abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172939858
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:42 schreef DrDentz het volgende:
Denk niet dat de chinees zich van een kwaad bewust was? Die wilde gewoon een leuke foto.
Klopt, in Azie word Hitler heel anders beleefd . Daar lijden ze niet aan hitler-fobie iit het westen . Sterker nog , daar zijn ze zo vrij van angst dat ze geen enkel probleem hebben om hem in een positief daglicht te stellen

the-whole-taboo-of-nazi-imagery-doesnt-exist-in-23862-1242240524-27.jpg

japanese-girl-wearing-a-nazi-outfit-with-swastika-armband-japan-picture-id558221471?s=612x612

?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FonU1R7_7uoQ%2Fmaxresdefault.jpg&f=1

De arme toerist zal nog steeds niet kunnen bevatten waarom die de boete heeft gekregen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_172939862
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 02:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klopt, in Azie word Hitler heel anders beleefd . Daar lijden ze niet aan hitler-fobie iit het westen . Sterker nog , daar zijn ze zo vrij van angst dat ze geen enkel probleem hebben om hem in een positief daglicht te stellen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De arme toerist zal nog steeds niet kunnen bevatten waarom die de boete heeft gekregen
Ik heb daar ook een kaartspel gekocht met allemaal badguys erop: Hitler, Bin Laden, Saddam, etc. Kan gewoon.
Digging for the world
pi_172939879
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 02:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een kaartspel gekocht met allemaal badguys erop: Hitler, Bin Laden, Saddam, etc. Kan gewoon.
:')

Totdat je in China symboliek van Japanse imperalistische leiders laat zien. Moet je eens kijken hoe snel de tere zieltjes van die Chinezen dan plotseling gekrenkt is. Doe nu niet alsof die Aziaten zo vrijzinnig met alle historische massamoordenaars omgaan.
pi_172939881
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 02:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Totdat je in China symboliek van Japanse imperalistische leiders laat zien. Moet je eens kijken hoe snel de tere zieltjes van die Chinezen dan plotseling gekrenkt is.
Of je zegt gewoon dat Taiwan geen deel van China is.
Digging for the world
pi_172939978
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

NAAMAN - Live @ Ostróda Reggae Festival 2016
pi_172940158
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 02:32 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De wereld in de ogen van jullie soort simplistische domoren moet wel erg ondraaaglijk zijn.
Simplistisch is het dogmatisch reageren op dergelijke symbolen, aangezien een symbool op zichzelf niets meer dan enkel en alleen een symbool is totdat sommige mensen besluiten om er een betekenis aan toe te kennen.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172940177
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 04:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Simplistisch is het dogmatisch reageren op dergelijke symbolen, aangezien een symbool op zichzelf niets meer dan enkel en alleen een symbool is totdat sommige mensen besluiten om er een betekenis aan toe te kennen.

No shit sherlock.
  zondag 6 augustus 2017 @ 06:46:19 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_172940300
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 02:00 schreef DrDentz het volgende:
In Azië zie je ook best wel vaak 卐 卐 卐 卐, daar slaan wij ook van op tilt. We zijn eigenlijk best wel snel triggered, het onderwijs heeft ons goed geconditioneerd.
Wij slaan er van op tilt dat het in Azië wordt gebruikt? Wie zijn wij? Want volgens mij is het alleen een klein groepje ongeïnformeerden dat zo nu en dan "woooow, ik zag gewoon hakenkruizen in een of ander Aziatisch land" roept. Waarbij de Indiase variant volgens mij overigens omgekeerd of in ieder geval net iets anders is, maar dat ter zijde.
Krekker is de bom!
pi_172940594
Zielige Duitsers met hun overtrokken politiek correctheid.

Die Chinezen hebben een lolletje, en worden zo aangepakt. Treurig. Als het niet gewenst is, kan je dat ook gewoon zeggen, zonder gelijk zo'n absurde boete te geven. Ik kan me goed voorstellen dat je al toerist niet volledig op de hoogte bent van alle wetgeving van een bepaald land.
pi_172940633
Stom van ze.
Zonder wrijving geen glans
pi_172940651
Terechte boete. Ik zit met verbazing naar die foto's te kijken. Blijkbaar hebben deze mensen niet door wat voor slechtheid in de wereld was toen.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
  zondag 6 augustus 2017 @ 08:28:22 #62
78680 Nielsch
Al 41 jaar op FOK!
pi_172940654
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Che was ook geen fijne jongen. Had ook flink wat bloed aan zijn handen. Hangt bij elke nostalgische hipster in huis.
Een nazivlag aan je zoldermuur hangen is dan ook niet verboden.
Op zaterdag 8 oktober 2016 23:29 schreef Braindead2000 het volgende: Als je een vrouw vooraf gaat vragen of je haar bij haar kutje mag grijpen dan ben je wel een enorme sukkel.
pi_172940680
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:03 schreef Hamzoef het volgende:
Zielige Duitsers met hun overtrokken politiek correctheid.

Die Chinezen hebben een lolletje, en worden zo aangepakt. Treurig. Als het niet gewenst is, kan je dat ook gewoon zeggen, zonder gelijk zo'n absurde boete te geven. Ik kan me goed voorstellen dat je al toerist niet volledig op de hoogte bent van alle wetgeving van een bepaald land.
Ga jij Pol Pot na doen in Cambodja?
Man, man, man, iedereen weet wat er in de tweede wereldoorlog is gebeurd en dan ga je als lolletje de hitlergroet doen, flikker toch op.
pi_172940776
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:35 schreef Sigaartje het volgende:
Ga jij Pol Pot na doen in Cambodja?
Appels met peren. Ga jij in Amerika cowboys na doen? Oh, wacht...

quote:
Man, man, man, iedereen weet wat er in de tweede wereldoorlog is gebeurd en dan ga je als lolletje de hitlergroet doen
In China is de beleving van de Tweede Wereldoorlog in dat opzicht natuurlijk wel anders. En natuurlijk is het ongepast, maar om gelijk met belachelijke hoge boetes te gaan strooien? Duitsland is zogenaamd toch zo tolerant, dan mogen ze hier ook wel wat toleranter mee omgaan. Chinezen zijn over het algemeen vrij gezeglijk, dus een aanwijzing/reprimande zou voldoende geweest zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:35 schreef Sigaartje het volgende:

flikker toch op.
Nee.
  zondag 6 augustus 2017 @ 08:58:09 #65
78680 Nielsch
Al 41 jaar op FOK!
pi_172940778
Sjinezen moeten maar eens leren normaal te doen en met hun mond dicht te eten.
Op zaterdag 8 oktober 2016 23:29 schreef Braindead2000 het volgende: Als je een vrouw vooraf gaat vragen of je haar bij haar kutje mag grijpen dan ben je wel een enorme sukkel.
pi_172941084
Nee, ik ga geen cowboys in Amerika nadoen.
Maar waar ik de ongelooflijke pest aan heb is dat mensen de holocaust ontkennen of dat ze er een grapje van maken. Laten we ontopic blijven. Ik snap echt niet dat ex- president van Iran heeft gezegd dat dat nooit is gebeurd. Werkelijk schandalig.
En als je de hitlergroet doet, dan sta je aan de verkeerde kant van het leven. Voor mijn part hadden ze babi pangang van die Chinezen gemaakt.
pi_172941089
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:38 schreef Sigaartje het volgende:
Nee, ik ga geen cowboys in Amerika nadoen.
Maar waar ik de ongelooflijke pest aan heb is dat mensen de holocaust ontkennen of dat ze er een grapje van maken. Laten we ontopic blijven. Ik snap echt niet dat een ex- president van Iran heeft gezegd dat dat nooit is gebeurd. Werkelijk schandalig. Want de bewijzen zijn er gewoon.
En als je de hitlergroet doet, dan sta je aan de verkeerde kant van het leven. Voor mijn part hadden ze babi pangang van die Chinezen gemaakt.
pi_172941114
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Appels met peren. Ga jij in Amerika cowboys na doen? Oh, wacht...

[..]

In China is de beleving van de Tweede Wereldoorlog in dat opzicht natuurlijk wel anders. En natuurlijk is het ongepast, maar om gelijk met belachelijke hoge boetes te gaan strooien? Duitsland is zogenaamd toch zo tolerant, dan mogen ze hier ook wel wat toleranter mee omgaan. Chinezen zijn over het algemeen vrij gezeglijk, dus een aanwijzing/reprimande zou voldoende geweest zijn.

[..]

Nee.
Zoals al eerder aangehaald is, ga jij in China maar eens lollig lopen doen over het imperialistische Japan uit WW2 en daarvoor, dan zal die reactie van de Duitsers hier nog wel eens heel mild kunnen zijn. De nazigroet ligt in Europa nou eenmaal gevoeliger dan elders, dat hadden die Chinezen ook best zelf kunnen weten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172941147
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:38 schreef Sigaartje het volgende:
Voor mijn part hadden ze babi pangang van die Chinezen gemaakt.
That's racist.

quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:41 schreef Hathor het volgende:
dat hadden die Chinezen ook best zelf kunnen weten.
Blijkbaar wisten ze het niet. Wat is er dan verkeerd aan om het ze even uit te leggen?
pi_172941191
quote:
Dan is die "arme toerist" wel érg debiel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172941206
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan is die "arme toerist" wel érg debiel.
Mensen die alleen door hun Westerse bril kunnen kijken. :')
pi_172941211
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

That's racist.

[..]

Blijkbaar wisten ze het niet. Wat is er dan verkeerd aan om het ze even uit te leggen?
Is het niet gewoon normaal dat wanneer je een vreemd land bezoekt, je je eerst even informeert over wat wel niet kan? Als ik in Saoedi Arabie met een blik bier over straat ga lopen, word ik ook in het gevang gegooid. Het is een publiek geheim dat de Duitsers behoorlijk paranoide zijn over het naziverleden, dus nogmaals, dit hadden die Chinezen gewoon kunnen en moeten weten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172941226
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is het niet gewoon normaal dat wanneer je een vreemd land bezoekt, je je eerst even informeert over wat wel niet kan? Als ik in Saoedi Arabie met een blik bier over straat ga lopen, word ik ook in het gevang gegooid. Het is een publiek geheim dat de Duitsers behoorlijk paranoide zijn over het naziverleden, dus nogmaals, dit hadden die Chinezen gewoon kunnen en moeten weten.
Volgens mij staat hier niets over in de lonely planet reisgids hoor.
pi_172941347
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je hoeft daarvoor niet door een westerse bril te kijken. Gezond verstand is het enige dat nodig is.

In het buitenland moet je je nooit bemoeien met politiek of religie omdat je dat nooit goed kunt inschatten. Daar zeg je gewoon nooit wat over.

Je gaat niet zomaar begroetingen van politieke bewegingen doen, evenmin moet je gaan staan zwaaien met politiek beladen vlaggen.

Iedereen díe dat niet snapt zou niet zelfstandig mogen reizen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_172941358
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:48 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die alleen door de bril van een debiele Chinees kunnen kijken :')

Ze wisten wat een hitlergroet was, ze wisten dat het te maken had met Duitsland. Dan weet je ook dat er miljoenen mensen zijn vermoord. En ze zijn opgepakt en ongetwijfeld is hen verteld waarom. Als je het dan nóg niet kunt bevatten, ben je debiel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')