SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Nattekat op 21-08-2017 19:38:54 ]
Wat Meike ook al zegt, even Spa en Monza afwachten en daarna als RBR zijnde meteen over op Honda.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat Red Bull inderdaad in de toekomst in zee gaat met Honda, maar nog dieper dan verwacht. Zei Mateschitz niet laatst dat hij nog één doel heeft in de Formule 1, namelijk Max als jongste kampioen te maken? Dat zou hij serieus menen. Honda stapt volgend jaar in bij Toro Rosso, in 2019 of 2020 nemen ze het hele team RBR over.
hier staat van welquote:Op maandag 7 augustus 2017 12:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat Meike ook al zegt, even Spa en Monza afwachten en daarna als RBR zijnde meteen over op Honda.
Toro Rosso lekker bij Renault laten.
En volgens mij heeft McLaren geen vetorecht meer over Honda, alleen levert Honda geen versnellingsbak en die geeft McLaren toch echt niet aan RBR
Hmm... zal wel gaar zijn dan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier staat van wel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/131086
Nogmaals, McLaren profiteert alleen maar van een 2e team als RedBull racing. Dat hadden ze al gehad met Sauber, met RedBull nog meer. Twee weten er meer dan één.. de wintertests zullen zoveel meer data opleveren.. Dan kunnen ze in de handjes knijpen en weer gaan dromen over winnen van races. Alleen met de Honda motoren gaat het ze dat niet meer lukken in huidige F1. Dat is ook hoe ze op achterstand gekomen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier staat van wel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/131086
Voor volgend seizoen wel, maar daarna verloopt het contract met Honda en zullen ze opnieuw om tafel moeten. Als Honda met Red Bull in zee wil gaan zal dat veto-recht echt niet in een nieuw contract komen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier staat van wel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/131086
Heb datzelfde verhaal gehoord, alleen denk niet dat Honda een eigen team wilt (en al helemaal niet een Italiaans team).quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen wel, maar daarna verloopt het contract met Honda en zullen ze opnieuw om tafel moeten. Als Honda met Red Bull in zee wil gaan zal dat veto-recht echt niet in een nieuw contract komen.
Ik heb overigens ook ergens gelezen dat Mateshitz Toro Rosso helemaal van de hand zou willen doen en Honda het complete team overneemt. Dan zou een motorendeal onderdeel van de onderhandelingen kunnen zijn. Dus engine parity zoals ze nu bij Renault hebben en nauwe samenwerking tussen twee teams (zoals dat nu ook al bestaat).
Klinkt wmb als een ideale toekomst voor beide partijen, al heb ik geen idee of er enige waarheid in het verhaal zit.
plus dat je dan als Red Bull weer in dezelfde situatie komt als met Renault nuquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb datzelfde verhaal gehoord, alleen denk niet dat Honda een eigen team wilt (en al helemaal niet een Italiaans team).
It's Chicago Bulls?quote:
twitter:wtf1official twitterde op zondag 06-08-2017 om 19:24:18 Looks like @KevinMagnussen has been sucking @HulkHulkenberg's balls today... https://t.co/FFTtlBcMaQ reageer retweet
Mercedes gaat pas in 2019 Formula E rijden...quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)ter-mercedes-leaves/
Ik durf te wedden dat Massa volgend jaar voor Mercedes in de Formule E rijdt.
En wellicht samen met Wehrlein
Snel is hij wel ja. Maar hij maakt nog te veel fouten waardoor hij niet bovenaan in het F3 kampioenschap staat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen Norris stapt in, rijdt een paar rondjes en die rijdt daarna even snel/sneller als Vandoorne...
Hoe dichter je bij de top komt hoe kleiner de stappen worden. Dat ze nu zulke stappen maken komt alleen maar omdat ze ongeveer 1 miljoenmiljard kilomter achter lopen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Toch zijn ze bij Honda nu wel op de goede weg. Ze maken momenteel grotere stappen dan Renault en langzaam maar zeker komen de McLarens verder naar voren op de grid.
Daarom zou ik ook graag zien dat Honda volgend jaar aan meerdere teams levert, want meer data en daarmee kun je makkelijker stappen zetten.
elke jaar zeggen meerdere mensen dat, geldt alleen als de rest stilstaat en dat doen ze niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Toch zijn ze bij Honda nu wel op de goede weg. Ze maken momenteel grotere stappen dan Renault en langzaam maar zeker komen de McLarens verder naar voren op de grid.
Daarom zou ik ook graag zien dat Honda volgend jaar aan meerdere teams levert, want meer data en daarmee kun je makkelijker stappen zetten.
Kansloos.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:[ afbeelding ]twitter:wtf1official twitterde op zondag 06-08-2017 om 19:24:18 Looks like @KevinMagnussen has been sucking @HulkHulkenberg's balls today... https://t.co/FFTtlBcMaQ reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Since its entry in 2015, Honda F1 continued bad news but bright information came in for the first time! It may greatly evolve toward the end of the game. Apparently it seems to introduce Honda Jet's technical know-how. As you know, the engine mounted on the Honda jet is designed & developed by Wako of Honda Institute of Technology.
Honda Technical Research Institute's main posting received the sluggishness of Honda F1 "If we come this far, we will use total technology, let's have all the technology we can possibly have thought that jet engine technology can not be diverted?" In general, the internal combustion engine where the piston moves up and down, and the turbine engine are considered to be different things. That is why I have not involved until now.
In other words, it is said that it has been driven to that point. I was surprised to see the information and drawings of the F1 Power Unit to the development team of the jet engine in the background, "Wow?" Although details are unknown, precision management seems to be quite different from jet engine. The jet engine is more precise.
In the aircraft industry all parts are made with precision different from cars. Scrap from the aluminum plate such as the structural member of the main wing. For example, if the main wing is 28 m, it has to be cut off from the aluminum plate of 28 m or more. It is impossible to add it. When I saw the automobile production engineer, I was doing incredible things.
The engine is the same. The accuracy required of the jet engine is said to be more than the F1 engine. When I think about it, "Burner 4" used in B777, etc. There is no vibration at all though the fan with 2m 85 cm also rotates at high speed. Furthermore, it is used in the range from the outside temperature of 50 degrees to minus 60 degrees. And it will not be allowed to break.
By examining the power unit of Honda F1 with the concept of "It is the highest level of automobile technology, it seems that it was far from aircraft level". The timing of when Honda jet technology is used as a power unit at any point is unknown, but the Hungarian test after the Hungarian Grand Prix was awesome.
It is said that it will introduce a power unit called "spec 4" from the Belgian GP at the earliest, but this is definitely introducing the concept of Honda Jet. The vibrations that had plagued since the opening began to decline sharply, and it seems that it has come to be able to produce the power as designed. Have you seen more power up toward the end?
If Speck 4 is introduced to the Belgian Grand Prix to be held on August 27, if you fight well without breaking, you can think that it will get better.
Hmmm, nog meer speculaas van mijn kant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
Misschien toch spec4 in Spa:
https://news.yahoo.co.jp/(...)o/20170806-00074212/
Google TL:
[..]
Honda is op bezoek geweest bij Mateschitz in Oostenrijk ja... assumptie was dat het om een STR Honda deal ging (op dit moment nog steeds het meest logisch, in theorie).quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hmmm, nog meer speculaas van mijn kant.
Bij de tests op de Hungaroring was Marko bij McLarenHonda gezien, had ik begrepen? En is er ook een Japanse delegatie op bezoek bij RB geweest in Oostenrijk ?!
Mijn eerdere gedachte dat RedBull danwel Torrorosso na Spa of Monza hun motorenkeuze zou gaan maken voor 2018, krijgt hierdoor ineens een 2e hoofdstuk/zijgedachte.
Zouden Marko en Mateschitz achter deze versnelde update zitten? Waarbij ze een bepaald verwachtingspatroon hebben en als hieraan word voldaan, dat hier mogelijk ook de keuze van afhankelijk wordt ?!
F1ip-F1op World Championship.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Komkommertijd dus tijd voor interessante filimpjes
Prima nuance bij de halo
8quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
https://www.formula1.com/(...)-season-special.html
7/11 maar
Noob.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
https://www.formula1.com/(...)-season-special.html
7/11 maar
INB4 6/11quote:
Ja?quote:
Hij moet doorzichtig zonder lichtbreking worden. Einde discussie.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Komkommertijd dus tijd voor interessante filimpjes
Prima nuance bij de halo
Kan me niet voorstellen dat je daar geschikt materiaal voor gaat vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet doorzichtig zonder lichtbreking worden. Einde discussie.
Lucht.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar geschikt materiaal voor gaat vinden.
quote:
Het wordt gewoon aan alle kanten recht geluld, om het er maar doorheen te drukken. Tot nu toe alleen nog maar onzin argumenten gehoord. Het is gewoon geen bestaand probleem, en als dat het wel is, dan is dit niet de oplossing. Punt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Partij slechte argumentatie in dat filmpje ook. Eerst wordt er gezegd dat er nu een stuk minder branden uitbreken na het crashen, en daardoor is het geen probleem dat de exittijd verhoogd wordt.
Maar de Halo is wel echt nodig tegen al die losvliegende banden, ook al geven ze toe dat die er een stuk minder zijn tegenwoordig door de betere beveiliging.
De reden dar het er doorgedrukt wordt is dat de FIA wil voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld als er een ongeluk gebeurt waarvan de gevolgen voorkomen hadden kunnen worden met een halo.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Het wordt gewoon aan alle kanten recht geluld, om het er maar doorheen te drukken. Tot nu toe alleen nog maar onzin argumenten gehoord. Het is gewoon geen bestaand probleem, en als dat het wel is, dan is dit niet de oplossing. Punt.
En mensen die dan roepen dat de F1 auto's er zonder ontwikkelingen als deze dan nog zo uitzagen zoals in 1957
Zelfs dan nog vind ik het een bullshit argument.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De reden dar het er doorgedrukt wordt is dat de FIA wil voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld als er een ongeluk gebeurt waarvan de gevolgen voorkomen hadden kunnen worden met een halo.
Die zijn nog niet getest. Of nog niet goed genoeg bevonden (zoals de aerosvreen en shield). De Halo wel. En dat is het probleem, waardoor ze nu niet meer zonder kunnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelfs dan nog vind ik het een bullshit argument.
Dan moeten ze maar met een compleet dichte cockpit gaan rijden, anders worden ze ook aangeklaagd als er een schroefje door een vizier knalt en iemand verongelukt.
En dan gebeurd we wel weer een ander freak accident waardoor ze weer naar andere noodgrepen gaan grijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zijn nog niet getest. Of nog niet goed genoeg bevonden (zoals de aerosvreen en shield). De Halo wel. En dat is het probleem, waardoor ze nu niet meer zonder kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |