abonnement Unibet Coolblue
pi_172946836
Beste Fokkers,

Wij maken op vakantie altijd veel foto's. We willen deze foto's graag op een site digitaal opslaan voor onszelf (ivm op de pc waar ze toch verloren kunnen gaan). Derhalve vroegen wij ons af of er een site is waar je dit kan doen. Mijn vrouw en ik zijn niet zo heel erg thuis in dat digitale dus het gaat hier om gewoon vakantiefoto's online plaatsen (uploaden ) . Het gaat om veel foto's. Is er een site waar je dit kunt (gratis en ruimte aantallen) doen en daarna met een wachtwoord je foto's kan zien (zodat het dus niet voor iedereen toegankelijk is maar voor alleen voor ons?).

Hartelijk dank alvast.
Groeten vanuit Den Haag
pi_172946858
OneDrive een optie? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 6 augustus 2017 @ 15:30:38 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_172946882
Google Photos.
Ik ga naar huis.
pi_172946884
Onze dochter had het over instagram waar haar vriendinnen op zitten maar wij zijn niet zo van dat delen met jan en alleman. heeft OneDrive veel opslagruimte?

nogmaals bedankt voor uw tijd

Groeten
pi_172946970
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:30 schreef nietzman het volgende:
Google Photos.
Ja dat gaan we inderdaad proberen. Hartelijk dank nogmaals hoor
pi_172946984
Ja dat is een goede. Mijn vrouw had niet zo veel goesting om ze individueel te uploaden maar wellicht dat men het ook en masse kan proberen
pi_172947080
Ja perfect hoor. Het werkt naar behoren!
  Donald Duck held zondag 6 augustus 2017 @ 16:14:59 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_172947510
Google Photos is geweldig inderdaad. Als je kiest voor de standaard opslag (met enige compressie) heb je zelfs onbeperkte ruimte. De gezichtsherkenning is ook erg handig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_172947545
Kan ook een dropbox aanmaken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_172947938
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Google Photos is geweldig inderdaad. Als je kiest voor de standaard opslag (met enige compressie) heb je zelfs onbeperkte ruimte. De gezichtsherkenning is ook erg handig.
als je daarvoor kiest zou ik de originele op een externe disk extra backuppen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')