abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:37:17 #101
56843 onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_173034667
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:41 schreef starla het volgende:

[..]

Ik verwijs mensen vaak naar dit filmpje als ze vragen 'hoe het was'

Geeft goed weer hoe het was...
Bijna alle soorten drugs weleens gebruikt. Gelukkig nooit herone/lsd.
Goed filmpje wel.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_173034943
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Eentje van mij in die categorie:
Ik heb ooit eens een splinternieuwe processor verpest. Eerste en enige zelfbouw pc ooit.
Er zat een plak-ding bij de processor, ik en m'n pa dachten dat het een element was voor warmtegeleiding, om te plaatsen tussen processor en koeler. Dus erop geplakt. Pc verder gebouwd, vol spanning aangezet. Vrijwel meteen een enorm gepiep en letterlijk rook eruit. De plakker was helemaal over processor gesmolten. Bleek het dus gewoon zo'n merk-stickertje te zijn met het Intel-logo, bedoeld om op de pc-kast te plakken.
Dat is ook wel een mooie ja.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:18:56 #103
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_173041714
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Eentje van mij in die categorie:
Ik heb ooit eens een splinternieuwe processor verpest. Eerste en enige zelfbouw pc ooit.
Er zat een plak-ding bij de processor, ik en m'n pa dachten dat het een element was voor warmtegeleiding, om te plaatsen tussen processor en koeler. Dus erop geplakt. Pc verder gebouwd, vol spanning aangezet. Vrijwel meteen een enorm gepiep en letterlijk rook eruit. De plakker was helemaal over processor gesmolten. Bleek het dus gewoon zo'n merk-stickertje te zijn met het Intel-logo, bedoeld om op de pc-kast te plakken.
Ik heb zoiets gedaan toen ik net met hardware begon te klooien.
Ik wilde meer geheugen in mn pentium 3. dus ik op mn fietsje naar de computer winkel en 256mb SDram 133mhz gehaald ^O^

Stop ik het verkeerd om in mn computer waardoor die lekker begon te roken en knetteren.
Met mn domme hoofd nog teruggegaan naar de winkel ook en gezegd, nee ik heb hem er echt goed in gedaan hoor, eerlijk waar.

Werd me toch een partij uitgelachen daar.. lekker dan als 12jarige.. :')

Pc deed het verder nog wel trouwens, en geheugen bankje was ook niet kapot, het strookje zelf was aardig bruin :P

Asus P2B moederborden FTW
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:41:53 #104
42322 MCH
Ou est le swimming pool?
pi_173050722
quote:
15s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:18 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Ik heb zoiets gedaan toen ik net met hardware begon te klooien.
Ik wilde meer geheugen in mn pentium 3. dus ik op mn fietsje naar de computer winkel en 256mb SDram 133mhz gehaald ^O^

Stop ik het verkeerd om in mn computer waardoor die lekker begon te roken en knetteren.
Met mn domme hoofd nog teruggegaan naar de winkel ook en gezegd, nee ik heb hem er echt goed in gedaan hoor, eerlijk waar.

Werd me toch een partij uitgelachen daar.. lekker dan als 12jarige.. :')

Pc deed het verder nog wel trouwens, en geheugen bankje was ook niet kapot, het strookje zelf was aardig bruin :P

Asus P2B moederborden FTW
Haha lekker nostalgisch naar een computerwinkel gaan
Guck mal auf der Landkarte, Berlin rechts oben
Nur'n kurzer Blick, schon hast du das Paradies gefunden
pi_173056739
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:02 schreef 8777 het volgende:

[..]

Toen werkte ik nog in loondienst, m'n baas is er failliet aan gegaan. Ging om een een nieuw gebouwde villa.
Dan krijg je altijd van die pijnlijke stiltes bij je functioneringsgesprek :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')