abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:44:21 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173337651
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een mooie foto O+
Ja, dat is echt een mooie foto.
pi_173337671
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een mooie foto O+
Ben jij al daar?
pi_173337679
Er ligt nu zoveel asfalt naast Eau Rouge, het lijkt de parking van de Aldi wel.
pi_173337686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ben jij al daar?
Zaterdag pas.
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:46:50 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173337689
Ik ben opgegroeid op het platteland en als je een Mercedes zag stapte daar altijd zo'n oud boertje uit met zo'n platte pet op, een sigarenpeuk in zijn mondhoek en klompen aan.

Dat imago zal Mercedes dan ook altijd bij mij blijven houden, hoe erg ze ook proberen om een hip merk te worden.
Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Cliffy het volgende:
Mjah hij voelt verder wel goed, hoef geen 20 euro extra uit te geven om em een keertje te laten wassen ;) Paar keer kloppen in shampoo werkt ook prima :D
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:47:39 #256
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_173337700
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben opgegroeid op het platteland en als je een Mercedes zag stapte daar altijd zo'n oud boertje uit met zo'n platte pet op, een sigarenpeuk in zijn mondhoek en klompen aan.

Dat imago zal Mercedes dan ook altijd bij mij blijven houden, hoe erg ze ook proberen om een hip merk te worden.
Ik zal het altijd blijven associeren met een Haagse 'aannemer' die allemaal 'klusjes' aannam. Ook dingen die niet strict legaal waren _O-
Well done Baku!!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:51:18 #257
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173337739
quote:

Lol bij mij hebben ze een ander imago
N/A
pi_173337741
Taxi's :$
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:51:49 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173337747
quote:

Ze zijn ook altijd zilvergrijs of zwart. En zelfs de sportievere modellen hebben een geur van boerenkool met bratwurst over zich hangen. Je moet echt best lang zoeken om een Mercedes te vinden die gewoon echt vet is. Ze zijn er wel, maar ze definieren niet het merk.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:53:24 #260
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173337775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou nee eerder met volk van het kamp of uit Ankara en omgeving.
N/A
pi_173337783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Turken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:56:55 #262
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_173337825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:53 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nou nee eerder met volk van het kamp of uit Ankara en omgeving.
Dat zijn imho vaak van die oude Mercedessen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
pi_173337862
Hier in Amsterdam doorgaans met blauwe kentekens en een psychopaat achter het stuur.
.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:59:51 #264
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173337877
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat zijn imho vaak van die oude Mercedessen.
Mercedessen van een jaartje of 3 oud vaak of ouder.
Als ze nieuwer zijn met een jong gastje er in mag je niet denken dat ie die netjes bij elkaar heeft gespaard.
N/A
pi_173337893
In Mercedessen (geen oude) rijden vaak wel mensen met echt veel geld. Daardoor misschien juist ook ouderen. Terwijl in BMW's meer foute wannabe's rijden.
pi_173338045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Max zondag na 1 bocht alweer met hartslag 180 en een waas voor zijn ogen langs de kant staat na 3 auto's geraakt te hebben "die hem geen ruimte gaven."
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik sluit niet uit dat een boel mensen hier jou een debiel vinden.

Waaronder ik.

Iedereen kon zien dat bocht 1 een dikke fout van Vettel was die ruimte liet voor 2 auto's. Iemand met het statuur van een Vettel had moeten weten gezien zijn jarenlange ervaring dat als je daar ruimte voor 2 auto's laat, dat je er dan gevoeglijk vanuit mag gaan dat die 2 auto's daar dan ook zitten.

Dan kan je achteraf mooi gaan lullen van ik had het niet verwacht en/of ik had ze niet gezien, maar iedereen weet dat je dat gewoon onzin en leugens verkoopt.

Vettel sneed daar veel te scherp in en had moeten weten dat dat problemen zou gaan geven.

Kimi en Max waren hier de dupe van. Dit was 100% géén fout van Max en ook 100% geen fout van Kimi.

Maargoed, volgens velen maakt Vettel nooit fouten. Zoals we dit jaar ook al weer diverse malen hebben kunnen zien. En achteraf gewoon glashard ontkennen. Die lul had een DSQ achter zijn naam moeten hebben wegens het in diskrediet brengen van de sport met zijn onsportief handelen tegen Lewis. :r

Ergo: ja, als je denkt dat bocht 1 een fout van Max was dan vind ik je een debiel en heb je het echt niet begrepen.

No hard feelings though :*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173338188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er ligt nu zoveel asfalt naast Eau Rouge, het lijkt de parking van de Aldi wel.
Raidillon bedoel je.
pi_173338209
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Waaronder ik.

Iedereen kon zien dat bocht 1 een dikke fout van Vettel was die ruimte liet voor 2 auto's. Iemand met het statuur van een Vettel had moeten weten gezien zijn jarenlange ervaring dat als je daar ruimte voor 2 auto's laat, dat je er dan gevoeglijk vanuit mag gaan dat die 2 auto's daar dan ook zitten.

Dan kan je achteraf mooi gaan lullen van ik had het niet verwacht en/of ik had ze niet gezien, maar iedereen weet dat je dat gewoon onzin en leugens verkoopt.

Vettel sneed daar veel te scherp in en had moeten weten dat dat problemen zou gaan geven.

Kimi en Max waren hier de dupe van. Dit was 100% géén fout van Max en ook 100% geen fout van Kimi.

Maargoed, volgens velen maakt Vettel nooit fouten. Zoals we dit jaar ook al weer diverse malen hebben kunnen zien. En achteraf gewoon glashard ontkennen. Die lul had een DSQ achter zijn naam moeten hebben wegens het in diskrediet brengen van de sport met zijn onsportief handelen tegen Lewis. :r

Ergo: ja, als je denkt dat bocht 1 een fout van Max was dan vind ik je een debiel en heb je het echt niet begrepen.

Ik doelde meer op het feit dat Max zich waarschijnlijk weer overdreven graag wil bewijzen met 100k Nederlanders langs het circuit en het feit dat hij niks te verliezen heeft in de WK stand.
pi_173338225
quote:

[..]

[..]

Waaronder ik.

Altijd goed in een discussie: wie het niet met mij eens is, is een debiel.
pi_173338239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat Max zich waarschijnlijk weer overdreven graag wil bewijzen met 100k Nederlanders langs het circuit en het feit dat hij niks te verliezen heeft in de WK stand.
Nee daar doelde je niet op. Althans dat haal ik niet uit je eerdere post. Het enige wat ik daaruit haal is dat incident tussen Vettel, Kimi en Max.
pi_173338241
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En de moderators laten het allemaal maar gebeuren.
Nou ik vind het echt niet leuk hoor.
pi_173338287
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In dergelijke overduidelijke gevallen doet een mening er niet eens toe. De feiten waren overduidelijk. Vettel sneed daar veel te scherp aan waardoor er geen ruimte meer was voor 2 auto's aan de binnenkant. Vettel had moeten weten dat als hij ruimte laat voor 2 auto's dat die 2 auto's er ook zitten.

Dit was een overduidelijke fout van Vettel, die dat achteraf uiteraard weer eens niet toegaf, want daar is Vettel niet zo'n held in.

Daar komen geen meningen aan te pas. Het zijn feiten. Dus ja als iemand de feiten naast zich neerlegt en er zelf heel wat anders van vindt dan ben je nogal een volslagen debiel in mijn woordenboek ja.

Sorry :@ :*
pi_173338303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

quote:
pi_173338425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nou ja, je kan er ook gewoon een beetje om lachen.

Dat scheelt een hoop gezeur.
pi_173338480
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

In dergelijke overduidelijke gevallen doet een mening er niet eens toe. De feiten waren overduidelijk. Vettel sneed daar veel te scherp aan waardoor er geen ruimte meer was voor 2 auto's aan de binnenkant. Vettel had moeten weten dat als hij ruimte laat voor 2 auto's dat die 2 auto's er ook zitten.

Dit was een overduidelijke fout van Vettel, die dat achteraf uiteraard weer eens niet toegaf, want daar is Vettel niet zo'n held in.

Daar komen geen meningen aan te pas. Het zijn feiten. Dus ja als iemand de feiten naast zich neerlegt en er zelf heel wat anders van vindt dan ben je nogal een volslagen debiel in mijn woordenboek ja.

Sorry :@ :*
Ik meen mij te herinneren dat Lauda (die meer verstand heeft van F1 dan de gemiddelde fokker en in ieder geval geen debiel is) vond dat die situatie een gevalletje schuld van Vettel en Verstappen vond.

Om maar te zwijgen over zijn mening mbt dat Verstappen vervolgens wraak nam op Raikkonen (dat is wel redelijk debiel als je het mij vraagt).
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')