "niet het echte verhaal" zijn. Maar inmiddels ben ik om, vooral omdat ik denk dat via de boeken er nooit een einde gaat komen.

Die man is nu 68 en schrijft al ruim 6 jaar aan een boek dat volgens hem al een kwart af was toen hij er aan begon. Immers had hij meerdere hoofdstukken die af waren vrij snel geplaatst en gezegd dat deze het vorige boek niet gehaald hadden want te dik.
Het boek komt op zijn vroegst volgend jaar maar dat komt er sowieso een ander boek en hij wist niet of 2 in dat jaar ging lukken dus 2019 is al realistischer. Dan zitten we op 8 jaar. Als het dan al komt. Dan schat ik dat hij een jaar of 10 over het volgende boek doet en zou hij 80 zijn. Ik denk niet dat het laatste boek er ooit komt van zijn hand.....
Die boeken duren natuurkijk ook zo lang dóór de serie. Is hij ook mee bezig geweest
Laffe huichelaar
pi_172990007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:39 schreef Maanvis het volgende:
In deze aflevering wordt het duidelijk dat 3 Eyed Raven nog leeft en Bran Stark dood is gegaan.
Dus kan iemand de graveyard updaten?
:') Het is een titel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:42:50 #29
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_172990022
Maareh, is het zeker dat Jaime nog leeft? Ik zou dat wel een sof vinden hoor. Ik zit namelijk hiermee:

1) Realistisch gezien maakt hij natuurlijk geen kans tegen die draak met eens peer. Dus hoopte ik dat hij verbrand zou worden, omdat dat voor mij het meest passend zou zijn (hoewel ik een zwak heb voor Jaime).
2) Dus hij wordt gered. Dat was een sof. Maar als hij dan verdrinkt, is dat juist zo lekker geschreven. Waarom verbrand worden, in het heetst van de strijd door je grootste vijand,, als je heel armetierig ergens onderaan een poeltje gaat verroesten terwijl je dacht dat je gered ging worden. Dat heeft nog wel meer dan verbrand worden.

Nu redde scenario 2 wel een beetje mijn sof van scenario 1, maar als hij dit overleeft... Meh.

Verder wel een topaflevering hoor. Die scène met Arya, Sansa en Brandon vond ik het sterkst: die rust, dat stukje mystiek, die veranderingen die zij alledrie hebben ondergaan. Ik heb dat gemist, even een stapje terug qua tempo.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:44:50 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172990049
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:') Het is een titel.
Hij geeft het zelf toe.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:44:53 #31
35723 crew  GGMM
pi_172990050
Tuurlijk overleeft Jaimie het.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:46:58 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172990075
Naja, ik doe het zelf wel :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172990086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij geeft het zelf toe.
:{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:48:59 #34
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172990104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:44 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk overleeft Jaimie het.
Klopt, hij gaat echt niet zo lame offscreen verzuipen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:49:02 #35
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172990106
Kippenvel toen de draak arriveerde, maar puur omdat ik gek ben op draken.

Had wel verwacht dat Bronn dood zou gaan. Niet dat ik het hem toewens, maar hij ontsnapte wel elke keer op een haar na.

Overigens ben ik geen Dany hater, ze is jarenlang opgevoed door mensen die geloofden in de Targaryens en hun recht op de troon. En als je dan als eerste in jaren drie draken uit hun ei laat kruipen geloof je ook wel dat je voorbestemd bent voor iets groters. Dat ze verwacht dat iedereen een knietje voor haar buigt is dom, maar puur omdat ze zich sterk wil opstellen, denk ik. Soms zie ik haar nog als haar boekversie, die 15 of zo zou zijn op dit moment. Ze mist de kennis en ervaring.

Ik vond het positief dat ze, ondanks haar eerdere impulsieve gedachte toch Jon om advies heeft gevraagd en niet KL ging afbranden. Dan zou ze inderdaad niet beter zijn geweest dan haar voorouders. Maar het is oorlog, dus dat ze gruwelijke dingen doet en haar draken gebruikt is logisch. Anders kun je geen oorlog voeren lijkt me. Draken zijn wel een beetje de nucleaire wapens van die wereld, dus om die reden misschien not done bij veel mensen?

Maar ze wilde het wiel breken, dus waarom niet beginnen door Jon gewoon King in the North te laten zijn?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Forum Admin dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:53:38 #36
35723 crew  GGMM
pi_172990198
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:46 schreef Maanvis het volgende:
Naja, ik doe het zelf wel :)
Je domheid is stuitend.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172990407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Goede vraag; Bronn of Dickon?
ging idd snel

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172990413
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:42 schreef vinnypassy het volgende:
Maareh, is het zeker dat Jaime nog leeft? Ik zou dat wel een sof vinden hoor. Ik zit namelijk hiermee:

1) Realistisch gezien maakt hij natuurlijk geen kans tegen die draak met eens peer. Dus hoopte ik dat hij verbrand zou worden, omdat dat voor mij het meest passend zou zijn (hoewel ik een zwak heb voor Jaime).
2) Dus hij wordt gered. Dat was een sof. Maar als hij dan verdrinkt, is dat juist zo lekker geschreven. Waarom verbrand worden, in het heetst van de strijd door je grootste vijand,, als je heel armetierig ergens onderaan een poeltje gaat verroesten terwijl je dacht dat je gered ging worden. Dat heeft nog wel meer dan verbrand worden.

Nu redde scenario 2 wel een beetje mijn sof van scenario 1, maar als hij dit overleeft... Meh.

Verder wel een topaflevering hoor. Die scène met Arya, Sansa en Brandon vond ik het sterkst: die rust, dat stukje mystiek, die veranderingen die zij alledrie hebben ondergaan. Ik heb dat gemist, even een stapje terug qua tempo.
Vanuit dramatisch oogpunt is voor de ogen van zijn broer worden verbrand door een draak na alles wat hij heeft meegemaakt natuurlijk veel logischer. Dit valt alleen te verklaren vanuit het idee dat hij nog gered wordt (laat hem dan niet 20 meter zinken, zou ik zeggen...)

Eens met het laatste stukje. Juist die tempowisselingen mis ik dit en komend seizoen
pi_172990451
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 04:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Enige minpunt aan Ned ja. Groot minpunt ook trouwens
grootste minpunt van ned was dat ie simpelweg dom was oer dom.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172990452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:39 schreef Maanvis het volgende:
In deze aflevering wordt het duidelijk dat 3 Eyed Raven nog leeft en Bran Stark dood is gegaan.
Dus kan iemand de graveyard updaten?
Dus de 3 Eyed Raven terug plaatsen met de foto van Bran? En Bran ook nog eens in de graveyard zetten want die is dood volgens Mira. Allemaal bijzonder verwarrend, ik zou het gewoon laten zo als het is.

Ik vind trouwens dat er wel erg veel aandacht aan de OP wordt besteed, het is gewoon een referentie kader. Als jij weet hoe het zit is het toch prima.
pi_172990465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:39 schreef Maanvis het volgende:
In deze aflevering wordt het duidelijk dat 3 Eyed Raven nog leeft en Bran Stark dood is gegaan.
Dus kan iemand de graveyard updaten?
fair point
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:06 #42
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172990476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:09 schreef oganesson het volgende:

[..]

Duidelijk Bronn, die de gehele aflevering ook geen harnas droeg,
Scherp hoor.

Laat eens Bronn mét harnas zien...
And so is the past
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:53 #43
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172990490
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

fair point
Yup.
And so is the past
pi_172990520
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

ging idd snel

[ afbeelding ]
Goddelijke paarden kunnen gewoon over het water lopen _O_
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:11:40 #45
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172990557
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Goddelijke paarden kunnen gewoon over het water lopen _O_
Google branding, het Nederlandse woord.
And so is the past
pi_172990586
this is happening

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:15:04 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_172990607
GRRM zou Jaime waarschijnlijk knullig dood hebben laten gaan. Gelukkig hebben Benioff en Weis het overgenomen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:16:44 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172990638
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:13 schreef Slayage het volgende:
this is happening

[ afbeelding ]
Zou wel GRRM stijl zijn als dat later incest blijkt te zijn
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172990739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zou wel GRRM stijl zijn als dat later incest blijkt te zijn
Lekker belangrijk, in de boeken zijn alle hoofdpersonen ook nog eens een stuk jonger. Dany was 13 toen ze uitgehuwelijkt werd aan Khal Drogo ^O^
pi_172990752
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:05 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dus de 3 Eyed Raven terug plaatsen met de foto van Bran? En Bran ook nog eens in de graveyard zetten want die is dood volgens Mira. Allemaal bijzonder verwarrend, ik zou het gewoon laten zo als het is.

Ik vind trouwens dat er wel erg veel aandacht aan de OP wordt besteed, het is gewoon een referentie kader. Als jij weet hoe het zit is het toch prima.
Gewoon Bran laten staan en tussen haakjes (Three Eyed Raven) :?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')