abonnement Unibet Coolblue
pi_173021476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in. Allemaal tactiek en transferspelletjes om er zoveel mogelijk geld uit te slepen.

Althans, ik geloof best dat ze niet persé van van Persie afwillen, maar als hij zelf graag naar Feyenoord wil dat ze hem dan wel laten gaan uiteindelijk. Hij is niet onvervangbaar ofzo maar ontvangt daar wel een topsalaris.

Ik ben er zelf van overtuigd dat van Persie en Feyenoord namelijk allang een persoonlijk akkoord hebben en dat het alleen nog van Fenerbahce afhangt of zijn komst mogelijk is of niet.
Uit de houding van Fenerbarce kun je twee dingen halen, of ze willen een absurd hoge transfersom voor hem vangen OF ze willen Robin gewoon in alle oprechtheid behouden voor de club.
Soldado zal als vervanger gehaald zijn voor de vertrokken Moussa Sow, als ze nou die spits van Arsenal binnenhalen dan is de kans al een stuk groter dat ze V Persie laten gaan.

Al kan hij natuurlijk op meer posities uit de voeten dan als spits.
blablablabla
pi_173021645
van persie zat daar ook op de bank toen hij fit was, trainer gelooft niet echt in hem en er is zelfs wat mot geweest tussen die twee...

Die praat dat hij belangerijk is voor ze is gewoon inderdaad voor de prijs.
pi_173021680
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:12 schreef satecl het volgende:
Douglas is transfervrij. Minimaal 9 miljoen voor Botteghin en klaar.
Raakt geen knikker die gast :')
pi_173021802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Uit de houding van Fenerbarce kun je twee dingen halen, of ze willen een absurd hoge transfersom voor hem vangen OF ze willen Robin gewoon in alle oprechtheid behouden voor de club.
Soldado zal als vervanger gehaald zijn voor de vertrokken Moussa Sow, als ze nou die spits van Arsenal binnenhalen dan is de kans al een stuk groter dat ze V Persie laten gaan.

Al kan hij natuurlijk op meer posities uit de voeten dan als spits.
Ik ben het niet met je eens dat je uit de opstelling van Fenerbahce tot nu toe kunt afleiden dat ze een absurd hoge transfersom verlangen. Ze willen er gewoon zelf zo goed mogelijk uitkomen, dus het liefst inderdaad een transfersom ontvangen denk ik (maar niet persé een hoge transfersom), en afhankelijk van hoe graag ze van hem afwillen zullen ze wellicht overwegen van Persie zijn contract zelf te laten afkopen of dat Fenerbahce zijn contract afkoopt (maar dat laatste verwacht ik echter niet, tenzij zijn salaris écht als een molensteen om hun nek hangt).

Die transfer van Perez van Arsenal schijnt overigens niet door te gaan. Soldado is gehaald in plaats daarvan. Maar wat ik her en der lees (internetmensen :P ) schijnt Fenerbahce met nog een 3 tal versterkingen bezig te zijn (waaronder een nummer 10 en nog een aanvaller). Verder hebben ze ook al 2 andere aanvallers rondlopen.

We zullen zien. Ik verwacht in ieder geval dat van Persie bij Fenerbahce niet meer de voorkeur krijgt als eerste spits. Misschien willen ze hem wel behouden als nuttige en geregelde stand-in, een beetje zoals hij vorig seizoen daar ook heeft gefunctioneerd.

Maar in dat geval is hij in ieder geval niet onvervangbaar en een behoorlijk prijzige 'stand-in'.

Eerlijk gezegd zie ik dus niet in waarom Fenerbahce hem niet zou laten gaan. Maar we wachten het af. Lang niet alles in het voetbal gaat volgens de wetten van de logica tenslotte. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173021932
Als Fener hem niet wil laten gaan dan gaan ze lekker 5 miljoen aan salaris aan hem betalen exclusief premies wat hij denk ik nog kan vangen.

Willen ze van die salarispost af dan laten ze hem gaan. Maar geen club gaat dat 1 jarige contract nog afkopen voor meer als 1 miljoen voor een speler van 34 die ook nog enkele blessures heeft gehad. Dus ook nog is een groot risico is.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:29:50 #131
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_173022122
Het is heel simpel; zodra Fenerbahce nóg een spits aan heeft weten te trekken zal Robin van Persie naar Feyenoord vertrekken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_173022239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Fener hem niet wil laten gaan dan gaan ze lekker 5 miljoen aan salaris aan hem betalen exclusief premies wat hij denk ik nog kan vangen.

Willen ze van die salarispost af dan laten ze hem gaan. Maar geen club gaat dat 1 jarige contract nog afkopen voor meer als 1 miljoen voor een speler van 34 die ook nog enkele blessures heeft gehad. Dus ook nog is een groot risico is.
Dat blessure-risico vind ik wat overdreven als je zijn blessure-overzicht erbij pakt.

Persoonlijk denk ik dat Fenerbahce wel in hun recht staat als ze beweren dat een speler als van Persie gewoon nog een zekere transferwaarde vertegenwoordigd.

Een 3 tot 4 miljoen vraagprijs van Fenerbahce zou ik dan ook best kunnen begrijpen. Als je vervolgens van Persie voor pakweg 2,5 miljoen zou kunnen binnenhalen ben ik van mening dat je dat zou moeten doen.

Als hij geen transfersom kost dan vangt hij anders wel een behoorlijk bedrag aan tekengeld. Linksom of rechtsom kost een naam halen van het formaat van Persie nu eenmaal een bak geld.

Ik denk echt dat hij dat nog waard zou zijn.

Maar ik weet dat de RvC heeft bepaald dat van Geel geen of slechts een kleine transfersom mag uitgeven aan van Persie (waar bemoeit de RvC zich mee vraag ik me dan af), want een speler als van Persie levert je dat echt wel weer op (aan extra merchandising, en dmv zijn prestaties).

Een Dirk Kuyt heeft ons ongetwijfeld ook een hoop gekost maar die heeft zijn meerwaarde wel bewezen. Als van Persie slechts de helft bereikt van wat Dirk Kuyt heeft bereikt dan is dat zijn komst al waard.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173022283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens dat je uit de opstelling van Fenerbahce tot nu toe kunt afleiden dat ze een absurd hoge transfersom verlangen. Ze willen er gewoon zelf zo goed mogelijk uitkomen, dus het liefst inderdaad een transfersom ontvangen denk ik (maar niet persé een hoge transfersom), en afhankelijk van hoe graag ze van hem afwillen zullen ze wellicht overwegen van Persie zijn contract zelf te laten afkopen of dat Fenerbahce zijn contract afkoopt (maar dat laatste verwacht ik echter niet, tenzij zijn salaris écht als een molensteen om hun nek hangt).

Die transfer van Perez van Arsenal schijnt overigens niet door te gaan. Soldado is gehaald in plaats daarvan. Maar wat ik her en der lees (internetmensen :P ) schijnt Fenerbahce met nog een 3 tal versterkingen bezig te zijn (waaronder een nummer 10 en nog een aanvaller). Verder hebben ze ook al 2 andere aanvallers rondlopen.

We zullen zien. Ik verwacht in ieder geval dat van Persie bij Fenerbahce niet meer de voorkeur krijgt als eerste spits. Misschien willen ze hem wel behouden als nuttige en geregelde stand-in, een beetje zoals hij vorig seizoen daar ook heeft gefunctioneerd.

Maar in dat geval is hij in ieder geval niet onvervangbaar en een behoorlijk prijzige 'stand-in'.

Eerlijk gezegd zie ik dus niet in waarom Fenerbahce hem niet zou laten gaan. Maar we wachten het af. Lang niet alles in het voetbal gaat volgens de wetten van de logica tenslotte. :P
Stel dat hij weg mag of zelfs moet, dan kan die TD daar toch gewoon V Geel bellen en een prijs noemen? Desnoods een exorbitante prijs, maar het enige dat ze nu overal roepen is dat ze hem koste wat koste willen behouden . Stond gisteren nog een heel verhaal (geen idee of het verder klopt :P ) in de Turkse media dat Fener dreigden naar de FIFA te stappen als Feyenoord niet stopt met aan V Persie trekken.

Maar misschien heb je wel gelijk, is het en spelletje en willen ze inderdaad eerst afwachten wie ze zelf als vervanger(s) kunnen binnenhalen alvorens Feyenoord überhaupt aan bod komt.

Al vind ik tot nu toe die extreem afwijzende houding niet echt hoopgevend dat het wel rond zal komen.
blablablabla
pi_173022412
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Stel dat hij weg mag of zelfs moet, dan kan die TD daar toch gewoon V Geel bellen en een prijs noemen? Desnoods een exorbitante prijs, maar het enige dat ze nu overal roepen is dat ze hem koste wat koste willen behouden . Stond gisteren nog een heel verhaal (geen idee of het verder klopt :P ) in de Turkse media dat Fener dreigden naar de FIFA te stappen als Feyenoord niet stopt met aan V Persie trekken.

Maar misschien heb je wel gelijk, is het en spelletje en willen ze inderdaad eerst afwachten wie ze zelf als vervanger(s) kunnen binnenhalen alvorens Feyenoord überhaupt aan bod komt.

Al vind ik tot nu toe die extreem afwijzende houding niet echt hoopgevend dat het wel rond zal komen.
Maar wij lezen uiteraard alleen wat er in de media verschijnt en niet hoe de onderhandelingen concreet verlopen. Misschien is er wel een vraagprijs genoemd (die ongetwijfeld hoog zal zijn).

Feyenoord heeft misschien ook wel een bod gedaan (denk het alleen niet), maar dan hoort het vervolgens bij het spel om over en weer te roepen dat Fenerbahce hem echt niet laat gaan omdat hij zo belangrijk is en dat Feyenoord wel verder kijkt en dat de kans steeds kleiner wordt dat van Persie nog naar Feyenoord komt.

Vervolgens is het afwachten tot beiden bereid zijn water bij de wijn te doen, meestal omdat de tijd begint te dringen of doordat Fenerbahce toch moet doorpakken op de transfermarkt enz.

Maar Feyenoord wil hem natuurlijk zo goedkoop mogelijk naar Rotterdam halen, het liefst zelfs transfervrij, maar ik weet niet of die strategie gaat lukken. Al denk ik wel dat van Persie zelf altijd de mogelijkheid heeft om zelf zijn contract af te kopen (maar daar moet dan wel een erg forse tekengeld-vergoeding tegenover staan, want ik geloof niet dat de liefde voor Feyenoord hem miljoenen waard is, die levert hij sowieso al in aan salaris).

Ik denk dat dat een realistisch scenario is, maar uiteraard kan ik er net zo goed volkomen naast zitten omdat ik ook niet aan de onderhandelingstafel zit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173022431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat blessure-risico vind ik wat overdreven als je zijn blessure-overzicht erbij pakt.

Persoonlijk denk ik dat Fenerbahce wel in hun recht staat als ze beweren dat een speler als van Persie gewoon nog een zekere transferwaarde vertegenwoordigd.

Een 3 tot 4 miljoen vraagprijs van Fenerbahce zou ik dan ook best kunnen begrijpen. Als je vervolgens van Persie voor pakweg 2,5 miljoen zou kunnen binnenhalen ben ik van mening dat je dat zou moeten doen.

Als hij geen transfersom kost dan vangt hij anders wel een behoorlijk bedrag aan tekengeld. Linksom of rechtsom kost een naam halen van het formaat van Persie nu eenmaal een bak geld.

Ik denk echt dat hij dat nog waard zou zijn.

Maar ik weet dat de RvC heeft bepaald dat van Geel geen of slechts een kleine transfersom mag uitgeven aan van Persie (waar bemoeit de RvC zich mee vraag ik me dan af), want een speler als van Persie levert je dat echt wel weer op (aan extra merchandising, en dmv zijn prestaties).

Een Dirk Kuyt heeft ons ongetwijfeld ook een hoop gekost maar die heeft zijn meerwaarde wel bewezen. Als van Persie slechts de helft bereikt van wat Dirk Kuyt heeft bereikt dan is dat zijn komst al waard.
Als Feyenoord 3-4-5 moet miljoen neerleggen voor een speler van 34 dan zou ik nog zeggen haal maar een speler van 24 en niet 34.

Ik denk dat van Persie gewoon voor de deadline weg is bij Fener. Ik denk voor een laag transferbedrag of niets.

Voor die turken is 5 miljoen salaris per jaar gewoon veel geld dat beseffen ze ook.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173022433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Botteghin draait nooit meer zo'n wereldseizoen als vorig seizoen. Voor een mooie prijs gewoon laten gaan.
Hij speelde geen wereldseizoen, hij speelt al jaren zo.

Eric wordt gewoon schromelijk onderschat omdat hij niet SNEL en WENDBAAR is.
Van alles is weer waardeloos.
pi_173022453
Als ik hem was zou ik lekker die 5/6mln nog pakken en eventueel volgebd jaar de overstap maken. Maakt ie ook de hele voorbereiding mee. Al is dit wel z'n laatste kans nog CL te spelen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173022478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als Feyenoord 3-4-5 moet miljoen neerleggen voor een speler van 34 dan zou ik nog zeggen haal maar een speler van 24 en niet 34.

Ik denk dat van Persie gewoon voor de deadline weg is bij Fener. Ik denk voor een laag transferbedrag of niets.

Voor die turken is 5 miljoen salaris per jaar gewoon veel geld dat beseffen ze ook.
Ik hoop het ook, en overigens ben ik ook van mening dat je geen 4 of 5 miljoen moet uitgeven aan een transfersom voor van Persie.

Maar de genoemde vraagprijs (in de media althans) was in ieder geval 4 miljoen. Dus ik mag aannemen dat een eventuele transfersom daar altijd onder komt te liggen.

Maar ik weet dat Feyenoord probeert het zonder transfersom af te doen. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173022526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar wij lezen uiteraard alleen wat er in de media verschijnt en niet hoe de onderhandelingen concreet verlopen. Misschien is er wel een vraagprijs genoemd (die ongetwijfeld hoog zal zijn).

Feyenoord heeft misschien ook wel een bod gedaan (denk het alleen niet), maar dan hoort het vervolgens bij het spel om over en weer te roepen dat Fenerbahce hem echt niet laat gaan omdat hij zo belangrijk is en dat Feyenoord wel verder kijkt en dat de kans steeds kleiner wordt dat van Persie nog naar Feyenoord komt.

Vervolgens is het afwachten tot beiden bereid zijn water bij de wijn te doen, meestal omdat de tijd begint te dringen of doordat Fenerbahce toch moet doorpakken op de transfermarkt enz.

Maar Feyenoord wil hem natuurlijk zo goedkoop mogelijk naar Rotterdam halen, het liefst zelfs transfervrij, maar ik weet niet of die strategie gaat lukken. Al denk ik wel dat van Persie zelf altijd de mogelijkheid heeft om zelf zijn contract af te kopen (maar daar moet dan wel een erg forse tekengeld-vergoeding tegenover staan, want ik geloof niet dat de liefde voor Feyenoord hem miljoenen waard is, die levert hij sowieso al in aan salaris).

Ik denk dat dat een realistisch scenario is, maar uiteraard kan ik er net zo goed volkomen naast zitten omdat ik ook niet aan de onderhandelingstafel zit.
Is ook zo.
Al had je met Berghuis meer het gevoel dat het ondanks het gesteggel over geld uiteindeijk wel goed zou komen. Vooral omdat Watford zich niet zo enorm afwijzend opstelde tov zijn vertrek. Maar misschien is dat gewoon hoe die Turken communiceren naar de media :P
blablablabla
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:49:56 #140
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173022571
Het is een leuk spelletje blufpoker op hoog niveau tussen de bazen van Fener en onze Van Geel. Ik zet in op Martin. Hij heeft gewoon minder te verliezen in dit spel. Komt hij niet dat is er geen man over boord, mits hij wel op tijd een alternatief gaat halen.

Voor de Turken ligt het gevoeliger. Zijn trotse mensen en willen naar buiten toe graag als winnaar overkomen. Dat doen ze niet door hem gratis te laten lopen.
pi_173022660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Is ook zo.
Al had je met Berghuis meer het gevoel dat het ondanks het gesteggel over geld uiteindeijk wel goed zou komen. Vooral omdat Watford zich niet zo enorm afwijzend opstelde tov zijn vertrek. Maar misschien is dat gewoon hoe die Turken communiceren naar de media :P
Watford was zeer tevreden over Berghuis en heeft best veel gespeeld in de voorbereiding. Trainer was meer dan blij met hem, ook de fans overigens. Alleen Berghuis zelf gaf aan dat hij naar Feyenoord wilde, waardoor de trainer zei dat hij alleen spelers wilt hebben die alles willen geven voor hun club. Daardoor was die transfer wat makkelijker.

Volgens mij wil Van persie niet kosten wat het kost naar Feyenoord. Hij lijkt mij ook wel echt gek als hij dit doet. Fener of Feyenoord, ik zou het wel weten.
pi_173022930
De tijd is in het nadeel van Fener en bij onderhandelingen geldt zodra je de tijd aan je kant hebt win je vaak.

Maar da's logisch.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 9 augustus 2017 @ 17:18:35 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173023047
Van Persie.Komt.Wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173023914
We zijn kansloos volgens de media

quote:
Sportjournalistiek ziet Ajax en PSV als titelfavorieten

Kan Feyenoord het huzarenstukje van afgelopen seizoen herhalen en zich opnieuw kronen tot landskampioen? Het merendeel van de prominenten onder de sportjournalisten denkt van niet. Volgens hen gaat de titelstrijd in de voetbaljaargang 2017/18 tussen Ajax en PSV. Dat valt te lezen in de nieuwe Seizoengids van Voetbal International die vanaf nu te koop is in de winkel.

Zoals elk jaar heeft VI twaalf bekende sportjournalisten van tv, radio en krant gevraagd de eindstand van de Eredivisie te voorspellen. Vijf wijzen Ajax aan als de nieuwe landskampioen, vijf anderen kiezen voor PSV. Slechts twee prominenten van het journaille verwachten dat Feyenoord de titel zal prolongeren. Naast Willem Vissers van de Volkskrant gaat het dan wél om
meestervoorspeller Kees Jansma die vorig seizoen voor de tweede keer de beste vooruitziende blik had. 'Feyenoord is stabiel, versterkt in de breedte en defensief', beargumenteert de nestor van de Nederlandse sportjournalistiek en presentator van FOX Sports zijn keuze.

Er staat een veel minder positief verwachtingspatroon van zijn collega's tegenover. 'Feyenoord heeft aan kwaliteit behoorlijk ingeboet en krijgt last van de internationale verplichtingen', stelt Voetbal Inside-presentator Wilfred Genee. En Valentijn Driessen licht het nog wat specifieker toe. 'Feyenoord heeft zekerheden (Kuijt, Elia, Karsdorp en Kongolo) ingeruild voor spelers die zelfs in de subtop niet verzekerd waren van basisplaatsen, laat staan dat ze altijd een hoog niveau haalden of hun ploeg wisten te dragen. Wordt zeker geen kampioen', aldus de chef voetbal van De Telegraaf.

En NOS-commentator Jeroen Grueter is ook heel stellig in zijn opvatting over de Rotterdamse club. 'Feyenoord is te veel specifieke kwaliteit kwijtgeraakt om net zo schitterend te presteren als vorig seizoen. De defensie zal zich weer moeten bewijzen en voorin is heel veel creativiteit en scorend vermogen verdwenen. Als dan ook de natuurlijke leider Dirk Kuijt wegvalt is het afwachten in hoeverre de kampioen zich gaat mengen in de strijd om de nieuwe titel.'

Jansma vindt Ajax te kwetsbaar. Maar Emile Schelvis, presentator van Ziggo Sport, heeft een aparte theorie over de kampioenskansen van de hoofdstedelijke ploeg. 'De Eredivisie kent inmiddels zeven clubs met kunstgras', verklaart hij. 'Daar kan Ajax het beste mee omgaan. Feyenoord juist niet, hoewel de kampioen kwalitatief niet onderdoet voor de Amsterdammers. PSV heeft te weinig leiderschap om kampioen te worden.'

Driessen vindt dat Ajax de beste selectie heeft en verwijst ook naar de matige start van een jaar geleden. 'Toen verspeelde het punten in thuisduels met Roda JC Kerkrade en Willem II. Ajax vond het op dat moment nog niet nodig om Hakim Ziyech te halen en later eiste het Europese avontuur zijn tol. Zoals het verlies bij PSV na de ontsnapping tegen Schalke 04. Ajax had dus vorig seizoen al kampioen moeten worden. De club heeft het financiële vermogen om eventueel bij te kopen in de winter, zoals vorig seizoen met David Neres. Verder is Klaas-Jan Huntelaar een topaankoop. Maar hij kan trainer Marcel Keizer wel hoofdbrekens bezorgen omdat hij moet kiezen tussen hem en Kasper Dolberg. Of hij moet het Ajax-systeem met drie spitsen loslaten, zodat Huntelaar en Dolberg samen kunnen spelen.'

Grueter ziet PSV juist de titel opeisen, hoewel er inmiddels heel donkere wolken boven de Brabantse club hangen. 'Maar Marco van Ginkel is er nu vanaf de voorbereiding bij geweest en hij kan de ploeg al gauw vijftien tot twintig procent beter laten spelen. Hij zorgt voor duelkracht op het middenveld, geslepenheid én scorend vermogen. Ook een niet te onderschatten winnaarsmentaliteit. Verder kan ik me niet voorstellen dat zoveel spelers ook een tweede seizoen onder hun kunnen presteren.'

Motivatie
Daar kan Arno Vermeulen, chef voetbal van de NOS, het mee eens zijn. 'PSV heeft ontzettend veel goed te maken na een verloren jaar (en recent uitschakeling voor de Europa League, red.). Dus verwacht ik veel motivatie. Hirving Lozano is een speler met een dribbel die ontbrak. Maar door Marco van Ginkel, Bart Ramselaar en Jorrit Hendrix hebben de Eindhovenaren een modern Nederlands middenveld met vernuft, loopvermogen en scorende spelers. Bovendien is er veel concurrentie gekomen voor de spitspositie van Luuk de Jong. Jürgen Locadia en Sam Lammers kunnen daar spelen, maar misschien wordt dit wel het seizoen van Steven Bergwijn. Het ontbreken van Europees voetbal kan ook een voordeel zijn. In de defensie zou PSV nog wel een kwaliteitsimpuls kunnen gebruiken

vi.nl
'
Niemand gelooft in Feyenoord behalve wij ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 9 augustus 2017 @ 18:13:03 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173023973
Je zou maar chef sport van de telegraaf zijn. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173024302
Ajax kan ik wel begrijpen maar PSV ??? Die hebben nog kwaliteit ingeleverd terwijl ze al derde werden...geen goede spits, geen goede verdediging...
  woensdag 9 augustus 2017 @ 19:04:59 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173024716
Zag Van Persie net in de lift van het Erasmus MC
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173024759
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:04 schreef Caland het volgende:
Zag Van Persie net in de lift van het Erasmus MC
Samen met Vagner Love?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_173024773
Soldado naar Fenerbahce
  woensdag 9 augustus 2017 @ 19:10:18 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173024815
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:08 schreef Maastoren het volgende:
Soldado naar Fenerbahce
Lijkt me niet dat ze met twee oudjes gaan spelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')