abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 07:40:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172963367



Voetbal je zelf bij een club ? Speel je in de jeugd of bij de senioren ? Speel je zaalvoetbal ? Op welk niveau ben je actief ? Ben je lid of supporter van een amateurclub ? Volg je een club of meerdere clubs ? Volg je het amateurvoetbal in z'n algemeen ? Ga je naar amateurvoetbal kijken ? Vervul je een functie, zoals scheidsrechter of leider/trainer, bij een club ? Heb je iets anders te melden over het amateurvoetbal ? Post het allemaal hier...........



Zelf heb ik zo'n 40 jaar bij NIVO Sparta uit Zaltbommel gevoetbald. Speelde in de spits of rechtsbuiten. Tot de B-1 in de jeugd, daarna in het eerste en vervolgens met een vriendenteam bij de veteranen. Heb ook competitie in de zaal gespeeld. Bij NIVO Sparta jarenlang columns geschreven in het clubblad. Verder vaak bij het eerste wezen kijken. Ons eerste speelt momenteel in de Tweede klasse zaterdag. Vorig jaar helaas net niet gepromoveerd naar de Eerste Klasse. Verloren de allerlaatste wedstrijd in de Nacompetitie. Het hoogtepunt van ons eerste was in 2007. Toen promoveerden we zeer verrassend naar de Hoofdklasse. Was op dat moment het hoogste amateurniveau. Vorig jaar een schitterend nieuw complex betrokken samen met de hockeyclub. Worden jeugdinterlands en oefenwedstrijden tussen BVO's gespeeld. NIVO blijft groeien qua leden en elftallen. Het doel is een stabiele eerste Klasser te worden.






^O^ w/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:07:50 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_173152704
Geen amateurvoetballers op FOK! :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:30:05 #3
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_173198366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:07 schreef tong80 het volgende:
Geen amateurvoetballers op FOK! :?

:P
Er zullen best mensen geïnteresseerd zijn, alleen de TS weerhoudt veel users van een reactie. Zoals bijna al jouw topics eigenlijk.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 23:46:15 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_173198830
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:30 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Er zullen best mensen geïnteresseerd zijn, alleen de TS weerhoudt veel users van een reactie. Zoals bijna al jouw topics eigenlijk.
Zal er rekening mee houden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173199587
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:30 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Er zullen best mensen geïnteresseerd zijn, alleen de TS weerhoudt veel users van een reactie. Zoals bijna al jouw topics eigenlijk.
Triest van die users.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 00:58:07 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_173199818
Een tragisch ongeval bij de plaatsing van een noodkantine bij voetbalclub HVCH in Heesch (Noord-Brabant) heeft een leven gekost. De uitvoerder van het werk kwam dinsdagochtend ten val bij de plaatsing van de tijdelijke kantine en werd ernstig gewond naar het ziekenhuis gebracht. Hij overleed woensdagavond aan de gevolgen, maakte de club bekend.



De man was de vader van twee jeugdleden van de voetbalclub en als zelfstandig uitvoerder betrokken bij nieuwbouwplannen van de voetbalclub.

De werkzaamheden op het sportpark in Heesch zijn tot nader order stilgelegd en de wedstrijd van het eerste elftal zaterdag is afgelast.

http://www.telegraaf.nl/b(...)lclub__1_dode__.html

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')