abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172966808
Ik zie genoeg mannen die 35-40 zijn en er nog heel jong uitzien. Bij vrouwen is dat helaas anders. Wanneer ze 40 zijn is het al biologisch afgelopen en dan kan je natuurlijk ook zien.

Eigenlijk moet je als man met iemand trouwen die minstens paar jaar jonger is want wanneer je 40 wordt dan ben je op je piek terwijl je vrouw dan al die leeftijd biologisch over datum is. Daarom dat zoveel huwelijken op die leeftijd kapotgaan.

Trouwens niks mis met oud worden zolang je maar oud wordt met zelfwaarde dus geen botox, neptieten, vaginacorrectie, billenvergroting of wat dan ook. Als je hangtieten hebt dan moet je dat ook accepteren en niet gaan frommelen aan jezelf want dan komt er geen einde aan.

Ik zie dat het bij sommige vrouwen al bergafwaarts gaat naar het eerste kind. Ik denk dat het ook gedeeltelijk genetisch is. Bijvoorbeeld mijn tante is 40 en ze ziet er 25 jaar oud uit ook al heeft ze 2 kinderen gehad. Bij Europese vrouwen is het zo dat het bij de 30 is afgelopen en dat het bij 40 kunnen ze afgeschreven worden in de zin van biologische vitaliteit.

Aziatische vrouwen worden minder snel oud maar dat moet je ding maar zijn. Eigenlijk zou je eigenlijk met een Europese vrouw moeten gaan en wanneer je 40 bent een Aziatische teflon-dame moeten nemen die dan je hele leven mee gaat. Niet-westerse vrouwen zijn ook minder feministisch dus het behoud van zo'n relatie is dan zo goed als gegarandeerd.

Sommige vrouwen zullen boos worden dat ik ze een reality check heb gegeven maar dit is wel de waarheid. De biologische klok is een realiteit. Misschien in de feministische wereld waar unicorns en andere magische wezens leven dat dingen anders zijn maar zover ik weet bestaan unicorns niet. Wanneer je 40 bent is het gewoon voorbij terwijl een man bij 40 nog vele jaren door kan tjoefen.
pi_172966886
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:33 schreef Atak het volgende:
Sommige vrouwen zullen boos worden dat ik ze een reality check heb gegeven maar dit is wel de waarheid.
Mwoah, het is een Atak-topic...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172966892
Gewoon een 18-jarig chickie fixen als je 40 bent.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172966910
Eens.
Ik ben inmiddels ook fitter dan fit. Meiden van 18 willen me om mijn ervaring, vrouwen van 65 zien me als toyboy. Al met al; mijn leven is een groot succes.
En dat dankzij de Abroller Plus !!
U MAD?
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:43:18 #5
286575 Roces18
Chef de party
pi_172967034
18 jarigen :')

milfjes :9~
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_172967109
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:43 schreef Roces18 het volgende:
18 jarigen :')

milfjes :9~
:')
pi_172967138
Het topic die je wist dat weer zou komen....
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:48:41 #8
286575 Roces18
Chef de party
pi_172967171
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:45 schreef Atak het volgende:

[..]

:')
zegt iemand die nog nooit een milf heeft gehad
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_172967244
Daarentegen zien 20 jarige jongentjes er ook zo uit en zijn de dames van dezelfde leeftijd al bevruchtrijp.

Of, anders gezegd, ze worden niet sneller oud, ze beginnen eerder.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:54:26 #10
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172967264
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:33 schreef Atak het volgende:
Eigenlijk zou je eigenlijk met een Europese vrouw moeten gaan en wanneer je 40 bent een Aziatische teflon-dame moeten nemen die dan je hele leven mee gaat.
_O-

Wel garantiebewijs vragen en bonnetje goed bewaren.

Verder ja uiterlijke schoonheid is vergankelijk. Maar scheelt ook wel dat je daar als persoon (als het goed is) in mee ontwikkelt, en andere dingen belangrijk voor je worden. Geleidelijk verschuift de aandacht meer naar het innerlijke gebeuren. Al heb je natuurlijk ook altijd mensen die voor eeuwig op het geestelijke niveau van een puber blijven hangen. Helaas domineren zulke lui ook de tv nogal, waardoor een verkeerd signaal afgegeven wordt.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172967495
Ik vond dit een nuttige waarschuwing.
pi_172967686
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:48 schreef Roces18 het volgende:

[..]

zegt iemand die nog nooit een milf heeft gehad
Hangt er vanaf wat je met milf bedoelt. Een milf is een vrouw met een kind. Hoezo vind jij dat sexy dan?
pi_172967736
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:53 schreef zovty het volgende:
Daarentegen zien 20 jarige jongentjes er ook zo uit en zijn de dames van dezelfde leeftijd al bevruchtrijp.

Of, anders gezegd, ze worden niet sneller oud, ze beginnen eerder.
Meisjes beginnen maar paar jaar eerder en de biologische klok staat dan stil wanneer ze 40 zijn. Jongens beginnen ongeveer op dezelfde leeftijd en kunnen veel langer dan 40 meegaan. Dat is het verschil.
pi_172967757
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Meisjes beginnen maar paar jaar eerder en de biologische klok staat dan stil wanneer ze 40 zijn. Jongens beginnen ongeveer op dezelfde leeftijd en kunnen veel langer dan 40 meegaan. Dat is het verschil.
Vindet gek, een man hoeft ook geen kind te baren. Nogal een aanslag op je lijf he.
pi_172967855
Mannen rijpen zoals een goede wijn, vrouwen rotten zoals een druif. ^O^
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 12:25:48 #16
441859 crew  Lenny77
pi_172968004
Ik zie anders genoeg oude, onverzorgde, bierbuikdragende mannen van boven de 35 hoor.
Net of alle mannen adonissen blijven en de vrouwen oude taarten.

Ik zit nu zogezegd op het punt van jouw afwijzing en zou dus lelijk en onverzorgd moeten zijn.
Ik zie er nu beter uit dan vroeger, heb geen kortpittig kapsel en een lijf waar menig 20 jarig, vetrollen over de broek hangend, meisje jaloers op zou zijn.

Maar ik zie ze ook wel. Vrouwen van 35 waarvan ik denk... Ojee wat is er met jou gebeurt dat je je zo laat gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172968120
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:15 schreef zovty het volgende:

[..]

Vindet gek, een man hoeft ook geen kind te baren. Nogal een aanslag op je lijf he.
Zelfs als je als vrouw geen kinderen hebt dan is het op je 40ste al voorbij.
pi_172968131
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Zelfs als je geen kinderen hebt dan is het op je 40ste al voorbij.
Of een vrouw nou wel of geen kinderen krijgt, haar lichaam maakt wel een hoop processen door die daar voor nodig zijn.
pi_172968171
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:25 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zie anders genoeg oude, onverzorgde, bierbuikdragende mannen van boven de 35 hoor.
Net of alle mannen adonissen blijven en de vrouwen oude taarten.

Ik zit nu zogezegd op het punt van jouw afwijzing en zou dus lelijk en onverzorgd moeten zijn.
Ik zie er nu beter uit dan vroeger, heb geen kortpittig kapsel en een lijf waar menig 20 jarig, vetrollen over de broek hangend, meisje jaloers op zou zijn.

Maar ik zie ze ook wel. Vrouwen van 35 waarvan ik denk... Ojee wat is er met jou gebeurt dat je je zo laat gaan.
Dan ben jij een uitzondering, als het waar is wat je allemaal zegt tenminste.
pi_172968203
Slechts een klein gedeelte van de mannen wordt mooi oud.
pi_172968250
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Of een vrouw nou wel of geen kinderen krijgt, haar lichaam maakt wel een hoop processen door die daar voor nodig zijn.
Ze kunnen maar een keer per maand zwanger worden. Aanstellen is ook een vak. Ik zou trouwens niet weten waarom vrouwen sneller oud worden. Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom een bloem snel doodgaat en een boom langer mee gaat.
pi_172968281
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze kunnen maar een keer per maand zwanger worden. Aanstellen is ook een vak. Ik zou trouwens niet weten waarom vrouwen sneller oud worden. Waarschijnlijk om dezelfde reden waarom een bloem snel doodgaat en een boom langer mee gaat.
Hmhm, maar en moet een heel systeem van baarmoeder, eileiders eierstokken en shit onderhouden worden. Vrouwen zijn intern wel net ff complexer dan mannen. (Daarom is het y chromosoom ook maar zo'n zielig stumpke0
pi_172968368
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:37 schreef zovty het volgende:

[..]

Hmhm, maar en moet een heel systeem van baarmoeder, eileiders eierstokken en shit onderhouden worden. Vrouwen zijn intern wel net ff complexer dan mannen. (Daarom is het y chromosoom ook maar zo'n zielig stumpke0
Mannen hebben twee chromosomen. Vrouwen maar een. Dus eigenlijk zijn mannen ingewikkelder. Mannen moet hun hele leven miljarden spermacellen produceren. Vrouwen produceren maar 1 x per maand een ei.
pi_172968416
Mijn moeder zag er tot haar 50e beter uit dan de gemiddelde 30 jarige _O_ zal je net zien dat ik dat niet geërfd heb en er op m'n 40e al uit zie als 70 :') :D
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:48:12 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172968469
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Mwoah, het is een Atak-topic...
Zeer goeie fipo, zegt eigenlijk alles al wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172968511
Ik denk dat make-up ook funest is voor je huid.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:04:36 #27
441859 crew  Lenny77
pi_172968773
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Mannen hebben twee chromosomen. Vrouwen maar een. Dus eigenlijk zijn mannen ingewikkelder. Mannen moet hun hele leven miljarden spermacellen produceren. Vrouwen produceren maar 1 x per maand een ei.
.

Nee dus niet. De mannelijke zaadcellen zijn eigenlijk massaproducten, met zeer veel afwijkingen in.
De vrouwelijke eicel bestaat al van voor het meisje effectief geboren is. Deze is kwalitatief hoogstaand.
En het aantal eitjes dus al van vooraf bepaald.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172968961
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

.

Nee dus niet. De mannelijke zaadcellen zijn eigenlijk massaproducten, met zeer veel afwijkingen in.
De vrouwelijke eicel bestaat al van voor het meisje effectief geboren is. Deze is kwalitatief hoogstaand.
En het aantal eitjes dus al van vooraf bepaald.
Zaadcellen zijn massaproducten? Ja en? Vandaar dat de man elke dag miljarden spermacellen produceert en de vrouw maar 1 ei per maand. Dat compenseert zich gewoon.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:20:29 #29
441859 crew  Lenny77
pi_172969157
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Zaadcellen zijn massaproducten? Ja en? Vandaar dat de man elke dag miljarden spermacellen produceert en de vrouw maar 1 ei per maand. Dat compenseert zich gewoon.
Nee de vrouw produceert geen ei per maand, dat rijpt dan. Het ei is er al lang.
Ja zaadcellen zijn massa producten. Van die miljarden zijn er maar een klein percentage goed. Dus het is rap rap gemaakt.
Ik heb het nu even om de kwaliteit, niet kwantiteit.
Maar goed, hoe dan ook.. Het is hier een sport om vrouwen en meisjes non stop af te kraken en als minder te bekijken. Terwijl jullie alleen maar aan sex denken en dus eigenijk die minderwaardige, lelijke wezens nodig hebben.
We hebben elkaar nodig. Waarom steeds dat gebash! -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172969221
Heerlijk man, oudere dames. :) Niets mis met ouder worden en tekenen daarvan.
pi_172969299
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee de vrouw produceert geen ei per maand, dat rijpt dan. Het ei is er al lang.
Ja zaadcellen zijn massa producten. Van die miljarden zijn er maar een klein percentage goed. Dus het is rap rap gemaakt.
Ik heb het nu even om de kwaliteit, niet kwantiteit.
Maar goed, hoe dan ook.. Het is hier een sport om vrouwen en meisjes non stop af te kraken en als minder te bekijken. Terwijl jullie alleen maar aan sex denken en dus eigenijk die minderwaardige, lelijke wezens nodig hebben.
We hebben elkaar nodig. Waarom steeds dat gebash! -O-
Rijpen = produceren. Zelfde als wijn produceren. Dat rijp je. Maar ja ik zie al dat je gelijk bent begonnen slachteroffertje spelen. Ow wat hebben wij vrouwen het moeilijk terwijl mannen het makkelijk hebben. Weet je hoeveel mineralen en vitaminen het vergt om paar druppels sperma te produceren? En dan moeten wij mannen ook nog eens al het zware werk doen op de arbeidsmarkt want vrouwen voelen zich te goed om zwaar werk te doen.
pi_172969394
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef Atak het volgende:

[..]

Rijpen = produceren. Zelfde als wijn produceren. Dat rijp je. Maar ja ik zie al dat je gelijk bent begonnen slachteroffertje spelen. Ow wat hebben wij vrouwen het moeilijk terwijl mannen het makkelijk hebben. Weet je hoeveel mineralen en vitaminen het vergt om paar druppels sperma te produceren? En dan moeten wij mannen ook nog eens al het zware werk doen op de arbeidsmarkt want vrouwen voelen zich te goed om zwaar werk te doen.
Ga jij nou maar eerst eens de basisbegrippen van de biologie leren en kom dan maar weer terug. :') Tevens kom je "nogal" gefrustreerd over.
pi_172969532
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:30 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ga jij nou maar eerst eens de basisbegrippen van de biologie leren en kom dan maar weer terug. :') Tevens kom je "nogal" gefrustreerd over.
Gefrustreerd? Frustratie door elkaar halen met feministen slayen. :')
pi_172969545
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Gefrustreerd? Frustratie door elkaar halen met feministen slayen. :')
gast, je hebt niet eens een klacht. :'). je hele topic is alleen maar gehaat.
  Trouwste user 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 13:37:54 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_172969549
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:50 schreef Firewarrior het volgende:
Ik denk dat make-up ook funest is voor je huid.
Valt wel mee. Gewoon met mate gebruiken.



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172969572
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Gefrustreerd? Frustratie door elkaar halen met feministen slayen. :')
Jij "slayed" helemaal niets, ridder te maagd.
pi_172969674
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:37 schreef zovty het volgende:

[..]

gast, je hebt niet eens een klacht. :'). je hele topic is alleen maar gehaat.
Lees de titel, sufpik. :')
pi_172969726
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Jij "slayed" helemaal niets, ridder te maagd.
Jij klinkt inderdaad gefrustreerd. Geen tegen argumenten. Alleen emotionele reacties terwijl je naam Henk is. Als je naam Sabrina geweest zou zijn had ik het begrepen. _O-
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:44:43 #39
441859 crew  Lenny77
pi_172969729
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef Atak het volgende:

[..]

Rijpen = produceren. Zelfde als wijn produceren. Dat rijp je. Maar ja ik zie al dat je gelijk bent begonnen slachteroffertje spelen. Ow wat hebben wij vrouwen het moeilijk terwijl mannen het makkelijk hebben. Weet je hoeveel mineralen en vitaminen het vergt om paar druppels sperma te produceren? En dan moeten wij mannen ook nog eens al het zware werk doen op de arbeidsmarkt want vrouwen voelen zich te goed om zwaar werk te doen.
Nee hoor ik speel geen slachtoffer. Integendeel!
Ik werk trouwens even hard tot harder dan de doorsnee man en meer dan 40 uur per week.
En ik ben al helemaal geen feminist.
Jij kan alleen maar haten en anderen afbreken. Waarschijnlijk omdat je zelf niet zo heel veel voorstelt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172969769
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee hoor ik speel geen slachtoffer. Integendeel!
Ik werk trouwens even hard tot harder dan de doorsnee man en meer dan 40 uur per week.
En ik ben al helemaal geen feminist.
Jij kan alleen maar haten en anderen afbreken. Waarschijnlijk omdat je zelf niet zo heel veel voorstelt?
Tja. Als je tegenargument opraken dan kom je inderdaad met zo'n reactie. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')