abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172981422
Stel je bent al 2 jaar ziek en je MOET tijdelijk aan de slag vanwege geld uiteraard maar tussendoor maak je bezwaar tegen de beslissing van het UWV. Hoe lang moet je dan werken om opnieuw recht te krijgen op maximaal twee jaar ziektewetuitkering? Ik kan hier namelijk niets over vinden.
pi_172981597
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Stel je bent al 2 jaar ziek en je MOET tijdelijk aan de slag vanwege geld uiteraard maar tussendoor maak je bezwaar tegen de beslissing van het UWV. Hoe lang moet je dan werken om opnieuw recht te krijgen op maximaal twee jaar ziektewetuitkering? Ik kan hier namelijk niets over vinden.
Volgens mij haal je WW en ZW door elkaar.

Wat is er allemaal aan de hand?
pi_172981641
Nee ik heb het over zw. Ik ga in beroep tegen de beslissing van het UWV maar zal tussentijds geld moeten hebben maar hoe lang moet ik werken om recht te hebben op de maximale zw die twee jaar is?
pi_172981676
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
Nee ik heb het over zw. Ik ga in beroep tegen de beslissing van het UWV maar zal tussentijds geld moeten hebben maar hoe lang moet ik werken om recht te hebben op de maximale zw die twee jaar is?
Volgens mij krijg je die niet nog een keer, in elk geval niet als het het zelfde ziektegeval betreft. Je kan WIA aanvragen.
pi_172981700
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:51 schreef Queller het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je die niet nog een keer, in elk geval niet als het het zelfde ziektegeval betreft. Je kan WIA aanvragen.
Ik heb 5 jaar geleden toch ook echt twee jaar zw gehad en nu weer. Tussendoor half jaar gewerkt
  maandag 7 augustus 2017 @ 21:53:22 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172981752
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar geleden toch ook echt twee jaar zw gehad en nu weer. Tussendoor half jaar gewerkt
Dan twee keer voor iets anders, neem ik aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172981799
WIA had ik aangevraagd maar ze Willen dat ik dus fulltime ga werken. Bijzonder wel met een slaapstoornis (slaap soms 20 uur of ik ben drie dagen wakker etc) en borderline erbij. Ik weet wel dat ik uiteindelijk gelijk ga krijgen maar dat kan wel even duren
pi_172981818
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan twee keer voor iets anders, neem ik aan.
Nope zie hierboven
pi_172981897
Als ik goed nadenk heb ik 24 geestenziektes en toch werk ik 55 uur in de week..ben ik dan gek of...?
Dit verhaal klinkt enorm steuntrekkerig.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172981912
Overigens heb ik al bericht van het UWV gehad voordat ze überhaupt mijn dossier hebben opgevraagd bij de psycholoog ook wel bijzonder :')
pi_172981968
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:56 schreef DoubleUU het volgende:
Als ik goed nadenk heb ik 24 geestenziektes en toch werk ik 55 uur in de week..ben ik dan gek of...?
Dit verhaal klinkt enorm steuntrekkerig.
Dat waardeer ik in jou op zeker maar je mag mijn slaapstoornis wel overnemen hoor dan ga ik wel werken. Als jij een bedrijf vind waar ik soms vier dagen niet aanwezig kan zijn dan ga ik er direct beginnen.
pi_172981969
Had ik maar Wahjong aangevraagd..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172981990
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:58 schreef DoubleUU het volgende:
Had ik maar Wahjong aangevraagd..
Heb ik geen recht op (leeftijd)
pi_172981991
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat waardeer ik in jou op zeker maar je mag mijn slaapstoornis wel overnemen hoor dan ga ik wel werken. Als jij een bedrijf vind waar ik soms vier dagen niet aanwezig kan zijn dan ga ik er direct beginnen.
Je slaapt 4 dagen aan een ?
Als jij een bedrijf voor mij vindt waar ik maar 1 dag hoef te werken, laat mij het weten :P ja duh
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:00:11 #15
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172982026
Het antwoord op je vraag uit de OP is denk ik gewoon 'daar is geen regel voor', omdat de situatie niet hoort te bestaan. Als je 2 jaar ziektewet erop zit, dan ga je uit dienst bij je werkgever en hoor je de WIA in te gaan. Als je wordt goedgekeurd dan zoek je werk en anders is het bijstand. Maar de minimumtermijn waar je om vraagt, bestaat volgens mij niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172982035
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:59 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Je slaapt 4 dagen aan een ?
Nee vier dagen niet. Soms slaap ik 20 uur aan een stuk en soms slechts 30 minuten. Daarnaast heb ik borderline en door die slaapstoornis wordt ook dat erger
pi_172982055
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee vier dagen niet. Soms slaap ik 20 uur aan een stuk en soms slechts 30 minuten. Daarnaast heb ik borderline en door die slaapstoornis wordt ook dat erger
Dus?
Ik zie geen reden om niet fulltime te werken. Je wilt toch ook geld verdienen of?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:01:56 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172982088
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dus?
Ik zie geen reden om niet fulltime te werken. Je wilt toch ook geld verdienen of?
Dus is ie heul zielig.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172982098
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dus?
Fubctioneer ik niet door slaapgebrek etc. Laatste 10 jaar overal binnen 6 maanden buiten gekickt door dit gezeik. Er is geen werkgever (logisch) die hier zin in geeft
pi_172982109
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus is ie heul zielig.
Het kapitalistische leven draait om geld..kan je leuk vinden of niet...tisso...
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 augustus 2017 @ 22:02:50 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172982118
Dus mag het iets minder met vooroordelen en gewoon inhoudelijk ingaande op het verhaal uit de OP.

Meningen over hoe iets klinkt zijn niet nodig.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_172982142
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Fubctioneer ik niet door slaapgebrek etc. Laatste 10 jaar overal binnen 6 maanden buiten gekickt door dit gezeik. Er is geen werkgever (logisch) die hier zin in geeft
Oke maar je zal toch geld moeten verdienen. Je hebt hier vast zelf over nagedacht?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172982150
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
Het antwoord op je vraag uit de OP is denk ik gewoon 'daar is geen regel voor', omdat de situatie niet hoort te bestaan. Als je 2 jaar ziektewet erop zit, dan ga je uit dienst bij je werkgever en hoor je de WIA in te gaan. Als je wordt goedgekeurd dan zoek je werk en anders is het bijstand. Maar de minimumtermijn waar je om vraagt, bestaat volgens mij niet.
Dit klopt.
pi_172982189
nou ho maar.

[ Bericht 94% gewijzigd door Nizno op 07-08-2017 22:05:38 (je mening is duidelijk en niet ontopic.) ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172982243
Lees even wat Nizno net zegt dame en heer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')