abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 augustus 2017 @ 02:10:10 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172962719
Dag jongelui van TRV.

Even tussen jullie onbezonnen gebackpack, gevechten op leven en dood met alligators die de raft plachten te enteren, life changing contacten met voltallige bedoeïenenvolken, couch surfing orgies, en X-treme hiking hanging out of a helicopter while crossing a deadly river- dingetjes door, graag jullie aandacht voor het volgende:

Ik word ook een dagje ouder en dus dacht ik maar eens op campervakantie te gaan. Want ja, op een zekere leeftijd wil je jezelf toch ook wel eens flink tegenkomen als de campingstekker niet op de sanitairzuil van de camperplaats blijkt te passen.

Maar ja, dit heb ik dus nog nooit gedaan. Dus nu hoop ik dat er tussen al die abseilrafters hier, een paar pareltjes zitten die van horen zeggen toch wat advies kunnen geven over vakantievieren in een camperbus.

Dat zijn overigens stuk voor stuk foeilelijke, libidododende vehicles, waaraan bij de fabrikanten na, zeg, 1995 nooit meer een vergaderingetje is gewijd aan de vormgeving (binnen en buiten). Maar dat terzijde.

We hebben, op het nippertje, want we gaan al bijna weg, een camperbus/buscamper weten te huren die vergelijkbaar is met deze (let op de feeërieke achtergrond van een gemiddelde zuid-Europese bosbrand):





En zie verder hier: https://www.campingtrend.nl/flexo-sp/

Het is een nogal laffe keuze, dat geef ik toe. Zo van: We gaan heus niet met zo'n bejaardencamper ):O weg! Want dit is een O+ busje O+ - Maar we hebben ondertussen wel alles aan boord wat je je maar wensen kan. Maar dat is prima voor ons nu, voor het uitproberen. (Als het bevalt, nemen we heus de volgende keer een vrolijk beschilderde hippiebus, waar de ribbels van het aanrechtje 's ochtends in je ribbenkast staan en dan pissen we vrijelijk uit het kiepraam.)

We willen naar Frankrijk. Waarschijnlijk de oostkant en hebben een week of twee in totaal. Nu zou ik allereerst graag even vernemen of er hier mensen zijn die überhaupt iets weten van camperen. En dan durf ik daarna waarschijnlijk al mijn domme vragen te stellen. :+

Heel erg veel dank al vast voor het uit de campercompressiekoelkast komen van eventuele TRV-FOK!kers hier. O+

8-)

Lees ook de eerdere succesreeks: Topicreeks: Duderella gaat kamperen in Duitsland (Komt Dat Zien)

[ Bericht 3% gewijzigd door UIO_AMS op 11-08-2017 09:54:04 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172962888
Dat was een heel lang verhaal zonder boodschap.
Stel je vragen gewoon.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 7 augustus 2017 @ 02:53:14 #3
469793 Puk1234
Know your worth!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 07:27:46 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172963327
Het is zeker 26 jaar geleden dat ik met mijn ouders met camper op pad ben geweest. Dat was ook mijn laatste verblijf op campings. Wel naar Frankrijk.

Of ik de juiste persoon ben om je vragen aangaande het kramperen te beantwoorden, betwijfel ik ten zeerste, maar ik lees graag mee.

Het oosten van Frankrijk heb ik wel redelijk vaak bezocht, dus eventuele vragen daarover zou ik misschien kunnen beantwoorden. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_172963550
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat was een heel lang verhaal zonder boodschap.
Stel je vragen gewoon.
Is toch leuk verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 07-08-2017 09:33:42 (Hou het even netjes) ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:01:45 #6
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_172963921
Camper-reizen zou ik heel graag een keer willen doen. Ik denk alleen dat Europa zich er minder voor leent. Als je een keer op pad wil moet je overal met dat bakbeest heen. In bergdorpjes met smalle straatjes lijkt me dat geen pretje.

Oost-Frankrijk is verder een buitengewoon gedetailleerde bestemming. Omgeving Strasbourg is heel mooi, net als de Vogezen, de Alpen, de Drome, de Provence en de Cote d'Azur. Wat is je plan?

[ Bericht 41% gewijzigd door UIO_AMS op 07-08-2017 09:33:16 (Hou het even netjes) ]
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:18:16 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_172964120
Ik heb het jaren met mijn kinderen gedaan (leeftijd o - 6 jaar) totdat ze net te groot werden om met z'n vieren in de bus te slapen.

Mijn tips: in het vrij slapen (lees: parkeerplaats) is tof en gratis, maar slaapt heel onrustig. Op veel plekken mag het namelijk niet.

In Frankrijk verkopen ze handige campergidsen met alle (ook gratis) camperplaatsen. Ik heb ze ook van Duitsland liggen. In België heb je in sommige binnensteden gratis overnachtingsmogelijkheden.

Een camping is vaak toch wat makkelijker en luxer (douche! Wc!), maar ook wat saaier. En kost dus meer geld.

Verder is het niet anders dan gewoon kamperen ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_172964346
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
Verder is het niet anders dan gewoon kamperen ofzo.
Jawel, want je hoeft geen pootjes van je caravan uit te draaien of een tent op te zetten :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:40:19 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172964437
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:01 schreef Bugno het volgende:
Camper-reizen zou ik heel graag een keer willen doen. Ik denk alleen dat Europa zich er minder voor leent. Als je een keer op pad wil moet je overal met dat bakbeest heen. In bergdorpjes met smalle straatjes lijkt me dat geen pretje.

Oost-Frankrijk is verder een buitengewoon gedetailleerde bestemming. Omgeving Strasbourg is heel mooi, net als de Vogezen, de Alpen, de Drome, de Provence en de Cote d'Azur. Wat is je plan?
Geen plan. Geen bakbeest ook. Dat is de hele lol, zeg maar.

Maar het gaat me dus niet zo zeer om de omgeving. Daar komen we wel uit. Ik zoek eigenlijk vooral camperervaringen. Do's and don'ts en zo. En hoe je een casettetoilet reinigt. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172964489
Elk gehucht in Frankrijk heeft wel een Camping Municipal waar je varierend van voor 6 tot 14 euro per nacht ofzo kan staan. Ik zou alleen maar voor die campings gaan, kostengewijs. En vaak ook goed onderhouden enzo.
Ja doei.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 09:44:14 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172964503
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Geen plan. Geen bakbeest ook. Dat is de hele lol, zeg maar.

Maar het gaat me dus niet zo zeer om de omgeving. Daar komen we wel uit. Ik zoek eigenlijk vooral camperervaringen. Do's and don'ts en zo. En hoe je een casettetoilet reinigt. 8-)
Met zes meter valt het inderdaad best mee. Zou er alsnog niet een historische binnenstad mee binnenrijden. Maar goed, je wilt camperervaringen. Daar kan ik je niet bij helpen.

Ga je nog langs je vakantiekinderen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_172964513
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:40 schreef Duderinnetje het volgende:
En hoe je een casettetoilet reinigt. 8-)
Dat hoort je man te doen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 augustus 2017 @ 10:22:11 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172965195
Dude in een camper. Dit topic moet ik volgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 10:30:37 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172965376
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:22 schreef borisz het volgende:
Dude in een camper. Dit topic moet ik volgen.
Dit.

Ik zie al helemaal voor me hoe Dude op een parkeerplaats langs de Route National uren staat te emmeren met een gasbrandertje om toch maar lekker te kunnen stoven. Boeuf Bourguignon of Coq au Vin of iets dergelijks.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:09:30 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172966233
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dit.

Ik zie al helemaal voor me hoe Dude op een parkeerplaats langs de Route National uren staat te emmeren met een gasbrandertje om toch maar lekker te kunnen stoven. Boeuf Bourguignon of Coq au Vin of iets dergelijks.
Zeg vriend, ik heb een heuse keuken aan boord hoor! Ik kan het zigeunerleven leiden terwijl intussen de stoof staat te slow cooken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:11:17 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172966273
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg vriend, ik heb een heuse keuken aan boord hoor! Ik kan het zigeunerleven leiden terwijl intussen de stoof staat te slow cooken.
Droombeeld in diggelen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:13:24 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172966307
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Met zes meter valt het inderdaad best mee. Zou er alsnog niet een historische binnenstad mee binnenrijden. Maar goed, je wilt camperervaringen. Daar kan ik je niet bij helpen.

Ga je nog langs je vakantiekinderen?
Nee!

Ik ga na zeven jaar vakantiekinderen eindelijk los! Zwervend het leven ontmoeten. In het moment staan. De wereld aan mijn voeten. Elke dag is een cadeau. Zorgeloos tot de kern komen. De wind als kompas. Even helemaal me-time.

Nu ja, en dat casettetoilet uitvogelen dus.

Maar géén kinderen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:14:14 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172966334
Heb er trouwens geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat koken tijdens het rijden wordt afgeraden. Zo niet, zou ik het toch bij deze afraden.

Dit is toch wel één van de spaarzame tips die ik je kan geven over reizen met een camper.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:15:10 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172966356
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Elk gehucht in Frankrijk heeft wel een Camping Municipal waar je varierend van voor 6 tot 14 euro per nacht ofzo kan staan. Ik zou alleen maar voor die campings gaan, kostengewijs. En vaak ook goed onderhouden enzo.
Dat is een prima tip. En er zijn ook camperplaatsen waar je voor nop of een euro kan staan, begreep ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:17:16 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172966401
quote:
18s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee!

Ik ga na zeven jaar vakantiekinderen eindelijk los! Zwervend het leven ontmoeten. In het moment staan. De wereld aan mijn voeten. Elke dag is een cadeau. Zorgeloos tot de kern komen. De wind als kompas. Even helemaal me-time.

Nu ja, en dat casettetoilet uitvogelen dus.

Maar géén kinderen!
Dude into the wild!!!

Laat het cassette-toilet voor wat het is. Poepen in de open natuur!

YOLO!!!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:18:13 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172966425
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb er trouwens geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat koken tijdens het rijden wordt afgeraden. Zo niet, zou ik het toch bij deze afraden.

Dit is toch wel één van de spaarzame tips die ik je kan geven over reizen met een camper.
Niet rijden tijdens het koken. Genoteerd.

En ik las elders dat je een pak rijst ook niet geopend op je aanrechtje moet laten staan, tijdens een rotonde. Nogal een precair gebeuren, dat camperen. Zover is het me wel duidelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 11:22:19 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172966528
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 02:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat was een heel lang verhaal zonder boodschap.
Stel je vragen gewoon.
Doe niet zo zuur man. Ik vond het leuke intro om te lezen ^O^

Ontopic: ik weet niets van campers
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172966534
Zorg dat je de maten van je bus goed uit het hoofd weet, en dus ook de borden begrijpt waarop staat dat je met je gevaarte niet verder mag als je groter bent dan dat wat staat aangegeven :)

Heb menig bestuurder zien kutten omdat ze dachten 'dat het wel kon' :)

Verder geen ervaring met camper rijden, maar ik vermaak me op campings doorgaans prima met camperaars en caravanners met hun capriolen :)
Voor wat foto's, kijk hier
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:24:38 #24
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172966583
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet rijden tijdens het koken. Genoteerd.

En ik las elders dat je een pak rijst ook niet geopend op je aanrechtje moet laten staan, tijdens een rotonde. Nogal een precair gebeuren, dat camperen. Zover is het me wel duidelijk.
Nog een tip van mij dan: Tupperware (of daaraan gelijkgestelde plastic bakken die je kan afsluiten) voor de inhoud van geopende pakken rijst. Of andere waren.

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is een prima tip. En er zijn ook camperplaatsen waar je voor nop of een euro kan staan, begreep ik.
Zoiets: https://www.lecampingsauv(...)p=1&attribut%5B%5D=1

Beetje inzoomen op de plekken waar je langs komt. Wel alleen in het Frans die site.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_172966658
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:22 schreef SeLang het volgende:
Doe niet zo zuur man. Ik vond het leuke intro om te lezen ^O^

Ontopic: ik weet niets van campers
Als TS iets wil weten, dan is het wel handig om vragen te stellen, niet?
TS heeft er niks aan, en potentiële helpers hebben er ook niks aan.

TS: Op youtube en via google kan je precies zien hoe je zo'n toilet moet reinigen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172966691
Is er niet ergens een kampeerbusjestopic waarin waardevolle ervaringen worden gedeeld?
Moblo?

Kijk mij eens tvp-en 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 11:29:52 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172966711
De enige tip die ik kan geven is dat je heel erg moet uitkijken welke wegen je in slaat. Soms zie ik wel eens mensen in Schotland met zo'n gevaarte op een single-track road klungelen. Helemaal lachen als er dan van de andere kant nog zo'n gevaarte aankomt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:31:01 #28
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172966747
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Als TS iets wil weten, dan is het wel handig om vragen te stellen, niet?
TS heeft er niks aan, en potentiële helpers hebben er ook niks aan.

TS: Op youtube en via google kan je precies zien hoe je zo'n toilet moet reinigen.
In de OP staat toch

quote:
Dus nu hoop ik dat er tussen al die abseilrafters hier, een paar pareltjes zitten die van horen zeggen toch wat advies kunnen geven over vakantievieren in een camperbus.
Ik lees daar een vraag in naar ervaringen van FOK!kers.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 11:33:50 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172966810
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2017 @ 11:35:12 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_172966846
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:22 schreef borisz het volgende:
Dude in een camper. Dit topic moet ik volgen.
Absoluut :7
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_172966861
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
In de OP staat toch

[..]

Ik lees daar een vraag in naar ervaringen van FOK!kers.
quote:
En dan durf ik daarna waarschijnlijk al mijn domme vragen te stellen.
Ik lees daarin dat TS veel meer vragen heeft. Ik zou de vragen meteen stellen. Dan heb je namelijk meer kans dat iemand ze beantwoordt. Op TS' manier kan iemand die de juiste antwoorden heeft denken "ik wacht wel op de vragen" en vergeet daarna het topic weer te checken.
Maar goed, offtopic.

Ontopic: neem tupperware-achtige dingen mee, zodat je daar je rijst, koffie en andere zaken in kan doen. Dan heb je geen voedsel door je hele camper na/tijdens een rit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:37:52 #32
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172966918
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:29 schreef SeLang het volgende:
De enige tip die ik kan geven is dat je heel erg moet uitkijken welke wegen je in slaat. Soms zie ik wel eens mensen in Schotland met zo'n gevaarte op een single-track road klungelen. Helemaal lachen als er dan van de andere kant nog zo'n gevaarte aankomt.
Ja maar ja maar ja maar.... Het is slechts een buscamper. Geen gewone camper. Zes meter lang, twee breed. Toch nog wel een gevaarte eigenlijk, nu ik het zo beschouw. Maar géén echte camper, met zo'n bult erop.

Die vond ik te lelijk.

Maar dank allen voor de terechte waarschuwingen. We zullen inderdaad geen historische priegelstadjes aandoen met het ding. Nou ja, wel aandoen, maar dan parkeren we er buiten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:38:26 #33
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172966933
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is er niet ergens een kampeerbusjestopic waarin waardevolle ervaringen worden gedeeld?
Moblo?

Kijk mij eens tvp-en 8-)
Ja: TRV / Op vakantie met je kampeerbusje (voor dummies)!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:39:57 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172966965
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:33 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O_

Die wilde ik eigenlijk, maar dat is niet goed voor mijn imago van gekke wilde meid.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172967042
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:33 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
In Amerika zie je vaak campers rondrijden met een auto op sleeptouw. De eerste keer dat ik het zag schrok ik me kapot van de krappe meter 'remafstand'. Tot ik de beugel zag waarin de voorwielen van de wagen bevestigd waren. Vond het best briljant, eigenlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:43:31 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172967043
quote:
Oh! Heel niet gezien! Mag deze evt. wel dicht hoor Uio!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172967054
quote:
Goede modactie weer ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 11:45:06 #38
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172967090
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh! Heel niet gezien! Mag deze evt. wel dicht hoor Uio!
Welnee, ik weet gewoon dat er een mooi verslag van jouw hand zal komen in dit topic.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2017 @ 11:47:36 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_172967140
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:37 schreef Duderinnetje het volgende:
We zullen inderdaad geen historische priegelstadjes aandoen met het ding. Nou ja, wel aandoen, maar dan parkeren we er buiten.
Heeft Bus een fietsenrek? Da's best handig als je een eindje buiten het centrum kampeert.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 11:51:43 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172967217
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D _O_

Die wilde ik eigenlijk, maar dat is niet goed voor mijn imago van gekke wilde meid.
Ik kwam een keer een bejaard echtpaar tegen die hadden gewoon een invaliden auto laten ombouwen tot camper. Was echt compact maar ze konden erin zitten, slapen en er zat een keukentje in. Ik heb met hun thee zitten drinken in dat ding en het was verrassend ruim. Het hele ombouwen had ze een paar duizend gekost en die wagen zelf kostte tweedehands geen drol (is kennelijk geen markt voor).

Zo'n soort ding dus, maar dan omgebouwd tot camper.


Voordeel is ook dat het er niet uitziet als een camper dus zo kwamen er makkelijk mee weg om bijna overal gratis te staan.
Stealth *)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:07:03 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172967582
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Welnee, ik weet gewoon dat er een mooi verslag van jouw hand zal komen in dit topic.
Ja dat is beloofd bij dezen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:14:25 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172967727
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heeft Bus een fietsenrek? Da's best handig als je een eindje buiten het centrum kampeert.
Ja maar kijk, onze Jag kan geen fietsen meenemen en we halen de bus op in noord-Holland waarna we linea recta ons Roma-bestaan aanvangen. Dus helaas geen fietsen mee. Maar met het OV lukt het vast ook een heel end. Of we wandelen. Of gaan gewoon niet. We hebben ook niet heel duidelijke doeleinden om te bezoeken. We willen eigenlijk vooral gewoon eens met zo'n busje op pad en kijken hoe dat is. Dat is de mamaloe in mij. Mijn pipo voegt zich hiernaar om er vanaf te zijn, al gok ik dat hij het ook leuk gaat vinden. (Goede kans dat ik scheldend en tierend uit die bus stap over twee weken, onderwijl online een hotel boekend op Curacao, terwijl monsieur denkt: 'Leuk, we kopen zelf zo'n busje, verkopen huis en haard en trekken de rest van ons leven met de twee katten achterin en in gebatikte bloesjes roekeloos door Europa').
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172967804
Ik heb een goede tip. Als je gaat parkeren voor de overnachting, is het aan te raden om dit op een zo horizontaal mogelijk vlak te doen. ^O^

Verder: schijten tijdens het rijden. _O_

Verkapte TVP.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:18:43 #44
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172967832
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:17 schreef illusions het volgende:
Ik heb een goede tip. Als je gaat parkeren voor de overnachting, is het aan te raden om dit op een zo horizontaal mogelijk vlak te doen. ^O^

Verder: schijten tijdens het rijden. _O_

Verkapte TVP.
Ja, dat las ik ook in dat andere topic dat UIo tipte. Zodat je pannenkoeken geen maansikkels worden. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172967836
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja maar kijk, onze Jag kan geen fietsen meenemen en we halen de bus op in noord-Holland waarna we linea recta ons Roma-bestaan aanvangen. Dus helaas geen fietsen mee.
Dat hoeft ook niet, een beetje Roma regelt terplekke wel een fiets. })
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:38:01 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172968297
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, een beetje Roma regelt terplekke wel een fiets. })
:D Is ook weer zo. Voor vertrek ook nog gauw even een balletje-balletje-scam oefenen met de monsieur, bedenk ik me nu.

Oh en hulde voor Selangs bejaarden met de gehandicapten-auto! Knap als je die zo vindingrijk kan inrichten. Er gaat wat dat betreft wel een wereld voor me open. Zelfbouwers maken soms de geniaalste camperbusjes! Het is louter zo jammer dat de fabrieken allemaal denken dat ze stacaravans uit de jaren '80 aan het maken zijn. Dat moet verdorie toch beter kunnen, dan al dat hout-fineer met ronde knoppen en stoelbekleding als een gedateerd drive-in-disco-overhemd?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:38:43 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172968317
- excuses, dubbel -
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172968399
Er staat hier verderop in de straat een klein camperbusje geheel in krijtverf gehuld - ook wel een leuk idee. Ga er denk eens stiekem iets op kalken.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 12:50:22 #49
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172968507
Er is trouwens best veel te vinden met google en op youtube over hoe je een gewone auto ombouwt tot micro-camper. Is een hele subcultuur omheen (zoals met alles tegenwoordig). Erg tof en creatief!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172968566
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:50 schreef SeLang het volgende:
Er is trouwens best veel te vinden met google en op youtube over hoe je een gewone auto ombouwt tot micro-camper. Is een hele subcultuur omheen (zoals met alles tegenwoordig). Erg tof en creatief!
Daar zeg je inderdaad wat. Er zijn van die opblaasbare matrassen die de voetenruimte van de achterbank opvullen en zo heb je in vrijwel elke auto een 2-persoonsbed. Je moet nog wel steeds met je pleerol over de camping lopen natuurlijk.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 13:04:56 #51
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172968784
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar zeg je inderdaad wat. Er zijn van die opblaasbare matrassen die de voetenruimte van de achterbank opvullen en zo heb je in vrijwel elke auto een 2-persoonsbed. Je moet nog wel steeds met je pleerol over de camping lopen natuurlijk.
Het zal je nog verbazen wat mensen in een kleine people-carrier weten in te bouwen. Keuken, toilet, douche... Dat is natuurlijk ook het hobby aspect eraan. Creativiteit is tof.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172968977
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:04 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het zal je nog verbazen wat mensen in een kleine people-carrier weten in te bouwen. Keuken, toilet, douche... Dat is natuurlijk ook het hobby aspect eraan. Creativiteit is tof.
Natuurlijk, maar ik bedoelde hier meer sedans mee. :)
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:23:20 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172969214
Klinkt als een mooi avontuur! Als je reisverslag vergelijkbaar wordt met de OP dan kijk ik er nu al naar uit ^O^ wanneer vertrekken jullie?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:30:57 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172969410
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef MaJo het volgende:
Klinkt als een mooi avontuur! Als je reisverslag vergelijkbaar wordt met de OP dan kijk ik er nu al naar uit ^O^ wanneer vertrekken jullie?
Dat hangt van de reis af! Het wordt vast weer enerverend. Zeven jaar geleden gingen wij met FOK! onder handbereik kamperen in Duitsland. Werd een, voor de zolderkamertoeschouwers, hilarisch avontuur. Wij lagen onderwijl in een lekke tent onze plas op te houden ivm. onaflatende hoosbuien.

Maar dat is nu ondervangen, ha! Met een heus toilet achterin. Knappe jongen die mij nog blaaskramp bezorgt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:39:30 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172969581
quote:
11s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dude into the wild!!!

Laat het cassette-toilet voor wat het is. Poepen in de open natuur!

YOLO!!!
Ik poep overigens niet. Ben vrouw.

Dat wou ik toch nog even gezegd hebben. Louter plassen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 13:41:45 #56
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172969648
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik poep overigens niet. Ben vrouw.

Dat wou ik toch nog even gezegd hebben. Louter plassen.
Uiteraard. Mijn welgemeende excuses.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_172969681
Oh gelukkig...jullie hebben een toilet aan boord.
Het duitse kampeer avontuur kan ik mij wel herinneren.: géen succes.

Dit topic ga je wel updaten onderweg hoor, please. 🇫🇷

De municipales bevielen ons altijd wel.
Succes met de voorbereidingen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:48:11 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172969825
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:42 schreef AnneX het volgende:
Oh gelukkig...jullie hebben een toilet aan boord.
Het duitse kampeer avontuur kan ik mij wel herinneren.: géen succes.

Dit topic ga je wel updaten onderweg hoor, please. 🇫🇷

De municipales bevielen ons altijd wel.
Succes met de voorbereidingen.
Ja wohl, mits wifi in de Franse binnenlandse jungle. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172969865
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja wohl, mits wifi in de Franse binnenlandse jungle. 8-)
Je hebt toch wel een databundel? :D

Gewoon je NL bundel gebruiken in de hele EU. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_172969870
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja wohl, mits wifi in de Franse binnenlandse jungle. 8-)
Komop nou, een beetje camper heeft MiFi. Simpel apparaatje van 30 euro en een kaartje van Lebara erin knallen met een aantal GB data erop. Sinds een aantal maanden komt internet in het buitenland (roaming) gewoon uit dezelfde bundel voor dezelfde prijs geloof ik.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:01:17 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172970128
Cat-astrophe en illusions (wat een toepasselijke namen voor raadgevers alhier), ik heb geen flauw benul van bundels. Databundels. Of wifi in de camper. Ik leg deze vraag vanavond neer bij monsieur, want die snapt dat. Dank! ^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:05:49 #62
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172970228
Net terug van een weekje Frankrijk (andere kant van het land, maar toch) en je viel daar bijna over de bordjes met aanwijzingen voor campers. Hier niet in rijden, daar wel. Hier niet parkeren. Daar gratis parkeren. Hier dingen uit je camper in het water gooien. Geen idee of het aan de andere kant van het land net zo goed is aangegeven, maar ze hebben er duidelijk wel eens vaker een camper gezien.

Veel plezier, trouwens
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:25:18 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172970665
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
Net terug van een weekje Frankrijk (andere kant van het land, maar toch) en je viel daar bijna over de bordjes met aanwijzingen voor campers. Hier niet in rijden, daar wel. Hier niet parkeren. Daar gratis parkeren. Hier dingen uit je camper in het water gooien. Geen idee of het aan de andere kant van het land net zo goed is aangegeven, maar ze hebben er duidelijk wel eens vaker een camper gezien.

Veel plezier, trouwens
Dank! Ik hoop het. Ik ben dol op duidelijke bordjes in het leven. En zie nu al uit naar 'dingen uit je camper in het water gooien'. *O* :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:48:50 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172971228
In een vorig leven heb ik het een 3-tal keren gedaan, zo'n vakantie met een camper.(met toenmalige vrouw en kind). Mijn ouders hadden namelijk zo'n geval en die mochten de kinderen ook gebruiken.
Eerst een camper Fiat Ducato en later een superdeluxe Hymer.

Nadeel: als je eenmaal ergens geïnstalleerd staat op een camping ga je niet even met zo'n ding de stad of het dorp in om boodschappen te doen.
Dus wat wij wel noodzakelijk vonden was een fietsenrek achterop (later vervangen door een scooterrrek).

We zijn ermee naar Denemarken geweest (goed te doen, voldoende ruime plekken op campings), Zuid-Engeland (links rijdfen met zo'n gevaarte is even wennen) en Schotland (dat was met de Hymers soms lastig, omdat hij de hele steile smalle klimweggetjes alleen maar met een flinke aanloop nemen kon).

Verder niks dan goede herinneringen eraan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:34:57 #65
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172972206
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank! Ik hoop het. Ik ben dol op duidelijke bordjes in het leven. En zie nu al uit naar 'dingen uit je camper in het water gooien'. *O* :D
Graag gedaan. Wat me nu wel te binnen schiet is dat heel veel openbare parkeerplaatsen bij bijvoorbeeld mooie stukjes natuur afgesloten waren voor campers, gewoon door een poort van 1,90 om de inrit. Vooral aan de Bretonse kust viel dat erg op, omdat die hoogte-poort vaak het enige hoge object in de buurt was. Zag er bijzonder uit soms. ;)

Nogmaals, geen idee hoe het aan de andere kant van het land is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_172973282
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Cat-astrophe en illusions (wat een toepasselijke namen voor raadgevers alhier), ik heb geen flauw benul van bundels. Databundels. Of wifi in de camper. Ik leg deze vraag vanavond neer bij monsieur, want die snapt dat. Dank! ^O^
Bundels hoeven niet meer in de EU. Roamen kost je evenveel als in NL :)
Ja doei.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 16:29:54 #67
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172973524
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:50 schreef SeLang het volgende:
Er is trouwens best veel te vinden met google en op youtube over hoe je een gewone auto ombouwt tot micro-camper. Is een hele subcultuur omheen (zoals met alles tegenwoordig). Erg tof en creatief!
Speel ook wel eens met die gedachte, maar een gewone auto lijkt me wat te klein. Eerder dan zo'n Renault Kangoo / Citroën Berlingo / Citroën Jumpy / Dacia Dokker / Opel Combo / Volkswagen Caddy / Fiat Doblo / Peugeot Partner / ... Als je achter de stoelen maar een matras van minimaal 1m85 lengte kwijt kan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 16:40:15 #68
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172973724
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Speel ook wel eens met die gedachte, maar een gewone auto lijkt me wat te klein. Eerder dan zo'n Renault Kangoo / Citroën Berlingo / Citroën Jumpy / Dacia Dokker / Opel Combo / Volkswagen Caddy / Fiat Doblo / Peugeot Partner / ... Als je achter de stoelen maar een matras van minimaal 1m85 lengte kwijt kan.
Ja die auto's zijn er ook het meest geschikt voor. Kun je een leuk microcampertje mee bouwen.

Ik vind de creativiteit erg tof maar slaap zelf liever in een tentje. Een microcamper is echter klein genoeg om ook gewoon als alledaagse auto te gebruiken dus ik zou zelf zoiets gaan overwegen als mijn huidige (gewone) auto aan vervanging toe is. Dat geeft je toch weer extra opties.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 17:29:16 #69
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172974762
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:40 schreef SeLang het volgende:
Ja die auto's zijn er ook het meest geschikt voor. Kun je een leuk microcampertje mee bouwen.

Ik vind de creativiteit erg tof maar slaap zelf liever in een tentje. Een microcamper is echter klein genoeg om ook gewoon als alledaagse auto te gebruiken dus ik zou zelf zoiets gaan overwegen als mijn huidige (gewone) auto aan vervanging toe is. Dat geeft je toch weer extra opties.
Precies. Alleen staan die wagens allemaal op grijs kenteken en als je die als particulier gaat gebruiken moet je hem omzetten naar geel kenteken. Dan krijg je nog een vriendelijke BPM naheffing. Een VW Caddy kost dan opeens ¤ 500 - ¤ 1.000 meer. Toch ook weer iets om rekening mee te houden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:33:57 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172998532
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:48 schreef golfer het volgende:
In een vorig leven heb ik het een 3-tal keren gedaan, zo'n vakantie met een camper.(met toenmalige vrouw en kind). Mijn ouders hadden namelijk zo'n geval en die mochten de kinderen ook gebruiken.
Eerst een camper Fiat Ducato en later een superdeluxe Hymer.

Nadeel: als je eenmaal ergens geïnstalleerd staat op een camping ga je niet even met zo'n ding de stad of het dorp in om boodschappen te doen.
Dus wat wij wel noodzakelijk vonden was een fietsenrek achterop (later vervangen door een scooterrrek).

We zijn ermee naar Denemarken geweest (goed te doen, voldoende ruime plekken op campings), Zuid-Engeland (links rijdfen met zo'n gevaarte is even wennen) en Schotland (dat was met de Hymers soms lastig, omdat hij de hele steile smalle klimweggetjes alleen maar met een flinke aanloop nemen kon).

Verder niks dan goede herinneringen eraan.
Wat leuk golfer! O+

Wat betreft op een camping staan: Stel we staan daar dus en nu zijn we de wijn vergeten bij de supermarkt. Nee wacht, fat chance. We zijn de boter vergeten. Kun je dat met goed fatsoen wel van een camping afrijden met je busje, of is de mores dat je dat gewoon niet doet? Er mogen immers vaak ook geen auto's bij de tent staan, dus ik kan me voorstellen dat er een (wellicht ongeschreven) regel is dat je ook niet met je busje af- en aanrijdt.
En hoe markeer je dan je plek, eigenlijk?

Weet iemand dit?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:37:43 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172998599
Ik heb trouwens allemaal leuke dinkies gekocht om de bus een beetje te personaliseren. 8-) Gehaakte-sprei-achtige kussentjes, een flamingogieter en lampionlampjes.
Leuk hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:38:24 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172998612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat leuk golfer! O+

Wat betreft op een camping staan: Stel we staan daar dus en nu zijn we de wijn vergeten bij de supermarkt. Nee wacht, fat chance. We zijn de boter vergeten. Kun je dat met goed fatsoen wel van een camping afrijden met je busje, of is de mores dat je dat gewoon niet doet? Er mogen immers vaak ook geen auto's bij de tent staan, dus ik kan me voorstellen dat er een (wellicht ongeschreven) regel is dat je ook niet met je busje af- en aanrijdt.
En hoe markeer je dan je plek, eigenlijk?

Weet iemand dit?
Je krijgt een vaste plek toegewezen, waar ook de elektriciteitsaansluiting is.
Als je voor een boodschap van die plek afgaat, kan je daarna gewoon weer terug die plek op. Maar in de regel laat je zo'n gevaarte gewoon staan en ga je met de fiets (die bijna iedereen wel meeneemt) jouw boodschappen doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:32:48 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172999687
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Je krijgt een vaste plek toegewezen, waar ook de elektriciteitsaansluiting is.
Als je voor een boodschap van die plek afgaat, kan je daarna gewoon weer terug die plek op. Maar in de regel laat je zo'n gevaarte gewoon staan en ga je met de fiets (die bijna iedereen wel meeneemt) jouw boodschappen doen.
Ja precies. Al ken ik ook wel campings waar je als nieuwkomer gewoon zelf een leeg plekkie opzoekt. Wij zullen sowieso, indien een keer camping, op de wat ongeorganiseerdere soort staan, vermoed ik.

En wij nemen geen fietsen mee, dus dát feest gaat niet op. Maar men vindt het dus niet irritant als je even vertrekt met de bus?

We zijn vooralsnog niet van plan om meerdere nachten op één plek te blijven, maar ja, wat weten wij er nou helemaal van, dus voor het zelfde geld staan we twee weken op een camping in noord-Frankrijk dik feest te vieren met allerhande Hollanders en met de Friet van Piet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:35:00 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172999724
In ieder geval niet vergeten om een waterpas mee te nemen. Essentieel onderdeel voor campers. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:47:41 #75
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_173000004
Een ordinaire tvp _O_ wat schrijf je leuk, Dude!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:51:34 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173000067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:35 schreef golfer het volgende:
In ieder geval niet vergeten om een waterpas mee te nemen. Essentieel onderdeel voor campers. :)
Ja die zit er gewoon in, begreep ik al.

Ik vind het gehamer op De Waterpas op allerhande campersites inmiddels zo vermakelijk, dat ik voor de lol zeker één nacht niet waterpas wil liggen. WAT JE DAN MEEMAAKT ZAL JE VERBAZEN.

Hoop ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:52:28 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173000083
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Een ordinaire tvp _O_ wat schrijf je leuk, Dude!
O dank ja, maar: kan veranderen, komende twee weken, als ik dit hele onfortuinlijke plan ga háten en gemakshalve jullie de schuld geef van alles.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 08-08-2017 18:03:37 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:07:33 #78
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_173000406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O dank ja, maar: kan veranderen, komende twee weken, als ik dit hele onfortuinlijke plan ga háten en gemakshalve jullie de schuld geef van alles.
Je hebt een eigen toilet dus ik zie niet wat er mis kan gaan :Y.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:09:38 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173000451
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Je hebt een eigen toilet dus ik zie niet wat er mis kan gaan :Y.
Stank in de bus. Alsof een schuifdeur dit gaat tegenhouden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:11:36 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173000485
Hoe los je dat nou op het feit dat je geen zolder hebt :?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:12:49 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173000502
Dank voor jullie antwoorden!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173000572
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:35 schreef golfer het volgende:
In ieder geval niet vergeten om een waterpas mee te nemen. Essentieel onderdeel voor campers. :)
Heb jij ooit gekampeerd?
pi_173000625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:35 schreef golfer het volgende:
In ieder geval niet vergeten om een waterpas mee te nemen. Essentieel onderdeel voor campers. :)
Je gaat niet dood zonder hoor. Sterker nog, als je van plek naar plek rijdt en elke nacht ergens anders staat is het teveel gekloot en geklooi elke dag om die paar mm goed te maken. Kan het waard zijn als je ergens langere tijd blijft. Verder gewoon een beetje op gevoel doen, en als het tegenzit rol je een keer een nachtje wat meer tegen elkaar aan O+
Ja doei.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:23:40 #84
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173000760
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb trouwens allemaal leuke dinkies gekocht om de bus een beetje te personaliseren. 8-) Gehaakte-sprei-achtige kussentjes, een flamingogieter en lampionlampjes.
Leuk hè?
Dat vraagt natuurlijk om een foto! :P
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:26:45 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173000824
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:16 schreef MCH het volgende:

Heb jij ooit gekampeerd?
Heb jij ooit leren lezen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:28:54 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173000867
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb jij ooit gekampeerd?
Jij? Heb je tips?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:38:07 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173001049
quote:
Het is eerlijk gezegd leuker als je je tips hier gewoon post. Hebben we er allemaal iets aan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173001191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij? Heb je tips?
Beha aandoen als je 's ochtends naar het toiletgebouw loopt. Serieuze tip.
pi_173001212
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb jij ooit leren lezen?
Ik zie jou deze tip wel weer geven omdat ze laatst bij wij zijn er bijna in de weer waren met een waterpas.
pi_173001997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het is eerlijk gezegd leuker als je je tips hier gewoon post. Hebben we er allemaal iets aan.
Het is maar hoever je bent met dat toilet
Het is niet veel meer dan uit het kastje trekken, en leeggooien, daarna uitspoelen ;)

* PestPiloot had dat kutklusje altijd toen ik als puber met mijn ouders meemocht/moest op vakantie.

( vergeet niet de ontluchtknop ingedrukt te houden, om bruine slippers te voorkomen )
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:35:52 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173002052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat leuk golfer! O+

Wat betreft op een camping staan: Stel we staan daar dus en nu zijn we de wijn vergeten bij de supermarkt. Nee wacht, fat chance. We zijn de boter vergeten. Kun je dat met goed fatsoen wel van een camping afrijden met je busje, of is de mores dat je dat gewoon niet doet? Er mogen immers vaak ook geen auto's bij de tent staan, dus ik kan me voorstellen dat er een (wellicht ongeschreven) regel is dat je ook niet met je busje af- en aanrijdt.
En hoe markeer je dan je plek, eigenlijk?

Weet iemand dit?
Zie mijn eerdere post. Ik zou er tuinstoelen neerzetten of een voortentje die je aan je camper kunt af- en aankoppelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:09:01 #93
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173002647
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik dit een uitermate gaaf plan vind ^O^

Hoi Dude :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:11:03 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173002699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:47 schreef MCH het volgende:

Ik zie jou deze tip wel weer geven omdat ze laatst bij wij zijn er bijna in de weer waren met een waterpas.
En voor het gemak mijn post over mijn eigen camperreizen maar overgeslagen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173003622
Hmmm, misschien nog een tip. Overnacht niet op Franse snelwegen als je te lang doorgereden hebt. Ze waarschuwen elke zomer voor Oost Europese roversbendes.
pi_173005130
Zeg Dude..dat van de fietsen achterop, snap ik nooit zo goed als ik dat zie rijden.

1-2 ( kleine) (vouw)fietsen íín de camper vastzetten, zodat je een vers frans broodje kunt halen 's morgens.
Als je ergens gaat staan, haal je die eruit en zet ze op slot buiten. Zoiets.
pi_173005358
Skates mee ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173005489
Ik wil ook een oud stinkend dieseldampend camperachtig busje.

Ik kwijl echt op dit Instagram account... https://www.instagram.com/vansofberlin/
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:12:19 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173006595
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:23 schreef AnneX het volgende:
Zeg Dude..dat van de fietsen achterop, snap ik nooit zo goed als ik dat zie rijden.

1-2 ( kleine) (vouw)fietsen íín de camper vastzetten, zodat je een vers frans broodje kunt halen 's morgens.
Als je ergens gaat staan, haal je die eruit en zet ze op slot buiten. Zoiets.
Ja, dat zou best handig zijn. Wij hebben helaas geen vouwfietsen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:15:54 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173006688
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik dit een uitermate gaaf plan vind ^O^

Hoi Dude :W
Hee, Flessie! Wie geht's?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:17:40 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173006737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post. Ik zou er tuinstoelen neerzetten of een voortentje die je aan je camper kunt af- en aankoppelen.
Voortentje hebben we niet. Stoelen wel, denk ik. Als die maar niet gejat worden. Maar het mag wel dus, van de camping afrijden?
En welke eerdere post bedoel je?

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 08-08-2017 22:31:01 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:30:09 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173007091
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voortentje hebben we niet. Stoelen wel, denk ik. Als die maar niet gejat worden. Maar het mag wel dus, van de camping afrijden?
Tuurlijk. Maar zelf was ik altijd bang dat er bij terugkomst van een langere afwezigheid een tent op mijn plekje zou staan. Slaat mogelijk nergens op, maar toch.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173011810
Waarom trouwens Frankrijk en niet Scandinavie? Lijkt me geweldig met zo'n busje lekker naast een mooi meer staan, in het wild :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_173011954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:12 schreef polariteit het volgende:
Waarom trouwens Frankrijk en niet Scandinavie? Lijkt me geweldig met zo'n busje lekker naast een mooi meer staan, in het wild :)
Lekker into the wild, naaktzwemmen in meertjes, bessen en paddestoelen plukken, konijnen vangen :B
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:05 #105
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173012303
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voortentje hebben we niet. Stoelen wel, denk ik. Als die maar niet gejat worden. Maar het mag wel dus, van de camping afrijden?
En welke eerdere post bedoel je?
Tuurlijk mag je van de camping afrijden. Niet iedereen blijft drie weken alleen in het zwembad hangen 😉

Mijn schoonouders trekken maanden rond met hun camper altijd. Zij kiezen uit kosten oogpunt vooral voor kamperplaatsen. Ze hebben daar een speciaal boek voor. Ik heb echter van ze begrepen dat de foto's in het boek het soms mooier doen lijken dan het is. Sta je opeens ergens op een industrieterrein.
Zij zijn zelf erg waakzaam op het feit dat ze liever niet alleen ergens in the middel of nowhere staan. Schijnbaar wekt zo'n camper interesse en het gebeurt ze regelmatig dat er auto's 's avonds langzaam voorbij rijden om eens even te kijken. Iets jatten wat ze buiten hebben laten staan is ze ook al een paar keer overkomen.
Maar er zitten ook hele mooie kamperplaatsen tussen waar je elektriciteit hebt, water kan tappen en je watertank kan legen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173012564
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat leuk golfer! O+

Wat betreft op een camping staan: Stel we staan daar dus en nu zijn we de wijn vergeten bij de supermarkt. Nee wacht, fat chance. We zijn de boter vergeten. Kun je dat met goed fatsoen wel van een camping afrijden met je busje, of is de mores dat je dat gewoon niet doet? Er mogen immers vaak ook geen auto's bij de tent staan, dus ik kan me voorstellen dat er een (wellicht ongeschreven) regel is dat je ook niet met je busje af- en aanrijdt.
En hoe markeer je dan je plek, eigenlijk?

Weet iemand dit?
Ik liet mijn tafel en stoeltje dan staan. dan is het duidelijk dat die plek bezet is.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 10:51:05 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173014513
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hee, Flessie! Wie geht's?
Ja goed hoor :) Ik ben ook weer op de kampeertoer tegenwoordig. Aanhangertje achter de fiets en zo, ook leuk :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 11:58:45 #108
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173015905
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Gehaakte-sprei-achtige kussentjes, een flamingogieter en lampionlampjes.

Gelukkig heb je je prioriteiten op orde
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:20:54 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173017564
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:58 schreef SeLang het volgende:

[..]

Gelukkig heb je je prioriteiten op orde
Dacht ik wel ja.

Altijd een hekel aan onvoorbereid op reis gaan. :{w
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:21:55 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173017591
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja goed hoor :) Ik ben ook weer op de kampeertoer tegenwoordig. Aanhangertje achter de fiets en zo, ook leuk :P
Zo zo, wat sportief! :o Wel gaaf, me dunkt.

Slaap je dan ook in het aanhangertje? Dat zou nog wel lollig zijn, denk ik!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:25:05 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173017664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:12 schreef polariteit het volgende:
Waarom trouwens Frankrijk en niet Scandinavie? Lijkt me geweldig met zo'n busje lekker naast een mooi meer staan, in het wild :)
Omdat ik enorm graag weer een keer naar La France wil. Sinds mijn jeugd niet meer geweest en ik vind het een mooi land. Voelt bovendien vertrouwd, omdat we de taal spreken en dat vind ik voor deze ad hoc-vakantie wel even makkelijk en veilig. En: mooi weer. Zon wil ik! Zon!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:31:16 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173017791
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:32 schreef laziness het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je van de camping afrijden. Niet iedereen blijft drie weken alleen in het zwembad hangen 😉

Mijn schoonouders trekken maanden rond met hun camper altijd. Zij kiezen uit kosten oogpunt vooral voor kamperplaatsen. Ze hebben daar een speciaal boek voor. Ik heb echter van ze begrepen dat de foto's in het boek het soms mooier doen lijken dan het is. Sta je opeens ergens op een industrieterrein.
Zij zijn zelf erg waakzaam op het feit dat ze liever niet alleen ergens in the middel of nowhere staan. Schijnbaar wekt zo'n camper interesse en het gebeurt ze regelmatig dat er auto's 's avonds langzaam voorbij rijden om eens even te kijken. Iets jatten wat ze buiten hebben laten staan is ze ook al een paar keer overkomen.
Maar er zitten ook hele mooie kamperplaatsen tussen waar je elektriciteit hebt, water kan tappen en je watertank kan legen.
Ik heb zo'n campergids besteld. Komt vanmiddag binnen, als het goed is. Ik begreep inderdaad ook dat de camperplaatsen soms vérre van idyllisch zijn. Maar soms maakt dat misschien niet uit. Dan wil je gewoon even water en stroom kunnen tappen en een tukkie doen. En ik hou ergens ook érg van nare en ongezellige plekken. Dat je daar dan allemaal op een rijtje staat te 'zigeuneren' met je luxe camper, op een kaal parkeerterrein buiten de stad, dat vind ik enorm fascinerend. :D

Ik kan me voorstellen dat je wel oplet waar je 'wild 'overnacht inderdaad. Liever ergens helemaal achteraf, dan op een dorpspleintje, wellicht. Dan weten de boeven je snel te lokaliseren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:35:17 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173017869
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:56 schreef Soohr het volgende:

[..]

Ik liet mijn tafel en stoeltje dan staan. dan is het duidelijk dat die plek bezet is.
Helder. Gaan we zoiets doen indien op een camping. ^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 20:48:39 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173026943
Ik heb vandaag met de camperverhuurder gebeld! *O* *O* En alles doorgenomen.

(Volgt iemand dit nog?)

Ik ben helemaal blij. :') Benieuwd hoe lang nog!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173027514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Helder. Gaan we zoiets doen indien op een camping. ^O^
ja, gewoon op een parkeerplaats ben je t tafeltje en stoelen kwijt.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:17:46 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173027775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:09 schreef Soohr het volgende:

[..]

ja, gewoon op een parkeerplaats ben je t tafeltje en stoelen kwijt.
Vanaf een parkeerplek maakt het geen zier uit, denk ik. Dan zoek je wel weer een andere parkeerplaats.

*précamper-routinier. *)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 21:27:42 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173028094
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zo zo, wat sportief! :o Wel gaaf, me dunkt.

Slaap je dan ook in het aanhangertje? Dat zou nog wel lollig zijn, denk ik!
Nee, zo ideaal is het leven ook weer niet. Ik heb wel wat gasten op Youtube gezien die daar dicht bij in de buurt komen, maar ik ben zo ver nog niet. Lijkt me idd wel super vet _O_


_O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:38:52 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173028382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, zo ideaal is het leven ook weer niet. Ik heb wel wat gasten op Youtube gezien die daar dicht bij in de buurt komen, maar ik ben zo ver nog niet. Lijkt me idd wel super vet _O_


_O_
Wat gaaf! Je moet dit doen! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 21:41:12 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173028464
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat gaaf! Je moet dit doen! :D
Ja, ik weet het O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:57:19 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173028949
De 10 spannendste momenten uit aflevering 2 van We Zijn Er Bijna

:D _O- _O-

http://www.upcoming.nl/zw(...)van-we-zijn-er-bijna
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 22:18:34 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173029581
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, ik weet het O+
Maar wie weet loop ik nogeens tegen een leuke vrouw aan die ook nog een beter idee hiervoor heeft O+

Anders ga ik gewoon weer moeilijk veel geld uitgeven op een ongebruikelijke plek.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:19:47 #122
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173034397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:12 schreef polariteit het volgende:
Waarom trouwens Frankrijk en niet Scandinavie? Lijkt me geweldig met zo'n busje lekker naast een mooi meer staan, in het wild
Noorwegen met een camperbusje _O_

Afgelopen jaar heb ik een camperbusje in Nederland gehuurd en zo Noorwegen verkend. Wát een land! Ook de vrijheid is geweldig. In de 3,5 week heb ik geen een keer een camping bezocht. - Altijd een leuk plekje aan de kant van de weg gevonden om daar wild te kamperen naast een heerlijk cliché meertje. Good times.

Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 09:58:29 #123
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173034969
Het hele punt van een camper is inderdaad dat je ongeorganiseerd kunt kamperen. Ik heb altijd wat medelijden met mensen die met een camper op een camping staan want die staan dan meestal gewoon op een soort grote parkeerplaats en dan vaak ook nog heel dicht op elkaar. Daar moet je echt niet aan denken.

Het probleem is natuurlijk dat de meeste landen in Europa erg dichtbevolkt zijn en je daar dus weinig keus hebt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 10 augustus 2017 @ 10:09:11 #124
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173035140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, zo ideaal is het leven ook weer niet. Ik heb wel wat gasten op Youtube gezien die daar dicht bij in de buurt komen, maar ik ben zo ver nog niet. Lijkt me idd wel super vet _O_


_O_
Ik vind dit wel geniaal gedaan. Dit soort creativiteit ^O^
Maar of het leuk fietsen is? Lijkt me ook een nachtmerrie in harde wind.

Om in te kamperen lijkt het me echter niet zo slecht. Eén van de voordelen van dat karretje is dat je woonruimte niet op de grond staat. Dat is droger en warmer. Geen vocht dat door je grondzeil naar boven komt en dergelijke. Tevens een barrière tegen muizen en dergelijke. Condensatie van je eigen adem e.d. lijkt me echter wel een probleem in dat ding. Maar het leuke met zo'n zelfbouw ding is dat je eindeloos kunt experimenteren en verbeteren als je problemen tegenkomt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173035224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:19 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Noorwegen met een camperbusje _O_

Afgelopen jaar heb ik een camperbusje in Nederland gehuurd en zo Noorwegen verkend. Wát een land! Ook de vrijheid is geweldig. In de 3,5 week heb ik geen een keer een camping bezocht. - Altijd een leuk plekje aan de kant van de weg gevonden om daar wild te kamperen naast een heerlijk cliché meertje. Good times.

[ afbeelding ]
Die camper O+ _O_

Met hoeveel personen was je? Was het goed te doen qua slapen of had je er een tentje bij?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173035350
1: ik liep leeg op brandstofkosten, dus niet te hard rijden

2. Als je ergens gaat staan, eerst inkopen doen en de watertank vullen

3. Neem een verlengsnoer mee

4. Campers zijn ontheven van de geen-auto regel.

5. Laat je party tent staan.
.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:31:28 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173035606
Wat een heerlijke Noorwegen-foto! O+

En dank je wel voor je tips, Fer! Nu moet ik alleen nog een partytent kopen. 8-)

Jongens, ik heb er zó'n zin an hè? Ik droom er al elke nacht over. Vannacht dat de camper fietstassen had (komt vast door Fles!) en we die waren vergeten af te dekken met plastic, waardoor al onze spullen waren natgeregend. Toestanden!

En ik heb nu ook mijn Campergids binnen, vol handige tips. Ik voel me al helemaal We Zijn Er Bijna!!

[ Bericht 36% gewijzigd door Duderinnetje op 10-08-2017 10:50:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173038534
/volgt O+
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:39:15 #129
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_173039791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met hoeveel personen was je? Was het goed te doen qua slapen of had je er een tentje bij?
Met zijn tweeën, ik en m'n partner! Slaapmatras en keukentje zat in de bus, ideaal.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_173040765
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:39 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Met zijn tweeën, ik en m'n partner! Slaapmatras en keukentje zat in de bus, ideaal.
Ik wil! O+

Heb de site gebookmarkt in ieder geval. Maar eerst nog wat andere reisjes doen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:48:52 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173042356
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:45 schreef Bluezz het volgende:
/volgt O+
Leedvermaak zeker! 8-)

Wij hebben trouwens een dergelijke bus:
https://www.caravankoopwi(...)dlaWdodCI6bnVsbH0%3d











Superluxe. 8-)

[ Bericht 43% gewijzigd door Duderinnetje op 10-08-2017 16:13:44 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 16:34:50 #132
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_173043148
Schitterende badkamer. Een reisverslag staat of valt bij een beoordeling van de badkamers. Vraag maar aan Yvonne.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_173043224
Zo'n waterzak om je watertank te vullen. Als je wat langer staat.
.
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 augustus 2017 @ 16:49:42 #134
22592 crew  Ole
pi_173043393
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:22 schreef borisz het volgende:
Dude in een camper. Dit topic moet ik volgen.
ze is toch ook ooit eens met een tentje op pad geweest? Dat was ook al een enorm succes! :7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 16:57:15 #135
45833 crew  Fogel
pi_173043571
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Leedvermaak zeker! 8-)

Wij hebben trouwens een dergelijke bus:
https://www.caravankoopwi(...)dlaWdodCI6bnVsbH0%3d

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Superluxe. 8-)
Zelfs slaapplek voor een lifter!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_173043738
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zelfs slaapplek voor een lifter!
Ik dacht dat dat de ontleedtafel was voor gevangen... uhm... wild :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173043932
Ik ga dit jaar ook op camervakantie! Met moeders en vaders :D *O* *O* *O*

Wij hebben wel een megacamper gehuurt:


De camperdame zei dat het ook wel handig is als je een app hebt met campings of een kaart met campings :P
Twiddel
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:54:49 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173047528
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zelfs slaapplek voor een lifter!
:9
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:55:59 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173047556
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:49 schreef Ole het volgende:

[..]

ze is toch ook ooit eens met een tentje op pad geweest? Dat was ook al een enorm succes! :7
Hou je mond! }:|

Dit keer wordt alles anders.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 augustus 2017 @ 20:22:30 #140
22592 crew  Ole
pi_173048222
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hou je mond! }:|

Dit keer wordt alles anders.
:+
We zullen zien ;)
Wees maar blij dat ik het topic zo snel niet kan vinden >:)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:58:20 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173049158
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:22 schreef Ole het volgende:

[..]

:+
We zullen zien ;)
Wees maar blij dat ik het topic zo snel niet kan vinden >:)
Had ik er toen ook echt een apart topic over? O god, wat een ramp was dat. Met die lekke tent en die chagrijnige zuid-Duitsers. En die regen. Die regen. Die onafgebroken stortregen. En ik kreeg ook nog hoofdluis, maar volgens mij heb ik dat destijds verzwegen voor jullie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 augustus 2017 @ 21:32:12 #142
22592 crew  Ole
pi_173050401
:o

Dat laatste wist ik niet. Wel dat je speciaal campingservies had :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 augustus 2017 @ 21:33:38 #143
22592 crew  Ole
pi_173050436
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:42:41 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173050751
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:32 schreef Ole het volgende:
:o

Dat laatste wist ik niet. Wel dat je speciaal campingservies had :Y
Ja ik had een hele inventaris! Ton sur ton, allemaal. O+ En een fantastische camping-tapasschaal.

Dat was het enige leuke!

Ik zie in die OP wel ongeveer dezelfde stress als nu. Je zou toch denken dat een mens elk decennium een beetje wijzer wordt, maar nee hoor.

[ Bericht 5% gewijzigd door Duderinnetje op 10-08-2017 22:08:46 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173051996
quote:
We hebben de Nomad Source IV op het oog:


Maar de redenen daarvoor zijn wellicht niet geheel zuiver (de oranje scheerlijnen kleuren zo leuk bij de oranje Rosti-Mepal-lijn :@ ).
Oh dude je was toen al hilarisch O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:26:31 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173052182
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh dude je was toen al hilarisch O+
Oh wat erg! :o

Ja en ik heb nu dus ook al matching sierkussens gekocht bij de bloemvazen die ik heb aangeschaft voor in die lelijke camperbus.

Bloemvazen ja. Ik weet dat ze bij elke rit opgeruimd moeten worden, maar ik wilde gewoon tóch verse bloemen in de bus. Hallo, ik ben op vakantie, immers. Give me a break.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173052203
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh wat erg! :o

Ja en ik heb nu dus ook al matching sierkussens gekocht bij de bloemvazen die ik heb aangeschaft voor in die lelijke camperbus.

Bloemvazen ja. Ik weet dat ze bij elke rit opgeruimd moeten worden, maar ik wilde gewoon tóch verse bloemen in de bus. Hallo, ik ben op vakantie, immers.
gewoon vastduckttapen en rijden. :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:30:30 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173052302
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

gewoon vastduckttapen en rijden. :7
of gewoon kauwgom d'r onder. *)
Snobs have more fun!
KLIK!
  One tough cookie donderdag 10 augustus 2017 @ 22:46:51 #149
169210 liesje1979
pi_173052947
Voorpret! *O* Ik vind het nu al leuk! Dus ik ben hoopvol voor de rest.
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 augustus 2017 @ 22:48:47 #150
22592 crew  Ole
pi_173053012
Het is dat static hier mod is anders zou ik het linkje naar het andere topic zo in de OP zetten O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  One tough cookie donderdag 10 augustus 2017 @ 22:53:12 #151
169210 liesje1979
pi_173053170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:48 schreef Ole het volgende:
Het is dat static hier mod is anders zou ik het linkje naar het andere topic zo in de OP zetten O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Static is hier alleen geen mod.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')