abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172974036
Uitgerekende data:

20 augustus: Skittles (jongen)
22 augustus: Flav (jongen)
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
3 september: dobbey (meisje)
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage (jongen)

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018:

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa
12 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader]
25 februari: Kimpossible

9 maart: Songeur
15 maart: SilverSjoiis
19 maart: D.U.M.A.N.
19 maart: Little Miss Naughty
27 maart: Mabawa.

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skittles op 08-08-2017 20:51:32 ]
pi_172974090
@ Donna: over 2,5 weken. :@
pi_172974447
Minilot,zou een tankini iets zijn om in te zwemmen? Dan staat t geheel niet zo onder druk zeg maar.

Miss heeft bonprix iets betaalbaars? Die hebben tussen veel lelijke dingen soms ineens wat leuks betaalbaars zitten :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172974481
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Minilot,zou een tankini iets zijn om in te zwemmen? Dan staat t geheel niet zo onder druk zeg maar.

Miss heeft bonprix iets betaalbaars? Die hebben tussen veel lelijke dingen soms ineens wat leuks betaalbaars zitten :D
Yup, drie stuks tanktini, maar mijn ervaring is dat bij een beetje stevig baantjes zwemmen toch vooral een badpak goed zit.

Maar goed, iedereen bedankt voor het meedenken! :D Het komt vast goed. :)
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_172974780
Donna, wat fijn! Eat all the bokkenpootjes! *O*.

Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172974857
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donna, wat fijn! Eat all the bokkenpootjes! *O*.

Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten. }:| .
Zeg, jij hoeft zeker nog maar heel even?
:7
pi_172975243
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

Zeg, jij hoeft zeker nog maar heel even?
:7
}:| }:| }:| }:| .
pi_172975396
Je bent net zoals ik ook net te laat Mini. Tot vorige week stonden er geloof ik wel 30 positiebadpakken op Bonprix. Best leuke en betaalbare, maar nu zijn alleen die tankini's over. }:| Ik heb er toch maar eentje besteld voor de vakantie over 2,5 week. 50 euro uitgeven voor iets wat ik een week ga gebruiken ging me te ver.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_172975861
Hier met toen 26 weken gewoon nog in bikini gegaan. Voor die paar dagen voelde ik niet de behoefte om een badpak aan te schaffen, en die mensen op vakantie zie ik toch nooit meer :7

Vandaag het Geboortebord besteld, nu staat de naam echt vast :D O+
pi_172975941
Ik ben gisteren ook nog in een gewone bikini gaan zwemmen :D als ze m'n strakke tijgerbuik niet willen zien, kijken ze maar de andere kant op :+
pi_172976194
Ik draag niet-zwanger ook geen bikini's wegens een stevige hekel aan bikini's. 's Zomers in mijn blootje, in louter een boxershort of in een badpak op het strand, maar nooit in een bikini :)
Tijdens op rap tempo baantjes zwemmen dus altijd een badpak: ik denk zomaar dat niet dat ik in mijn dorpszwembad terecht kan in alleen een zwembroek. :7

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
:D :*
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:12:23 #12
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_172976831
Ik had al een tankini, bovenstukje zit prima. Broekje niet. Maar ik denk dat geen enkel broekje (ook van een positietankini niet) goed zit bij mijn buik. Ik heb nl. een klein vetschortje onderaan mijn zwangere buik, zeg maar :@ En die wordt erger zichtbaar door het randje van het broekje . Volgens mij zijn de broekjes van een positietankini allemaal niet zo hoog als ik nodig heb. En een badpak vind ik idd erg duur om voor 12 dagen vakantie te kopen. Daarbij wil er graag een met stevige cups en een soort ondersteuning bij de buik (als die er al zijn), dus die zullen ook wel nog duurder zijn :{
Dus als iemand tips of ingevingen heeft: heel graag :@
Remember: No man is worth your tears and the one who is, won't make you cry!!
pi_172977957
Ah, ik heb ook een speklaagje aan onderzijde baby-bump. :7 *boks*
Souvenirtje van patisseriehobby twee jaar geleden. *)
pi_172978072
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef LadyS het volgende:
Ik had al een tankini, bovenstukje zit prima. Broekje niet. Maar ik denk dat geen enkel broekje (ook van een positietankini niet) goed zit bij mijn buik. Ik heb nl. een klein vetschortje onderaan mijn zwangere buik, zeg maar :@ En die wordt erger zichtbaar door het randje van het broekje . Volgens mij zijn de broekjes van een positietankini allemaal niet zo hoog als ik nodig heb. En een badpak vind ik idd erg duur om voor 12 dagen vakantie te kopen. Daarbij wil er graag een met stevige cups en een soort ondersteuning bij de buik (als die er al zijn), dus die zullen ook wel nog duurder zijn :{
Dus als iemand tips of ingevingen heeft: heel graag :@
jup: koop een plussize badpak bij c&a. Heb ik destijds ook gedaan. Voelde wat gek om een badpak maat 54 te kopen maar was het enige waar ik me happy in voelde :D
disclaimer
pi_172979270
Ik heb tot 40 weken een gewoon (flink afgeprijsd) badpak gedragen in een ruime maat groter dan mijn gewone bikini. Rekt prima mee, die stof ^O^
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:35:10 #16
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_172979284
*boks* minilot :D. Hier denk ik een souvenir van 2 zwangerschappen (en keizersnee?) en ruim 35 kg afvallen waar er inmiddels weer 20 van aanzitten, maar niet door deze zwangerschap gelukkig

Stormqueen, dat is op zich ook wel een idee ja! Ga ik van de week even voor op pad. Meer kans op een stevig én betaalbaar badpak!
pi_172990243
Bokkenpootjes :9, fijn dat t weer beter gaat Donna!

38 weken mijlpaal *O*
Krijg soms toch wel de kriebels als ik eraan denk dat het nu elk moment kan gaan gebeuren :@
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:05:16 #18
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_172990448
38 weken voor Flav *O*

Donna, gaat het nog steeds goed?

Net toch maar weer mijn tankini gepast en nu mijn buik flink gegroeid is sinds de vorige keer dat ik paste, zit het broekje wel aardig. Aardig genoeg om geen geld uit te geven voor een nieuw badpak ;) . En mooier dan dit krijg ik het toch niet voor elkaar met badkleding :')
Vandaag alweer 28 weken :o dus 3e trimester mijlpaal *O*
pi_172990534
Ja gaat redelijk goed. Het haalt de scherpe randjes er zeker vanaf!
pi_172994196
Iniemini knippertje zagen wij vanmorgen. Baby zat helemaal weggedoken in de wand en was nauwelijks te meten. Vruchtzak kwam op 7 3/7, baby op 6 3/7. Was even spannend want het duurde erg lang voor het in beeld kwam. Maar hey, het knippert!!! *O*
Gyn houdt nu nog 7 weken aan, over 3 weken termijnbepaling.

Er zit echt een baby in mn buik O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 08-08-2017 13:17:13 ]
pi_172994637
*O* *O* *O* *O*
pi_172994658
Wat heerlijk, Mabawa! O+. Gefeliciteerd!

Wie had het hier gisteren over bokkenpootjes? }:| .

Vanochtend controle gehad bij de verloskundige. Ze vond mijn buik helemaal niet groot maar precies zoals hij moet zijn. Tweede kinderen hebben wel vaker een villa, terwijl de eerste dan een flatje had, zei ze. :+. Wel een waarschuwing gekregen dat ik tijdens onze vakantie (we gaan naar Italië) uit de hitte moet blijven en altijd wat eten en drinken bij me moet hebben, want mijn bloeddruk was 100/48. Het computersysteem gaf een foutmelding toen ze het invoerde. :').
pi_172994741
Een knipper! *O*

Inderdaad een aparte bloeddruk DaD haha :D
Mijne was de vorige keer net op de grens. Hij is altijd laag tot normaal (120/80) geweest maar was vorige week 135/89. En 90 was voor hun de grens van de onderdruk, ben benieuwd wat ie vanmiddag is. Ik houd ook wel veel vocht vast, smorgens kan ik m'n vingers niet bewegen :')
pi_172995058
Een knipper! Gefeliciteerd Mabawa *O*

Een villa, check :P lage bloeddruk DaD. Wel lekker naar Italië! Wanneer ga je? Want je hoefde niet lang meer toch? :+

Flav 38 weken *O*
pi_172995268
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:44 schreef Skittles het volgende:

Een villa, check :P lage bloeddruk DaD. Wel lekker naar Italië! Wanneer ga je? Want je hoefde niet lang meer toch? :+

Flav 38 weken *O*
We vertrekken vrijdag. Kan nog net even voor de bevalling.
pi_172996007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:30 schreef Flav het volgende:
Een knipper! *O*

Inderdaad een aparte bloeddruk DaD haha :D
Mijne was de vorige keer net op de grens. Hij is altijd laag tot normaal (120/80) geweest maar was vorige week 135/89. En 90 was voor hun de grens van de onderdruk, ben benieuwd wat ie vanmiddag is. Ik houd ook wel veel vocht vast, smorgens kan ik m'n vingers niet bewegen :')
dat die stijve vingers door vocht kunnen komen was nog niet in me opgekomen :o dat heb ik ook als ik wakker wordt (elke keer als ik wakker wordt :') 6x per nacht ofzo)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:17:13 #27
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_172997004
Mabawa: jaaaaaa een knipper!! ^O^

DaD: Kan idd nog net, geniet ervan ;)
pi_172997058
Donna, wat ellendig dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt!

DevilsandDust, wat een lage bloeddruk :o De mijne blijft tot noch toe ook relatief laag; was de laatste keer 106/65 geloof ik.

Wij zijn gister voor een weekje vertrokken naar Center Parcs, en ik zit nu in een pretpark telkens te wachten op lief en bonusdochter omdat ik nergens in mag :') Maar voor de rest vermaak ik me prima, nog even lekker relaxen met z'n drietjes, volgend jaar is er nog iemand bij O+ Bij elke minibaby die ik hier zie begin ik weer te rammelen, tot ik bedenk dat het niet meer nodig is omdat ik nog maar 4 maandjes hoef te wachten tot de mijne komt O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:28:56 #29
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172997287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:19 schreef rena het volgende:
Donna, wat ellendig dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt!

DevilsandDust, wat een lage bloeddruk :o De mijne blijft tot noch toe ook relatief laag; was de laatste keer 106/65 geloof ik.

Wij zijn gister voor een weekje vertrokken naar Center Parcs, en ik zit nu in een pretpark telkens te wachten op lief en bonusdochter omdat ik nergens in mag :') Maar voor de rest vermaak ik me prima, nog even lekker relaxen met z'n drietjes, volgend jaar is er nog iemand bij O+ Bij elke minibaby die ik hier zie begin ik weer te rammelen, tot ik bedenk dat het niet meer nodig is omdat ik nog maar 4 maandjes hoef te wachten tot de mijne komt O+
Aah O+
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172998099
Rena geniet van je vakantie O+ en wat een mooie benaming bonusdochter! Klinkt heel lief.

Ook DaD een fijne alvast gewenst!

Een knipper voor mabawa *O*

Morgen heb ik mn laatste werkdag en dan 3,5 week vakantie *O*
pi_172999005
LadyS, derde trimester begint toch al bij 27 weken of niet?
Nou ja, je bent er in elk geval zeker nu! ;)

Donna, fijn dat het met deze medicijnen wat beter gaat! Hopelijk snel nog meer verbetering! :*

Mabawa wat fijn *O*

DaD, wauw da's wel een hele lage onderdruk ja :o ik had er met de warmte een paar weken terug ook flink last van, dus doe inderdaad maar rustig aan!
En die flatje/villa metafoor is wel echt briljant :D

Rena fijne vakantie! Ik vind Centerparcs ook altijd zo leuk; een oase van kleine baby's en zwangeren O+

Ik heb echt m'n dag niet vandaag (niet zwangerschapsgerelateerd), dus ben extra blij dat alles zo goed gaat qua zwangerschap, anders was ik nu echt niet meer te genieten geloof ik ;)
#omdenken
pi_172999090
Mabawa een knipper! Wat fijn O+ *O*

DaD fijne vakantie gewenst en wat een rare bloeddruk doe je wel rustig aan? :o

Aah Rena O+ klinkt heel erg liefdevol! Jullie ook fijne vakantie!

Vandaag 14 weken *O* :s)
pi_172999150
Baby is ingedaald *O*
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop :')
pi_172999383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald *O*
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop :')
ennnn plop *O*

Je merkt t verschil meteen he :D heb je ook O+ meer lucht O+ bij traplopen oid?
pi_172999411
Mabawa O+ Wanneer is je geschatte UD?
pi_172999419
quote:
Baby is ingedaald *O*
*O*
pi_172999661
quote:
Baby is ingedaald *O*
*O* O+
pi_173000167
Songeur, het is ook echt een heerlijk kind, had nooit verwacht en durven hopen dat ik zo'n goede relatie zou krijgen met een kindje wat niet in mijn buik gezeten heeft maar het is echt mogelijk :Y , deze vakanties zijn ook zo goed voor extra bondingtijd, merk dat de zwangerschap nog een extra band creeert, krijg de hele dag kusjes en aaitjes over mijn buik O+

Twist, dikke knuffel voor jou :* Mooi dat je het om kunt denken :Y

Bella, 14 weken alweer :o Mooie mijlpaal!

Flav, baby ingedaald *O*
And you know I might
pi_173000527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ennnn plop *O*

Je merkt t verschil meteen he :D heb je ook O+ meer lucht O+ bij traplopen oid?
Ben wat minder snel buiten adem ja, en t maagzuur is ook zo goed als verdwenen :D
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:43:12 #40
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173001133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:56 schreef twist02 het volgende:
LadyS, derde trimester begint toch al bij 27 weken of niet?
Nou ja, je bent er in elk geval zeker nu! ;)

Nou, ik had al gegoogeld, maar heel eenduidig zijn ze niet. :P
Maar ik hoe dan ook, ik zit nu in het 3e trimester inderdaad *O*

Overigens heb ik sinds 2 nachten last van mijn maag. Geen maagzuur, geen pijn. Gewoon het gevoel alsof mijn maag te vol is en mijn eten terugloopt mijn slokdarm in ofzo. Moet echt even rechtop zitten om het weer te laten zakken.

Mabawa *O* Wat fijn, een hartje! O+

FlavBeeb is ingedaald *O*
pi_173001190
Ingedaald baby voor flav *O*

Wat klinkt dat schattig, rena O+
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:48:34 #42
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173001240
Rena, wat heerlijk dat je zo'n goede band hebt met je bonusdochter! O+ Hoe oud is ze?
pi_173001398
Fijn dat de baby is ingedaald Flav!

En een knipper voor Mabawa *O*

Wij hebben gister ook een knipper gezien, en het erna ook gelijk aan de toekomstige grote zus verteld die niet meer kon stoppen met rondspringen :+
Bij het naar bed gaan werd er al liefdevol een buikkusje gegeven O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173001792
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mabawa O+ Wanneer is je geschatte UD?
Uitgaande van 7 weken nu, dan is het 27 maart!

Mijn bloeddruk was trouwens (randje) goed! Eerste meting was wel hoog (147/97), maar toen zat ik te kletsen. Na even goed doorademen en mond dicht tijdens de meting was het 132/84.
Voor nu goed en geen medicatie, blijf wel bij de gyn.

Lekker DaD, nog even met z'n drietjes weg O+

Veel plezier in CP Rena!

Lekker Songeur, geniet van je vakantie!

Ingedaalde baby voor Flav, yeah!

Knipper voor LMN *O* Wat een geweldige reactie van de grote zus O+
Wij wachten nog even met vertellen aan M, in ieder geval tot na de volgende echo. Maar kan echt niet wachten, ben zo benieuwd naar z'n reactie!
pi_173001817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:44 schreef Skittles het volgende:

Thanks! :D
Als het nog kan, wil je mij dan in de OP zetten op 27 maart? O+
pi_173002059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:24 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Thanks! :D
Als het nog kan, wil je mij dan in de OP zetten op 27 maart? O+
Staat erin!
pi_173002314
Dank u!
pi_173002335
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Staat erin!
Als je dan toch bezig bent, ik durf ook! Denk ik. UD: 9 maart!
pi_173004041
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:53 schreef Songeur het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent, ik durf ook! Denk ik. UD: 9 maart!
Staat er ook in *O*
pi_173004856
Maart-baby's. O+

@LittleMN: jeej. O+ Wat lief!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173005371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:48 schreef LadyS het volgende:
Rena, wat heerlijk dat je zo'n goede band hebt met je bonusdochter! O+ Hoe oud is ze?
Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komt :') Is 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje :P

Mabawa, gefeliciteerd!

LMN, een kloppend hartje, wat fijn O+ En buikkusjes zijn leuk he 😍
And you know I might
pi_173005426
Het is best confronterend dat ik al halverwege de lijst sta in de OP :o Wat gaat het idioot hard!
And you know I might
pi_173005706
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:

[..]

Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komt :') Is 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje :P

Ik ben 2 weken voor de UD geboren. :D Ben eerste kind.
pi_173005829
Zoonlief kwam ook zo'n 10 dagen te vroeg dus 2 weken kan makkelijk. :+
pi_173006170
quote:

[..]

Mabawa, gefeliciteerd!

LMN, een kloppend hartje, wat fijn O+ En buikkusjes zijn leuk he 😍
Oh heerlijke leeftijd! Mijn dochter is ook van november 2011. Mooi om te zien hoe liefdevol je over haar praat.

LMN ik had helemaal over kloppende hartje heen gelezen. Wat fijn! En leuk dat grote zus al zo liefdevol is.

Ik weet nog niet zo goed wanneer we het aan onze dochter gaan vertellen. Vorige zwangerschap na de echo van 8 weken vertelt. Toen het later misging was ze erg verdrietig. En vertelde overal dat mama een baby in haar buik had maar die dood was gegaan. Slik. Zondag heb ik weer echo dan ben ik 10 weken misschien dat we het dan vertellen. Ze is namelijk ook best bezorgd om me als ik weer eens kotsend boven toilet hang.
pi_173011937
Ik kwam net op internet deze site tegen www.mooienzwanger.nl, misschien heeft iemand hier wat aan :Y
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:19:26 #57
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173012829
quote:

[..]

Ik heb gisteren op de infoavond van het ziekenhuis geleerd dat de meeste 1e kindjes met 40+6 geboren worden, dus kans is klein :P.

Mijn bonusdochter is 13. Lastige leeftijd :| ;) (eigen dochter is ook 13, ook lastig, maar toch anders omdat dat eigen is, zeg maar)
Geniet er dus van dat het zo goed tussen jullie gaat. O+
pi_173013767
Duman en Vencodark, dat belooft dus nog wat :P Ik praat tegen die tijd wel op haar in dat ze netjes op de 24e komt of een paar daagjes later.

Oh Songeur, dat lijkt me inderdaad heel moeilijk om te bepalen :{ en ook moeilijk om te zien dat zij er ook verdriet van had ;( Na de 10 weken echo is de kans toch alweer een stuk afgenomen dat het nog mis gaat; misschien is dat dan een beter moment. :*

LadyS, ja ik heb geluk dat ik haar op een makkelijke leeftijd heb leren kennen, tegen de tijd dat ze gaat puberen heb ik wat ervaring achter de riem met haar haha ;) Hoe oud was jouw bonusdochter toen je haar leerde kennen?
And you know I might
pi_173013872
Ja, snotver blijf ik nou de enige hier met een UD in januari? Het staat wat eenzaam zo! :+
pi_173014024
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige. :P
pi_173014046
Haha echt? Wat grappig eigenlijk.

Ik ben benieuwd of mijn UD in maart of april gaat liggen. Eerst maar eens een echo volgende week donderdag. Nog 7 nachtjes!
pi_173014099
Nah, echt? Vanwaar die mysterieuze libido-dip in de lente? :D
pi_173014144
Hooikoorts :P
  woensdag 9 augustus 2017 @ 10:40:16 #64
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173014316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:13 schreef rena het volgende:

LadyS, ja ik heb geluk dat ik haar op een makkelijke leeftijd heb leren kennen, tegen de tijd dat ze gaat puberen heb ik wat ervaring achter de riem met haar haha ;) Hoe oud was jouw bonusdochter toen je haar leerde kennen?
Ze was 6, dus we gaan al heel wat jaren samen mee. Het gaat eigenlijk gewoon wel goed hoor. Alleen in sommige puberkwesties vindt ze mij natuurlijk stom. Maar gisteren bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over ongesteld zijn, pil nemen, wat te doen op vakantie als ze ongesteld word daar, enz. O+. Dan zegt ze ook: "pap, jij hoeft je er niet mee te bemoeien, want jij snapt er toch niks van" :D
pi_173014466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:29 schreef Krisvc het volgende:
Hooikoorts :P
Oh, daar bats ik gewoon doorheen hoor. :7
pi_173014570
Sowieso batsen *O* wij batsen ook nog gewoon door :@, mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan :9. plus, het kan de boel n beetje opwekken, dus dikke prima ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door littledrummergirl op 09-08-2017 11:33:05 ]
pi_173014753
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
..mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan :9
:D O+
pi_173015456
Over opwekken gesproken, m'n buurvrouw is vannacht bevallen en wij scheelden ons maar 4 dagen :o. Zul je zien dat wij een blijvertje hebben die lekker tot 42 blijft zitten :')
pi_173015472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:44 schreef Waterdruppel het volgende:
Ik kwam net op internet deze site tegen www.mooienzwanger.nl, misschien heeft iemand hier wat aan :Y
Pas er mee op. Ik heb twee weken geleden besteld en betaald, nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mails.
pi_173016140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige. :P
Wij hebben dan ook beide geen hooikoorts. :7
pi_173016170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:37 schreef Flav het volgende:
Over opwekken gesproken, m'n buurvrouw is vannacht bevallen en wij scheelden ons maar 4 dagen :o. Zul je zien dat wij een blijvertje hebben die lekker tot 42 blijft zitten :')
ja das voor de balans _O-

Ik begin n beetje ongeduldig te worden ondertussen :P ken netflix van voor naar achteren, heb vier boeken gelezen. Ik heb zin in actie *O*
pi_173016281
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:40 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ze was 6, dus we gaan al heel wat jaren samen mee. Het gaat eigenlijk gewoon wel goed hoor. Alleen in sommige puberkwesties vindt ze mij natuurlijk stom. Maar gisteren bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over ongesteld zijn, pil nemen, wat te doen op vakantie als ze ongesteld word daar, enz. O+. Dan zegt ze ook: "pap, jij hoeft je er niet mee te bemoeien, want jij snapt er toch niks van" :D
Op een bepaalde manier kan ik ook wel uitkijken naar die fase haha :') , maar snap dat het af en toe ook best pittig kan zijn, ook om wat je veel hoort dat je soms van je eigen kinderen meer kan hebben. Ben heel benieuwd naar hoe en of die verhoudingen veranderen zodra de kleine er. Ik heb gelukkig ook goed contact met haar moeder en we denken hetzelfde over dingen.
And you know I might
pi_173016407
Flav: Yayy Ingedaalde baby *O*

LMN: Een Knippe, Yayy de baby doet het *O*

Rena: Ik sta momenteel 4e en heb soms momenten dat ik denk van: "Omg ik krijg echt een baby :@"

LadyS+ Rena: Fijn dat jullie het goed kunnen vinden met jullie bonuskinderen O+

Betreft het batsen moet je gewoon creatief zijn.

Pff heb echt een vervelende nacht gehad. Baby is normaal altijd heel druk aan het trappen 's avonds maar was tie nu niet.. Ik dacht: "Ik ga echt niet slapen voordat ik m gevoeld heb." Duurde ook ff voordat ik reactie kreeg. Veel wakker gelegen met de gedachtes van straks gaat het mis :'(

Baby doet momenteel wel veel bewegen maar ik hoop gewoon dat hij snel komt... Iedere keer die angst van beweegt ie nog wel. Voel me best wel machteloos.. Mja morgen weer afspraak bij de vk.
pi_173016451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja das voor de balans _O-

Ik begin n beetje ongeduldig te worden ondertussen :P ken netflix van voor naar achteren, heb vier boeken gelezen. Ik heb zin in actie *O*
Ben je niet al wat langer ongeduldig? :+

Ik ben benieuwd wanneer jullie gaan bevallen :D
Het lijkt me een minder leuk eind van de zwangerschap als je al vanaf 37 weken elke dag wil/hoopt dat het komt en het dan nog zo lang kan duren.
pi_173016555
Ja bij mij is het ook deels gewoon n beetje verveling :@ ik zit al thuis van werk vanaf week 30. En dat voor iemand die niet goed niks kan doen _O- een persoonlijke uitdaging zullen we maar zeggen :D
pi_173016678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Sowieso batsen *O* wij batsen ook nog gewoon door :@, mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan :9. plus, het kan de boel n beetje opwekken, dus dikke prima ^O^
_O- Ik hoop ook echt het nog zo lang vol te houden, moet wel creatief worden in standjes dan denk ik :P
And you know I might
pi_173017149
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef rena het volgende:

[..]

_O- Ik hoop ook echt het nog zo lang vol te houden, moet wel creatief worden in standjes dan denk ik :P
Inspiratie te over, wat dacht u bijvoorbeeld van "de frivole pony" mevrouw *)?
http://www.wewomen.be/mam(...)p-15-standjes-0.html

Al zie ik praktisch gezien veel van deze standjes niet meer gebeuren na n week of 25 hoor _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 09-08-2017 13:26:44 ]
pi_173017268
100% zwangerschaps-proof, jaja. Ik zie daar toch echt een aantal onmogelijke standjes tussen zitten voor dit moment hoor.

Ik herken het ongeduld wel, al is t hier vooral angst die die motor draait. Verstandelijk weet ik wel dat de kans t grootst is datie lekker lang blijft zitten. Maar gevoelsmatig mag hij echt met 37 weken ook al wel komen. :@ Nouja. Ik hebb er toch geen grip op, dus ik probeer me maar voor te houden dat elke dag langer meer tijd is om de boel op orde te hebben. :P
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_173017750
Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden naar de kleine, maar heb nog genoeg te doen. Ben er nog niet aan toe gekomen om netflix aan te schaffen :D
Gisteren gordijnen vermaakt en een stoel opnieuw bekleed, vandaag wasmachine en droger helemaal schoongemaakt, nu draait er een kookwas en daarna kan ik dan aan de babywas beginnen.
Kan ik morgen alles opruimen en in de vluchttas wat ik graag mee wil O+
Daarnaast wil ik graag nog twee kamers en de keuken en badkamer helemaal opruimen voordat de kleine er is dus tot 38 weken zit ik volgeboekt en dan wil ik best nog wel een paar dagen series kijken op de bank.
En oja, geboortekaartje moet nog uitgezocht worden en ik wil graag nog een tweede en evt 3de naam voor dat de kleine zich meldt. Aangezien we over de eerste naam 30+ weken gedaan hebben is dat nog wel een uitdaging.

seks, Tsja...ivm de placenta weken niet aangedurfd, zeker na bruinverlies na een inwendige echo niet meer. Afgelopen week toch maar weer eens de drempel over gegaan..Ik ben blij als het niet zwanger weer kan..of is dat een illusie? :')
pi_173017769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:08 schreef Nanuke het volgende:
100% zwangerschaps-proof, jaja. Ik zie daar toch echt een aantal onmogelijke standjes tussen zitten voor dit moment hoor.

Ik herken het ongeduld wel, al is t hier vooral angst die die motor draait. Verstandelijk weet ik wel dat de kans t grootst is datie lekker lang blijft zitten. Maar gevoelsmatig mag hij echt met 37 weken ook al wel komen. :@ Nouja. Ik hebb er toch geen grip op, dus ik probeer me maar voor te houden dat elke dag langer meer tijd is om de boel op orde te hebben. :P
Vervelend dat de angst nog steeds n beetje de boventoon voert bij je. Het is ook zo'n ongrijpbaar iets waar je amper invloed op kan uitoefenen. Merk je wel al iets meer vertrouwen nu je further along bent zeg maar?

En hoe langer hij blijft zitten, hoe meer "af" hij is. Des te beter kan hij de grote boze buitenwereld met alle ranzige bacteriën ect aan :P die hou ik mezelf maar voor.
pi_173017835
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:38 schreef WupWup het volgende:

[..]

Pas er mee op. Ik heb twee weken geleden besteld en betaald, nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mails.
Bedankt voor je waarschuwing WupWup.
Sorry dames dacht dat dit misschien een leuke site voor ons kon zijn.😳
pi_173017836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:29 schreef Nolita het volgende:
Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden naar de kleine, maar heb nog genoeg te doen. Ben er nog niet aan toe gekomen om netflix aan te schaffen :D
Gisteren gordijnen vermaakt en een stoel opnieuw bekleed, vandaag wasmachine en droger helemaal schoongemaakt, nu draait er een kookwas en daarna kan ik dan aan de babywas beginnen.
Kan ik morgen alles opruimen en in de vluchttas wat ik graag mee wil O+
Daarnaast wil ik graag nog twee kamers en de keuken en badkamer helemaal opruimen voordat de kleine er is dus tot 38 weken zit ik volgeboekt en dan wil ik best nog wel een paar dagen series kijken op de bank.
En oja, geboortekaartje moet nog uitgezocht worden en ik wil graag nog een tweede en evt 3de naam voor dat de kleine zich meldt. Aangezien we over de eerste naam 30+ weken gedaan hebben is dat nog wel een uitdaging.

seks, Tsja...ivm de placenta weken niet aangedurfd, zeker na bruinverlies na een inwendige echo niet meer. Afgelopen week toch maar weer eens de drempel over gegaan..Ik ben blij als het niet zwanger weer kan..of is dat een illusie? :')
in de wij jonge ouders/ouders van nu/kek mama of whatever :') die in mn blije doos zat stond de uitslag van een hele deprimerende enquete over seks na de bevalling. Kwam erop neer dat t daarna bij heel veel mensen kut was geworden en dat ze er massaal te afgepeigerd voor waren -O-

Hoop dat dat hier niet gaat gebeuren :@
pi_173017969
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:33 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Bedankt voor je waarschuwing WupWup.
Sorry dames dacht dat dit misschien een leuke site voor ons kon zijn.😳
En toen kreeg ik ineens het pakje binnen! Er wordt dus wel geleverd, maar het heeft lang geduurd. En communicatie is blijkbaar een puntje daar. Maar misschien had ik pech?
pi_173018333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:24 schreef Krisvc het volgende:
2012 was een goed jaar hoor.

En 2013 ook! oh nee, ik was in maart uitgerekend :')
You don't scare me. I have twins and a toddler
pi_173018614
Zijn die blije dozen/zwangerboxen trouwens nog interessant om aan te vragen?
pi_173018704
Lijkt me inderdaad vervelend als je al vanaf 37 weken echt constant zit te wachten op de komst van de kleine :{
Ik werd de vorige keer vooral moe van iedereen om me heen die dat deed
"Ohh, 37 weken, nu mag ze komen hè?" }:|

Vanaf m'n UD had ik pas echt het gevoel alsof ze elk moment kon komen, en na 40+5 ofzo voelde het pas echt als 'wachten' (en toen duurde het nog een week :+ ).

Ik zou me dus eerder vasthouden aan die gemiddelde 40+6 dan aan die 37 weken ;)

Ik moet echt serieus stoppen met kleertjes kopen geloof ik :@ maar ik zie steeds overal zulke leuke dingen O+
Kan me echt niet herinneren dat ik dit bij dochter ook zo erg had :')
pi_173018762
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Inspiratie te over, wat dacht u bijvoorbeeld van "de frivole pony" mevrouw *)?
http://www.wewomen.be/mam(...)p-15-standjes-0.html

Al zie ik praktisch gezien veel van deze standjes niet meer gebeuren na n week of 25 hoor _O-
:') _O- De meeste lukken me niet zwanger al amper :@ Ik ben een vreselijk stijve hark.

Missionaris ging nog lang goed, maar begint nu vervelend te worden. Niet dat we dat alleen deden :P
And you know I might
pi_173018813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:12 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me inderdaad vervelend als je al vanaf 37 weken echt constant zit te wachten op de komst van de kleine :{
Ik werd de vorige keer vooral moe van iedereen om me heen die dat deed
"Ohh, 37 weken, nu mag ze komen hè?" }:|

Vanaf m'n UD had ik pas echt het gevoel alsof ze elk moment kon komen, en na 40+5 ofzo voelde het pas echt als 'wachten' (en toen duurde het nog een week :+ ).

Ik zou me dus eerder vasthouden aan die gemiddelde 40+6 dan aan die 37 weken ;)

Ik moet echt serieus stoppen met kleertjes kopen geloof ik :@ maar ik zie steeds overal zulke leuke dingen O+
Kan me echt niet herinneren dat ik dit bij dochter ook zo erg had :')
40+6 lijkt me een prima datum, zolang het er geen 42 worden :o

Ik moet me ook heel erg inhouden met kleertjes kopen en vooral stoppen met zachtroze, ik dacht altijd dat ik niet zo'n cliché zou worden van veel roze maar ik ben bang dat het toch aan het gebeuren is..
And you know I might
pi_173018880
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:18 schreef rena het volgende:

[..]

40+6 lijkt me een prima datum, zolang het er geen 42 worden :o

Ik moet me ook heel erg inhouden met kleertjes kopen en vooral stoppen met zachtroze, ik dacht altijd dat ik niet zo'n cliché zou worden van veel roze maar ik ben bang dat het toch aan het gebeuren is..
Ja, ik zou nu echt tekenen voor 40+6 :D maar ik zat de vorige keer ook al dicht bij die 42, dus daar ga ik in gedachten maar vanuit denk :+

Ik hou dus totaal niet van roze, of kanten randjes of ander meisjesspul, dus ergens snap ik wel waar dit nu vandaan komt, maar toch. Hoeveel kleding heeft een baby nodig zeg maar? :')
Ach, hoeven we minder vaak te wassen ofzo O-)
pi_173019034
Seks na de bevalling ging hier prima zolang dochter slaapjes deed. Ik zit nu met een beetje een praktisch dillema met niet slapende peuter die op het moment tegelijk met mij gaat slapen 's avonds ( }:|). Hoe dan?
pi_173019070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:08 schreef Songeur het volgende:
Zijn die blije dozen/zwangerboxen trouwens nog interessant om aan te vragen?
ik vond ze wel grappig, er zit n pakje pampers in, een flesje, een speentje, wat 0.0 drankjes en verder veel reclame. Tip van flip, vul niet je eigen telefoonnummer in, ze stalken je kapot met reclame en abonnementen hoorde ik van n vriendin.
pi_173019106
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:15 schreef rena het volgende:

[..]

:') _O- De meeste lukken me niet zwanger al amper :@ Ik ben een vreselijk stijve hark.

Missionaris ging nog lang goed, maar begint nu vervelend te worden. Niet dat we dat alleen deden :P
ik moet zeggen dat wij misschien per toeval op een of twee van deze manieren uitkwamen :P de rest vond ik gewoon grappig :D
pi_173022291
Weer goedgekeurd bij de vk!
Niet ingedaald, goed bewegend kind en bloeddruk is ook netjes. Hoppa, tot volgende week :7
pi_173022307
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Vervelend dat de angst nog steeds n beetje de boventoon voert bij je. Het is ook zo'n ongrijpbaar iets waar je amper invloed op kan uitoefenen. Merk je wel al iets meer vertrouwen nu je further along bent zeg maar?

En hoe langer hij blijft zitten, hoe meer "af" hij is. Des te beter kan hij de grote boze buitenwereld met alle ranzige bacteriën ect aan :P die hou ik mezelf maar voor.
Opzich heb ik er wel meer vertrouwen in dan in het begin. Toen we maandag een foto van het gezichtje kregen kwam voor t eerst even binnen dat het echt ónze baby is. Dat hij niet meer weggaat, en er al echt is. Met wangetjes, neusje en al. Maar dat gevoel kan ik heel slecht vasthouden en dat is wel frustrerend. En die hormonen helpen niet, zeg maar. :P

Wat jij zegt, daar probeer ik me ook aan vast te houden. Elke dag is een dag dat hij zich meer ontwikkeld en veilig en warm en beschermd is. En uiteindelijk gaat het om hem en zijn gezondheid, en niet om mijn voorkeuren. Maar moeilijk is het wel, zo af en toe.
pi_173022382
De 38wk stickert gehad van de verloskundige. Bloeddruk was iets hoger maar niet schrikbarend hoog, hartje goed, beweging prima. Dus smooth sailing hier 8-)
pi_173022442
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
De 38wk stickert gehad van de verloskundige. Bloeddruk was iets hoger maar niet schrikbarend hoog, hartje goed, beweging prima. Dus smooth sailing hier 8-)
Boks 8-)
Volgens mij hebben wij altijd op dezelfde dag de afspraak :D
pi_173022468
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:43 schreef Skittles het volgende:

[..]

Boks 8-)
Volgens mij hebben wij altijd op dezelfde dag de afspraak :D
woensdagcrew 38wk *O* wr made it *O*
pi_173023976
Skittles en littledrummergirl weer een sticker *O*

Deze oma gaat weer even een tukje doen :O
pi_173024369
Deze oma heeft lekker geshopt na werk. O+ Ik moet echt geen babywinkels ingaan, pfff!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het vanavond ook facebook-official maken. Even wat creatiefs in elkaar zetten. O+
pi_173025059
Fijn van de stickers, Skittles en littledrummergirl!

Heb je de gehele uitzet nu bij elkaar, Duman? ;) En leuk dat je het gaat vertellen. Ben benieuwd wat je in elkaar flanst :)
Wij hebben het nog steeds niet verteld, behalve aan mijn ouders en twee vriendinnen. Na de zomervakantie zijn we er misschien wel klaar voor :')
pi_173025347
Skittles & LDG sticker & 38 weken *O*

Duman hoeveel weken ben je ? Leuk he die baby winkels :P

Pretecho afspraak is gemaakt, ik ben zo benieuwd! :) wat dachten jullie ook al weer ?

[ Bericht 9% gewijzigd door BellaaElisa op 09-08-2017 20:43:30 ]
pi_173026669
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:22 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Fijn van de stickers, Skittles en littledrummergirl!

Heb je de gehele uitzet nu bij elkaar, Duman? ;) En leuk dat je het gaat vertellen. Ben benieuwd wat je in elkaar flanst :)
Wij hebben het nog steeds niet verteld, behalve aan mijn ouders en twee vriendinnen. Na de zomervakantie zijn we er misschien wel klaar voor :')
Heel veel mensen wisten het helaas al, dus dan kan ik het maar beter zelf vertellen. :) Bij de 2e hoort niemand het! 😡

SPOILER
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:34 schreef BellaaElisa het volgende:

Duman hoeveel weken ben je ? Leuk he die baby winkels :P

Ja. O+ Volgens mijn eigen berekening 9+, volgens de vk 8+. :P 22 augustus krijg ik het echt te horen, zei ze. :)

[ Bericht 21% gewijzigd door D.U.M.A.N. op 09-08-2017 22:00:42 ]
pi_173027649
Leuk!!!
pi_173027936
Ohh bekendmakingen. Ik had er zo geen zin in deze keer :@ Nu nog steeds niet (laat mij maar even) maar mijn SO wilden het graag rondbazuinen. Dus ik deed 't even zo:

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door CassElliot op 09-08-2017 21:32:55 ]
Make your own kind of music.
pi_173028211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:13 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk!!!
Dankjewel O+ Had geen geduld om te wachten tot het droog was. _O-

@Cass de foto is niet zichtbaar
pi_173028271
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dankjewel O+ Had geen geduld om te wachten tot het droog was. _O-

@Cass de foto is niet zichtbaar
De test of het werk? ;)

Oeps :@ Nog even wennen aan imgur ipv photobucket }:| Nu zou 'ie 't moeten doen.
pi_173028321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:34 schreef CassElliot het volgende:

[..]

De test of het werk? ;)

Oeps :@ Nog even wennen aan imgur ipv photobucket }:| Nu zou 'ie 't moeten doen.
Het werk, de test is van 3 juli :P

Schattig! 😍
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:42:48 #108
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_173028510
Ik heb m gezien, casselliott, maar het me ook niet gerealiseerd :') hoewel ik het dus al wist van hier.

Hij is wel echt heel lief O+
pi_173028538
Cass zo lief! O+
pi_173028716
CE, :* Ik vind t een mooie 'aankondiging'. Lekker bij jezelf houden als dat voor jou nu goed voelt. :)

Duman, lekker creatief! Leuk hoor. :D

En nog even *O* voor goede controles en echo's.
pi_173029646
Wauw CE, wat een prachtige aankondiging O+ heb je dat zelf gemaakt?

Duman ook lekker creatief geweest zie ik! Delen is leuk.

En *O* voor de goeie controles en 38w mijlpalen.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:48:51 #112
409579 LuDann
All the way
pi_173030400
Skittles en LDG 38 weken! *O* Alweer bijna 39 volgens mij, in het tempo waarin ik reageer. :') Beetje druk geweest met werk en verjaardag dreumes.

Superleuke aankondigingen DUMAN en CE. O+ Ik heb zelf geen echte aankondiging gedaan geloof ik. Of ja, bij onze beider ouders wel. Toen dreumes een shirtje aangedaan met de tekst 'grote zus'. Heel standaard eigenlijk. :P

Ik las ergens terug over rugpijn. Dat heb ik ook al. -O- Pijn in mijn lage rug + lightning crotch. }:| Ik baal want ik hoopte dit met sporten en een beperkte gewichtstoename langer uit te stellen.
pi_173033789
skittles, LDG en Flav alweer 38 wk inmiddels! *O*

Ludann vervelend van de rugpijn, hopelijk van korte duur en anders fysio oid inschakelen?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 08:03:49 #114
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173033820
LuDann, sterkte met je rugpijn. -O-

Oooh, hier gisterenavond een pretecho gehad. 😍😍
Hij had met zijn handje zijn voetje vast O+ O+
En we hadden een 3d foto van het gezichtje gevraagd (het was een 2d echo). Ze heeft er een heleboel gemaakt O+ O+ en we denken dat het een echt jongenskoppie is :D
Ze heeft zelfs een paar haartjes gezien O+

/gezwijmel :@
  donderdag 10 augustus 2017 @ 08:11:56 #115
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173033859
😍

EeNJg40_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high
Ea7QDLN_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high
ow9Q0QW_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

[ Bericht 45% gewijzigd door LadyS op 10-08-2017 08:18:54 ]
pi_173034070
Wat een duidelijke foto's, LadyS! Mooi O+

Wat ruk van je rugpijn Ludann :*
pi_173034075
Ohhh wat mooi zeg die echo!

@CE - vind het een prachtige aankondiging maar kan me voorstellen dat veel mensen het ook niet opgemerkt hebben. Hoeft ook niet toch? Ze komen er vanzelf achter.

Als we donderdag (niet vandaag, volgende week) de echo hebben en die is goed dan wil ik voor m'n schoonouders ook wel iets leuks verzinnen om het bekend te maken. Weet alleen nog niet wat en het moet dan die donderdag te maken zijn want we willen er dan wel 'meteen' heen.

Ludann wat naar zeg van je rugpijn, killing!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 08:49:47 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173034090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhh wat mooi zeg die echo!

@CE - vind het een prachtige aankondiging maar kan me voorstellen dat veel mensen het ook niet opgemerkt hebben. Hoeft ook niet toch? Ze komen er vanzelf achter.

Als we donderdag (niet vandaag, volgende week) de echo hebben en die is goed dan wil ik voor m'n schoonouders ook wel iets leuks verzinnen om het bekend te maken. Weet alleen nog niet wat en het moet dan die donderdag te maken zijn want we willen er dan wel 'meteen' heen.

Ludann wat naar zeg van je rugpijn, killing!
Wij waren bij de dierentuin en zagen in de uitverkoop boeken liggen van een beer. Eentje over beer en opa en eentje over beer en oma. En nee, ik ben niet zwanger, maar ik was er helemaal verliefd op. Die liggen dus al heel ver weggestopt in de kast, kon het niet laten...

Edit: ze heten 'Ik vind je lief opa' (en dan ook met oma natuurlijk).
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173034161
Wat schattig Tink89!

We zijn nu boven aan het verbouwen en maken van 1 enorme kamer, 2 normale kamertjes. Het is volgende week wel tot in zoverre klaar dat we nette kamers kunnen laten zien. Het lijkt me wel leuk om een echo fotootje in te lijsten en die in 'het babykamertje' op te hangen en hun dan uit te nodigen om boven te komen kijken.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:02:51 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173034191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
Wat schattig Tink89!

We zijn nu boven aan het verbouwen en maken van 1 enorme kamer, 2 normale kamertjes. Het is volgende week wel tot in zoverre klaar dat we nette kamers kunnen laten zien. Het lijkt me wel leuk om een echo fotootje in te lijsten en die in 'het babykamertje' op te hangen en hun dan uit te nodigen om boven te komen kijken.
Da's ook superleuk ja! :) Overigens hopen wij heel stiekem dat we met kerst niet alleen de boeken voor opa en oma onder de ene boom kunnen leggen, maar ook een cadeautje voor 'baby achternaam' onder boom bij mijn familie. Ik heb zes broers en zussen met aanhang, dus voor iedereen een cadeautje is wat veel van het goede...
pi_173034427
Dat is me nogal wat Tink. Als je ergens deze maand de uitslag krijgt van je bloedonderzoek en áls dat groen licht is, dan nog een maand moet wachten voor de zekerheid, je mirena eruit en wachten tot je cyclus goed op gang komt én dat je man dan ook nog raak schiet (wat bij een normale vruchtbaarheid ook nog een jaar kan duren bijvoorbeeld). En dat allemaal binnen nu en 4 maanden.
Leggen jullie jezelf niet teveel druk op?
pi_173034482
quote:
Wat schattig Tink89!

Zouden ze de hint snappen? :P Mijn (schoon)ouders zouden waarschijnlijk denken dat we de voorbeeldfoto er nog in hebben laten zitten en er verder niet naar omkijken :')
pi_173034558
Voor mijn ouders en schoonouders hebben we een digitaal fotolijstje gehaald, en daar als 2e foto de echofoto op laten draaien. Ze gaan allemaal nogal graag op vakantie, maar de foto's eindigen tegenwoordig altijd op de pc om nooit meer naar te kijken. Dus leek ons wel toepasselijk. :)
pi_173034664
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:24 schreef Skittles het volgende:

[..]

Zouden ze de hint snappen? :P Mijn (schoon)ouders zouden waarschijnlijk denken dat we de voorbeeldfoto er nog in hebben laten zitten en er verder niet naar omkijken :')
Hahaha. Ik denk wel dat als ze geen idee hebben dat m'n vriend dan even zegt; we hebben ook al een fotootje opgehangen. Ofzo.
Maargoed, het is natuurlijk een compleet lege kamer waar dan 1 lijstje hangt/staat. Je zou toch denken dat het wel opvalt. :D
pi_173034710
Ik heb zelf nooit aan vage hints gedaan. Het probleem als je dit soort dingen gaat over-engineeren is dat je dan zo'n plaatje in je hoofd krijgt met engelengezang en regenbogen en tranen en oma's die snikkend in je armen vallen.
Wat ik echter in de praktijk héél vaak hoor is dat: subtiele hints zelden worden gesnapt en als de teleurgestelde aanstaande moeder dan maar gewoon zegt dat ze zwanger is, de reactie vaak is als "och meid wat leuk! Koffie?"

_O-
disclaimer
pi_173034722
Ik blijf het leuk vinden hoe origineel sommige mensen dat kunnen aanpakken. Ik vond het zelf al zo bijzonder om eindelijk te kunnen zeggen 'ik ben zwanger' tegen de mensen van wie ik houd, dat ik het daar lekker bij heb gelaten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173034733
Wat ik ook een leuk vertelideetje voor ouders oid vond is een oppaskoffertje. Zo'n klein decoratief kinderkoffertje met dan een speentje, flesje, luiertje oid erin :Y voor als ze gaan oppassen.

Wij waren in week acht zo door het dolle dat we in de eerste beste kruidvat twee speentjes hebben gekocht, ingepakt en diezelfde dag nog naar ouders hebben gebracht _O- werkte prima haha maar n volgende keer zou ik er misschien meer aandacht aan besteden
pi_173034811
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelf nooit aan vage hints gedaan. Het probleem als je dit soort dingen gaat over-engineeren is dat je dan zo'n plaatje in je hoofd krijgt met engelengezang en regenbogen en tranen en oma's die snikkend in je armen vallen.
Wat ik echter in de praktijk héél vaak hoor is dat: subtiele hints zelden worden gesnapt en als de teleurgestelde aanstaande moeder dan maar gewoon zegt dat ze zwanger is, de reactie vaak is als "och meid wat leuk! Koffie?"

_O-
Haha m'n schoonmoeder viel me de vorige keer al snikkend in de armen :7 Toen zeiden we het dus gewoon.
Eigenlijk hadden we toen ook iets leuks willen doen, maarja het liep toen zo. Daarom wil ik er nu wel wat tijd en aandacht aan besteden.
pi_173034866
quote:
Wat schattig Tink89!

Zo hebben wij de aankondiging ook bij een aantal vrienden gedaan! Rondleiding door het nieuwe huis en dan subtiel: 'En dit is de babykamer.' Zo leuk om dat te zien dat mensen eerst even nadenken en dan het kwartje zien vallen :P
pi_173034913
En anders loop ik zelf toch wel te snikken haha. Alleen bij het idee al schieten de tranen me al in de ogen. Ik ben zo lekker emo!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:55:53 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173034926
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:21 schreef Skittles het volgende:
Dat is me nogal wat Tink. Als je ergens deze maand de uitslag krijgt van je bloedonderzoek en áls dat groen licht is, dan nog een maand moet wachten voor de zekerheid, je mirena eruit en wachten tot je cyclus goed op gang komt én dat je man dan ook nog raak schiet (wat bij een normale vruchtbaarheid ook nog een jaar kan duren bijvoorbeeld). En dat allemaal binnen nu en 4 maanden.
Leggen jullie jezelf niet teveel druk op?
Nee joh, da's geen druk, meer een soort plaatje waar ik in mijn hoofd soms van droom. Hetzelfde plan zou ook werken met een paaseitje, een verjaardagscadeautje (beide schoonouders zijn in dezelfde week jarig) of een vliegticket voor vakantie of kerst volgend jaar voor mijn part. Ik ben nogal teleurgesteld in m'n lijf momenteel en op deze manier blijf ik iig een beetje positief ingesteld. Overigens geeft de gyno steeds aan dat je cyclus meteen weer normaal is na een spiraal.

Overigens gaat mijn moeder sowieso heel hard huilen (dat doet ze altijd) en mijn schoonouders ook. Zijn ontzettend emotioneel ingestelde mensen, die ook al een flink potje jankten toen we kwamen vertellen dat we gingen trouwen (en daar hadden we geen ingewikkelde aankondiging van gemaakt). Dus die tranen, die komen wel :D Zeker omdat ze weten dat het al ontzettend lang duurt voor we überhaupt mogen gaan proberen en niemand weet wat mijn lijf gaat doen.
pi_173034960
Let je wel op dat je nog wat leuke dingen overhoudt om te doen/bedenken als je ook daadwerkelijk zwanger bent Tink? ;)
disclaimer
pi_173035064
Hier hebben we het op kerstavond verteld. De test was net een week droog maar het voelde fijn om het te kunnen vertellen. Vooral ook omdat er miskramen bij beide moeders zijn voorgekomen, dus mocht dat het geval zijn dat ik dan iemand had om het verdriet mee te kunnen delen.
Wij hadden sleutelhangers met 'oma' erop.
De hint werd meteen gesnapt en de oma's vlogen jankend om onze nekken en de rode wijn in de witte gordijnen :D
pi_173035115
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:04 schreef Flav het volgende:
Hier hebben we het op kerstavond verteld. De test was net een week droog maar het voelde fijn om het te kunnen vertellen. Vooral ook omdat er miskramen bij beide moeders zijn voorgekomen, dus mocht dat het geval zijn dat ik dan iemand had om het verdriet mee te kunnen delen.
Wij hadden sleutelhangers met 'oma' erop.
De hint werd meteen gesnapt en de oma's vlogen jankend om onze nekken en de rode wijn in de witte gordijnen :D
O+ O+ O+
pi_173035467
Bij onze eerste hadden we een kerstkaart laten drukken met de echofoto erop voor onze ouders en mijn broertje. Die met kerst gegeven. De reacties waren erg leuk.

Dit keer dus een shirtje met 'grote zus' en ik had eigenlijk veel minder reactie verwacht. Het is ten slotte de tweede. :P Daarnaast hadden beide oma's al wel eens opmerkingen gemaakt over hoe we het misschien maar beter bij 1 kind konden houden ivm mijn carrière (schoonouders hebben het bewust bij 1 kind gehouden omdat ze dat al enorm zwaar vonden). Maar het viel enorm mee eigenlijk, iedereen was net zo blij en enthousiast als de eerste keer.

Ik had Wolk even mee naar boven genomen om haar dat shirtje aan te doen en dacht dat het wel even zou duren voordat iemand het door zou hebben maar mijn schoonmoeder wilde onmiddellijk de tekst lezen. Er stond 'dus...' op de voorkant dus ze zat Wolk aan te moedigen om zich om te draaien zodat ze de achterkant kon lezen maar daar had Wolk geen zin in. :') Uiteindelijk liep ze maar om haar heen dus en slaakt een gil toen ze 'ik word grote zus' zag staan. _O-
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:25:52 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173035469
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Let je wel op dat je nog wat leuke dingen overhoudt om te doen/bedenken als je ook daadwerkelijk zwanger bent Tink? ;)
Ja hoor, zat! Ik vind het gewoon heerlijk om te dromen en als het straks zo ver zou mogen komen, kan het best dat we het hele plan weer omgooien.
pi_173035485
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:11 schreef LadyS het volgende:
😍

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhhh prachtig zeg. O+
pi_173035639
Ik hoorde afgelopen week trouwens waarom een collega na afloop van haar zwangerschapsverlof nog niet terug is gekomen. Ze heeft zo vreselijk veel schade opgelopen tijdens haar thuisbevalling dat ze nog niet kan zitten, en dus ook geen auto kan rijden of met het OV kan. :X Ze moet binnenkort opnieuw geopereerd worden.

Een geplande keizersnede klinkt op dit moment wel aanlokkelijk. :')
pi_173035950
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef LuDann het volgende:
Ik hoorde afgelopen week trouwens waarom een collega na afloop van haar zwangerschapsverlof nog niet terug is gekomen. Ze heeft zo vreselijk veel schade opgelopen tijdens haar thuisbevalling dat ze nog niet kan zitten, en dus ook geen auto kan rijden of met het OV kan. :X Ze moet binnenkort opnieuw geopereerd worden.

Een geplande keizersnede klinkt op dit moment wel aanlokkelijk. :')
Zal ik dan nog even vertellen van die ks-wond die een paar maanden open bleef en pas sinds een week of wat eindelijk helemaal dicht is? ;) :*

Aankondiging: dank jullie :* Songeur, zelf gemaakt ja :) Donna: dat had ik dus ook. Het maakt niet uit. Ik wilde vooral voorkomen dat mensen 't van SO zouden horen en dan verwijten zouden maken dat wij het niet hebben verteld. Nu kan ik zeggen "Maar het stond op IG!" O-) Ik denk dat iedereen wel een manier vindt die voor hem of haar of hen goed voelt. Ik vind aankondigingen eigenlijk altijd wel heel leuk om te zien/horen O+

[ Bericht 23% gewijzigd door CassElliot op 10-08-2017 10:54:40 ]
pi_173036086
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef LuDann het volgende:
Jakkes! Wat was er misgegaan?
pi_173036246
Wij hebben het dan wel heel saai en spartaans aangepakt qua aankondiging, geloof ik! :D Geen spulletjes, kaartjes, dingetjes, of whatever.. We zijn op één avond langs de aankomende opa, oma's, aankomende ooms en tante gereden (wonen allemaal in de buurt) om het gewoon te vertellen, zonder verder ingebouwd verrassingselement. De mededeling an sich leek ons al wel voldoende. *)

Het rond 14 weken aan vriendengroepje verteld toen we toevallig in de Efteling waren (daar ben ik minstens eens per maand, in de zomer soms elke week) en aan iedereen uit het groepje die daar niet bij was nog dezelfde dag simpelweg met een vrolijke mededeling ('luitjes, ik ben zwanger! \o/ ') in de bijbehorende Whatsappgroep.

En als ik maandag een goedkeuringsstempel @ twintig weken-echo krijg dan gooi ik het openbaar op Twitter, zodat ook de ruimere kring van kennissen het weet, gewoon een foto van de echo, een 'hoezee, uitgerekend op 1/1/18!' erbij en verder niks.

Iedereen schrikt er bij mij al genoeg van, omdat niemand het verwachtte! :+

Grappig zo, die verschillende manieren van aanpak! :)
pi_173036270
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:22 schreef CassElliot het volgende:
Ohh bekendmakingen. Ik had er zo geen zin in deze keer :@ Nu nog steeds niet (laat mij maar even) maar mijn SO wilden het graag rondbazuinen. Dus ik deed 't even zo:

SPOILER
Oh, wat leuk en lief O+

Bella, ik denk dat je een meisje krijgt, als ik je echo's goed bestuurd heb ;)

Ldg en Skittles weer goedgekeurd *O*

Hier werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de intake van de kraamzorg, 25 september. Ik ben voor mijn gevoel echt nog niet zo ver _O- Ben benieuwd :)
And you know I might
pi_173036462
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:22 schreef CassElliot het volgende:

SPOILER
Wat fraai subtiel O+
pi_173036534
Grappig, die manieren van aankondigen.
Ik heb bij de eerste als allereerste alleen mijn vader ingelicht. Die kreeg van mij een ingepakte speen. Hij ziet niets, en mijn zussen/moeder zijn nogal van het hysterische, dus ik wist dat hij het anders totaal niet mee zou krijgen. Hij vond het zo tof en bijzonder om een aantal dagen samen met mij een geheim te hebben O+

Ah Lu, zo'n horrorverhalen over bevallingen en erna zijn net niet wat je wil horen :{ ik krijg die op het werk altijd van willekeurige gasten. Alsof ik daar op zit te wachten nu :')
pi_173036563
Wij hebben het destijds ook gewoon verteld. Over skype nogwel, vanwege de afstand. Bij schoonmoeder de echofoto laten zien, terwijl de duutsers kleine zusje (toen 16), haar nieuwe vriend en de duutsers oma (90), ook in het gesprek waren. De duutsers moeder begon als een gek op en neer te springen, maar niemand anders snapte het. Dat was wel grappig!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:19:08 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173036641
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het destijds ook gewoon verteld. Over skype nogwel, vanwege de afstand. Bij schoonmoeder de echofoto laten zien, terwijl de duutsers kleine zusje (toen 16), haar nieuwe vriend en de duutsers oma (90), ook in het gesprek waren. De duutsers moeder begon als een gek op en neer te springen, maar niemand anders snapte het. Dat was wel grappig!
Mijn broer heeft iedereen gefacetimed behalve de grootouders. Ze hadden ook een echofoto. Ik zei meteen 'gast, je weet dat het er twee zijn he?'. Bij mijn moeder duurde het heel erg lang voor ze doorhad dat het een tweeling was. Wij-als-familie moesten het overigens nog wel maanden stilhouden. Dat vond ik heel erg lastig, vooral omdat zij al vrij snel een behoorlijke buik kreeg en mensen vragen gingen stellen. Ik kan niet zo goed liegen, dus heb me al voorgenomen om mensen daar niet mee op te zadelen.
pi_173036798
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:13 schreef LeSage het volgende:
Ik heb bij de eerste als allereerste alleen mijn vader ingelicht. Die kreeg van mij een ingepakte speen. Hij ziet niets, en mijn zussen/moeder zijn nogal van het hysterische, dus ik wist dat hij het anders totaal niet mee zou krijgen. Hij vond het zo tof en bijzonder om een aantal dagen samen met mij een geheim te hebben O+
Dit vind ik zo lief! O+ O+ O+
pi_173036862
Wij hebben het ook gewoon verteld, vooral omdat ik dingen niet zo goed voor me kan houden :') Mijn moeder zag het ook aan mijn gezicht dat ik een geheimpje had dus die raadde het gelijk haha.
And you know I might
pi_173037059
Ik ben bezig alle gekregen kleren uit te zoeken (lees: 3 vuilniszakken vol) en bij de gekochte kleren te sorteren. Kom ik tot de conclusie dat we in maat 50 geen broekjes hebben, in 50/56 enkel rompers en 56 voornamelijk broekjes. :')
pi_173037358
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:13 schreef LeSage het volgende:
Grappig, die manieren van aankondigen.
Wat lief O+

Het vertellen ging bij ons ook gewoon heel 'gewoon'. Alleen aan onze ouders zonder toeters en bellen of gejank. Ik kan sowieso niet goed met gehuil omgaan, dus dat kwam goed uit. Mijn moeder vertelde het wel aan de rest
  donderdag 10 augustus 2017 @ 11:51:04 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173037376
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:36 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben bezig alle gekregen kleren uit te zoeken (lees: 3 vuilniszakken vol) en bij de gekochte kleren te sorteren. Kom ik tot de conclusie dat we in maat 50 geen broekjes hebben, in 50/56 enkel rompers en 56 voornamelijk broekjes. :')
Baby met dikke billen en klein bovenlijf?
pi_173037579
Mijn moeder heeft zowat een emmer bij elkaar gegriend toen ik het vertelde! *)

Maar goed, die zat er volgens al sinds ik met mijn lief ging samenwonen op mijn achttiende, nu ruim zestien jaar geleden, al keihard op te hopen. :+
pi_173037808
Wat lief, Mini.

Mijn ouders zaten me een paar minuten lang zo aan te kijken: :o :o . Ze zagen dit echt niet meer aankomen en dachten dat ik kinderloos zou blijven. :) . En nu zegt mijn moeder heel vaak hoe bijzonder ze het allemaal vindt. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173037840
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef Franny_G het volgende:
..en dachten dat ik kinderloos zou blijven.
Dat dachten onze vrienden ook, ja. :Y Sowieso veel bewust kinderlozen in onze vriendenkring.
pi_173040770
Wat zijn jullie toch origineel met die aankondigingen! Bij de eerste waren de reacties van mijn schoonouders: "Wat leuk!", "Eindelijk!" en daarna ging het gesprek over naar "Weet je wie er ziek is?". We hadden het iets anders verwacht :')

Vorige keer ook niet zo'n big deal van gemaakt, telefonisch ingelicht. Deze keer horen ze het na de 16 weken wel :)
pi_173040922
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:48 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Zal ik dan nog even vertellen van die ks-wond die een paar maanden open bleef en pas sinds een week of wat eindelijk helemaal dicht is? ;) :*

Oef, dat is wel heftig zeg. Heb je er nog veel last van?

Ik snap wel dat dat ook een risico is, maar in mijn hoofd is de kans op grote schade door een vaginale bevalling groter als ik het straks toch zou proberen met misschien een te groot kind/te smal bekken. Ik weet niet of dat echt zo is hoor, maar zo voelt het wel nu. En dan denk ik bij mezelf: waarom zou ik dat willen riskeren (en eventuele schade aan de baby) omdat ik perse een natuurlijke bevalling wil. Dat is een beetje de bijwerking van het horen van zulke horrorverhalen denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Jakkes! Wat was er misgegaan?
Moeder was gewoon jong en gezond en de baby heel gemiddeld qua gewicht maar het bleek een sterrenkijkertje. Verder weet ik de details niet.
pi_173040925
Ik kon juist helemaal niks met dat gejank en 'wat een wonder!'. :@ Nog steeds niet. Ook dat verliefde geaai over m'n buik van m'n moeder vind ik niks. Ik snap dat het voor haar heel bijzonder is en daarom laat ik het toe, maar ik kan er echt zo niks mee.

Hier voor ouders ook geen bijzondere geboorte aankondigingen dus. Ik heb het ze verteld en vond dat prima.
pi_173041091
Kan ik ook goed begrijpen, Kris. Ik heb op het moment echt niet de behoefte om het te delen, het is nu nog echt van mijn man en mij, en dat is prima.

LuDann, heb je bij de vorige ook een keizersnede gehad?
pi_173041156
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dit vind ik zo lief! O+ O+ O+
Ik heb daarna wel heel hard moeten lachen dat mijn vader toen iedere nacht dacht: 'Ik lig nu naast een oma te slapen.' _O-
pi_173041194
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:48 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik heb daarna wel heel hard moeten lachen dat mijn vader toen iedere nacht dacht: 'Ik lig nu naast een oma te slapen.' _O-
:D
pi_173041213
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:37 schreef Krisvc het volgende:
Ik kon juist helemaal niks met dat gejank en 'wat een wonder!'. :@ Nog steeds niet. Ook dat verliefde geaai over m'n buik van m'n moeder vind ik niks. Ik snap dat het voor haar heel bijzonder is en daarom laat ik het toe, maar ik kan er echt zo niks mee.

Hier voor ouders ook geen bijzondere geboorte aankondigingen dus. Ik heb het ze verteld en vond dat prima.
ik realiseer me nu net dat er, naast mijn partner, helemaal niemand mn buik heeft aangeraakt :o ik las overal dat dat n ding is, dat random mensen je grijpen, niet een keer gebeurd dus :D
pi_173041233
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik realiseer me nu net dat er, naast mijn partner, helemaal niemand mn buik heeft aangeraakt :o ik las overal dat dat n ding is, dat random mensen je grijpen, niet een keer gebeurd dus :D
Onze jongste monteur @ werk vroeg zomaar of -ie aan mijn buik mocht zitten. Ik zei: 'Ok, maar alleen als ik daarna aan je kont mag zitten'.
Fair enough, vond -ie. En zo geschiedde.

Niet zomaar een vanzelfsprekendheid laten zijn, is mijn devies! :7
pi_173041261
Hier ben ik bij de eerste, zodra de test positief was, naar de jumbo gerend voor chocolade letters en hadden we OPA en OMA uitgespeld en gegeven als 'lekkers bij de koffie', dezelfde dag nog. Ze wisten al wel dat we bezig waren maar na de mededeling dat we ervoor wilden gaan hadden we verder niks laten weten van hoe het ging dus ze waren alsnog heel verrast!

Deze keer kwam het voor ons als een enorme verrassing dat het zo snel raak was, dus wilden we het even zelf laten bezinken. Toen hebben we het na 8 weken verteld op mijn verjaardag, via zo'n 'ik word grote zus' shirt bij (toen nog) baby. Duurde nog best een tijd voordat de eerste doorhad wat er op het shirt stond haha!
pi_173041299
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier ben ik bij de eerste, zodra de test positief was, naar de jumbo gerend voor chocolade letters en hadden we OPA en OMA uitgespeld en gegeven als 'lekkers bij de koffie', dezelfde dag nog. Ze wisten al wel dat we bezig waren maar na de mededeling dat we ervoor wilden gaan hadden we verder niks laten weten van hoe het ging dus ze waren alsnog heel verrast!

Deze keer kwam het voor ons als een enorme verrassing dat het zo snel raak was, dus wilden we het even zelf laten bezinken. Toen hebben we het na 8 weken verteld op mijn verjaardag, via zo'n 'ik word grote zus' shirt bij (toen nog) baby. Duurde nog best een tijd voordat de eerste doorhad wat er op het shirt stond haha!
Wanneer komen de chocoladeletters weer in de winkel? :D
pi_173041397
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wanneer komen de chocoladeletters weer in de winkel? :D
September of zo? Volgens mij is het ook alweer bijna tijd voor pepernoten :Y)
pi_173041413
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

September of zo? Volgens mij is het ook alweer bijna tijd voor pepernoten :Y)
Ja pepernoten komen binnen 2 weken weer in de winkel als het goed is. Maar ik dacht dat chocoladeletters altijd nog wel even duurde dan.
pi_173041454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:03 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja pepernoten komen binnen 2 weken weer in de winkel als het goed is. Maar ik dacht dat chocoladeletters altijd nog wel even duurde dan.
En als je in Drenthe woont heb je mazzel, daar zijn ze bij Appie al te vinden :D
https://nos.nl/artikel/21(...)een-in-de-smaak.html
pi_173041502
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:05 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

En als je in Drenthe woont heb je mazzel, daar zijn ze bij Appie al te vinden :D
https://nos.nl/artikel/21(...)een-in-de-smaak.html

De grote vraag is natuurlijk; hebben ze ook al chocoladeletters??

Havelte is niet zo heel ver weg :P
pi_173041566
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:07 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

De grote vraag is natuurlijk; hebben ze ook al chocoladeletters??

Havelte is niet zo heel ver weg :P
In dat geval, laat je het ons even weten? ;)
pi_173042320
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Onze jongste monteur @ werk vroeg zomaar of -ie aan mijn buik mocht zitten. Ik zei: 'Ok, maar alleen als ik daarna aan je kont mag zitten'.
Fair enough, vond -ie. En zo geschiedde.

Niet zomaar een vanzelfsprekendheid laten zijn, is mijn devies! :7
Haha what's in it for me :9 goeie tactiek ^O^
pi_173042409
Mijn technoob ouders hebben gisteren allebei n smartphone gekocht zodat ik ze babyfoto's kan appen binnenkort. De buurvrouw heeft dat en toen wilden zij ook _O-

Ze hebben nu samen een oude foolproof nokia waar ze met post its telefoonnummers op plakken omdat ze het teldfoonboek erop niet snappen dus ik vind dit erg ambitieus :D maar wel aandoenlijk O+
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:53:33 #172
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_173042461
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

_O-
Ik heb gebeld, vanuit de auto. En idd gewoon een 'ohh wat leuk, gefeliciteerd' reactie. Had ook niet anders verwacht.

J's ouders waren een beetje in shock geloof ik :') die hebben we ook gewoon gebeld.
pi_173042774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze hebben nu samen een oude foolproof nokia waar ze met post its telefoonnummers op plakken omdat ze het teldfoonboek erop niet snappen dus ik vind dit erg ambitieus :D maar wel aandoenlijk O+
O+ !
pi_173043314
Nu heb ik zin in pepernoten hahaha
pi_173043831
Ik in chocoladeletters, sowieso chocola :9
pi_173043954
Wij hebben het destijds ook met chocoladeletters aangekondigd O+ Was wel eind november, dus wat meer in het seizoen dan nu.
pi_173044023
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:10 schreef Flav het volgende:
Ik in chocoladeletters, sowieso chocola :9
Ja, ik vind chocola ineens vies. Leuk die hormonen.

Lust geen koffie, roze koeken en chocola meer. Maar de geur van koffie is dan wel weer hmmmmm :9
pi_173044250
Ik hoef geen thee meer :r
En gewoon chocola ook niet.

Chocolade kruidnoten zouden er dan weer prima in gaan. Choco koekjes zijn altijd welkom. O+
pi_173044992
Ik heb meer chocolade gegeten tijdens deze zwangerschap dan normaal in twee jaar :@. laatst stond ik boodschappen uit te pakken en vond ik twee repen, drie soorten chocoladekoekjes en chocolademousse :') was me er niet bewust van dat ik dat allemaal in mn mandje had gemikt _O-
pi_173045299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb meer chocolade gegeten tijdens deze zwangerschap dan normaal in twee jaar :@. laatst stond ik boodschappen uit te pakken en vond ik twee repen, drie soorten chocoladekoekjes en chocolademousse :') was me er niet bewust van dat ik dat allemaal in mn mandje had gemikt _O-
Hier hetzelfde! :D
Normaal eet ik amper tot nooit chocolade maar nu..
Soms gaat er zonder enig besef een hele reep naar binnen :o
pi_173046635
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Baby met dikke billen en klein bovenlijf?
50/56 hebben we vooral zelf gekocht, 56 vooral gekregen van iemans met een veel spugend kind (waarbij dus vooral de bovenkleding het moest ontgelden) en 50 vooral van (schoon)ouders. Maar het had gekund. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:45 schreef Songeur het volgende:
Nu heb ik zin in pepernoten hahaha
Ik heb hier al een hele doos vol staan. Kennis had een klus lopen bij de bolletje, en kon deze zo meenemen vanwege fout in de verpakking. Heeeel vervelend, zeg maar. :9
pi_173047828
Leuk, al die overwegingen over het bekend maken! O+
Wij hebben er ook geen hele grootse taferelen van gemaakt, maar wel iets van een kaartje ofzo.

Dingen niet meer lusten heb ik ook niet zo'n last van geloof ik :9 tot nu toe 4,5 kilo aangekomen, dus da's in elk geval niet schrikbarend veel ;)
Maar pepernoten begin ik niet aan voor de Sint in het land is :{w

Vandaag ook weer goedgekeurd bij de vk :) bloeddruk is alleen nog steeds aardig laag (100/60), maar heb het idee dat ik er minder last van heb gelukkig
pi_173048163
Ik wil vooral veel dingen niet eten, in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap. Alleen in fruit heb ik soms echt zin. Hoe exotischer hoe beter. :+

Net gebeld door de VK. De NIPT was helemaal goed, ook geen nevenbevindingen. *O*
pi_173048999
Ik kan vooral niet tegen bepaalde overheersende geuren. Ging laatst kokhalzen van mijn eigen ontlasting, kan slecht tegen de geur van koude lasagne -of pastasaus met tomaten en kipkerriesalade was vandaag ook niet zo lekker.
Of een stukje worst bij de supermarkt. :')
Fruit of zoete dingen gaat altijd goed.
Appels! :9
pi_173049150
Ik stond in het eerste trimester te kokhalzen boven de vaatwasser als deze net gelopen had.
En de schone bakjes die erin hadden gezeten kon ik echt niet meer gebruiken want die gaven de geur af aan het eten wat ik erin deed :')

Voor de rest helaas geen dingen die ik niet meer kon eten, en dat vind de weegschaal ook ;(
pi_173051128
LuDann, wat fijn dat de Nipt goed was! Fijn gevoel is dat he?

Mensen die mijn buik aanraken vind ik nog heel apart, heb het nu twee keer gehad met mensen waarvan ik dacht waarom :o En bonusdochter, maar die heeft toestemming er aan te zitten; vind het bij haar ook te schattig O+

Twist, jij ook zo'n lage bloeddruk, is er een gemiddelde voor onze zwangerschapsduur? De mijne was laatste keer 106/65
And you know I might
pi_173051330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:58 schreef Flav het volgende:
Ik stond in het eerste trimester te kokhalzen boven de vaatwasser als deze net gelopen had.
En de schone bakjes die erin hadden gezeten kon ik echt niet meer gebruiken want die gaven de geur af aan het eten wat ik erin deed :')

Voor de rest helaas geen dingen die ik niet meer kon eten, en dat vind de weegschaal ook ;(
Ik heb dat met de wasmachine. :'(
pi_173057183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef rena het volgende:
Twist, jij ook zo'n lage bloeddruk, is er een gemiddelde voor onze zwangerschapsduur? De mijne was laatste keer 106/65
Geen idee of daar gemiddelden van bekend zijn eigenlijk; volgens mij wordt het grotendeels bepaald door je bloeddruk onder normale omstandigheden zeg maar.
Blijkbaar zakt je bloeddruk net voor de 20 weken wel (mid pregnant dip) en stijgt daarna weer iets.

Ik weet van mezelf dat ik altijd al een lage bloeddruk heb, dus wat dat betreft is het niet zo vreemd. En ik hou mezelf maar voor dat het weliswaar vervelend kan zijn, maar altijd beter dan een te hoge, zowel voor jezelf als de kleine.
Maar stiekem ben ik wel blij met de slechte zomer, want in combinatie met warmte heb ik er wel echt last van.

LuDann fijn van de NIPT! ^O^

Vanaf deze week tijdelijk weer een dag extra werken (vandaag dus) en meteen weer gezeik met de trein :( zul je altijd zien...
pi_173057622
quote:

Mensen die mijn buik aanraken vind ik nog heel apart, heb het nu twee keer gehad met mensen waarvan ik dacht waarom :o En bonusdochter, maar die heeft toestemming er aan te zitten; vind het bij haar ook te schattig O+

Mijn schoonmoeder kust en aait elke keer mijn buik.
Geen zin in maar ja. :')
En mijn collega (die ook graag een 2e wilt) riep laatst wel dat ze het liefst aan mijn buik wilt zitten.
Dat vond ik heel lief want zegt wel iets over haar medeleven/betrokkenheid maar ook apart. :P
Nogal een openbaring. Ze deed het overigens niet.
pi_173057672
Goede NIPT voor LuDann! *O*
pi_173057805
Een lage bloeddruk is vervelend, maar wel heel goed voor je kindje. Dan kan het extra veel voedingsstoffen opnemen uit je bloed.

De nichtjes van mijn vriend willen ook altijd even mijn buik voelen, vooral als de kleine schopt. Maar van hen kan ik het heel goed hebben. Onbekenden zou ik echt heel vervelend vinden.
pi_173057817
Wat super van de goede nipt, Lu! *O*
pi_173058035
Wat fijn Ludan! *O*

Ik had in het begin ook een lage bloeddruk 100/63. Maar de laatste paar keren is ie toch wel gestegen, is natuurlijk niet gek aan het einde van de zwangerschap 128/88.

Schijnbaar trek ik vreemden aan met m'n buik :')
Gister was het weer zover, ze vroeg t wel maar onder t vragen zat ze er al aan. Nu kon ik het wel hebben want de kleine man zit daar nog maar eventjes. Kreeg daarna alleen maar complimentjes over hoe mooi ik draag en dat ik straal :)

Vandaag geslapen van 12 tot half 10 met maar 1 plaspauze om 7 :o. Ik voel me herboren!
pi_173058174
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:20 schreef LuDann het volgende:
Ik wil vooral veel dingen niet eten, in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap. Alleen in fruit heb ik soms echt zin. Hoe exotischer hoe beter. :+

Net gebeld door de VK. De NIPT was helemaal goed, ook geen nevenbevindingen. *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_173058205
Goede NIPT voor LuDan! *O*

Hier ook team lage bloeddruk, 100/68 de vorige keer. Dus ondanks grotere kans op het ontwikkelen van een hoge bloeddruk, lijkt het allemaal nog wel mee te vallen. :)

En helaas hier ook mensen die aan mijn buik zitten. Soms vragen ze het wel, maar nog voor op antwoord te wachten planten ze al die hand. Nog los van het feit dat er gewoon niets te voelen valt, krijg ik steeds de neiging te gaan slaan. :@

[ Bericht 41% gewijzigd door Nanuke op 11-08-2017 10:12:28 ]
pi_173058907
20746070_728519957350201_3990554512914827648_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=99d2658ba23db354cd6a798301b31892&oe=5A361EDA

😈
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:37:54 #197
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_173059196
LuDann: Fijn dat de NIPT goed was *O* *O*

LadyS: Mooie 3D fotos!! Echt al een echt menske O+

Duman: Geweldig die shirts! Vooral die 2 rechtse kan ik misschien wel goed gebruiken :+

Lagere bloeddruk is idd ook beter heb ik gehoord. Hoge bloeddruk gaat vaak samen met allerlei nare dingen zoals zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloeddruk is laag/gemiddeld ^O^

Betreft bekent maken: Ook met kerst verteld toen de test net droog was. 's ochtends aan mijn ouders en 's avonds aan mijn opa en oma en familie die er was ( waar ik goede band mee heb). Vlak voordat we het bekent wilde maken kreeg oma een telefoontje dat een vriendin van haar was overleden. Ze was verdrietig maar zei dat ze absoluut niet wilde huilen.

We hadden een doos bitterballen ingepakt met daarin babyspulletjes. ( Ik ben zo'n 5/6 weken te vroeg geboren en de avond ervoor had mijn moeder veel bitterballen gegeten. Dus we geven de bitterballen de schuld van mijn vroeggeboorte :P ) Oma moest toch huilen en omdat zij huilde moest ik ook huilen.

Heb eigenlijk helemaal geen last van onbekende mensen die aan mijn buik zitten of uberhaupt pregnancy perks. Nog nog niet voor gelaten bij toilet of kassa of vreemde die mij feliciteren of buik willen aanraken. Misschien omdat ik er vrij jong uitzie.. Ik zou best wel door kunnen voor een 20 jarige :')

Gisteren naar vk geweest en baby is goed gekeurd. Morgen 37 weken :o Baby mag komen! Maar het liefste wel graag na dit weekend. ( Heb veel leuke dingen gepland ;) )
pi_173059488
Goede baby APK voor Memoru en morgen 37 weken! *O* *O*
pi_173059500
Ik ben vandaag 7 weken. Nog 6 nachtjes tot de echo!
pi_173061243
Nog even volhouden Donna, op naar een goede echo!

memoru, spannend hè, de onwetendheid over wanneer het gaat gebeuren.

oh Flav, zo'n nacht zou ik ook nog wel eens willen maken voordat de kleine er is. Al gaat het nu weer prima tov vorige week.

Vandaag ook weer goedgekeurd, de kleine ligt al ingedaald en vast...niets van gemerkt. De bevalling blijft spontaan afwachten, maar wel meteen bellen als ik denk dat het begonnen is en met infuus en bloed dat klaarligt. Ik moet er toch echt maar niet teveel bij stilstaan en het over me heen laten komen. Ik ben blij als de kleine en ik er gezond en wel doorheen komen. De volgende afspraak staat pas weer met 37+5 :o
pi_173064298
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder kust en aait elke keer mijn buik.
Geen zin in maar ja. :')
En mijn collega (die ook graag een 2e wilt) riep laatst wel dat ze het liefst aan mijn buik wilt zitten.
Dat vond ik heel lief want zegt wel iets over haar medeleven/betrokkenheid maar ook apart. :P
Nogal een openbaring. Ze deed het overigens niet.
Ik denk dat ik zelfs wel raar op zou kijken als mijn moeder of schoonmoeder mijn buik gaan kussen :o Aanraken doen ze ook allebei niet, heb denk ik nuchtere mensen om me heen.

Ik zie de niet zo hoge bloeddruk ook maar als iets gunstigs, heb er verder ook geen last van. Maar vond het apart dat hij de laatste keer weer lager was.

Memoru, ik heb ook het probleem dat ik er jong uitzie en mensen volgens mij geen zwangere buik verwachten bij me. Plus dat ik hiervoor al wat voller was en nu pas wat groter begin te worden.
And you know I might
pi_173064415
Ik werd gister ook 21 geschat, ben toch echt al 27 :W #teamklein
  Moderator vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:53:28 #203
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173065130
Ik ben vijfendertig en moet me nog zeer geregeld legitimeren bij drank kopen. :')

Eén meter achtenvijftig hoog. :7
pi_173066148
quote:

Hier ook lage bloeddruk, moest bloedprikken van de vk toen ze 102 om 44 gemeten had. Volgende dag op mijn werk was het 100 om 62

Zit nu aan de zoute dropjes

Bij deze :

ri81eo.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door Aloria op 11-08-2017 15:52:42 ]
pi_173067554
Bij mij valt het gelukkig ook mee qua buik-aanrakers, ik denk dat ik voldoende uitstraal dat ik er niet van gediend ben :+
(Hoe noemde Skittles dat laatst zo mooi? Resting bitch face :7 )

Enige uitzondering is schoonmoeder, maar dat valt me tot nu toe ook alles mee :)
Man en peuter tel ik niet mee, die mogen dat gewoon ;)

Tot nu toe 1x meegemaakt dat iemand in de trein voor me opstond (met 12 weken ofzo :') ), verder gelukkig ook nog niet echt nodig geweest.
Maar al wel genoeg mensen die me spontaan feliciteren ofzo :D sowieso fascinerend om weer te zien hoe sommige mensen je aangapen :+

Ben wel benieuwd naar de augustusbaby's! O+
pi_173067707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:43 schreef Aloria het volgende:

[..]

Hier ook lage bloeddruk, moest bloedprikken van de vk toen ze 102 om 44 gemeten had. Volgende dag op mijn werk was het 100 om 62

Bij deze :

[ afbeelding ]

O+
pi_173068292
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:53 schreef minilot het volgende:
Ik ben vijfendertig en moet me nog zeer geregeld legitimeren bij drank kopen. :')

Eén meter achtenvijftig hoog. :7
28, zwanger en een kind van 1,5 in de wagen en dan nog legitimeren :')
Ik ben niet zo klein, maar wel een babyface. Hoop dat ik die op mijn 60e nog heb :s)
pi_173068326
Helaas raakt dreumes mijn buik nooit aan. Die ontkent het hele bestaan van buikbaby.
'Krijg je een broertje?' 'Nee }:| '
'Waar zit de baby?' 'Nee }:| '
'Is dit de kamer van nummer 2?' 'Nee }:| '
Ik hoop dat hij in de komende 5 weken toch een klein beetje gaat inzien dat die baby niet meer terug kan :')

En net een soort OMG gehad. Morgen 35 weken, dus over 2 weken zou hij dan mogen komen en alles :o 8)7
pi_173068365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 15:43 schreef Aloria het volgende:

[..]

Bij deze :

[ afbeelding ]

Mooi buikje! O+

Ik ben 30 en 1.63, dus nog niet eens de kleinste hier zo te lezen. Maar wel een ontiegelijke babyface :P
And you know I might
pi_173068407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:47 schreef LeSage het volgende:
Helaas raakt dreumes mijn buik nooit aan. Die ontkent het hele bestaan van buikbaby.
Ik hoop dat hij in de komende 5 weken toch een klein beetje gaat inzien dat die baby niet meer terug kan :')

En net een soort OMG gehad. Morgen 35 weken, dus over 2 weken zou hij dan mogen komen en alles :o 8)7
Ik vroeg mijn mam destijds om het bonnetje om de baby terug te brengen. :X :D

Ik ben trouwens 24 en 1,66... ID wordt echt afwisselend gevraagd. Meestal wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door D.U.M.A.N. op 11-08-2017 18:01:24 ]
pi_173068442
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:47 schreef LeSage het volgende:

Heeft de mijne ook echt heel lang gedaan :D
Ook bij echo's dat de echoscopiste dan heel enthousiast tegen haar zegt "kijk, dat is je broertje!" "NEEEE :( "

Nu vraagt ze continu of ze met haar broertje met de duplo mag spelen, dat hij bij haar in bed mag slapen, met haar dinosaurus mag spelen, of hij met haar wil voetballen etc etc. Ze zal wel teleurgesteld zijn dat het in het begin een jankende melkworst zal zijn :')

Plusminus 1.63 meter, 25 jaar en volgens mij geen babyface meer. Voor degene die de Excel met deze gegevens bijhoudt :7
Ik koop nooit alcohol of rookwaren, dus ik hoef mijn ID nooit te laten zien
pi_173068577
Voor de Excel :7

27, 1.61 en een medium babyface. Word afwisselend om ID gevraagd.
pi_173068627
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:20 schreef Flav het volgende:
#teamklein
w/
pi_173068774
Ik voel me ineens lang met mijn 1.70m. Ben 26 en ik word soms wel en soms niet gevraagd om mijn ID.

Helpen de medicijnen nog goed Donna?

Lief die kindjes die zin hebben in de baby of niet zelfs haha. Mijn dochter zei vandaag weer mama het zou wel leuk zijn als er weer een baby in je buik zou zitten he? Smelt O+
pi_173069613
Ik voel me ook bijna lang :D
1.68m en 29 jaar voor de statistieken ;)

Legitimeren hoef ik nu niet zo vaak meer gelukkig ;)

Hier is peuter juist wel heel veel bezig met d'r broertje. Dusdanig veel dat ze nu zelf ook een baby in d'r buik heeft :+
Als we zeggen dat iets voor de baby is, is het standaard antwoord tegenwoordig: "Of voor mijn baby!"
O+
pi_173069698
1.83, 28 en nog nooit om ID gevraagd. :P #teamgrafbek :')
pi_173070164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef twist02 het volgende:

Hier is peuter juist wel heel veel bezig met d'r broertje. Dusdanig veel dat ze nu zelf ook een baby in d'r buik heeft :+
Als we zeggen dat iets voor de baby is, is het standaard antwoord tegenwoordig: "Of voor mijn baby!"
O+
Wat schattig O+ O+
pi_173070380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:14 schreef Krisvc het volgende:
1.83, 28 en nog nooit om ID gevraagd. :P #teamgrafbek :')
Ik ben 1.80 en ben er ook zelden om gevraagd. Lengte maakt echt uit.
pi_173070956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef twist02 het volgende:
Ik voel me ook bijna lang :D
1.68m en 29 jaar voor de statistieken ;)

Over een maand kunnen we boksen ;) zelfde lengte, maar nog even 28.
pi_173071148
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef LeSage het volgende:

[..]

Over een maand kunnen we boksen ;) zelfde lengte, maar nog even 28.
Bijna-boks! ;)

Oké, naast Kris en Luna voel ik me dan weer niet zo groot :+
pi_173071282
Team grafbek O+ _O-
pi_173071345
Bijna 30, 1.70 en ook bijna altijd id want babyface.

Volgens mij komt er een griepje aan hier. Ik was al moe, gaar en hele dagen misselijk. Maar nu heb ik ook koorts, keelpijn, dikke klieren en een dicht hoofd. Yay }:|
Ik hoop dat de misselijkheid ook minder wordt als de griep weg gaat want het is erg vervelend aanwezig. Hoef nauwelijks te spugen maar ben wel regelmatig aan het kokhalzen. Leuk joh tijdens een gesprek bij een cliënt thuis en dat huis rook niet zo lekker :{
pi_173072041
Ik zal even t gemiddelde omlaag halen voor het excel bestandje, 27 en 1.53 w/
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:50:43 #224
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_173072361
Ik ben echt oud :o

Beterschap Mabawa :{
pi_173073664
En weer omhoog met dat gemiddelde :') 1.85 en 30jr

Ik word zelden om id gevraagd idd :'(
pi_173074290
De échte bejaarden zitten allemaal al in het babytopic :+
pi_173074361
Haha, volgens mij zijn er ook vrij veel zwanger van hun eerste kindje nu in dit topic. Dat scheelt, meestal, ook wel in leeftijd.

Misschien vergis ik me hoor.
pi_173077135
32 jr, 2e kind, 1.66.
Niemand vraagt op mijn id maar je moet wel half blind zijn wil je twijfelen of ik boven de 21 ben. :P
Bedoel, 21 is wel heul jong. :P
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:33:41 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173077746
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:48 schreef Skittles het volgende:
En bedankt :+.
KuikenGuppy
pi_173077960
Dertig en tweede kindje :) Hier is het na de bevalling omgeslagen.. Zelfs hoogzwanger moest ik me nog legitimeren, maar een paar maanden geleden werd ik 37 geschat :o ;(
pi_173078307
Deze baby is trouwens wel sneaky met haar kicks.
Ik boog mij voorover om chocolade van het dienblad te likken en werd gelijk teruggeschopt. :')
pi_173080458
31 jaar, 1m74 en ik koop nooit alcohol, dus identificeren is nooit nodig.

Gisteren de hele dag gereden. Dat ging heel goed, maar 's avonds sloeg het toe. Ik heb vrijwel niet geslapen door de pijn in mijn schaambot, en vandaag moeten we nog de tweede etappe naar ons vakantieadres. :'( .
pi_173080797
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:48 schreef Skittles het volgende:
Teamgrannyface 😀.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173080842
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 06:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
31 jaar, 1m74 en ik koop nooit alcohol, dus identificeren is nooit nodig.

Gisteren de hele dag gereden. Dat ging heel goed, maar 's avonds sloeg het toe. Ik heb vrijwel niet geslapen door de pijn in mijn schaambot, en vandaag moeten we nog de tweede etappe naar ons vakantieadres. :'( .
Leeftijd en lengte boks :+
Edit: koop (kocht) wel regelmatig alcohol, heb me zelden hoeven identificeren, wel een jaar geleden nog een keer ^O^

Balen van je schaambot! Hopelijk overleef je vandaag een beetje, sterkte!
pi_173080846
Hiermee gaat de gemiddelde leeftijd wel omhoog :+ :Y 41 jaar jong en 1.68 lang

[ Bericht 11% gewijzigd door Waterdruppel op 12-08-2017 10:57:08 ]
pi_173080884
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:59 schreef vencodark het volgende:
Ik boog mij voorover om chocolade van het dienblad te likken en werd gelijk teruggeschopt. :')
_O_ _O- deze moet ik even quoten
pi_173082276
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:59 schreef vencodark het volgende:
Hardop gelachen! :D _O-

25 weken vandaag, het gaat nu stiekem opeens toch hard! :o
pi_173082451
Ugh ik word zo onzeker van die stomme kwaaltjes. Nu zijn m'n borsten minder gespannen en maak ik me meteen weer druk :'(

Laat het gauw donderdag zijn.
pi_173083242
Donna, ik denk dat niets je meer zekerheid zal geven dan de echo donderdag, maar toch je weet het vast. Kwaaltjes zeggen niets over de zwangerschap! Heb je wat afleiding de komende dagen zodat de tijd wat sneller gaat?

ik ben aan het nadenken over de inhoud van de ziekenhuistas. Mijn grootste vraag, wat neem ik mee voor kleding om in naar huis te gaan? ik heb op alle soorten kleding iets aan te merken (broek kan nooit fijn zitten, jurkje is wit, de enige losvallende broek die ik heb is een pyjama broek enzv.) dus ik hoor graag jullie ideeën en ervaringen.
En wellicht daarnaast nog onmisbare tips?
pi_173083314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:46 schreef Nolita het volgende:
Donna, ik denk dat niets je meer zekerheid zal geven dan de echo donderdag, maar toch je weet het vast. Kwaaltjes zeggen niets over de zwangerschap! Heb je wat afleiding de komende dagen zodat de tijd wat sneller gaat?

ik ben aan het nadenken over de inhoud van de ziekenhuistas. Mijn grootste vraag, wat neem ik mee voor kleding om in naar huis te gaan? ik heb op alle soorten kleding iets aan te merken (broek kan nooit fijn zitten, jurkje is wit, de enige losvallende broek die ik heb is een pyjama broek enzv.) dus ik hoor graag jullie ideeën en ervaringen.
En wellicht daarnaast nog onmisbare tips?
Ik had bij mijn zoon gewoon zo'n wijde sportbroek aan en een soort uggs eronder. Ik leek op ma Flodder maar daar geef ik dan weer niet zo om. :P
Pijn doet het toch wel en je moet het jezelf zo comfortabel mogelijk maken.
pi_173083695
Ik had een joggingbroek aan. Zat toch echt het lekkerst.
pi_173083816
Loszittende joggingbroek, slobbertrui en pantoffels ftw!

Of dit ook comfortabel is bij een keizersnede weet ik niet
pi_173083877
Hier ks en joggingbroek met longsleeve en uggs 🙌🏻 En, iets waar je gelijk wel aan kunt wennen: als je met je pasgeborene door het ziekenhuis naar de auto gaat, kijkt echt niemand naar jou ;)

Let ook op je ondergoed btw. Hoogsluitend vond ik zelf heel fijn. Voor de wond natuurlijk, maar ook voor die zwabberbuik :D
pi_173084054
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:46 schreef Nolita het volgende:

Ik weet het maar het geeft wel flashbacks naar vorige keer ondanks dat alles toen anders was qua kwaaltjes.
Helaas weinig afleiding. -O-
pi_173084167
Ah Donna, een zwangerschap kan je behoorlijk onzeker maken he? Als het je iets gerust kan stellen, bij mij varieerden de kwaaltjes ook heel erg in het eerste trimester. Ik hoop voor je dat de komende dagen snel gaan!

DaD, wat vervelend! Ik hoop voor je dat de tweede etappe korter is dan de eerste en dat je snel kan uitrusten op je vakantieadres :)

Oh ja, ik droeg joggingbroek en slippers. Hoe comfortabeler hoe beter :)
pi_173085403
Donna ik duim voor je mee dat de tijd voorbij mag vliegen tot donderdag! :*

Hier ook een joggingbroek :Y en volgens mij m'n gewone sneakers waar ik altijd op loop.
Zou inderdaad vooral voor comfortabel gaan!
pi_173085864
Hier ook joggingbroek en shirt/vest! En slippers. En die netbroekjes uit het kraampakket als ondergoed, zat heel prima met die kraamverbanden.

Ik had op aanraden van vriendinnen een lang shirt voor de bevalling. Met het idee dat als je dan nog wat rond wil lopen of zo dat dan niet meteen alles zo bloot is van onder. Echter kon ik niks anders dan op bed liggen vanwege vastliggen aan wat monitoren en toen gaven ze in het ziekenhuis aan dat ik beter een kort shirt kon dragen (of geen) want anders hing het toch alleen maar in de zut die er van onder uitkwam. Toen moest ik ook nog een keer 24 uur extra blijven waar ik niet op gerekend had. Dus achteraf gezien was een extra t-shirt handig geweest. Man had het ook kunnen halen, maar ik kwam er pas achter dat ik er geen had toen we naar huis gingen :')
pi_173085879
Ik heb een lekkere joggingsbroek met een losvallend shirt ingepakt, draag dat nu ook elke dag. En ja ik ga er ook mee de deur uit, ben hoogzwanger en m'n broeken zitten niet meer lekker :{w
pi_173085892
Ik droeg een maxi-jurk en slippers. Lekker losvallend, alsof ik niks aan had haha. Ik vond eigenlijk alle kleren aan mijn lijf teveel. Belangrijkste is dat het goed zit dus pyjama/joggingbroek

En Donna, ik ken t maar het is stom! Hoop voor je dat het snel donderdag is!
pi_173086145
Joggingbroek en gympen ^O^ Ging thuis toch weer uit. En qua onderbroek had ik zo'n netbroekje van het ziekenhuis aan :') wat een voorbeeld van klasse en stijl ben je toch, zo net na een bevalling *)
Ik snap zo'n prinsessen ook nooit, hoe verschrikkelijk. Net na het baren in zo'n mantelpakje moeten staan..
pi_173086617
Harembroek, extra ruimte voor m'n dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden. O+
pi_173086629
Ik was toen ook zo verbaasd over Kate Middleton en al die royals, net na het baren alweer volop in de make up en opgedirkt er bij staan :o
And you know I might
pi_173086642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:53 schreef ingee het volgende:
Harembroek, extra ruimte voor m'n dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden. O+
Die heb ik heel bewust nog niet bekeken in mijn kraampakket :')
And you know I might
pi_173089326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:54 schreef rena het volgende:
Ik was toen ook zo verbaasd over Kate Middleton en al die royals, net na het baren alweer volop in de make up en opgedirkt er bij staan :o
Brr dat lijkt me zo vreselijk. Maar dat denk ik ook altijd bij al die kraamshoots die ik tegenkom op instagram. Vol in de make-up met gekrulde haren in je spierwitte bed met vlekloze baby. Eeh heeel realistisch...
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:29:18 #255
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173089868
Ik ging naar huis in een trainingsbroek op mijn instap hub-schoenen. Die zijn fantastisch O+ Überhaupt met veterstrikproblemen door dikke buik.

Zo snel opgedirkt moeten zijn is ook echt mijn ding niet, hoewel ik terugblikkend op mijn kraamtijd wel echt een beetje te veel schijt heb gehad aan wie er kwam en hoe ik er bij liep :D dat zou ik nu misschien anders doen.

Wij hebben een nieuwe auto gekocht! We rijden nu een auto waarbij de kofferbak niet groot genoeg is om de kinderwagenwielen én de ligbak in te vervoeren en dat kan natuurlijk niet :7 . Het is een ford focus geworden en ik ben er heel enthousiast over!

Verder z'n gangetje, lees met jullie mee maar ben veel moe (en een beetje Suits-verslaafd :+ ) dus ik heb niet altijd puf om mee te tikken.

Zag wel goede echo's, stickers en een mooie Nipt voor Lu! Fijn!

Legitimatie wordt hier ook nog geregeld gevraagd - 26 en 1.68m oO<

Maandag hebben wij de termijnecho, spannend! Als alles goed is gaan we de komende week ook bloedprikken voor de nipt. Ik begreep dat ik 8 buisjes af moet staan icm de overige reguliere bloedonderzoeken met deze termijn. Niet te zuinig }:|
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173091725
Het verbaasde mij ook die 8 buisjes bloed, had daarna echt zo'n lam gevoel in mijn arm :')

Spannend, de termijnecho Kim, duimen voor een mooi kloppend hartje! *O*
And you know I might
pi_173098792
Vriendlief voelde onze kleine dame voor het eerst schoppen net, het was ook echt een beste beuk. We keken elkaar echt zo aan van wat gebeurde daar nou? :D Bijzonder moment O+
And you know I might
pi_173099752
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:51 schreef rena het volgende:
Vriendlief voelde onze kleine dame voor het eerst schoppen net, het was ook echt een beste beuk. We keken elkaar echt zo aan van wat gebeurde daar nou? :D Bijzonder moment O+
*; Leuk he.

Mijn baby heeft puntige knieën, denk ik. :')
Ze schopt steeds compleet onverwachts als ik bijvoorbeeld gewoon op de bank zit.
Dan geef ik een gil en val gewoon terug op de bank. Alsof een geest mijduwt ipv een kind dat schopt.
Klinkt overdreven maar zo gaat het dus echt. :')
pi_173104372
naar aanleiding van jullie opties maar 2 trainingsbroeken gepakt. 1 van mezelf, maar dat is een wat strakker model dus of ik daar de kraamverbanden in krijg; en 1 van vriend die wijd valt. Ziet er niet uit maar ach, voor auto in en uit ga ik geen nieuwe aanschaffen nu.

kim bijna termijnecho O+

Venco haha ik zie het zo voor me! Toen ik nog niets gewend was schrok ik me ook eens van een wat hardere trap door ongeveer van de bank op te staan haha.
pi_173104424
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:54 schreef rena het volgende:
Dat zie ik mijzelf ook doen. :@
pi_173104762
Bijna termijnecho voor kim *O*

We zitten in de enkele cijfers, nog 9 dagen tot UD :o
Gister heeft mijn oma zon lieve woorden tegen me gezegd dat ik er nu ook echt klaar voor ben O+
pi_173105421
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

neejoh. Dan ben je echt alleen maar bezig met je O+ baby O+ ;)
disclaimer
pi_173105835
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

neejoh. Dan ben je echt alleen maar bezig met je O+ baby O+ ;)
Dit :Y
Ik denk ook echt niet dat die royals en celebs dat doen omdat ze er echt zin in hebben, maar gewoon omdat dat bij hun soort leven hoort.

Rena, wat tof dat je vriend het zo goed kon voelen! O+ maakt het letterlijk een stuk tastbaarder voor aanstaande papa's ;)

Nolita, ik woonde tijdens de kraamweek ook zo'n beetje in m'n joggingbroeken O+ dus één of twee wat wijdere aanschaffen voor jezelf is geen overbodige luxe denk ik hoor ;)
Maar ik loop daar niet-zwanger 's avonds ook altijd in rond, dus mogelijk ben ik bevooroordeeld ;)
pi_173106162
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

We spreken je nog wel na je bevalling *)
pi_173106239
Ik heb mijn vriend de vorige keer meteen op pad gestuurd voor 2 extra pyjamabroeken voor in de kraamweek O+
Moet ik nu ook nog gaan halen.

Ik snap dat wel Venco. Ooit val ik bijna van de bank als hij zo lekker in mijn ribben ligt te trappen.
pi_173106520
Ik woon nu al in m'n pyjama en joggingsbroeken, en dat gaat na de bevalling gewoon zo door :D
pi_173106761
Mijn vriend moet inmiddels trouwens een beetje om me lachen. Ik heb de laatste week iedere dag een paar jankbuien. Voornamelijk omdat het allemaal zo dichtbij komt en we veel minder voorbereid zijn dan bij S. En soms moet ik er zelf ook mee lachen, ik kan het gewoon niet tegenhouden.
pi_173111382
Ach LeSage, lekker die hormonen! Gewoon aan toegeven en later inderdaad maar om lachen.

Wij kregen net de voordevakantieecho. Alles zag er zo goed uit O+ Termijn ongeveer gelijk: officiele termijnecho hebben we over 2,5 week! Ik ga nu gewoon vertrouwen dat het goedkomt. Kindje bewoog heel veel, hartje klopte goed, handjes en voetjes gezien. O+
pi_173112144
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:17 schreef LeSage het volgende:

[..]

We spreken je nog wel na je bevalling *)
:D
pi_173112663
Ik doe gezellig mee met de jankbuien, LeSage. Echt erg gewoon. Soms ook om hele stomme dingen. Gister hadden we een verjaardag en ik heb het met heel veel moeite en wilkracht 2 uurtjes volgehouden, waarin ik misschien net 3 zinnen gesproken heb. Vond het zo erg van mezelf. Man wilde met me mee, maar dat wilde ik niet. 'Dat ik een stomme zwangere ben, maakt niet dat jij leuke dingen moet opgeven', wist ik nog net uit te brengen tussen de tranen door. :')
pi_173113772
Echte jankbuien herken ik niet zo (had ik de vorige keer ook niet), maar merk wel dat ik echt heel slecht tegen vermoeidheid kan nu :{
Gisterenavond ook een verjaardag gehad en eigenlijk net iets te laat gemaakt (lees: ik was gesloopt), maar thuis alsnog een uur wakker gelegen. Ik snap nu waarom kleine kinderen zo vervelend worden als ze moe zijn; ik werd er zó chagrijnig van dat ik wel bijna kon huilen, gewoon omdat ik niet kon slapen :')
pi_173119426
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:52 schreef Songeur het volgende:
Ach LeSage, lekker die hormonen! Gewoon aan toegeven en later inderdaad maar om lachen.

Wij kregen net de voordevakantieecho. Alles zag er zo goed uit O+ Termijn ongeveer gelijk: officiele termijnecho hebben we over 2,5 week! Ik ga nu gewoon vertrouwen dat het goedkomt. Kindje bewoog heel veel, hartje klopte goed, handjes en voetjes gezien. O+
Oh, wat fijn dat het er zo goed uit zag O+ Ben heel blij voor je!

Twist, niet tegen vermoeidheid kunnen is zo herkenbaar, wij waren een maand of twee geleden bij een concert waar ik echt wel naar uitgekeken had, maar ik was toen én moe van het werken én was het heel warm en benauwd in die zaal, dan voel je je toch beroerd :{ Toen we buiten kwamen moest ik wel heel hard huilen :')
And you know I might
pi_173119924
Ik vind het ook echt nog steeds frustrerend dat ik niet meer kan doen op een dag wat ik eerst allemaal kon. Niet in de ochtend een end met de hond lopen, daarna een middagje shoppen en s avonds n etentje en een terrasje pakken. Ik moet nu echt kiezen voor een of twee van die dingen want anders kan je me echt opvegen (en de dag erna doet alles pijn }:|). Vind het nog steeds lastig om dat toe te moeten geven -O-

Gelukkig nog maar 9 (of 23 :'() dagen *O*
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 20:50:24 #274
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173120225
Hier nog steeds niet moe. Vrijdag borrel van werk van mijn lief: na 01:00 thuis. Gister zeven uur in het OV gezeten wegens middagverjaardag aan de andere kant van Nederland en daarna terug voor feestje van schoonzusje, tegen 02:00 thuis.
Straks met mijn dude anderhalf uur rijden om op een goeie plek naar de Perseïdenzwerm te kijken, wéér pas rond 02:00 thuis :')

Zo bont maak ik het gewoonlijk niet zóveel dagen achter elkaar, maar tot dusver geen last van. Ben benieuwd hoe dat de komende maanden gaat :)

Morgen 20-weken-echo. Toch wel een béétje spannend. Had een broertje dat maar een paar weken geleefd heeft wegens open ruggetje en waterhoofd en zulks zorgt er wel voor dat je er niet zomaar vanuit gaat dat het allemaal vanzelfsprekend goed gaat. Duimen maar gewoon dus :)

En eindelijk weten of we een zoon of dochter krijgen - razend benieuwd! *O*
pi_173120525
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het ook echt nog steeds frustrerend dat ik niet meer kan doen op een dag wat ik eerst allemaal kon. Niet in de ochtend een end met de hond lopen, daarna een middagje shoppen en s avonds n etentje en een terrasje pakken. Ik moet nu echt kiezen voor een of twee van die dingen want anders kan je me echt opvegen (en de dag erna doet alles pijn }:|). Vind het nog steeds lastig om dat toe te moeten geven -O-

Gelukkig nog maar 9 (of 23 :'() dagen *O*
Heel herkenbaar. Vooral dat stuk wandelen met de hond, arme kerel moet het nu doen met een blokje om het huis :'(

Hij moet bij mij nog even blijven zitten want heb last minute een bevalbad voor thuis geregeld en die doet er ongeveer 4 dagen over om bezorgd te worden :o
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 21:02:49 #276
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173120681
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:58 schreef Flav het volgende:

[..]

Hij moet bij mij nog even blijven zitten want heb last minute een bevalbad voor thuis geregeld en die doet er ongeveer 4 dagen over om bezorgd te worden :o
Oh! :D Zitten blijven, koter! Ik help het je hopen :) :*
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:25:11 #277
409579 LuDann
All the way
pi_173121520
Ik moest vanochtend een beetje huilen toen ik samen met man en dochter Vaiana keek. :@

Ik ben normaal gesproken helemaal niet zo emotioneel en nu wel wat meer, maar op de huilbui (...dag) na die ik laatst had met het gedoe met de kraam regelen valt het allemaal reuze mee gelukkig.

Lastig dat moe zijn! Ik heb er als ik thuis ben met peuter ook last van, dan is het lastig om van de bank te komen. In dat opzicht is een werkdag makkelijker. Dan ben je gewoon bezig en merk je het niet zo.
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:26:13 #278
409579 LuDann
All the way
pi_173121560
quote:

[..]

Heel herkenbaar. Vooral dat stuk wandelen met de hond, arme kerel moet het nu doen met een blokje om het huis :'(

Oei, dan moet je baby nog maar even wachten ja. :D
pi_173121960
Ah fijn, mede-jankers O+ Vorige zwangerschap had ik er ook veel minder last van.

Mini, dat hield ik pre-zwangerschap(pen) niet eens vol :')

Flav, gewoon beentjes tegen elkaar houden, dan is er niets aan de hand ;)
pi_173122002
quote:

[..]

Mijn hond heeft besloten niet meer met me mee te willen en luistert beduidend slechter sinds ik flink zwanger ben. Ze heeft besloten dat ik no fun ben en dat we alleen nog n kort stukje waggelen, dus ze doet geen moeite _O- bitch van n beest haha.

Eneehm benen bij elkaar tot het bad er is :D ik hoor veel mensen positief zijn over bevallen in bad, dus zou fijn zijn als je iig de optie hebt ^O^
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:40:16 #281
409579 LuDann
All the way
pi_173124476
Haha je hond ldg. :')

Ik realiseer me net dat ik al in het tweede trimester zit, ofnie? Ben alweer 14 weken vandaag. Pff, de tijd vliegt echt voorbij zo'n tweede keer.

Overigens zit ik alweer wat beter in mijn vel, gelukkig. Ik voel me opgewassen tegen morgen iig, dan hebben we een medische echo.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 02:22:57 #282
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173127824
Zo, thuis. De Perseïdenzwerm was weer fraai! O+

Tevens jankboks. Ik grien sowieso wel veel en makkelijk, maar sinds zwanger raak ik écht om de haverklap ontroerd. :Y

Succes bij de echo morgen, LuDann! :*
pi_173128647
Ik neem het aanschaffen van een joggingbroek nog even in overweging!

minilot en Ludann vandaag echo!

Flav haha hopelijk is het bad nog op tijd voor de bevalling! Ergens heb ik het gevoel dat je lichaam een bevalling (iig voor kortere tijd) wel kan uitstellen. Ik denk iig dat pas wanneer er rust in mijn hoofd komt en ik mentaal niet meer zoveel 'moet' van mezelf een bevalling pas gaat doorzetten. Maargoed dat is nergens op gebaseerd en wellicht mijn hoop dat ik alles nog gedaan krijg voor het begint :D

Vandaag wil ik toch echt een dutje doen ergens. Van 4 tot 6 wakker geweest, waarvan ook een uurtje beneden gezeten. En nu aan het wachten op de klossen ed die ze komen brengen... :O
pi_173128819
Nou Nolita, ik was er de vorige keer zó klaar voor en heb toen nog 1,5 week gewacht. Terwijl mijn collega op haar eerste verlofdag beviel, een week voor ze de sleutel van haar huis kreeg.
Ik geloof niet meer in het sturen van bevallingen :')

Vandaag alleen thuis, dus eindelijk tijd om even goed gebruik te maken van mijn nesteldrang en het huis onder handen te nemen. Met rust tussendoor :D
pi_173129467
Maar dan is je lichaam/kleine er ook nog niet klaar voor lesage. Ik bedoel voornamelijk wanneer dat wel het geval zou zijn je mentaal wellicht nog iets kunt tegenhouden door te druk met vanalles te zijn. Je hoort toch ook vaak dat weeën minder worden wanneer het te onrustig is of bij verplaatsing van thuis naar ziekenhuis. Dus ook niet in die zin sturen dat je het nog dagen tegen kunt houden ofzo, het komt wanneer het komt. Maar wel net dat ene dagje later bijvoorbeeld.
pi_173129732
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:44 schreef Nolita het volgende:
Maar dan is je lichaam/kleine er ook nog niet klaar voor lesage. Ik bedoel voornamelijk wanneer dat wel het geval zou zijn je mentaal wellicht nog iets kunt tegenhouden door te druk met vanalles te zijn. Je hoort toch ook vaak dat weeën minder worden wanneer het te onrustig is of bij verplaatsing van thuis naar ziekenhuis. Dus ook niet in die zin sturen dat je het nog dagen tegen kunt houden ofzo, het komt wanneer het komt. Maar wel net dat ene dagje later bijvoorbeeld.
Helaas, ook in de auto ging de weeënstorm gewoon door bij mij. Ik ben er echt van overtuigd dat welke mentale krachten je ook inzet, je een bevalling niet onder controle hebt.
Maar misschien zijn er wel mensen met hele andere ervaringen ;)
  maandag 14 augustus 2017 @ 10:36:44 #287
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_173130428
Minilot en Ludann: vandaag echo! Heel veel succes!!

Flav: Hopelijk is je bad op tijd binnen!

Pff heb een druk weekend gehad. Gelukkig is baby braaf blijven zitten O+
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 13:04:25 #288
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173133948
#20wekenecho was vanmorgen binnen een kwartier gepiept: kind ging heel jofel precies goed liggen de hele tijd! Placenta aan de voorkant, dus logisch dat ik nog niet zoveel voel, maar koter spartelde reuze vrolijk en had er duidelijk zin in! O+
Van voor tot achter gechecked en helemaal goedgekeurd! Yay! Alles binnen de lijntjes, iets langere benen dan gemiddeld, maar mijn dude is ook heel lang dus niet onlogisch. :)

Zeer opgelucht, zo helemaal defectloos! *O* Awesome! Nu pas werkelijk het idee dat we er niet meer onderuit komen - ieks! :D Eng en tof!

Beentje en voet:
SPOILER
Cute hoofd:
SPOILER
Van top tot teen:
SPOILER
Ennnnn wat het wordt. Voor wie het weten wil. *)
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2017 13:23:44 ]
pi_173134059
Top nieuws Mini! ^O^ O+
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_173134124
*O*
pi_173134215
Wat een awesome duidelijke foto's mini :D

En blij met het geslacht? Hadden jullie een voorkeur of voorgevoel?
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 13:15:05 #292
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173134281
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat een awesome duidelijke foto's mini :D

En blij met het geslacht? Hadden jullie een voorkeur of voorgevoel?
Voorgevoel doen we niet aan - te rationeel voor! *) Verder geen voorkeur. Er zijn maar heel weinig mensen in onze vrienden- en ruimere kennissenkring die kinderen hebben maar de twee die er intussen zijn (beiden afgelopen jaar geboren) zijn meisjes, dus voor de variatie wel lollig. Maar verder maakt het ons geen zak uit.
Ik vind het wél heel tof om te weten nu! *O* Wordt het allemaal wat minder abstract door. :Y
En onze bedachte jongensnaam vonden we al leuker dan de meisjesnaam, dus yay! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2017 13:36:25 ]
pi_173134886
Komt mooi uit dus *O* nu kun je lekker gaan shoppen :D
pi_173135574
Wauw, wat een super mooie, duidelijke foto's! En natuurlijk helemaal dat alles goed is.

Morgen hebben we de liggingsecho, best zenuwachtig eigenlijk, omdat ik allerlei horrorscenario's in mijn hoofd heb dat hij toch niet goed ligt en ik niet natuurlijk kan gaan bevallen. Gebaseerd op niets trouwens..
pi_173135705
Fijn van de goede echo Mini!
Ook een piemel in de buik :D
pi_173135728
Prachtig minilot! O+
pi_173136275
Mooie echo foto's Mini, hier hoop ik eigenlijk ook een jongetje tot nu toe zijn er rondom alleen maar meisjes geboren :@
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:43:58 #298
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173137769
Minilot wat mooi O+ En een ventje, tof!!

Hier ook een goede echo, 5 cm baby in mijn buik! Zo af al, bizar he? Mijn ud is nu officieel 2-3, mag dat alsjeblieft in de op? O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173138043
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:33 schreef Aloria het volgende:
Mooie echo foto's Mini, hier hoop ik eigenlijk ook een jongetje tot nu toe zijn er rondom alleen maar meisjes geboren :@
hier in een topic is een grote jongetjesgolf, wie weet helpt het :D
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 16:02:42 #300
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_173138171
Trollbaby! Afgelopen weken eigenlijk helemaal niks gevoeld, ik me al een beetje zorgen maken of -ie het nog wel deed of dat de batterijen misschien al op waren... Vanmorgen gerustgesteld met 20 weken-echo en vanmiddag plotsklaps de eerste duidelijke schop ooit en daarna nog tien keer! :D Wat voelt dat gek!

quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:06 schreef LeSage het volgende:
Morgen hebben we de liggingsecho, best zenuwachtig eigenlijk, omdat ik allerlei horrorscenario's in mijn hoofd heb dat hij toch niet goed ligt en ik niet natuurlijk kan gaan bevallen. Gebaseerd op niets trouwens..
Duimen dan maar! :Y :*

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 14-08-2017 16:09:17 ]
pi_173138273
Kim wat fijn! O+

Minilot yay voor de goede echo! En wat een mooie plaatjes! O+
En jongetjes zijn tof! (denk ik, ik heb nog geen ervaring ;) )
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')