abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_484061
Vannacht had Mariska een lang gesprek met Koen waarin duidelijk werd dat ze de laatste 4 dagen weer ''sex onder de lakens'' hadden gehad, zoals Mariska dat omschreef.

Verder zei Koen dat hij van Mariska hield. Volgens mij in een laatste poging om zijn wegstemming volgende week te voorkomen, want hij zit wel degelijk op de wip nu. Ongelofelijk hoe naïef die Mariska is, eerst zeggen dat het een klootzak is en een paar dagen later weer rustig vrijen met die gozer, alsof er nooit ruzie is gewest.

Hoeveel vrouwen laten zich tot 4 keer voor hoer uitschelden op tv en duiken dan toch weer het bed in met zo'n persoon. ?? Zeldzaam vreemd wezen volgens mij dat vrouwtje uit Raalte, of gewoon boter geil

http://debus.mediahits.nl

---
Mariska: ''Papoea's, zijn dat beesten op Texel. ???''

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 21-11-2000 10:44]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_484119
Mariska is gewoon een domme muts als je mij vraagt. En ja ook geil als boter. Zo zit ze ook toe te geven dat ze stiekem verliefd is op Bart.
  woensdag 22 november 2000 @ 14:21:24 #3
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_486807
De bus Huize Zonnevreugd inrijde, iedereen een jasje met lange mouwen geven en er noooooit meer uitlatn...wat een raar zooitje is het toch????
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_486819
ik denk dat mariska sterker in haar schoenen staat dan menig vrouw hier op fok...
uit
  woensdag 22 november 2000 @ 14:28:24 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_486824
quote:
Op 22 november 2000 14:26 schreef dalai het volgende:
ik denk dat mariska sterker in haar schoenen staat dan menig vrouw hier op fok...
Tja, dat zegt meer over jou dan over Mariska

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 22 november 2000 @ 14:46:52 #6
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_486863
quote:
Op 22 november 2000 14:26 schreef dalai het volgende:
ik denk dat mariska sterker in haar schoenen staat dan menig vrouw hier op fok...
HUH??? *leest nog es* Jaaa, staat er toch echt...Sterker? Ja, serieus sterker? Zijn er een paar opties: OF je hebt geen hoge dunk van Fokvrouwen, Of je hebt niet veel gekeken naar het gedrag van Mariska!
Maar serieus, kun je uitleggn hoe je dat bedoeld, want ik zie niets dan een zielig hoopje mens dat als door veel psycholoogachtigen onder handen in genomen, maar nog steeds het licht niet heeft gezien.
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_486875
ja hoor catootje op een serieuze reactie wil ik altijd wel ingaan, maar of ik het je kan uitleggen is een tweede: als je de ontwikkeling ziet die mariska heeft doorgemaakt in de bus, ze durft gewoon aan haar gevoelens toe te geven zonder zich ervoor te schamen, ze gaat ook voor wat zij vind en niet zo zeer wat anderen vinden, dat vind ik sterk...
uit
  woensdag 22 november 2000 @ 15:17:23 #8
7377 Jeoentje
Noodkloon..nog steeds
pi_486919
Dat ben ik op zich wel met je eens hoor, ze probeert het wel...maar ik vind dat het zo vaak bij woorden blijft. Ze heeft helemaal geen zicht op wat voor indruk ze maakt op anderen, ze is in haar gedrag zo blijven steken...kvind haar een lief kind van vijf jaar, zeker met die staartjes. Liedje zingen voor papa, leuk met een olifant gereden, hihihi.
Ik bedoel maar te zeggen, je ziet haar erg haar best doen om haar emoties te uiten, en sterk te zijn (want dat heeft de psych haar gezegd)...Maar: haar daden zijn die van een onvolwassen vrouw (ze is volgens mij een jaar of 29), en dan vind ik veel fokvrouwen toch veel volwassener en rijper dan deze dame.
Lief zijn! Ik ben eigenlijk Catootje en ik kan de R niet zeggen....ebn me meel ligt plat
pi_488770
quote:
Op 22 november 2000 14:56 schreef dalai het volgende:
ja hoor catootje op een serieuze reactie wil ik altijd wel ingaan, maar of ik het je kan uitleggen is een tweede: als je de ontwikkeling ziet die mariska heeft doorgemaakt in de bus, ze durft gewoon aan haar gevoelens toe te geven zonder zich ervoor te schamen, ze gaat ook voor wat zij vind en niet zo zeer wat anderen vinden, dat vind ik sterk...
Ga me er ook maar even mee bemoeien. Bedoel je Dalai dat (vele) Fok-vrouwen NIET (of weinig) gaan voor wat ze vinden en NIET (of weinig) aan hun gevoelens toegeven??????

Zie hier toch regelmatig vrouwelijke fokkers die wel degelijk hun eigen mening verkondigen en ook normaal gevoelig overkomen.
Er zullen ongetwijfeld meelopers tussen zitten, maar toch vind ik je opmerking nogal uit de lucht gegrepen.

Overigens, zelf kan ik geen hekel hebben aan Mariska. Ze heeft 'iets' aandoenlijks. Idd nogal kinderlijk en af en toe oerdom en klaarblijkelijk labiel, maar zou haar zeker niet als 'sterker' willen voorstellen t.o.v. de vrouwelijke Fokkers.

p.s. ben een tijdje weg, dus kan niet meteen op evt. reacties reageren.

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 23-11-2000 12:47]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_490268
Haha, fokvrouwen
log uit, je bent internetverslaafd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')