abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173082065
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zodat je meteen kon afmelden? :P
Ja dat denk ik ook ja :D
Schimmels houden van voeten: onze voeten zijn warm en vochtig, en dat is hun ideale leefomgeving.
Heb je last van schilfers, kloven of roodheid die je jeuk, pijn of een branderig gevoel bezorgen? Dan heb je mogelijk een schimmel opgelopen...........
pi_173082123
Ja nou ja als jij daten met een handicap sowieso niet ziet zitten heeft het ook gewoon weinig zin daar pc over te gaan doen.

Lijkt me dat je daar als gehandicapte ook geen tijd aan wil vergooien?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173082151
Maar waar ligt de grens qua moeten melden van je beperking dan?

Mijn dochter heeft een knik in haar oor, moet zij dat later ook melden bij internetdaten?
Schimmels houden van voeten: onze voeten zijn warm en vochtig, en dat is hun ideale leefomgeving.
Heb je last van schilfers, kloven of roodheid die je jeuk, pijn of een branderig gevoel bezorgen? Dan heb je mogelijk een schimmel opgelopen...........
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:36:10 #154
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173083001
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:50 schreef Molo het volgende:
Maar waar ligt de grens qua moeten melden van je beperking dan?

Mijn dochter heeft een knik in haar oor, moet zij dat later ook melden bij internetdaten?
Dat is toch wat anders als het missen van een ledemaat.
Dat moet toch gezegd worden vind ik, als het niet op de foto zichtbaar is.

Ik zou er op afknappen. Net als iemand die op foto's slank uitziet en in het echt ineens tientallen kilo's dikker is.

Het is dan een totaal ander beeld van de werkelijkheid.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173083561
Vorige maand een date gehad met iemand waarvan de hand niet helemaal compleet was (zag ik pas toen ze er stond). Ik had verwachte er meer moeite mee te hebben maar het was een leuke en hele slimme vrouw. Ketste alleen een beetje af op haar manipulatieve persoonlijkheid, maar wel een leuke avond/ochtend/dag gehad.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_173083676
En hoe zit dat met autisme dan?
"Bij het recht om te zeggen wat je denkt, hoort de plicht om te denken over wat je zegt." - Stef Bos
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:09:06 #157
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173083693
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:08 schreef MsMessy het volgende:
Die Netflix serie moet ik nog even kijken.
pi_173083709
quote:
Dat is een no-go voor mij.
Door eigen ervaringen.

Ook al kunnen ze online zo "normaal" zijn, in het echte leven liep ik toch tegen een muur op.

Ik vroeg het ook gewoon, of ze autistisch waren :')
a great future doesn't require a great past
pi_173083783
Ik heb geen problemen met een lichamelijke handicap. Maar ik vind het wel zo aardig dat dat van tevoren gemeld wordt. Het is toch iets dat een behoorlijke invloed op je leven kan hebben, hoe je t ook wendt of keert.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173083932
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat is een no-go voor mij.
Door eigen ervaringen.

Ook al kunnen ze online zo "normaal" zijn, in het echte leven liep ik toch tegen een muur op.

Ik vroeg het ook gewoon, of ze autistisch waren :')
viel dat dan op?
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:29:49 #161
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173084134
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen problemen met een lichamelijke handicap. Maar ik vind het wel zo aardig dat dat van tevoren gemeld wordt. Het is toch iets dat een behoorlijke invloed op je leven kan hebben, hoe je t ook wendt of keert.
En even wennen aan een handicap is toch ook wel vaak aan de orde, hoe relaxed je er ook mee kan zijn.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:31:47 #162
107365 Friek_
Verlangen naar BelgiŽ.
pi_173084166
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:35 schreef Molo het volgende:

[..]

dat je geen volledige arm hebt wat je (vrijwel) niet beperkt in het dagelijks leven? Neuh, vind ik niet hoor
Nou, ik zou toch wel even opkijken als er plots een date aan kwam zetten zonder volledige arm. Het is natuurlijk een wat grijs gebied (wat voor handicaps dien te je melden en welke kun je achterwege laten?), maar zodra je duidelijk iets mist aan je lichaam zoals een arm/hand/been/voet, zou ik het altijd even melden.

Overigens schrikken handicaps mij niet zo af, hoor. En als het mannen wel afschrikt, wees dan alleen maar blij, want met zulke oppervlakkige types ga je de oorlog niet mee winnen.
"Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen."
-- Dimitri Verhulst
pi_173084187
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En even wennen aan een handicap is toch ook wel vaak aan de orde, hoe relaxed je er ook mee kan zijn.
Ook dat idd. Verborgen houden is ergens wel begrijpelijk, maar je gooit er toch je eigen glazen ook mee in, want erachter komen gebeurt toch. Kun je beter meteen eerlijk zijn, komt toch beter over dan niks zeggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173084201
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:20 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

viel dat dan op?
Heel erg bij mij.
Mede omdat ik echt een gevoelsmens ben en sommige autisten best een andere beleving van gevoelens hebben, zeker met uiten.

Had ook het idee dat sommige (juist) bij mij het lastig vonden, omdat ik een open boek ben en ze bij mij juist merken dat ze "beperkt" zijn met hun gevoelens.

De ene autist is de andere niet, uiteraard.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:42:52 #165
107365 Friek_
Verlangen naar BelgiŽ.
pi_173084386
quote:
Vind ik een lastige. Ik heb een geschiedenis met vrouwen met een psychische stoornis en zodra die stoornis van invloed was op de relatie, hield ik er uiteindelijk altijd wel mee op. Het grootste probleem is de (potentiŽle) ongelijkwaardigheid die het met zich meebrengt. Ik heb in de loop der jaren geleerd dat ik iemand nodig heb waarop ik ook kan bouwen en die een uitdaging voor me is. Je zou grofweg kunnen stellen dat mensen met een psychische stoornis daar minder geschikt voor zijn.
"Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen."
-- Dimitri Verhulst
pi_173084400
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Net als iemand die op foto's slank uitziet en in het echt ineens tientallen kilo's dikker is.

Het is dan een totaal ander beeld van de werkelijkheid.
Dit vind ik ook not done, een oude foto gebruiken of jezelf anders voordoen dan je bent.

Vaak weet ik al genoeg als er alleen een (afgeknipte) gezichtsfoto op staat / zichtbaar is.
pi_173084487
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:33 schreef Droopie het volgende:

[..]

Heel erg bij mij.
Mede omdat ik echt een gevoelsmens ben en sommige autisten best een andere beleving van gevoelens hebben, zeker met uiten.

Had ook het idee dat sommige (juist) bij mij het lastig vonden, omdat ik een open boek ben en ze bij mij juist merken dat ze "beperkt" zijn met hun gevoelens.

De ene autist is de andere niet, uiteraard.
nee. ik snap je punt denk ik. als het tegenovergesteld is dan merk je vaak het meest.
pi_173084606
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vind ik een lastige. Ik heb een geschiedenis met vrouwen met een psychische stoornis en zodra die stoornis van invloed was op de relatie, hield ik er uiteindelijk altijd wel mee op. Het grootste probleem is de (potentiŽle) ongelijkwaardigheid die het met zich meebrengt. Ik heb in de loop der jaren geleerd dat ik iemand nodig heb waarop ik ook kan bouwen en die een uitdaging voor me is. Je zou grofweg kunnen stellen dat mensen met een psychische stoornis daar minder geschikt voor zijn.
hier ben ik bang voor...
heb een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. En dat ik daarom niet leuk genoeg ben. Of dat juist die ook iets hebben juist een 'normale' zoeken. Terwijl ik ook vriendelijk ben, oordeel juist niet te snel. Redelijk intelligent ben ik denk ik want scoorde bij een capaciteitentest precies gemiddeld hbo niveau.
pi_173084785
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:53 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

hier ben ik bang voor...
heb een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. En dat ik daarom niet leuk genoeg ben. Of dat juist die ook iets hebben juist een 'normale' zoeken. Terwijl ik ook vriendelijk ben, oordeel juist niet te snel. Redelijk intelligent ben ik denk ik want scoorde bij een capaciteitentest precies gemiddeld hbo niveau.
Autistische mensen zijn vaak ook slim, ze weten mij bv op een andere manier te doorgronden als de doorsnee andere persoon.

Dat werkt verfrissend en leer ik ook van..
Dat trok me in eerste instantie zo aan, dat dwarse :P
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:03:49 #170
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173084788
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Lastige wel.. Ik wil sowieso ook kunnen bouwen op degene waar ik een relatie mee heb en wil ook dat de ander op mij kan bouwen. En gezien ik zelf niet helemaal klachtenvrij ben zou ik redelijkerwijs een ander er ook niet op af willen rekenen.

Dus komt het er op neer hoe ze met haar klachten omgaat en hoe ze op me reageert als 1 van de 2 wat minder goed gaat. Kan wel werken dus maar dan moet er wel meer geduld dan gemiddeld genomen aanwezig zijn..
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:13:28 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173084955
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit vind ik ook not done, een oude foto gebruiken of jezelf anders voordoen dan je bent.

nou precies, ook wel meegemaakt inderdaad, afknappers.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:16:01 #172
107365 Friek_
Verlangen naar BelgiŽ.
pi_173084992
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:53 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

hier ben ik bang voor...
Niet leuk genoeg is niet zo het punt, denk ik. Leuk zijn zit hem vooral in karakter. Het probleem zit hem veel meer op lange termijn: ik zie mezelf simpelweg geen langdurige relatie hebben met iemand met een overduidelijke psychische stoornis. Ik kan het voor de korte termijn prima accepteren (als scharrel of zo), maar op lange termijn weer niet. Langdurige relaties zijn al lastig zat om te onderhouden en als daar allerlei complicerende factoren bij komen kijken, trek ik dat gewoon niet.

En even keihard gezegd: ik wil ook trots kunnen zijn op mijn partner. Zo van: "kijk, dit is een gaaf mens" als ik haar aan m'n vrienden voorstel. Dat gevoel heb ik niet bepaald wanneer iemand allerlei complexen of stoornissen heeft.
-- Dimitri Verhulst
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:20:08 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173085050
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Niet leuk genoeg is niet zo het punt, denk ik. Leuk zijn zit hem vooral in karakter. Het probleem zit hem veel meer op lange termijn: ik zie mezelf simpelweg geen langdurige relatie hebben met iemand met een overduidelijke psychische stoornis. Ik kan het voor de korte termijn prima accepteren (als scharrel of zo), maar op lange termijn weer niet. Langdurige relaties zijn al lastig zat om te onderhouden en als daar allerlei complicerende factoren bij komen kijken, trek ik dat gewoon niet.

En even keihard gezegd: ik wil ook trots kunnen zijn op mijn partner. Zo van: "kijk, dit is een gaaf mens" als ik haar aan m'n vrienden voorstel. Dat gevoel heb ik niet bepaald wanneer iemand allerlei complexen of stoornissen heeft.
Op dat laatste: als ze van ver heeft moeten opkrabbelen en het goed doet is dat wel iets waar ik veel respect voor en trots op zou zijn.
pi_173085054
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als iemand met een beperking juist heel erg haar best doet om bv. empatisch te zijn en ondanks haar beperking 150% inzet om "normaal" over te komen.

Zou ik daar veel meer trots op zijn, dan een normaal persoon die met 50% al geaccepteerd wordt omdat ze zo spontaan en zorgzaam is (van nature).
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:24:28 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_173085117
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook ja :D
en wat dan nog? Dat kan toch gewoon? Mag je onvolwassen vinden of oppervlakkig. Wel eerlijk en je verdoet elkaars tijd niet.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')