abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 20:49:24 #201
42184 crew  DaMart
pi_173026961
Zapdos lijkt trouwens op een ontplofte Pino _O- :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173027145
Maar, dus, kan je gebanned worden als je een collega laat inloggen met jouw account op zijn toestel?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_173027445
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar, dus, kan je gebanned worden als je een collega laat inloggen met jouw account op zijn toestel?
Wat wil je horen? Ja dat zou kunnen. Zeker als er veel afstand en weinig tijd tussen inloggen zit.
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:25:08 #204
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173028004
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 20:49 schreef DaMart het volgende:
Zapdos lijkt trouwens op een ontplofte Pino _O- :').
Nu je het zegt: true :D _O-

Vandaag ook een raid meegepikt: Teveel over catch rates gelezen en uitgeprobeerd voor dit beest de laatste dagen (de hele tijd curve balls op pidgeys etc om te trainen: Toch een ander verhaal bij die legendaries).

Taktiek gaat toch maar "normal throws" worden met golden berry en grote kans om nice/great throws te maken: Alles via curveballs is de hitrate lager dan direct met een normale throw (en nice/great is meer geluk, dan ervaring).

Was nooit een noodzaak ok "curve balls" te gooien behalve +10CP extra (terwijl een "excellent er 100 zijn).
The best firms advertise the least...
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:29:06 #205
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173028132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:25 schreef edcetera het volgende:

[..]

Nu je het zegt: true :D _O- (maar die US/UK Pino beweegt met z'n vet lijf dan wel snel: Eerder een evolutie van die dikke grondvogel).

Vandaag ook een raid meegepikt: Teveel over catch rates gelezen en uitgeprobeerd voor dit beest de laatste dagen (de hele tijd curve balls op pidgeys etc om te trainen: Toch een ander verhaal bij die legendaries).

Taktiek gaat toch maar "normal throws" worden met golden berry en grote kans om nice/great throws te maken: Alles via curveballs is de hitrate lager dan direct met een normale throw (en nice/great is meer geluk, dan ervaring).

Was nooit een noodzaak ok "curve balls" te gooien behalve +10CP extra (terwijl een "excellent er 100 zijn).
The best firms advertise the least...
pi_173028280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:25 schreef edcetera het volgende:

[..]

Nu je het zegt: true :D _O-

Vandaag ook een raid meegepikt: Teveel over catch rates gelezen en uitgeprobeerd voor dit beest de laatste dagen (de hele tijd curve balls op pidgeys etc om te trainen: Toch een ander verhaal bij die legendaries).

Taktiek gaat toch maar "normal throws" worden met golden berry en grote kans om nice/great throws te maken: Alles via curveballs is de hitrate lager dan direct met een normale throw (en nice/great is meer geluk, dan ervaring).

Was nooit een noodzaak ok "curve balls" te gooien behalve +10CP extra (terwijl een "excellent er 100 zijn).
Great+Excellent curve-balls zijn echt niet per se geluk hoor. Met een dagje oefenen ben je er idd gewoon nog niet, je hebt wel een week (of iig een paar dagen fulltime) nodig om het goed in je spiergeheugen te krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:38:05 #207
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173028357
Curveball zonder nice/great/excellent is nog steeds iets beter qua catchrate dan een gewone "great" bal. Dus ik curve altijd, aangezien ik altijd wel weet te raken, en toch quasi nooit excellent gooi.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:52:45 #208
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173028795
Soms zitten ze ook te ver weg voor een curveball, moet je harder gooien en dat gaat weer ten koste van de precisie.
En soms weigeren ze gewoon om met een curveball gepakt te worden, of je nu excellent, great of nice gooit, en dan gaan ze er met een gewone gooi wel in :')
En dan kijk je bij de stats en dan stelt die pokemon ook nog niks voor ook.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 21:56:15 #209
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_173028905
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Great+Excellent curve-balls zijn echt niet per se geluk hoor. Met een dagje oefenen ben je er idd gewoon nog niet, je hebt wel een week (of iig een paar dagen fulltime) nodig om het goed in je spiergeheugen te krijgen.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:38 schreef Lothiriel het volgende:
Curveball zonder nice/great/excellent is nog steeds iets beter qua catchrate dan een gewone "great" bal. Dus ik curve altijd, aangezien ik altijd wel weet te raken, en toch quasi nooit excellent gooi.
Als je geen ervaring hebt met curveballs en je teveel ballen verkloot, die je makkelijk kan raken met een gewone throw + grotere kans op nice/great + het feit, dat Zapdos makkelijker te voorspellen is:

Ga ik voor directe throw + Golden Berry en dan +nice/great/excellent throw.
The best firms advertise the least...
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:03:20 #210
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173029127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:56 schreef edcetera het volgende:

[..]

[..]

Als je geen ervaring hebt met curveballs en je teveel ballen verkloot, die je makkelijk kan raken met een gewone throw + grotere kans op nice/great + het feit, dat Zapdos makkelijker te voorspellen is:

Ga ik voor directe throw + Golden Berry en dan +nice/great/excellent throw.
True, beter gewone ballen dan missen :P. Ik heb Moltres meestal met een gewone bal gepakt, vond ik te lastig met curvebal.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_173032686
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:38 schreef Lothiriel het volgende:
Curveball zonder nice/great/excellent is nog steeds iets beter qua catchrate dan een gewone "great" bal. Dus ik curve altijd, aangezien ik altijd wel weet te raken, en toch quasi nooit excellent gooi.
truc is veel geduld. vriend van me heeft 12/13 moltress door zijn tijd te nemen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 06:27:03 #212
42184 crew  DaMart
pi_173033514
Dat voeren op afstand heeft zich ook eens uitbetaald. Gisterenavond zag ik dat mijn laatste gym werd aangevallen, dus tot twee keer toe vanaf de bank besjes gevoerd op het moment dat de pokemon in de gym twee keer waren verslagen. Daarna gaven de aanvallers het maar op *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173033981
Iedereen die mij trouwens geholpen heeft met adviezen en tips bedankt!

Gyms overnemen is nu een piece of cake. Maakt het ook een stuk leuker. Gister 3 overgenomen waarvan er 2 na een paar uur er uit warden gekickt. Resultaat 50 muntjes. De laatste is er vanochtend vroeg uitgekickt. Resultaat voor vandaag al de 50 muntjes binnen.

Helaas merk ik wel dat ik weinig tijd heb voor legendary raids. Pas 1 gedaan. Mijn passes gebruik ik dus vaak voor gewone boss raids. Vind het zonde om ze niet te gebruiken, dus dan maar Bayleef of andere bosses.

Heb nu 219 muntjes. Denk dat ik mijn Bag ga vergroten. Aangezien het aanschaffen van raid passes wat nutteloos is als je niet vaak tijd hebt voor raids :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_173034230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 08:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Iedereen die mij trouwens geholpen heeft met adviezen en tips bedankt!

Gyms overnemen is nu een piece of cake. Maakt het ook een stuk leuker. Gister 3 overgenomen waarvan er 2 na een paar uur er uit warden gekickt. Resultaat 50 muntjes. De laatste is er vanochtend vroeg uitgekickt. Resultaat voor vandaag al de 50 muntjes binnen.

Helaas merk ik wel dat ik weinig tijd heb voor legendary raids. Pas 1 gedaan. Mijn passes gebruik ik dus vaak voor gewone boss raids. Vind het zonde om ze niet te gebruiken, dus dan maar Bayleef of andere bosses.

Heb nu 219 muntjes. Denk dat ik mijn Bag ga vergroten. Aangezien het aanschaffen van raid passes wat nutteloos is als je niet vaak tijd hebt voor raids :)
Je kunt inderdaad je munten beter eerst investeren in content uit t spel die 'blijvend' is. Een grotere rugzak voor je items en je Pokemon is op den duur best wel 'noodzakelijk'. Er zijn vaak genoeg momenten dat je geen Pokestop in de buurt hebt, dus een flinke voorraad ballen in je rugzak is dan altijd mooi meegenomen.
pi_173035154
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:06 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad je munten beter eerst investeren in content uit t spel die 'blijvend' is. Een grotere rugzak voor je items en je Pokemon is op den duur best wel 'noodzakelijk'. Er zijn vaak genoeg momenten dat je geen Pokestop in de buurt hebt, dus een flinke voorraad ballen in je rugzak is dan altijd mooi meegenomen.
Hmm had je bijna gerapporteerd ipv gequote haha.

Ja daarbij is het zonde om revives, potions en andere dingen te moeten weggooien omdat ik geen ruimte zou hebben,

Gelukkig heb ik nu aan het einde van de straat een pokestop gekregen (+2 anderen dichtbij) waardoor ik altijd langs een pokestop kom en dus ook mijn streak kan halen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_173041115
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 09:06 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad je munten beter eerst investeren in content uit t spel die 'blijvend' is. Een grotere rugzak voor je items en je Pokemon is op den duur best wel 'noodzakelijk'. Er zijn vaak genoeg momenten dat je geen Pokestop in de buurt hebt, dus een flinke voorraad ballen in je rugzak is dan altijd mooi meegenomen.
Helemaal mee eens, Bag- en Storage-upgrades zijn de nuttigste aanschaf. Ik probeer tegenwoordig wel minimaal 100 coins reserve te houden voor het geval dat die ene leuke raid nog voorbij komt aan het eind van de dag, als ik mijn gratis raidpas al verbruikt heb.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:29:08 #217
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_173041893
Mooi, zapdos ook binnen nu, ook nog voor iemand anders een zapdos en lugia gevangen, beiden met de eerste worp booyaahhh.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 15:57:26 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173042529
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:29 schreef Rabieluh het volgende:
Mooi, zapdos ook binnen nu, ook nog voor iemand anders een zapdos en lugia gevangen, beiden met de eerste worp booyaahhh.
:o doe dat ook even voor mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:04:06 #219
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_173042636
quote:
11s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o doe dat ook even voor mij.
Het kan ook misgaan, ik probeerde voor een van die kinderen te vangen, ondanks de curve met great is dat arme ventje nog steeds Moltresloos ;(.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 16:08:39 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173042710
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 16:04 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Het kan ook misgaan, ik probeerde voor een van die kinderen te vangen, ondanks de curve met great is dat arme ventje nog steeds Moltresloos ;(.
Ik gooi zelf toch ook mis, dus veel slechter kan het niet worden. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 16:37:49 #221
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173045699
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm had je bijna gerapporteerd ipv gequote haha.

Ja daarbij is het zonde om revives, potions en andere dingen te moeten weggooien omdat ik geen ruimte zou hebben,

Gelukkig heb ik nu aan het einde van de straat een pokestop gekregen (+2 anderen dichtbij) waardoor ik altijd langs een pokestop kom en dus ook mijn streak kan halen.
Revives zul je over het algemeen in overvloed hebben. Je geeft aan weinig legendary raids te doen -> het zal bij jou minder een probleem zijn, maar ik gooi wekelijks circa 60 revives weg omdat mn bag anders full is (1200 bag space). Potions weggooien vind ik dan wel weer zonde, die kun je altijd nog goed gebruiken!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 19:21:58 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173046774
Lugia 1 uit 1 _O_
Laatste bal, kutworp, alle hoop verloren, en dan blijft dat ding gewoon nog zitten ook _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173046806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Lugia 1 uit 1 _O_
Laatste bal, kutworp, alle hoop verloren, en dan blijft dat ding gewoon nog zitten ook _O_
Gevangen met laatste bal? Ik dacht dat dankzij een bug helemaal niet mogelijk was?

(Niantic had zelfs die bug erkend en gaf iedereen daarom sowieso al een extra bal als ik het me goed herinner.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 augustus 2017 @ 19:23:33 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173046815
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:23 schreef Molurus het volgende:

[..]

Gevangen met laatste bal? Ik dacht dat dankzij een bug helemaal niet mogelijk was?

(Niantic had zelfs die bug erkend en gaf iedereen daarom sowieso al een extra bal als ik het me goed herinner.)
De laatste niet gebugde bal.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')