abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172962939
registreer om deze reclame te verbergen
En wie lijk je meer op, je papa of mama?

Ik zal jullie een verhaaltje vertellen, mijn moeder en ik waren heel erg close en ik praatte nauwelijks met pa in mijn kinderjaren. Mijn zus daarentegen was heel erg close met juist papa en vaak ruziede ze met mama. Tot aan de volwassen leeftijd zo ongeveer, toen was ze hecht met beiden en tegen die tijd werd ik afgestoten. Ze mogen blijkbaar geen mannen in mijn ouderlijk gezin.

Nu jullie...
pi_172962992
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 03:23 schreef Hdero het volgende:
En wie lijk je meer op, je papa of mama?

Ik zal jullie een verhaaltje vertellen, mijn moeder en ik waren heel erg close en ik praatte nauwelijks met pa in mijn kinderjaren. Mijn zus daarentegen was heel erg close met juist papa en vaak ruziede ze met mama. Tot aan de volwassen leeftijd zo ongeveer, toen was ze hecht met beiden en tegen die tijd werd ik afgestoten. Ze mogen blijkbaar geen mannen in mijn ouderlijk gezin.

Nu jullie...
Leuk verhaal. Goed geschreven, zou je wat mee moeten doen.

Succes!
pi_172962993
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 04:42 schreef kurva het volgende:

[..]

Leuk verhaal. Goed geschreven, zou je wat mee moeten doen.

Succes!
_O_
pi_172963145
Toch closer met mijn moeder. Maar ik heb al een tijdje ruzie met ze dus ik heb haar al even niet gezien.
pi_172964019
Wat betreft karakter lijk ik meer met mijn moeder, maar ik kan beter overweg met mijn vader.

Mijn moeder is 1 van de 10 kinderen en mede daarom heeft ze weinig liefde en geborgenheid gekend toen ze jong was. Ik heb het idee dat ze daarom mij en mijn zus weinig liefde heeft kunnen geven. Toch is ze op haar manier een goede moeder geweest. Ze heeft goed voor ons gezorgd toen mijn ouders gescheiden waren. We hadden altijd goed te eten en schone kleren. Maar toch, een arm om je heen of een kus is ook zeker wat waard. Kregen we ook wel, maar weinig.

Mijn vader is iemand die onder alle omstandigheden rustig blijft en bij wie altijd terecht kan met mijn problemen. Hij geeft me altijd goed advies en kan me geruststellen :) Iets waar mijn moeder minder goed in is, we praten alleen oppervlakkig. Mijn band met mijn moeder is oppervlakkig. Toch hou ik ook veel van mijn moeder :) Ook van mijn vader trouwens :)
pi_172981224
Ik ben closer met mijn moeder, altijd al geweest. Had toen ik puberde ook fellere ruzies met haar trouwens, maar sinds ik niet meer thuis woon is dit weer helemaal goed gekomen. Mijn vader is me ook heel dierbaar maar daarmee praat ik toch minder over mijn gevoelens bijvoorbeeld.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:00:15 #7
466056 oganesson
ik heb mijn momenten
pi_172996611
Ik ben closer met mijn moeder. MIjn vader is een gesloten persoon. Hij is er altijd voor me wanneer ik hem nodig heb, maar op een practische manier. MIjn moeder is meer van de emotionele verzorgende band.

Maar sinds ik het huis uit ben merk ik dat het wel verschuift. Het verzorgende is niet langer nodig en soms zelfs vervelend.
pi_173000271
Ik ben opgegroeid met enkel mijn moeder (mijn vader overleed toen ik zes was). In de kindertijd en pubertijd had ik echt geen band met haar. Sinds ik uit huis ben is dat gegroeid en nu kunnen we heel goed met elkaar overweg. We hebben wat meer wederzijds begrip voor elkaar en ik kan beter met haar autisme omgaan nu.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173000385
Ik was altijd wel closer met mijn vader, naar concerten van dezelfde muziek smaak enzo. Maar hij is nu helaas ernstig ziek, geen kans op verbetering.

Nooit echt close met mijn moeder geweest, ze heeft jarenlang een hoop op mij afgereageerd en ik kon ook nooit echt met haar praten. Vaak ruzies ook.

Qua karakter lijk ik ook meer op mijn vader, mijn broertje meer op mijn moeders
pi_173054615
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 06:08 schreef 8777 het volgende:
Toch closer met mijn moeder. Maar ik heb al een tijdje ruzie met ze dus ik heb haar al even niet gezien.
goed maken
22
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:03:12 #11
272631 redboyke
Say NO to Pre-Orders
pi_173057552
mijn oma RIP
Ik ben Belg.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: