abonnement Unibet Coolblue
pi_172998700
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O- Je bent hier al een tijdje niet meer geweest blijkbaar :*
Moet in elke post gemeld worden, dus knap als je er overheen leest.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:46:10 #52
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_172998775
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Moet in elke post gemeld worden, dus knap als je er overheen leest.
Ze komt uit Amerika!!!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:51:58 #53
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172998926
Hoe oud zijn jullie? 12?
pi_172999215
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe oud zijn jullie? 12?
Iesstoer!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172999325
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:43 schreef Andromache het volgende:
TLDR: ik ben onzeker. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ontzettend hard mijn best om niet te appen en het nu van zijn kant te laten komen.
Gewoon schijt hebben aan de uitkomst.
pi_172999865
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:14 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Gewoon schijt hebben aan de uitkomst.
Hoppa!
pi_173000900
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hier date gepland, ze antwoorde enthousiast maar nog steeds veel stilte via telefoon. Gevalletje hard to get? ;-) gelukkig weet ik vrijdag na 1e date meer
jezus ik ken iemand die ook zo oordeelt. Er zijn mensen die appen niet als eerste prioriteit hebben in hun leven :+
pi_173001026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

jezus ik ken iemand die ook zo oordeelt. Er zijn mensen die appen niet als eerste prioriteit hebben in hun leven :+
Precies. Vaak lees ik apps direct, maar vergeet meteen te reageren. En dan kom ik er later niet op terug want bezig met wat anders. :P
mag het weten
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:47:17 #59
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_173001211
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O- Je bent hier al een tijdje niet meer geweest blijkbaar :*
Nee. :')
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:48:15 #60
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_173001230
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Moet in elke post gemeld worden, dus knap als je er overheen leest.
Had ik trouwens al verteld dat ik een tijdje hier niet mee geweest ben?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:57:20 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173001372
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:00 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:o :o :o :o Yats heeft een vriendin! :o :o :o :o
Al een tijdje. Ik dacht dat jij ook alweer een tijdje gebonden was?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:59:51 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173001413
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe oud zijn jullie? 12?
Ach, het zijn altijd dezelfde personen hier die nooit volwassen worden. Bij sommige werkt dat zelfs door in hun liefdesleven als je hun posts leest. Negeren werkt prima.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173002477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:59 schreef yats het volgende:

[..]

Negeren werkt prima.
Da.. word!
pi_173003869
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Da.. word!
Niets mis mee, net zoals de Negerzoen of Blanke Vla :P
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:51:49 #65
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_173005958
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:57 schreef yats het volgende:

[..]

Al een tijdje. Ik dacht dat jij ook alweer een tijdje gebonden was?
Wel leuk voor je kerel. :)
Ja, nu nog meer dan ooit. :')
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_173006363
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Moet in elke post gemeld worden, dus knap als je er overheen leest.
:')
pi_173006556
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')
Ik ben blij voor hem O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:59:16 #68
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_173007956
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:59 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, het zijn altijd dezelfde personen hier die nooit volwassen worden. Bij sommige werkt dat zelfs door in hun liefdesleven als je hun posts leest. Negeren werkt prima.
Je klinkt een beetje mad...
pi_173008280
Jaja je bent de badest van het plein. Zoetnumaweer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173017971
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:33 schreef snoesje45 het volgende:
En na een date, de eerste b.v. wachten jullie dan tot de jongen iets stuurt, of zou ik ook iets kunnen sturen?

Kreeg ooit na uurtje of 2-3 berichtje van een jongen gewoon simpel: Vond het erg gezellig vanavond hoop je snel weer te zien! X

Blijf ik het leukste vinden :)
Achteraf berichtjes sturen vind ik zo slapjes. Liever tijdens de date uitspreken dat het gezellig is en bij voorkeur gelijk een tweede date plannen. Als de andere partij de boot afhoudt weet ik vaak genoeg. Types die eerst alles op een rijtje moet zetten om tot een tweede date te komen laat ik liever voor een ander liggen.
pi_173018109
Jij hebt altijd je agenda op zak tijdens een date?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173018533
Jij hebt nog een papieren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173019114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:39 schreef HaHaJa het volgende:

[..]

Achteraf berichtjes sturen vind ik zo slapjes. Liever tijdens de date uitspreken dat het gezellig is en bij voorkeur gelijk een tweede date plannen. Als de andere partij de boot afhoudt weet ik vaak genoeg. Types die eerst alles op een rijtje moet zetten om tot een tweede date te komen laat ik liever voor een ander liggen.
Je kunt er ook je eigen glazen mee ingooien, je date kan dan zoiets hebben van 'eeeh je wilt wel erg snel'. Gelijk agenda's erbij voor een tweede date kan wel beklemmend overkomen, zelfs als diegene wel degelijk een goed gevoel heeft aan de date.

Daarnaast zie ik het nut er niet van in de zin dat het toch geen garantie biedt. Laatste twee dates ook uitgesproken dat het leuk was en dat ik het zeker nog eens over wilde doen. Volmondige 'ja ik ook' alle twee de keren. Bij de eerste meteen nog via de app tijdens de terugreis een nieuwe datum geprikt.

Eerste date moest 2 dagen later alsnog volgens eigen zeggen dingen voor haarzelf uitzoeken ( :') ) en wilde het daarbij laten, tweede date bleek toch tot de conclusie gekomen dat ik wel leuk was, maar voor haar toch niet leuk genoeg.

Heb je alsnog geen drol aan dus.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173019440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:39 schreef HaHaJa het volgende:

[..]

Achteraf berichtjes sturen vind ik zo slapjes. Liever tijdens de date uitspreken dat het gezellig is en bij voorkeur gelijk een tweede date plannen. Als de andere partij de boot afhoudt weet ik vaak genoeg. Types die eerst alles op een rijtje moet zetten om tot een tweede date te komen laat ik liever voor een ander liggen.
Nou, ik denk dat redelijk wat vrouwen dat toch als opdringerig ervaren. Ik laat het meestal gewoon open wanneer zo'n vervolgdate komt. En bovendien: waarom zo'n haast? Je ziet het toch vanzelf wel verder?
pi_173019481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:39 schreef HaHaJa het volgende:

[..]

Achteraf berichtjes sturen vind ik zo slapjes. Liever tijdens de date uitspreken dat het gezellig is en bij voorkeur gelijk een tweede date plannen. Als de andere partij de boot afhoudt weet ik vaak genoeg. Types die eerst alles op een rijtje moet zetten om tot een tweede date te komen laat ik liever voor een ander liggen.
Ja dat ben jij. Iedereen is anders en er is geen goed en fout.
pi_173019492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:30 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Je kunt er ook je eigen glazen mee ingooien, je date kan dan zoiets hebben van 'eeeh je wilt wel erg snel'. Gelijk agenda's erbij voor een tweede date kan wel beklemmend overkomen, zelfs als diegene wel degelijk een goed gevoel heeft aan de date.

Daarnaast zie ik het nut er niet van in de zin dat het toch geen garantie biedt. Laatste twee dates ook uitgesproken dat het leuk was en dat ik het zeker nog eens over wilde doen. Volmondige 'ja ik ook' alle twee de keren. Bij de eerste meteen nog via de app tijdens de terugreis een nieuwe datum geprikt.

Eerste date moest 2 dagen later alsnog volgens eigen zeggen dingen voor haarzelf uitzoeken ( :') ) en wilde het daarbij laten, tweede date bleek toch tot de conclusie gekomen dat ik wel leuk was, maar voor haar toch niet leuk genoeg.

Heb je alsnog geen drol aan dus.
Het is natuurlijk helemaal niet erg om je eigen glazen in te gooien, het is maar de vraag of dat echt zo is. Als het beklemmend is om gelijk een vervolgafspraak te plannen, dan serveer ik het liever af.
pi_173019662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:47 schreef HaHaJa het volgende:

[..]

Het is natuurlijk helemaal niet erg om je eigen glazen in te gooien, het is maar de vraag of dat echt zo is. Als het beklemmend is om gelijk een vervolgafspraak te plannen, dan serveer ik het liever af.
Daarom hang je ook hier rond. Voor goed advies kun je waarschijnlijk beter naar iemand gaan die wel succes heeft gehad met daten en alweer jaren uit de markt is.

Ik zie de vragen wel komen.
pi_173019762
quote:
6s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daarom hang je ook hier rond. Voor goed advies kun je waarschijnlijk beter naar iemand gaan die wel succes heeft gehad met daten en alweer jaren uit de markt is.

Ik zie de vragen wel komen.
Als het voor jou werkt om op deze manier aardig te zijn, blijf er vooral mee doorgaan.
pi_173020299
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:57 schreef HaHaJa het volgende:

[..]

Als het voor jou werkt om op deze manier aardig te zijn, blijf er vooral mee doorgaan.
Alweer 4 jaar van de markt. Dus ik zal wel iets fout doen.
pi_173021412
quote:
6s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daarom hang je ook hier rond. Voor goed advies kun je waarschijnlijk beter naar iemand gaan die wel succes heeft gehad met daten en alweer jaren uit de markt is.

Ik zie de vragen wel komen.
Dat laat je wel steeds doorschemeren, maar hoeveel van die inhoudelijke adviezen heb je eigenlijk gedaan in deze topicreeks? Als het op één hand te tellen is, is het volgens mij al veel, maar wellicht zie ik ze over het hoofd.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173021494
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:02 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat laat je wel steeds doorschemeren, maar hoeveel van die inhoudelijke adviezen heb je eigenlijk gedaan in deze topicreeks? Als het op één hand te tellen is, is het volgens mij al veel, maar wellicht zie ik ze over het hoofd.
Nou, vraag eens wat
pi_173021601
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaja je bent de badest van het plein. Zoetnumaweer.
O+
Tails tell tales
pi_173021776
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nou, vraag eens wat
Sorry, ik wist niet dat dit het Lieve Mona/Beathoven-topic was. Genoeg posts waar je uit jezelf advies op kan geven toch.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173021900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:15 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat dit het Lieve Mona/Beathoven-topic was. Genoeg posts waar je uit jezelf advies op kan geven toch.
Ik ben niet zo van de toetjes en ik zie hier nergens een vraagteken staan.
pi_173022711
Dus wat te sturen na een succes date? ;)
pi_173023551
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:00 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus wat te sturen na een succes date? ;)
Kijk zo kan het ook..

Als je haar een beetje kent en je kent jezelf dan volg je gewoon je gezonde verstand.

We zijn geen robots. Of je dat allemaal wil aankleden, en hoe je dat wil aanpakken verschilt van persoon tot persoon. Of je een gebaar verwacht of niets bv. De ene vind iets klef en de ander vind dat mooi en dan heb je nog de andere partij. Uiteindelijk zal het toch het verliefd zijn zijn plus de klik zijn die doorslag geeft en niet wat je wel of niet zegt of geeft. Op dat laatste is nog nooit een toekomst gebouwd. Bovendien weet jij na een date meer van haar dan een stel willekeurigen op dit forum die hier niet rondlopen omdat ze succesvol zijn in het daten. Met alle respect. Die doen ook maar wat, net als ik altijd maar gewoon wat deed.

Misschien zullen er vrouwen en mannen zijn die het nu ontkennen maar de meesten worden voor lange relaties onbewust beoordeeld op het feit of ze een geschikte vader of moeder voor hun kinderen kunnen zijn. Kan zo iemand voor de opvoeding of inkomen zorgen of slackt hij / zij als t erop aankomt. Daarnaast speelt presenteerbaarheid bij de ouders en familie ook gewoon een rol. Als dergelijke verwachtingen van twee kanten op elkaar aansluiten heb je de basis voor een stabiele relatie. Meer is het niet eigenlijk.

Mensen die daten als een moeilijk schaakspel benaderen raken teveel verstrikt in zogenaamde regels die er niet zijn.

Duur stukje advies trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 09-08-2017 18:03:10 ]
pi_173028850
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:05 schreef snoesje45 het volgende:
Wat ik me afvroeg, gebruiken jullie mannen als jullie beginnen met appen met een vrouw emoticons als jullie iets sturen? En wat vind de rest van ons vrouwen er van?
Nee. :@ Of misschien ook wel. :o Maakt dat wat uit dan? :')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 00:29:50 #88
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_173032420
Ik word altijd wel vrolijk van veel smileys. Vind het wel leuk :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_173032517
Zelf stuur ik wel smileys, al maak ik er geen poppenkast van ;)
pi_173033249
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 00:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zelf stuur ik wel smileys, al maak ik er geen poppenkast van ;)
Ik maak er wel altijd een poppenkast van. oO<
  donderdag 10 augustus 2017 @ 07:23:14 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173033676
Verschilt per gesprek of ik smilies gebruik.
Met date smilieen we erop los :')

Gister zou hij evt even kort gedag zeggen want in de buurt, maar was al in slaap gevallen :+
Misschien dat we vanavond nog even afspreken, wnat muziek in de stad. Is nog even afwachten.
pi_173033931
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Alweer 4 jaar van de markt. Dus ik zal wel iets fout doen.
Je bent natuurlijk niet meteen een succesvolle boy als je een vriendin hebt, laten we eerlijk wezen.
pi_173033942
Ik vind het overigens vreemd als ik een leuke date heb gehad en iemand vraagt dan pas veel later om een vervolgdate. Als het leuk is, is het leuk en weten we dat allebei wel. Ik vind eromheen draaien niks, we zijn geen 14 jaar meer.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:24:42 #94
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_173035453
Ik snap die spelletjes nooit zo erg.... als je het leuk vond en je wilt graag nog eens afspreken dan moet je dat gewoon zeggen. Of je dat nou dezelfde avond doet of de dag erna, lekker belangrijk. Maar ik ken mensen die het wel willen zeggen, maar dan denken dat vrouwen dat stom vinden en ze een spannende man willen die onbereikbaar is. En gek genoeg zijn die mannen nooit echt erin geslaagd om veel tweede dates naar binnen te hengelen.

Bij daten wordt er teveel geanaliseerd en met spelletjes gespeeld. Voel wat je wilt en uit dat ook (in moderatie.... in moderatie....). Als het niet wederzijds is is dat ook prima, het is maar een eerste date.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:26:12 #95
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_173035478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 07:23 schreef Cue_ het volgende:
Verschilt per gesprek of ik smilies gebruik.
Met date smilieen we erop los :')

Gister zou hij evt even kort gedag zeggen want in de buurt, maar was al in slaap gevallen :+
Misschien dat we vanavond nog even afspreken, wnat muziek in de stad. Is nog even afwachten.
Vind jij het niet enorm geil als een man ipv smilies 'hihihi' zegt na een zin? Ik zou er als vrouw echt helemaal van wegglijden namelijk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_173035486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:24 schreef -Splash- het volgende:
Ik snap die spelletjes nooit zo erg.... als je het leuk vond en je wilt graag nog eens afspreken dan moet je dat gewoon zeggen. Of je dat nou dezelfde avond doet of de dag erna, lekker belangrijk. Maar ik ken mensen die het wel willen zeggen, maar dan denken dat vrouwen dat stom vinden en ze een spannende man willen die onbereikbaar is. En gek genoeg zijn die mannen nooit echt erin geslaagd om veel tweede dates naar binnen te hengelen.

Bij daten wordt er teveel geanaliseerd en met spelletjes gespeeld. Voel wat je wilt en uit dat ook (in moderatie.... in moderatie....). Als het niet wederzijds is is dat ook prima, het is maar een eerste date.
Precies dit. Die "regeltjes" of whatever die men uit de cosmo of van een forum aftrekt. Hoe moeilijk is het om gewoon jezelf te zijn. Als dat niet bevalt dan ben je toch sowieso aan het verkeerde adres, win-win.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:36:19 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173035679
quote:
14s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:26 schreef -Splash- het volgende:
Vind jij het niet enorm geil als een man ipv smilies 'hihihi' zegt na een zin? Ik zou er als vrouw echt helemaal van wegglijden namelijk.
Heeeel geil :9

Hihihi vind ik niets, heheh / hahaha heb ik minder moeite mee (doe ze zelf soms ook te vaak)
pi_173036243
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Precies dit. Die "regeltjes" of whatever die men uit de cosmo of van een forum aftrekt. Hoe moeilijk is het om gewoon jezelf te zijn. Als dat niet bevalt dan ben je toch sowieso aan het verkeerde adres, win-win.
Van die regeltjes komen vooral uit het PUA wereldje. Zie b.v. R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10 :')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:29:58 #99
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_173036866
Toch maar gestopt met het daten van de laatste dame. Ondanks veel gemeen te hebben, mis ik toch de chemie. Ik merkte dat ik liever thuis plaatjes ging draaien of met vrienden terrasje pakken dan weer op een vervolgdate. Zij baalde er wel van.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:31 #100
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173037786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:46 schreef Andromache het volgende:
Ik zoek geen prins. De waarheid zit tussen Seven en DancingPhoebe in. Ik heb gisteren toch geappt, en heel voorzichtig mijn onzekerheid getoond, en toen kwam een stortvloed aan complimentjes over me heen :o Lief, heeeel leuk, lekker dit dat, hij denkt ook heel vaak aan mij maar is niet zo'n apper en is behoorlijk op zichzelf. Ik ben gerustgesteld. We gaan elkaar vast weer zien. Hoe en wat zien we wel weer. Deze week weer lekker mijn eigen leven leiden want ik wil ook veel in mijn eentje kunnen doen, dus hij zou heel goed bij me kunnen passen op de lange termijn. Wat betreft de niet-raakvlakken, dat is allemaal wel op te lossen en ik trek hem gewoon af en toe mee de fiets op, kook wel een keer vegetarisch als hij net terug is van een vliegreis, niet zeuren maar zelf sturen. Ik ben ook gewoon bang dat de niet-raakvlakken voor hem eerder een dealbreaker zijn dan voor mij. Want er is heel veel dat ik erg leuk vind aan deze man en ik wil heel graag een leuke zomer er nog van maken met hem.
Niet om je bang te maken, maar ik kan je verzekeren dat ik, en heel veel andere mannen, snel klaar zijn met een vrouw die gaat zeuren over het soort eten, over de 'slechtheid' van vliegreizen, je zult dat toch op de één of de andere manier moeten bedwingen of misschien wel helemaal laten varen, zo niet dan blijf je zoeken naar een speld in een hooiberg, en dan is het toch vaak niet die man die je nou écht zo aantrekkelijk vindt.

Vegetarisch zijn (dunno of je dat bent) is lastig maar kan op de één of andere manier wel werken, iemand die gaat zeuren over mijn vakantie naar Japan en hoe slecht dat is voor het milieu zou ik vrij snel klaar mee zijn. Daar kun je niet omheen werken, dat is (los van elke politieke discussie) gewoon irritant.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')