abonnement Unibet Coolblue
pi_172974036
Uitgerekende data:

20 augustus: Skittles (jongen)
22 augustus: Flav (jongen)
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
3 september: dobbey (meisje)
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage (jongen)

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018:

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa
12 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader]
25 februari: Kimpossible

9 maart: Songeur
15 maart: SilverSjoiis
19 maart: D.U.M.A.N.
19 maart: Little Miss Naughty
27 maart: Mabawa.

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skittles op 08-08-2017 20:51:32 ]
pi_172974090
@ Donna: over 2,5 weken. :@
Protège moi de mes désirs.
pi_172974447
Minilot,zou een tankini iets zijn om in te zwemmen? Dan staat t geheel niet zo onder druk zeg maar.

Miss heeft bonprix iets betaalbaars? Die hebben tussen veel lelijke dingen soms ineens wat leuks betaalbaars zitten :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172974481
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Minilot,zou een tankini iets zijn om in te zwemmen? Dan staat t geheel niet zo onder druk zeg maar.

Miss heeft bonprix iets betaalbaars? Die hebben tussen veel lelijke dingen soms ineens wat leuks betaalbaars zitten :D
Yup, drie stuks tanktini, maar mijn ervaring is dat bij een beetje stevig baantjes zwemmen toch vooral een badpak goed zit.

Maar goed, iedereen bedankt voor het meedenken! :D Het komt vast goed. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172974780
Donna, wat fijn! Eat all the bokkenpootjes! *O*.

Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172974857
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donna, wat fijn! Eat all the bokkenpootjes! *O*.

Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten. }:| .
Zeg, jij hoeft zeker nog maar heel even?
:7
pi_172975243
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

Zeg, jij hoeft zeker nog maar heel even?
:7
}:| }:| }:| }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172975396
Je bent net zoals ik ook net te laat Mini. Tot vorige week stonden er geloof ik wel 30 positiebadpakken op Bonprix. Best leuke en betaalbare, maar nu zijn alleen die tankini's over. }:| Ik heb er toch maar eentje besteld voor de vakantie over 2,5 week. 50 euro uitgeven voor iets wat ik een week ga gebruiken ging me te ver.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_172975861
Hier met toen 26 weken gewoon nog in bikini gegaan. Voor die paar dagen voelde ik niet de behoefte om een badpak aan te schaffen, en die mensen op vakantie zie ik toch nooit meer :7

Vandaag het Geboortebord besteld, nu staat de naam echt vast :D O+
pi_172975941
Ik ben gisteren ook nog in een gewone bikini gaan zwemmen :D als ze m'n strakke tijgerbuik niet willen zien, kijken ze maar de andere kant op :+
pi_172976194
Ik draag niet-zwanger ook geen bikini's wegens een stevige hekel aan bikini's. 's Zomers in mijn blootje, in louter een boxershort of in een badpak op het strand, maar nooit in een bikini :)
Tijdens op rap tempo baantjes zwemmen dus altijd een badpak: ik denk zomaar dat niet dat ik in mijn dorpszwembad terecht kan in alleen een zwembroek. :7

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten. }:| .
:D :*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:12:23 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_172976831
Ik had al een tankini, bovenstukje zit prima. Broekje niet. Maar ik denk dat geen enkel broekje (ook van een positietankini niet) goed zit bij mijn buik. Ik heb nl. een klein vetschortje onderaan mijn zwangere buik, zeg maar :@ En die wordt erger zichtbaar door het randje van het broekje . Volgens mij zijn de broekjes van een positietankini allemaal niet zo hoog als ik nodig heb. En een badpak vind ik idd erg duur om voor 12 dagen vakantie te kopen. Daarbij wil er graag een met stevige cups en een soort ondersteuning bij de buik (als die er al zijn), dus die zullen ook wel nog duurder zijn :{
Dus als iemand tips of ingevingen heeft: heel graag :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_172977957
Ah, ik heb ook een speklaagje aan onderzijde baby-bump. :7 *boks*
Souvenirtje van patisseriehobby twee jaar geleden. *)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:51:01 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_172978072
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef LadyS het volgende:
Ik had al een tankini, bovenstukje zit prima. Broekje niet. Maar ik denk dat geen enkel broekje (ook van een positietankini niet) goed zit bij mijn buik. Ik heb nl. een klein vetschortje onderaan mijn zwangere buik, zeg maar :@ En die wordt erger zichtbaar door het randje van het broekje . Volgens mij zijn de broekjes van een positietankini allemaal niet zo hoog als ik nodig heb. En een badpak vind ik idd erg duur om voor 12 dagen vakantie te kopen. Daarbij wil er graag een met stevige cups en een soort ondersteuning bij de buik (als die er al zijn), dus die zullen ook wel nog duurder zijn :{
Dus als iemand tips of ingevingen heeft: heel graag :@
jup: koop een plussize badpak bij c&a. Heb ik destijds ook gedaan. Voelde wat gek om een badpak maat 54 te kopen maar was het enige waar ik me happy in voelde :D
disclaimer
pi_172979270
Ik heb tot 40 weken een gewoon (flink afgeprijsd) badpak gedragen in een ruime maat groter dan mijn gewone bikini. Rekt prima mee, die stof ^O^
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:35:10 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_172979284
*boks* minilot :D. Hier denk ik een souvenir van 2 zwangerschappen (en keizersnee?) en ruim 35 kg afvallen waar er inmiddels weer 20 van aanzitten, maar niet door deze zwangerschap gelukkig

Stormqueen, dat is op zich ook wel een idee ja! Ga ik van de week even voor op pad. Meer kans op een stevig én betaalbaar badpak!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_172990243
Bokkenpootjes :9, fijn dat t weer beter gaat Donna!

38 weken mijlpaal *O*
Krijg soms toch wel de kriebels als ik eraan denk dat het nu elk moment kan gaan gebeuren :@
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:05:16 #18
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_172990448
38 weken voor Flav *O*

Donna, gaat het nog steeds goed?

Net toch maar weer mijn tankini gepast en nu mijn buik flink gegroeid is sinds de vorige keer dat ik paste, zit het broekje wel aardig. Aardig genoeg om geen geld uit te geven voor een nieuw badpak ;) . En mooier dan dit krijg ik het toch niet voor elkaar met badkleding :')
Vandaag alweer 28 weken :o dus 3e trimester mijlpaal *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:10:20 #19
382129 crew  Donna
pi_172990534
Ja gaat redelijk goed. Het haalt de scherpe randjes er zeker vanaf!
pi_172994196
Iniemini knippertje zagen wij vanmorgen. Baby zat helemaal weggedoken in de wand en was nauwelijks te meten. Vruchtzak kwam op 7 3/7, baby op 6 3/7. Was even spannend want het duurde erg lang voor het in beeld kwam. Maar hey, het knippert!!! *O*
Gyn houdt nu nog 7 weken aan, over 3 weken termijnbepaling.

Er zit echt een baby in mn buik O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 08-08-2017 13:17:13 ]
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:25:33 #21
382129 crew  Donna
pi_172994637
*O* *O* *O* *O*
pi_172994658
Wat heerlijk, Mabawa! O+. Gefeliciteerd!

Wie had het hier gisteren over bokkenpootjes? }:| .

Vanochtend controle gehad bij de verloskundige. Ze vond mijn buik helemaal niet groot maar precies zoals hij moet zijn. Tweede kinderen hebben wel vaker een villa, terwijl de eerste dan een flatje had, zei ze. :+. Wel een waarschuwing gekregen dat ik tijdens onze vakantie (we gaan naar Italië) uit de hitte moet blijven en altijd wat eten en drinken bij me moet hebben, want mijn bloeddruk was 100/48. Het computersysteem gaf een foutmelding toen ze het invoerde. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172994741
Een knipper! *O*

Inderdaad een aparte bloeddruk DaD haha :D
Mijne was de vorige keer net op de grens. Hij is altijd laag tot normaal (120/80) geweest maar was vorige week 135/89. En 90 was voor hun de grens van de onderdruk, ben benieuwd wat ie vanmiddag is. Ik houd ook wel veel vocht vast, smorgens kan ik m'n vingers niet bewegen :')
pi_172995058
Een knipper! Gefeliciteerd Mabawa *O*

Een villa, check :P lage bloeddruk DaD. Wel lekker naar Italië! Wanneer ga je? Want je hoefde niet lang meer toch? :+

Flav 38 weken *O*
pi_172995268
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:44 schreef Skittles het volgende:
Een knipper! Gefeliciteerd Mabawa *O*

Een villa, check :P lage bloeddruk DaD. Wel lekker naar Italië! Wanneer ga je? Want je hoefde niet lang meer toch? :+

Flav 38 weken *O*
We vertrekken vrijdag. Kan nog net even voor de bevalling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172996007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:30 schreef Flav het volgende:
Een knipper! *O*

Inderdaad een aparte bloeddruk DaD haha :D
Mijne was de vorige keer net op de grens. Hij is altijd laag tot normaal (120/80) geweest maar was vorige week 135/89. En 90 was voor hun de grens van de onderdruk, ben benieuwd wat ie vanmiddag is. Ik houd ook wel veel vocht vast, smorgens kan ik m'n vingers niet bewegen :')
dat die stijve vingers door vocht kunnen komen was nog niet in me opgekomen :o dat heb ik ook als ik wakker wordt (elke keer als ik wakker wordt :') 6x per nacht ofzo)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172997004
Mabawa: jaaaaaa een knipper!! ^O^

DaD: Kan idd nog net, geniet ervan ;)
pi_172997058
Donna, wat ellendig dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt!

DevilsandDust, wat een lage bloeddruk :o De mijne blijft tot noch toe ook relatief laag; was de laatste keer 106/65 geloof ik.

Wij zijn gister voor een weekje vertrokken naar Center Parcs, en ik zit nu in een pretpark telkens te wachten op lief en bonusdochter omdat ik nergens in mag :') Maar voor de rest vermaak ik me prima, nog even lekker relaxen met z'n drietjes, volgend jaar is er nog iemand bij O+ Bij elke minibaby die ik hier zie begin ik weer te rammelen, tot ik bedenk dat het niet meer nodig is omdat ik nog maar 4 maandjes hoef te wachten tot de mijne komt O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:28:56 #29
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172997287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:19 schreef rena het volgende:
Donna, wat ellendig dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt!

DevilsandDust, wat een lage bloeddruk :o De mijne blijft tot noch toe ook relatief laag; was de laatste keer 106/65 geloof ik.

Wij zijn gister voor een weekje vertrokken naar Center Parcs, en ik zit nu in een pretpark telkens te wachten op lief en bonusdochter omdat ik nergens in mag :') Maar voor de rest vermaak ik me prima, nog even lekker relaxen met z'n drietjes, volgend jaar is er nog iemand bij O+ Bij elke minibaby die ik hier zie begin ik weer te rammelen, tot ik bedenk dat het niet meer nodig is omdat ik nog maar 4 maandjes hoef te wachten tot de mijne komt O+
Aah O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172998099
Rena geniet van je vakantie O+ en wat een mooie benaming bonusdochter! Klinkt heel lief.

Ook DaD een fijne alvast gewenst!

Een knipper voor mabawa *O*

Morgen heb ik mn laatste werkdag en dan 3,5 week vakantie *O*
pi_172999005
LadyS, derde trimester begint toch al bij 27 weken of niet?
Nou ja, je bent er in elk geval zeker nu! ;)

Donna, fijn dat het met deze medicijnen wat beter gaat! Hopelijk snel nog meer verbetering! :*

Mabawa wat fijn *O*

DaD, wauw da's wel een hele lage onderdruk ja :o ik had er met de warmte een paar weken terug ook flink last van, dus doe inderdaad maar rustig aan!
En die flatje/villa metafoor is wel echt briljant :D

Rena fijne vakantie! Ik vind Centerparcs ook altijd zo leuk; een oase van kleine baby's en zwangeren O+

Ik heb echt m'n dag niet vandaag (niet zwangerschapsgerelateerd), dus ben extra blij dat alles zo goed gaat qua zwangerschap, anders was ik nu echt niet meer te genieten geloof ik ;)
#omdenken
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172999090
Mabawa een knipper! Wat fijn O+ *O*

DaD fijne vakantie gewenst en wat een rare bloeddruk doe je wel rustig aan? :o

Aah Rena O+ klinkt heel erg liefdevol! Jullie ook fijne vakantie!

Vandaag 14 weken *O* :s)
pi_172999150
Baby is ingedaald *O*
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop :')
pi_172999383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald *O*
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop :')
ennnn plop *O*

Je merkt t verschil meteen he :D heb je ook O+ meer lucht O+ bij traplopen oid?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172999411
Mabawa O+ Wanneer is je geschatte UD?
Protège moi de mes désirs.
pi_172999419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald *O*
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop :')
*O*
Protège moi de mes désirs.
pi_172999661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald *O*
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop :')
*O* O+
pi_173000167
Songeur, het is ook echt een heerlijk kind, had nooit verwacht en durven hopen dat ik zo'n goede relatie zou krijgen met een kindje wat niet in mijn buik gezeten heeft maar het is echt mogelijk :Y , deze vakanties zijn ook zo goed voor extra bondingtijd, merk dat de zwangerschap nog een extra band creeert, krijg de hele dag kusjes en aaitjes over mijn buik O+

Twist, dikke knuffel voor jou :* Mooi dat je het om kunt denken :Y

Bella, 14 weken alweer :o Mooie mijlpaal!

Flav, baby ingedaald *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173000527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ennnn plop *O*

Je merkt t verschil meteen he :D heb je ook O+ meer lucht O+ bij traplopen oid?
Ben wat minder snel buiten adem ja, en t maagzuur is ook zo goed als verdwenen :D
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:43:12 #40
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173001133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:56 schreef twist02 het volgende:
LadyS, derde trimester begint toch al bij 27 weken of niet?
Nou ja, je bent er in elk geval zeker nu! ;)

Nou, ik had al gegoogeld, maar heel eenduidig zijn ze niet. :P
Maar ik hoe dan ook, ik zit nu in het 3e trimester inderdaad *O*

Overigens heb ik sinds 2 nachten last van mijn maag. Geen maagzuur, geen pijn. Gewoon het gevoel alsof mijn maag te vol is en mijn eten terugloopt mijn slokdarm in ofzo. Moet echt even rechtop zitten om het weer te laten zakken.

Mabawa *O* Wat fijn, een hartje! O+

FlavBeeb is ingedaald *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173001190
Ingedaald baby voor flav *O*

Wat klinkt dat schattig, rena O+
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:48:34 #42
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173001240
Rena, wat heerlijk dat je zo'n goede band hebt met je bonusdochter! O+ Hoe oud is ze?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173001398
Fijn dat de baby is ingedaald Flav!

En een knipper voor Mabawa *O*

Wij hebben gister ook een knipper gezien, en het erna ook gelijk aan de toekomstige grote zus verteld die niet meer kon stoppen met rondspringen :+
Bij het naar bed gaan werd er al liefdevol een buikkusje gegeven O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173001792
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mabawa O+ Wanneer is je geschatte UD?
Uitgaande van 7 weken nu, dan is het 27 maart!

Mijn bloeddruk was trouwens (randje) goed! Eerste meting was wel hoog (147/97), maar toen zat ik te kletsen. Na even goed doorademen en mond dicht tijdens de meting was het 132/84.
Voor nu goed en geen medicatie, blijf wel bij de gyn.

Lekker DaD, nog even met z'n drietjes weg O+

Veel plezier in CP Rena!

Lekker Songeur, geniet van je vakantie!

Ingedaalde baby voor Flav, yeah!

Knipper voor LMN *O* Wat een geweldige reactie van de grote zus O+
Wij wachten nog even met vertellen aan M, in ieder geval tot na de volgende echo. Maar kan echt niet wachten, ben zo benieuwd naar z'n reactie!
pi_173001817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:44 schreef Skittles het volgende:
Een knipper! Gefeliciteerd Mabawa *O*

Thanks! :D
Als het nog kan, wil je mij dan in de OP zetten op 27 maart? O+
pi_173002059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:24 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Thanks! :D
Als het nog kan, wil je mij dan in de OP zetten op 27 maart? O+
Staat erin!
pi_173002314
Dank u!
pi_173002335
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Staat erin!
Als je dan toch bezig bent, ik durf ook! Denk ik. UD: 9 maart!
pi_173004041
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:53 schreef Songeur het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent, ik durf ook! Denk ik. UD: 9 maart!
Staat er ook in *O*
pi_173004856
Maart-baby's. O+

@LittleMN: jeej. O+ Wat lief!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_173005371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:48 schreef LadyS het volgende:
Rena, wat heerlijk dat je zo'n goede band hebt met je bonusdochter! O+ Hoe oud is ze?
Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komt :') Is 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje :P

Mabawa, gefeliciteerd!

LMN, een kloppend hartje, wat fijn O+ En buikkusjes zijn leuk he 😍
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173005426
Het is best confronterend dat ik al halverwege de lijst sta in de OP :o Wat gaat het idioot hard!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173005706
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:

[..]

Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komt :') Is 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje :P

Ik ben 2 weken voor de UD geboren. :D Ben eerste kind.
Protège moi de mes désirs.
pi_173005829
Zoonlief kwam ook zo'n 10 dagen te vroeg dus 2 weken kan makkelijk. :+
pi_173006170
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:

[..]

Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komt :') Is 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje :P

Mabawa, gefeliciteerd!

LMN, een kloppend hartje, wat fijn O+ En buikkusjes zijn leuk he 😍
Oh heerlijke leeftijd! Mijn dochter is ook van november 2011. Mooi om te zien hoe liefdevol je over haar praat.

LMN ik had helemaal over kloppende hartje heen gelezen. Wat fijn! En leuk dat grote zus al zo liefdevol is.

Ik weet nog niet zo goed wanneer we het aan onze dochter gaan vertellen. Vorige zwangerschap na de echo van 8 weken vertelt. Toen het later misging was ze erg verdrietig. En vertelde overal dat mama een baby in haar buik had maar die dood was gegaan. Slik. Zondag heb ik weer echo dan ben ik 10 weken misschien dat we het dan vertellen. Ze is namelijk ook best bezorgd om me als ik weer eens kotsend boven toilet hang.
pi_173011937
Ik kwam net op internet deze site tegen www.mooienzwanger.nl, misschien heeft iemand hier wat aan :Y
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:19:26 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173012829
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:

[..]

Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komt :') Is 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje :P


Ik heb gisteren op de infoavond van het ziekenhuis geleerd dat de meeste 1e kindjes met 40+6 geboren worden, dus kans is klein :P.

Mijn bonusdochter is 13. Lastige leeftijd :| ;) (eigen dochter is ook 13, ook lastig, maar toch anders omdat dat eigen is, zeg maar)
Geniet er dus van dat het zo goed tussen jullie gaat. O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173013767
Duman en Vencodark, dat belooft dus nog wat :P Ik praat tegen die tijd wel op haar in dat ze netjes op de 24e komt of een paar daagjes later.

Oh Songeur, dat lijkt me inderdaad heel moeilijk om te bepalen :{ en ook moeilijk om te zien dat zij er ook verdriet van had ;( Na de 10 weken echo is de kans toch alweer een stuk afgenomen dat het nog mis gaat; misschien is dat dan een beter moment. :*

LadyS, ja ik heb geluk dat ik haar op een makkelijke leeftijd heb leren kennen, tegen de tijd dat ze gaat puberen heb ik wat ervaring achter de riem met haar haha ;) Hoe oud was jouw bonusdochter toen je haar leerde kennen?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173013872
Ja, snotver blijf ik nou de enige hier met een UD in januari? Het staat wat eenzaam zo! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173014024
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 10:25:03 #61
382129 crew  Donna
pi_173014046
Haha echt? Wat grappig eigenlijk.

Ik ben benieuwd of mijn UD in maart of april gaat liggen. Eerst maar eens een echo volgende week donderdag. Nog 7 nachtjes!
pi_173014099
Nah, echt? Vanwaar die mysterieuze libido-dip in de lente? :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_173014144
Hooikoorts :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 9 augustus 2017 @ 10:40:16 #64
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_173014316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:13 schreef rena het volgende:


LadyS, ja ik heb geluk dat ik haar op een makkelijke leeftijd heb leren kennen, tegen de tijd dat ze gaat puberen heb ik wat ervaring achter de riem met haar haha ;) Hoe oud was jouw bonusdochter toen je haar leerde kennen?
Ze was 6, dus we gaan al heel wat jaren samen mee. Het gaat eigenlijk gewoon wel goed hoor. Alleen in sommige puberkwesties vindt ze mij natuurlijk stom. Maar gisteren bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over ongesteld zijn, pil nemen, wat te doen op vakantie als ze ongesteld word daar, enz. O+. Dan zegt ze ook: "pap, jij hoeft je er niet mee te bemoeien, want jij snapt er toch niks van" :D
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_173014466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:29 schreef Krisvc het volgende:
Hooikoorts :P
Oh, daar bats ik gewoon doorheen hoor. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173014570
Sowieso batsen *O* wij batsen ook nog gewoon door :@, mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan :9. plus, het kan de boel n beetje opwekken, dus dikke prima ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door littledrummergirl op 09-08-2017 11:33:05 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173014753
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
..mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan :9
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173015456
Over opwekken gesproken, m'n buurvrouw is vannacht bevallen en wij scheelden ons maar 4 dagen :o. Zul je zien dat wij een blijvertje hebben die lekker tot 42 blijft zitten :')
pi_173015472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:44 schreef Waterdruppel het volgende:
Ik kwam net op internet deze site tegen www.mooienzwanger.nl, misschien heeft iemand hier wat aan :Y
Pas er mee op. Ik heb twee weken geleden besteld en betaald, nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mails.
pi_173016140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige. :P
Wij hebben dan ook beide geen hooikoorts. :7
pi_173016170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:37 schreef Flav het volgende:
Over opwekken gesproken, m'n buurvrouw is vannacht bevallen en wij scheelden ons maar 4 dagen :o. Zul je zien dat wij een blijvertje hebben die lekker tot 42 blijft zitten :')
ja das voor de balans _O-

Ik begin n beetje ongeduldig te worden ondertussen :P ken netflix van voor naar achteren, heb vier boeken gelezen. Ik heb zin in actie *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173016281
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:40 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ze was 6, dus we gaan al heel wat jaren samen mee. Het gaat eigenlijk gewoon wel goed hoor. Alleen in sommige puberkwesties vindt ze mij natuurlijk stom. Maar gisteren bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over ongesteld zijn, pil nemen, wat te doen op vakantie als ze ongesteld word daar, enz. O+. Dan zegt ze ook: "pap, jij hoeft je er niet mee te bemoeien, want jij snapt er toch niks van" :D
Op een bepaalde manier kan ik ook wel uitkijken naar die fase haha :') , maar snap dat het af en toe ook best pittig kan zijn, ook om wat je veel hoort dat je soms van je eigen kinderen meer kan hebben. Ben heel benieuwd naar hoe en of die verhoudingen veranderen zodra de kleine er. Ik heb gelukkig ook goed contact met haar moeder en we denken hetzelfde over dingen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173016407
Flav: Yayy Ingedaalde baby *O*

LMN: Een Knippe, Yayy de baby doet het *O*

Rena: Ik sta momenteel 4e en heb soms momenten dat ik denk van: "Omg ik krijg echt een baby :@"

LadyS+ Rena: Fijn dat jullie het goed kunnen vinden met jullie bonuskinderen O+

Betreft het batsen moet je gewoon creatief zijn.

Pff heb echt een vervelende nacht gehad. Baby is normaal altijd heel druk aan het trappen 's avonds maar was tie nu niet.. Ik dacht: "Ik ga echt niet slapen voordat ik m gevoeld heb." Duurde ook ff voordat ik reactie kreeg. Veel wakker gelegen met de gedachtes van straks gaat het mis :'(

Baby doet momenteel wel veel bewegen maar ik hoop gewoon dat hij snel komt... Iedere keer die angst van beweegt ie nog wel. Voel me best wel machteloos.. Mja morgen weer afspraak bij de vk.
pi_173016451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja das voor de balans _O-

Ik begin n beetje ongeduldig te worden ondertussen :P ken netflix van voor naar achteren, heb vier boeken gelezen. Ik heb zin in actie *O*
Ben je niet al wat langer ongeduldig? :+

Ik ben benieuwd wanneer jullie gaan bevallen :D
Het lijkt me een minder leuk eind van de zwangerschap als je al vanaf 37 weken elke dag wil/hoopt dat het komt en het dan nog zo lang kan duren.
pi_173016555
Ja bij mij is het ook deels gewoon n beetje verveling :@ ik zit al thuis van werk vanaf week 30. En dat voor iemand die niet goed niks kan doen _O- een persoonlijke uitdaging zullen we maar zeggen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173016678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Sowieso batsen *O* wij batsen ook nog gewoon door :@, mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan :9. plus, het kan de boel n beetje opwekken, dus dikke prima ^O^
_O- Ik hoop ook echt het nog zo lang vol te houden, moet wel creatief worden in standjes dan denk ik :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173017149
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef rena het volgende:

[..]

_O- Ik hoop ook echt het nog zo lang vol te houden, moet wel creatief worden in standjes dan denk ik :P
Inspiratie te over, wat dacht u bijvoorbeeld van "de frivole pony" mevrouw *)?
http://www.wewomen.be/mam(...)p-15-standjes-0.html

Al zie ik praktisch gezien veel van deze standjes niet meer gebeuren na n week of 25 hoor _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 09-08-2017 13:26:44 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173017268
100% zwangerschaps-proof, jaja. Ik zie daar toch echt een aantal onmogelijke standjes tussen zitten voor dit moment hoor.

Ik herken het ongeduld wel, al is t hier vooral angst die die motor draait. Verstandelijk weet ik wel dat de kans t grootst is datie lekker lang blijft zitten. Maar gevoelsmatig mag hij echt met 37 weken ook al wel komen. :@ Nouja. Ik hebb er toch geen grip op, dus ik probeer me maar voor te houden dat elke dag langer meer tijd is om de boel op orde te hebben. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173017750
Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden naar de kleine, maar heb nog genoeg te doen. Ben er nog niet aan toe gekomen om netflix aan te schaffen :D
Gisteren gordijnen vermaakt en een stoel opnieuw bekleed, vandaag wasmachine en droger helemaal schoongemaakt, nu draait er een kookwas en daarna kan ik dan aan de babywas beginnen.
Kan ik morgen alles opruimen en in de vluchttas wat ik graag mee wil O+
Daarnaast wil ik graag nog twee kamers en de keuken en badkamer helemaal opruimen voordat de kleine er is dus tot 38 weken zit ik volgeboekt en dan wil ik best nog wel een paar dagen series kijken op de bank.
En oja, geboortekaartje moet nog uitgezocht worden en ik wil graag nog een tweede en evt 3de naam voor dat de kleine zich meldt. Aangezien we over de eerste naam 30+ weken gedaan hebben is dat nog wel een uitdaging.

seks, Tsja...ivm de placenta weken niet aangedurfd, zeker na bruinverlies na een inwendige echo niet meer. Afgelopen week toch maar weer eens de drempel over gegaan..Ik ben blij als het niet zwanger weer kan..of is dat een illusie? :')
pi_173017769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:08 schreef Nanuke het volgende:
100% zwangerschaps-proof, jaja. Ik zie daar toch echt een aantal onmogelijke standjes tussen zitten voor dit moment hoor.

Ik herken het ongeduld wel, al is t hier vooral angst die die motor draait. Verstandelijk weet ik wel dat de kans t grootst is datie lekker lang blijft zitten. Maar gevoelsmatig mag hij echt met 37 weken ook al wel komen. :@ Nouja. Ik hebb er toch geen grip op, dus ik probeer me maar voor te houden dat elke dag langer meer tijd is om de boel op orde te hebben. :P
Vervelend dat de angst nog steeds n beetje de boventoon voert bij je. Het is ook zo'n ongrijpbaar iets waar je amper invloed op kan uitoefenen. Merk je wel al iets meer vertrouwen nu je further along bent zeg maar?

En hoe langer hij blijft zitten, hoe meer "af" hij is. Des te beter kan hij de grote boze buitenwereld met alle ranzige bacteriën ect aan :P die hou ik mezelf maar voor.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173017835
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:38 schreef WupWup het volgende:

[..]

Pas er mee op. Ik heb twee weken geleden besteld en betaald, nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mails.
Bedankt voor je waarschuwing WupWup.
Sorry dames dacht dat dit misschien een leuke site voor ons kon zijn.😳
pi_173017836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:29 schreef Nolita het volgende:
Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden naar de kleine, maar heb nog genoeg te doen. Ben er nog niet aan toe gekomen om netflix aan te schaffen :D
Gisteren gordijnen vermaakt en een stoel opnieuw bekleed, vandaag wasmachine en droger helemaal schoongemaakt, nu draait er een kookwas en daarna kan ik dan aan de babywas beginnen.
Kan ik morgen alles opruimen en in de vluchttas wat ik graag mee wil O+
Daarnaast wil ik graag nog twee kamers en de keuken en badkamer helemaal opruimen voordat de kleine er is dus tot 38 weken zit ik volgeboekt en dan wil ik best nog wel een paar dagen series kijken op de bank.
En oja, geboortekaartje moet nog uitgezocht worden en ik wil graag nog een tweede en evt 3de naam voor dat de kleine zich meldt. Aangezien we over de eerste naam 30+ weken gedaan hebben is dat nog wel een uitdaging.

seks, Tsja...ivm de placenta weken niet aangedurfd, zeker na bruinverlies na een inwendige echo niet meer. Afgelopen week toch maar weer eens de drempel over gegaan..Ik ben blij als het niet zwanger weer kan..of is dat een illusie? :')
in de wij jonge ouders/ouders van nu/kek mama of whatever :') die in mn blije doos zat stond de uitslag van een hele deprimerende enquete over seks na de bevalling. Kwam erop neer dat t daarna bij heel veel mensen kut was geworden en dat ze er massaal te afgepeigerd voor waren -O-

Hoop dat dat hier niet gaat gebeuren :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173017969
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:33 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Bedankt voor je waarschuwing WupWup.
Sorry dames dacht dat dit misschien een leuke site voor ons kon zijn.😳
En toen kreeg ik ineens het pakje binnen! Er wordt dus wel geleverd, maar het heeft lang geduurd. En communicatie is blijkbaar een puntje daar. Maar misschien had ik pech?
pi_173018333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige. :P
2012 was een goed jaar hoor.

En 2013 ook! oh nee, ik was in maart uitgerekend :')
pi_173018614
Zijn die blije dozen/zwangerboxen trouwens nog interessant om aan te vragen?
pi_173018704
Lijkt me inderdaad vervelend als je al vanaf 37 weken echt constant zit te wachten op de komst van de kleine :{
Ik werd de vorige keer vooral moe van iedereen om me heen die dat deed
"Ohh, 37 weken, nu mag ze komen hè?" }:|

Vanaf m'n UD had ik pas echt het gevoel alsof ze elk moment kon komen, en na 40+5 ofzo voelde het pas echt als 'wachten' (en toen duurde het nog een week :+ ).

Ik zou me dus eerder vasthouden aan die gemiddelde 40+6 dan aan die 37 weken ;)

Ik moet echt serieus stoppen met kleertjes kopen geloof ik :@ maar ik zie steeds overal zulke leuke dingen O+
Kan me echt niet herinneren dat ik dit bij dochter ook zo erg had :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173018762
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Inspiratie te over, wat dacht u bijvoorbeeld van "de frivole pony" mevrouw *)?
http://www.wewomen.be/mam(...)p-15-standjes-0.html

Al zie ik praktisch gezien veel van deze standjes niet meer gebeuren na n week of 25 hoor _O-
:') _O- De meeste lukken me niet zwanger al amper :@ Ik ben een vreselijk stijve hark.

Missionaris ging nog lang goed, maar begint nu vervelend te worden. Niet dat we dat alleen deden :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173018813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:12 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me inderdaad vervelend als je al vanaf 37 weken echt constant zit te wachten op de komst van de kleine :{
Ik werd de vorige keer vooral moe van iedereen om me heen die dat deed
"Ohh, 37 weken, nu mag ze komen hè?" }:|

Vanaf m'n UD had ik pas echt het gevoel alsof ze elk moment kon komen, en na 40+5 ofzo voelde het pas echt als 'wachten' (en toen duurde het nog een week :+ ).

Ik zou me dus eerder vasthouden aan die gemiddelde 40+6 dan aan die 37 weken ;)

Ik moet echt serieus stoppen met kleertjes kopen geloof ik :@ maar ik zie steeds overal zulke leuke dingen O+
Kan me echt niet herinneren dat ik dit bij dochter ook zo erg had :')
40+6 lijkt me een prima datum, zolang het er geen 42 worden :o

Ik moet me ook heel erg inhouden met kleertjes kopen en vooral stoppen met zachtroze, ik dacht altijd dat ik niet zo'n cliché zou worden van veel roze maar ik ben bang dat het toch aan het gebeuren is..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173018880
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:18 schreef rena het volgende:

[..]

40+6 lijkt me een prima datum, zolang het er geen 42 worden :o

Ik moet me ook heel erg inhouden met kleertjes kopen en vooral stoppen met zachtroze, ik dacht altijd dat ik niet zo'n cliché zou worden van veel roze maar ik ben bang dat het toch aan het gebeuren is..
Ja, ik zou nu echt tekenen voor 40+6 :D maar ik zat de vorige keer ook al dicht bij die 42, dus daar ga ik in gedachten maar vanuit denk :+

Ik hou dus totaal niet van roze, of kanten randjes of ander meisjesspul, dus ergens snap ik wel waar dit nu vandaan komt, maar toch. Hoeveel kleding heeft een baby nodig zeg maar? :')
Ach, hoeven we minder vaak te wassen ofzo O-)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173019034
Seks na de bevalling ging hier prima zolang dochter slaapjes deed. Ik zit nu met een beetje een praktisch dillema met niet slapende peuter die op het moment tegelijk met mij gaat slapen 's avonds ( }:|). Hoe dan?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173019070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:08 schreef Songeur het volgende:
Zijn die blije dozen/zwangerboxen trouwens nog interessant om aan te vragen?
ik vond ze wel grappig, er zit n pakje pampers in, een flesje, een speentje, wat 0.0 drankjes en verder veel reclame. Tip van flip, vul niet je eigen telefoonnummer in, ze stalken je kapot met reclame en abonnementen hoorde ik van n vriendin.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173019106
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:15 schreef rena het volgende:

[..]

:') _O- De meeste lukken me niet zwanger al amper :@ Ik ben een vreselijk stijve hark.

Missionaris ging nog lang goed, maar begint nu vervelend te worden. Niet dat we dat alleen deden :P
ik moet zeggen dat wij misschien per toeval op een of twee van deze manieren uitkwamen :P de rest vond ik gewoon grappig :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173022291
Weer goedgekeurd bij de vk!
Niet ingedaald, goed bewegend kind en bloeddruk is ook netjes. Hoppa, tot volgende week :7
pi_173022307
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Vervelend dat de angst nog steeds n beetje de boventoon voert bij je. Het is ook zo'n ongrijpbaar iets waar je amper invloed op kan uitoefenen. Merk je wel al iets meer vertrouwen nu je further along bent zeg maar?

En hoe langer hij blijft zitten, hoe meer "af" hij is. Des te beter kan hij de grote boze buitenwereld met alle ranzige bacteriën ect aan :P die hou ik mezelf maar voor.
Opzich heb ik er wel meer vertrouwen in dan in het begin. Toen we maandag een foto van het gezichtje kregen kwam voor t eerst even binnen dat het echt ónze baby is. Dat hij niet meer weggaat, en er al echt is. Met wangetjes, neusje en al. Maar dat gevoel kan ik heel slecht vasthouden en dat is wel frustrerend. En die hormonen helpen niet, zeg maar. :P

Wat jij zegt, daar probeer ik me ook aan vast te houden. Elke dag is een dag dat hij zich meer ontwikkeld en veilig en warm en beschermd is. En uiteindelijk gaat het om hem en zijn gezondheid, en niet om mijn voorkeuren. Maar moeilijk is het wel, zo af en toe.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173022382
De 38wk stickert gehad van de verloskundige. Bloeddruk was iets hoger maar niet schrikbarend hoog, hartje goed, beweging prima. Dus smooth sailing hier 8-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173022442
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
De 38wk stickert gehad van de verloskundige. Bloeddruk was iets hoger maar niet schrikbarend hoog, hartje goed, beweging prima. Dus smooth sailing hier 8-)
Boks 8-)
Volgens mij hebben wij altijd op dezelfde dag de afspraak :D
pi_173022468
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:43 schreef Skittles het volgende:

[..]

Boks 8-)
Volgens mij hebben wij altijd op dezelfde dag de afspraak :D
woensdagcrew 38wk *O* wr made it *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 18:13:11 #98
382129 crew  Donna
pi_173023976
Skittles en littledrummergirl weer een sticker *O*

Deze oma gaat weer even een tukje doen :O
pi_173024369
Deze oma heeft lekker geshopt na werk. O+ Ik moet echt geen babywinkels ingaan, pfff!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het vanavond ook facebook-official maken. Even wat creatiefs in elkaar zetten. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173025059
Fijn van de stickers, Skittles en littledrummergirl!

Heb je de gehele uitzet nu bij elkaar, Duman? ;) En leuk dat je het gaat vertellen. Ben benieuwd wat je in elkaar flanst :)
Wij hebben het nog steeds niet verteld, behalve aan mijn ouders en twee vriendinnen. Na de zomervakantie zijn we er misschien wel klaar voor :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')