abonnement Unibet Coolblue
pi_172990672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, eerst aan de voorkant. Maar dan nog geldt dat ik er wel gewoon een supermarktmandje bij kan hanteren. :)

Wat levertijden betreft: het meeste spul dat gewoonlijk een langere levertijd heeft bij nieuw kopen halen we gewoon tweedehands van Marktplaats af. Mijn dude en ik vinden dat logischer voor meubels, wagens en andere dingen waar zo'n koter toch maar eventjes gebruik van maakt. :) Al geloof ik dat mijn moeder erop stond om een high end wandelwagen cadeau te doen, dus dat laten we dan maar toe. 8-)
die wandelwagens zijn duur man. Zo maar 1000 euro weg.

Wij hebben ook veel tweedehands gekocht of geleend van vrienden en familie. Zo'n baby heeft toch nog geen besef van z'n kamer....

Mini zit soms nog steeds wel voorop. Op vakantie nog, bij de duutser:
pi_172990687
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Zwaar spul pikt mijn lief gewoon met de auto bij de Lidl op als -ie uit z'n werk komt, dat doen we nu ook al zo. Ik ga zelf geen sixpack anderhalve literflessen prikwater te voet meeslepen. :7
sodastream!
pi_172990728
Mannen met koter in draagunit: O+

Wat wagen betreft, als mijn moeder dat heel graag wil geven, dan mag dat natuurlijk. Verkopen we 'm naderhand gewoon stiekem weer en kopen we van de opbrengst iets tofs voor haar. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172990772
Goed. Poosje baantjes trekken. :W
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:26:32 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172990782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:26 schreef minilot het volgende:
Goed. Poosje baantjes trekken. :W
Blubze
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172990845
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:52 schreef minilot het volgende:
En machego hč mensen? Harde schapenkaas. Voor ubertosti's.
Ik heb afgelopen weekend zoveel machego op dat ik het nog door mijn aderen voel stromen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:47:30 #232
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991185
Even jullie mening.

Ik heb nu een tijdje met m'n lief en ben daar vaak in de weekenden. Hij woont alleen met zijn moeder.
Nu komt zijn moeder onaangekondigd en veel keren per dag zomaar binnen. Als ik serie zit te kijken is dit verder niet een heel groot probleem maar ze doet het ook als ik mij aan omkleden ben. Ik vind dit echt helemaal niet prettig. Heb dit aangegeven en haar antwoord was '''het is mijn huis, dus ik mag komen waar en wanneer ik wil''.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik wil haar mening en grenzen echt wel respecteren, maar dan moet dan ook andersom zijn.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_172991245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:47 schreef zeefje het volgende:
Even jullie mening.

Ik heb nu een tijdje met m'n lief en ben daar vaak in de weekenden. Hij woont alleen met zijn moeder.
Nu komt zijn moeder onaangekondigd en veel keren per dag zomaar binnen. Als ik serie zit te kijken is dit verder niet een heel groot probleem maar ze doet het ook als ik mij aan omkleden ben. Ik vind dit echt helemaal niet prettig. Heb dit aangegeven en haar antwoord was '''het is mijn huis, dus ik mag komen waar en wanneer ik wil''.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik wil haar mening en grenzen echt wel respecteren, maar dan moet dan ook andersom zijn.
Haar huis, haar regels. Goed dat je al wat zoekt voor jezelf.
pi_172991345
En het gaat je vast niet om het omkleden maar om het fuckie fuckie wat nu wat onprettiger wordt.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:55:30 #235
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991387
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:53 schreef MCH het volgende:
En het gaat je vast niet om het omkleden maar om het fuckie fuckie wat nu wat onprettiger wordt.
net of 'fuckie fuckie het enige belangrijke in een relatie is :')

Kortzichtigheid ten top
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_172991523
Ik vind dat toch niet kunnen, want ze respecteert dan ook de privacy van haar zoon helemaal niet. Van jou gaat nog een stapje verder. Ik zie al dat ik bij gasten wc of douche gewoon open doe onder het mom van "tsja, mijn huis"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172991608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:47 schreef zeefje het volgende:
Even jullie mening.

Ik heb nu een tijdje met m'n lief en ben daar vaak in de weekenden. Hij woont alleen met zijn moeder.
Nu komt zijn moeder onaangekondigd en veel keren per dag zomaar binnen. Als ik serie zit te kijken is dit verder niet een heel groot probleem maar ze doet het ook als ik mij aan omkleden ben. Ik vind dit echt helemaal niet prettig. Heb dit aangegeven en haar antwoord was '''het is mijn huis, dus ik mag komen waar en wanneer ik wil''.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik wil haar mening en grenzen echt wel respecteren, maar dan moet dan ook andersom zijn.
het is haar huis waar jij te gast bent, dus dan is het volgens mij niet aan jou om daar haar grenzen te bepalen.
pi_172991615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat toch niet kunnen, want ze respecteert dan ook de privacy van haar zoon helemaal niet. Van jou gaat nog een stapje verder. Ik zie al dat ik bij gasten wc of douche gewoon open doe onder het mom van "tsja, mijn huis"
je hebt geen slot op wc of badkamer?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:12:27 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172991699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het is haar huis waar jij te gast bent, dus dan is het volgens mij niet aan jou om daar haar grenzen te bepalen.
Dit. Ook al is het vervelend en zijn het rare grenzen.
pi_172991738
Ik zou verder je vriend vragen het eens met haar te bespreken...

En misschien soms ook ergens anders afspreken, want ik zou het ook niet leuk vinden als m'n volwassen zoon zijn nieuwe vriendin elk weekend bij mij hokt.
pi_172991840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:47 schreef zeefje het volgende:
Even jullie mening.

Ik heb nu een tijdje met m'n lief en ben daar vaak in de weekenden. Hij woont alleen met zijn moeder.
Nu komt zijn moeder onaangekondigd en veel keren per dag zomaar binnen. Als ik serie zit te kijken is dit verder niet een heel groot probleem maar ze doet het ook als ik mij aan omkleden ben. Ik vind dit echt helemaal niet prettig. Heb dit aangegeven en haar antwoord was '''het is mijn huis, dus ik mag komen waar en wanneer ik wil''.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik wil haar mening en grenzen echt wel respecteren, maar dan moet dan ook andersom zijn.
Deur kan niet op slot als je je aan t omkleden bent :@? Of ff kleding meenemen in badkamer en die deur op slot?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:19:36 #242
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991842
oke. Accepteren en doorgaan dan maar :Y
Accepteren van irreele dingen heb ik soms wel ontzettend veel moeite mee dus eens kijken of het nu wel lukt.

bedankt voor jullie blik hierop :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:20:05 #243
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991849
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Deur kan niet op slot als je je aan t omkleden bent :@? Of ff kleding meenemen in badkamer en die deur op slot?
Zowel op de badkamer, toilet en slaapkamer zit geen slot.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_172991851
Ik vind het toch op zijn minst wel fatsoenlijk om even te kloppen als je weet dat er iemand in een kamer aanwezig is, ook al is het je eigen huis. Gelukkig zijn mijn ouders en die van toenmalige vriendjes nooit zomaar naar binnen gestormd.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:22:03 #245
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991873
Nog zoiets vreemds.
Ik mag niet mijn eigen ontbijt klaarmaken omdat ze niet wil dat ik in keukenkastjes kom om bv een bord en bestek te pakken :')

Ik snap dr echt niets van :')

maar dit zal ook wel weer een gevalletje accepteren zijn
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_172991889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:19 schreef zeefje het volgende:
oke. Accepteren en doorgaan dan maar :Y
Accepteren van irreele dingen heb ik soms wel ontzettend veel moeite mee dus eens kijken of het nu wel lukt.

bedankt voor jullie blik hierop :)
Irreëel?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:22:57 #247
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991890
W
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou verder je vriend vragen het eens met haar te bespreken...

En misschien soms ook ergens anders afspreken, want ik zou het ook niet leuk vinden als m'n volwassen zoon zijn nieuwe vriendin elk weekend bij mij hokt.
We zijn om het weekend bij hem, en om het weekend bij mij. Maar het is niet zo dat we twee dagen alleen maar op de kamer zitten hoor. Dus niet echt ''hokken''. Vaak zijn we gewoon weg en alleen s avonds daar
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:24:01 #248
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991907
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:22 schreef mjan het volgende:

[..]

Irreëel?
misschien het verkeerde woord ervoor.
Ik doelde erop dat het regels zijn die ikniet echt kan begrijpen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:26:17 #249
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_172991930
Ik vind trouwens ook gewoon dat de dingenw aar ze moeite heeft met mij gewoon tegen mij moet zeggen en niet achter mn rug om ik te weten moet komen :')

Goed, misschien heb ik gewoon teveel verwachtingen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:27:08 #250
3878 Vork
Manisch creatief
pi_172991951
Zo te lezen is ze niet echt bezoek gewend. Is er een (bijzondere) reden dat hij nog bij z'n moeder woont?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')