abonnement Unibet Coolblue
pi_173072666
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijne vakantie tico

Poeh ik heb het zwaar vandaag, afvallen ging zo goed maar vandaag heb ik zin in alle foute dingen. Rot hormonen.
:')
Ik trap daar ook altijd in. Oh die pizza kan wel want ik kom heus geen kilo aan.

Neuh, 1 weekend 3 kilo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173072738
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:')
Ik trap daar ook altijd in. Oh die pizza kan wel want ik kom heus geen kilo aan.

Neuh, 1 weekend 3 kilo.
Daarom negeer ik de drang tnt en eet mijn toetje maar nu.
Ik wil er echt nog 7 a 8 kilo af.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:02:18 #203
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173072759
Waar gaat de reis naar toe Tico?
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:23:33 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173077489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:24 schreef Sjeen het volgende:
Zo, het Duitse koppel met de twee non-stop grienende kinders zijn naar huis. Nu is het rustig... extreem rustig, want de Engelse overbuur is van mening dat je op een familiecamping geen muziek draait. Hij komt nl. voor zijn rust :D mja..
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. :@ Ik heb er echt een pesthekel aan om naar andermans muziek te moeten luisteren. Hier in de tuin, maar zeker ook op campings en op het strand. :Y
***
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 07:29:26 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_173080513
Ik zou op een camping ook niet zo snel muziek aanzetten.
in de haak.
pi_173080556
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:02 schreef laziness het volgende:
Waar gaat de reis naar toe Tico?
Je mag raden. :D

Zo ons 2e thuis ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173080561
Ik zet wel gewoon muziek aan, maar standje normaal. Ik zet meestal een of andere playlist op van spotify die wel past bij de setting.

Ik hou mn hardstyle wel voor mezelf :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:19:24 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173080959
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. :@ Ik heb er echt een pesthekel aan om naar andermans muziek te moeten luisteren. Hier in de tuin, maar zeker ook op campings en op het strand. :Y
ik ben eigenlijk van mening dat je met elkaar leeft op een camping. Een uurtje muziek midden op de dag op normaal volume lijkt me best acceptabel. En als je er niet blij mee bent, dan mag je dat zeker zeggen. Ik ben de eerste om dan met de kinderen een werkbare oplossing te zoeken :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:24:48 #209
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173081017
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 07:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je mag raden. :D

Zo ons 2e thuis ofzo.
Er zijn meerdere opties mogelijk maar dan gok ik toch op Italië.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173081071
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:24 schreef laziness het volgende:

[..]

Er zijn meerdere opties mogelijk maar dan gok ik toch op Italië.
Correct.

We sliepen bij st moritz. Het was daar 2 graden. Ik kreeg er hoofdpijn van zo koud terwijl we de auto weer gereed maakten.

De kinderen hebben alledrie een tablet gekregen, die vermaken zich helemaal prima. We hebben een koelbox waar Jen zo bij kan. We trappen gewoon stukken van 4 uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:30:23 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173081090
Veel plezier Tico!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_173081166
Dank je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:44:36 #213
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173081247
Have fun!

Ik ben gewend om weinig te stoppen op een rit van 9uur maar ik heb er maar eentje achterin. Dat scheelt wellicht een hoop :P

St Moritz ligt best hoog en het sneeuwt steeds in de Alpen zag ik. Heeft ook wel wat als je daarna door rijdt naar een warm oord ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:46:39 #214
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173081273
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Correct.

We sliepen bij st moritz. Het was daar 2 graden. Ik kreeg er hoofdpijn van zo koud terwijl we de auto weer gereed maakten.

De kinderen hebben alledrie een tablet gekregen, die vermaken zich helemaal prima. We hebben een koelbox waar Jen zo bij kan. We trappen gewoon stukken van 4 uur.
Ik dacht echt eerst dat je de kinderen alledrie een pilletje had gegeven om ze rustig te houden :o
OMG, ik loop echt achter qua taalgebruik. Of zoals mijn jongste altijd zegt: "je bent niet meer up-to-date, mam. Je bent up-to-late".

Maar veel plezier!
Hier hebben we net de schoolboeken binnengekregen. Vakantie is echt bijna afgelopen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:48:52 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173081291
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:50:36 #216
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_173081309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:46 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik dacht echt eerst dat je de kinderen alledrie een pilletje had gegeven om ze rustig te houden :o
OMG, ik loop echt achter qua taalgebruik. Of zoals mijn jongste altijd zegt: "je bent niet meer up-to-date, mam. Je bent up-to-late".

Maar veel plezier!
Hier hebben we net de schoolboeken binnengekregen. Vakantie is echt bijna afgelopen.
Ik ben best up-to-date maar dacht hetzelfde hoor hahaha :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:51:21 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173081316
Troost je Livelink, ik was ook up-too-late in deze :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:51:22 #218
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_173081318
Goede reis en fijne vakantie Tico!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:52:28 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173081327
Ik dacht alleen "drie tablets, wat kost dat wel niet, blij dat ik maar één kind heb".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:04:25 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173081502
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk van mening dat je met elkaar leeft op een camping. Een uurtje muziek midden op de dag op normaal volume lijkt me best acceptabel. En als je er niet blij mee bent, dan mag je dat zeker zeggen. Ik ben de eerste om dan met de kinderen een werkbare oplossing te zoeken :)
Ik lijd altijd in 'stilte'. ;)
Bang voor gedoe durf ik daar dan niks van te zeggen. Who am I om daar iets van te zeggen denk ik dan altijd.
***
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:10:07 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173081578
Oh, ik had hem wel door. :Y O heeft een Acer tablet voor zijn verjaardag gekregen en S zit dan op mijn ipad-mini. Maar sinds de Acer is het woord 'tablet' redelijk goed ingeburgerd hier.

Fijne vakantie Tico! Hier hebben we nog maar 1 week. :o

Maar tabletjes krijgen ze ook, primatour, een halve. Niet altijd nodig maar gezien mijn kots-angst ben ik erg van de preventie. ;)

Het ziet er naar uit dat S de 5e ziekte heeft... vuurrode wangen, uitslag op armen en benen begint zich te vormen, tikkie verhoging... gelukkig zegt 'internet' dat ze er meestal niet ziek van zijn dus we brengen hem morgen maar gewoon naar zeilkamp. :Y
***
pi_173081745
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:52 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht alleen "drie tablets, wat kost dat wel niet, blij dat ik maar één kind heb".
Ze hebben een lenovo tablet gekregen. Totaal met hoesjes was ik 350 kwijt.
Er kan dan ook een sd in met films erop.

Ik vond het wel meevallen, een nieuwe ipad is duurder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173081773
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:44 schreef laziness het volgende:
Have fun!

Ik ben gewend om weinig te stoppen op een rit van 9uur maar ik heb er maar eentje achterin. Dat scheelt wellicht een hoop :P

St Moritz ligt best hoog en het sneeuwt steeds in de Alpen zag ik. Heeft ook wel wat als je daarna door rijdt naar een warm oord ;)
Sneeuwgrens was vannacht denk ik 2300 meter. We hadden echt net geen sneeuw. Een klein stukje boven de pass had het wel gesneeuwd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:39:20 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173081977
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze hebben een lenovo tablet gekregen. Totaal met hoesjes was ik 350 kwijt.
Er kan dan ook een sd in met films erop.

Ik vond het wel meevallen, een nieuwe ipad is duurder.
Soneal heeft ook een Lenovo tablet idd, maar of het goedkoper is dan een iPad is m'n referentiekader niet.

Net als dat ik gisteren in de dierentuin een kind van een jaar of 6 met de telefoon van moeder weg zag lopen, terwijl moeder dat echt niet goed vindt.
Mijn telefoon kost zo'n ¤ 600 daar mag hij niet eens aankomen, ongeacht of andere kinderen met de nieuwste iPhone of iPad van moeders mogen spelen, ik pieker er niet over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173082665
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn telefoon kost zo'n ¤ 600 daar mag hij niet eens aankomen, ongeacht of andere kinderen met de nieuwste iPhone of iPad van moeders mogen spelen, ik pieker er niet over.
Idem.
En hier ook al veel 8 en 9 jarigen in de omgeving met een eigen telefoon. Pech voor mijn kinderen. Gaat gewoon niet gebeuren.
Met een meidenkwartet
pi_173082684
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Soneal heeft ook een Lenovo tablet idd, maar of het goedkoper is dan een iPad is m'n referentiekader niet.

Net als dat ik gisteren in de dierentuin een kind van een jaar of 6 met de telefoon van moeder weg zag lopen, terwijl moeder dat echt niet goed vindt.
Mijn telefoon kost zo'n ¤ 600 daar mag hij niet eens aankomen, ongeacht of andere kinderen met de nieuwste iPhone of iPad van moeders mogen spelen, ik pieker er niet over.
Mijn telefoon is geen speelgoed. Zelfde voor mn laptop en J zn surface. Daarom hebben ze eigen spullen.

Jenny heeft wel een eigen laptop (geen nieuwe) voor school dingetjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173082740
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:20 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Idem.
En hier ook al veel 8 en 9 jarigen in de omgeving met een eigen telefoon. Pech voor mijn kinderen. Gaat gewoon niet gebeuren.
Nou, ik stond er precies zo in. Maar misschien moet ik ook beseffen dat tijden veranderen. Jenny is nu 1 van de weinige zonder telefoon en daardoor val je ook buiten de groep. De afspraken gaan via whatsapp.

(En dan denk ik verder, je bent dus nooit meer ergens alleen of offline. Pesten buiten school kan buiten elk toezicht doorgaan.
Wij zijn heel erg aan het denken hoe we moeten inspringen op deze nieuwe tijd. We denken eraan om een laadstation te maken en offline tijd in te stellen thuis. Van 5 tot 7 is ons gezin offline, zoiets. )
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:37:36 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173090050
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik lijd altijd in 'stilte'. ;)
Bang voor gedoe durf ik daar dan niks van te zeggen. Who am I om daar iets van te zeggen denk ik dan altijd.
ow, maar dat zou ik eigenlijk ook niet op mijn geweten willen hebben.
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat dochterlief bijv. niet loopt te schreeuwen over de camping, dat er na tien uur sowieso geen onzin uitgehaald wordt, dat de radio hier bij de vouwwagen gewoon voor ons hoorbaar is maar dat de buren niet hoeven meegenieten.
En juist daarom vind ik het best vervelend dat de overbuur het nodig vindt om bij het minste of geringste de campingeigenaar erbij te halen en hele verhandelingen te houden over de hedonistische inslag van de jeugd van tegenwoordig. Het blijft toch echt een kwestie van geven en nemen, in mijn ogen dan.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_173090362
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou, ik stond er precies zo in. Maar misschien moet ik ook beseffen dat tijden veranderen. Jenny is nu 1 van de weinige zonder telefoon en daardoor val je ook buiten de groep. De afspraken gaan via whatsapp.

(En dan denk ik verder, je bent dus nooit meer ergens alleen of offline. Pesten buiten school kan buiten elk toezicht doorgaan.
Wij zijn heel erg aan het denken hoe we moeten inspringen op deze nieuwe tijd. We denken eraan om een laadstation te maken en offline tijd in te stellen thuis. Van 5 tot 7 is ons gezin offline, zoiets. )
True, ik ga het ook niet volhouden om ze alle 4 pas in de brugklas en gsm te geven. Maar Whatsapp groepjes liever nog een niet hoor. Zie ook al veel kinderen (zelf) op Facebook voorbij komen. Van mij hoeft dat niet. Maar ja, het wordt inderdaad anders.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:12:45 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173091957
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 17:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ow, maar dat zou ik eigenlijk ook niet op mijn geweten willen hebben.
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat dochterlief bijv. niet loopt te schreeuwen over de camping, dat er na tien uur sowieso geen onzin uitgehaald wordt, dat de radio hier bij de vouwwagen gewoon voor ons hoorbaar is maar dat de buren niet hoeven meegenieten.
En juist daarom vind ik het best vervelend dat de overbuur het nodig vindt om bij het minste of geringste de campingeigenaar erbij te halen en hele verhandelingen te houden over de hedonistische inslag van de jeugd van tegenwoordig. Het blijft toch echt een kwestie van geven en nemen, in mijn ogen dan.
Ja, dat is idd wel een beetje jammer dan ja. -O- Dan moet je niet op een camping gaan zitten in het hoogseizoen. -O-
***
pi_173094813
Wij rijden 1000 km ook met maar 2 stops (en snelle rijderswissels). Morgen gaan ook hun tablets mee dus ben benieuwd. Hier ook alledrie een eigen tablet (voor hun verjaardag gekregen).
pi_173096498
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou, ik stond er precies zo in. Maar misschien moet ik ook beseffen dat tijden veranderen. Jenny is nu 1 van de weinige zonder telefoon en daardoor val je ook buiten de groep. De afspraken gaan via whatsapp.

(En dan denk ik verder, je bent dus nooit meer ergens alleen of offline. Pesten buiten school kan buiten elk toezicht doorgaan.
Wij zijn heel erg aan het denken hoe we moeten inspringen op deze nieuwe tijd. We denken eraan om een laadstation te maken en offline tijd in te stellen thuis. Van 5 tot 7 is ons gezin offline, zoiets. )
Jen is toch net zo oud als S? 9 jaar? Hier speelt dat helemaal nog niet, appen om af te spreken met een eigen telefoon. Ik heb de indruk dat hier groep 8 de omslag is. De enkeling die wel al een telefoon heeft, heeft de oude van pap of mam om spelletjes op te spelen, meer als tablet dus.
pi_173096901
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Jen is toch net zo oud als S? 9 jaar? Hier speelt dat helemaal nog niet, appen om af te spreken met een eigen telefoon. Ik heb de indruk dat hier groep 8 de omslag is. De enkeling die wel al een telefoon heeft, heeft de oude van pap of mam om spelletjes op te spelen, meer als tablet dus.
Bij ons komen veel kindjes uit omringende dorpen. Misschien is dat het verschil?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:33:06 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173098098
Bij S in de klas ook nog niet vlgs mij.

S&O deelden F zijn oude telefoon voor noodgevallen idd. Op donderdag fietst O alleen naar zijn bso en dan checkt F altijd via 'find my iPhone' of dat goed gaat. ;)

(Ik liet die telefoon in de wc vallen dus nu hebben ze een mooie refurbished 5c. :') )
***
pi_173099203
L heeft mijn oude iphone met een prepaid kaartje, ook voor "noodgevallen".
Wat er vaak op neerkomt is dat ze hem meeneemt als ze gaat spelen bij ons op het dorp, zodat ze mij kan bellen als er wat is. Of een berichtje kan sturen als ze naar een ander vriendinnetje toe gaat.
Als ze even alleen thuis is (10-15min) staat hij ook aan, verder eigenlijk altijd uit.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:06:52 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_173099343
Tijn en Nienke hebben sinds een jaar ongeveer allebei een erfurbished iPhone. Ze wilden graag zelf foto's maken in Florida (en ook wel enzo knol kijken natuurlijk.. ) Dus vorig jaar eentje gekregen; cadeau voor Sinterklaas, Kerst én hun verjaardagen..

Tijn in groep 6 wel volop groeps-apps en veel appen met vriendjes,.. Bij nienke in de klas nog absoluut niet. Die appt meer met d'r vriendinnetje dat 50km verderop woont :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:08:57 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_173099394
ow en sinds ik weer een daytime-job heb draait de gezins-app overuren ;) Ze zijn een uurtje alleen uit school en dan wordt elk broodkruimeltje en elke scheet ge-appt ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_173103920
Hier nog geen telefoon, oudste gaat na de vakantie naar andere locatie (groep 7) en het lijkt me soms wel handig, aan de andere kant vind ik het ook nog niet zo nodig.
Ik hoorde gisteren van een moeder van een klasgenootje dat wel een telefoon heeft, dat er een groepsapp was van de klas en dat daar nog wel eens in gepest wordt.
Dat is dan weer iets waardoor ik denk, ik ben blij dat ze nog geen telefoon (groepsapp) heeft...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_173226194
:W
Hoi! Wij zijn weer op Hollandse bodem!!
What did I miss?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 06:38:56 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173227129
Welkom terug Vicky. Je hebt slecht weer gemist, denk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173227399
Welkom terug. Hoe was het?

Wij hebben sinds woensdag twee kittens. We zijn verliefd O+
pi_173227794
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:03 schreef Omentielvo het volgende:
Welkom terug. Hoe was het?

Wij hebben sinds woensdag twee kittens. We zijn verliefd O+
heerlijk!!
2w zon, zee, zwembad en strand..

Wel koud hier.. van 36+ naar 17....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_173227844
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:47 schreef Vicky het volgende:

[..]

heerlijk!!
2w zon, zee, zwembad en strand..

Wel koud hier.. van 36+ naar 17....
Lekker Vicky! Even op teren weer.
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:44:23 #244
5428 crew  miss_sly
pi_173230097
Wij zijn nu onderweg naar Frankrijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_173230323
Lekker, veel plezier!

Ik heb het gevoel dat de vakantie veel meer gespreid is dan anders, haha. Mijne moet maandag alweer naar school, nu pas weg is een soort ver van mn bed show! We zijn zelf ook 'al' tien dagen terug natuurlijk :D
pi_173230708
School begint september pas weer. Ik blijf wel even hier nog. Klagend over de hitte.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:27:10 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173230794
Hier ook maandag weer naar school. Persoonlijk liever als laatste vakantie dan zoals nu als eerste, maar dat komt ook vanzelf weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:17:57 #248
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173231687
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:27 schreef Leandra het volgende:
Hier ook maandag weer naar school. Persoonlijk liever als laatste vakantie dan zoals nu als eerste, maar dat komt ook vanzelf weer.
Oh nee. In augustus hebben de Italianen en Spanjaarden etc ook allemaal vakantie. Het is niet voor niks dat de eerste zwarte zaterdag pas eind juli is. Heerlijk die rust halverwege juli en het is nog lekker lang licht 's avonds.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:33:11 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173231995
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:27 schreef Leandra het volgende:
Hier ook maandag weer naar school. Persoonlijk liever als laatste vakantie dan zoals nu als eerste, maar dat komt ook vanzelf weer.
Ik heb ook liever als laatste vakantie
pi_173232170
Hier ook maandag weer naar school.


Leuk hoor thuiskomen van vakantie..

Gootsteen verstopt.. vriezer die blijkbaar open gestaan heeft.. en een shitload aan was
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:00:21 #251
5428 crew  miss_sly
pi_173232463
Dat is niet fijn thuiskomen, Vicky.

Ik vind het nu wel lekker dat we pas vertrekken. Niet druk op de weg ook. Maar het duurde wel lang voor het eindelijk zo ver was.
Van die Spanjaarden en Italianen heb een weinig last aan de Loire en in de Dordogne :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_173232682
Fijne vakantie Sly!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:41:47 #253
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173233384
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat is niet fijn thuiskomen, Vicky.

Ik vind het nu wel lekker dat we pas vertrekken. Niet druk op de weg ook. Maar het duurde wel lang voor het eindelijk zo ver was.
Van die Spanjaarden en Italianen heb een weinig last aan de Loire en in de Dordogne :)
Ook de Fransozen hebben de hele maand augustus vakantie meestal.

Het is overal de drukste vakantie maand en daarom heb wij persoonlijk geen moeite met de vroege schoolvakantie.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:06:11 #254
5428 crew  miss_sly
pi_173233887
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:41 schreef laziness het volgende:

[..]

Ook de Fransozen hebben de hele maand augustus vakantie meestal.

Het is overal de drukste vakantie maand en daarom heb wij persoonlijk geen moeite met de vroege schoolvakantie.
Onze laatste week was alweer tegen laagseizoentarief. Hausse is dan vast wel geweest.

Ach, ik ben gewoon erg blij dat we überhaupt met vakantie kunnen. Is het druk, dan is dat maar zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:39:45 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173234515
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:41 schreef Vicky het volgende:
Hier ook maandag weer naar school.

Leuk hoor thuiskomen van vakantie..

Gootsteen verstopt.. vriezer die blijkbaar open gestaan heeft.. en een shitload aan was
Oh crap, dat is echt waardeloos thuiskomen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:41:02 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173234535
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:17 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh nee. In augustus hebben de Italianen en Spanjaarden etc ook allemaal vakantie. Het is niet voor niks dat de eerste zwarte zaterdag pas eind juli is. Heerlijk die rust halverwege juli en het is nog lekker lang licht 's avonds.
Maar daar gaan wij niet naartoe, dus daar heb ik geen last van ;)

Anyway, C-diploma in tha pocket, klaar met zwemlessen *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:57:45 #257
5428 crew  miss_sly
pi_173234907
Fijn Leandra!

Ik vind het ook een fijn gevoel dat S C heeft nu. Kan ze echt heel zelfstandig de camping over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:06:04 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173235059
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar daar gaan wij niet naartoe, dus daar heb ik geen last van ;)

Anyway, C-diploma in tha pocket, klaar met zwemlessen *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!!!
pi_173235148
Even spuit11 op die studieschuld. Bij Rabo deden ze maand geleden ook moeilijk over studieschuld van lang geleden van man. Ik had gehoopt op nieuwe wet die keek naar openstaand schuld en niet totale, maar helaas. Ook zonder NHG maar ook met.

Ik lees veel over verbouwingen hier en nieuw huis. Wij zien geen optie in nieuw koop maar ooit in toekomst, mocht er een tweede komen, dan wordt het huidige huis te klein. Maar we zijn druk met aanbouw plannen, beneden bijkeuken toe, boven extra slaapkamer. Helaas kunnen de aannemers nu veel vragen door drukte, en vind ik het allemaal maar spannend wat er allemaal geregeld moet worden. Grote kans dat we een jaar moeten sparen en dan het kunnen beginnen.
  zondag 20 augustus 2017 @ 19:45:42 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173286228
Mijn moeder belde net (uit Spanje) met een bizar bericht.
Mijn (aangetrouwde) tante haar beide broers zijn gisteren overleden.
Zij wilde haar broer(2) bellen om te zeggen dat broer1 was overleden. En toen nam de vrouw van de broer(2) op, en die wilde net mijn tante gaan bellen om te zeggen dat haar man (broer 2) was overleden.
ze waren wel allebei ziek. Maar toch.
Broer 2 heeft het overlijden van broer 1 dus niet eens meer meegekregen.
  zondag 20 augustus 2017 @ 19:48:42 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173286282
Wij zijn trouwens niet aan het verbouwen, maar de schilder en de timmerman zijn wel buiten bezig met wat klussen en het schilderen van de kozijnen en deuren.
daarna kan de schilder binnen aan de slag.
  zondag 20 augustus 2017 @ 19:55:52 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173286442
Jeetje wat bizar :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:16:48 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173286917
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 19:55 schreef Leandra het volgende:
Jeetje wat bizar :{
Wel he.
In Spanje begraven ze meestal de dag erna. Maar volgens mij is/was vandaag begrafenis 1, en zal morgen begrafenis 2 zijn.
pi_173287218
Wat bizar amaranta...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_173289940
Bizar Amaranta

De vakantie is weer voorbij hier.. 6w zijn echt voorbij gevlogen!!

T morgen weer naar school.
A morgenmiddag chromebook en kluissleutel halen. Dinsdag rooster en mentor uur en woensdag 1e echte dag op de middelbare...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_173290393
Bizar amaranta

Vicky niet leuk thuis komen
Leandra gefeliciteerd met het C diploma van soneal.
Miss s fijne vakantie
pi_173292245
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:59 schreef Vicky het volgende:
Bizar Amaranta

De vakantie is weer voorbij hier.. 6w zijn echt voorbij gevlogen!!

T morgen weer naar school.
A morgenmiddag chromebook en kluissleutel halen. Dinsdag rooster en mentor uur en woensdag 1e echte dag op de middelbare...
Chromebook? Als in daar staan alle boeken op?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 20 augustus 2017 @ 23:52:17 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173292470
Hier begint het schooljaar iig goed; morgen studiedag, dus nog uitslapen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 augustus 2017 @ 06:19:04 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173293777
Vakantie overleefd, nu maar weer zien hoe ik het nieuwe schooljaar ga overleven :{
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173293865
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 23:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Chromebook? Als in daar staan alle boeken op?
deels

Ze had maar 11 boeken te kaften.
4 voor bio
3 voor Engels
2 voor geschiedenis
1 aardrijkskunde
1 Nederlands

Tekenen en werkboek aardrijkskunde gingen in een multomap.
De rest van de vakken staat denk ik op de chromebook.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_173294158
Bij ons gaat ook alles weer beginnen. Al heb ik vandaag nog een dag vrij van mijn werk omdat ik L zelf naar school wil brengen en halen. Over 10 minuten mogen we. Dan kan ik me vandaag nog een dagje uitleven met het aan kant krijgen van het huis voordat ook voor mij morgen het echte leven weer begint. :)
pi_173294283
Succes alle school gangers!
Hier nog 2 weken vakantie!
pi_173294652
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 08:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij ons gaat ook alles weer beginnen. Al heb ik vandaag nog een dag vrij van mijn werk omdat ik L zelf naar school wil brengen en halen. Over 10 minuten mogen we. Dan kan ik me vandaag nog een dagje uitleven met het aan kant krijgen van het huis voordat ook voor mij morgen het echte leven weer begint. :)
ik ben ook nog vrij vandaag maar moet zo naar het zh en de fysio
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 augustus 2017 @ 09:09:01 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173294689
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben ook nog vrij vandaag maar moet zo naar het zh en de fysio
Succes!
  maandag 21 augustus 2017 @ 09:09:27 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173294693
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 08:25 schreef mrien het volgende:
Succes alle school gangers!
Hier nog 2 weken vakantie!
De kinderen nog 1 week. Deze juf mag woensdag.
  maandag 21 augustus 2017 @ 09:10:11 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173294699
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 23:52 schreef Leandra het volgende:
Hier begint het schooljaar iig goed; morgen studiedag, dus nog uitslapen :')
Alsof de juffen vorige week niet genoeg hebben kunnen studeren.... 😉
pi_173296576
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben ook nog vrij vandaag maar moet zo naar het zh en de fysio
Dat is een minder leuke besteding van de dag. Is dat 'nog steeds' voor je schouder?

Ik zit hier gewoon te genieten van het feit dat ik alleen een droger hoor draaien hoor in huis. :D
pi_173296610
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:05 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dat is een minder leuke besteding van de dag. Is dat 'nog steeds' voor je schouder?

Ik zit hier gewoon te genieten van het feit dat ik alleen een droger hoor draaien hoor in huis. :D
nee hoor mijn rug.


Geniet van de stilte. Ik kan woensdagochtend genieten van de stilte.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_173296817
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

nee hoor mijn rug.


Geniet van de stilte. Ik kan woensdagochtend genieten van de stilte.
Oh dat had ik even gemist. ;) Succes vandaag! ^O^
  maandag 21 augustus 2017 @ 14:27:01 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_173300590
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 06:48 schreef Vicky het volgende:

Ze had maar 11 boeken te kaften.
4 voor bio
3 voor Engels
2 voor geschiedenis
1 aardrijkskunde
1 Nederlands

Tekenen en werkboek aardrijkskunde gingen in een multomap.
De rest van de vakken staat denk ik op de chromebook.
4 voor Bio en 3 voor Engels? Dat is dan weer veel! Of heeft ze de werkboeken (waar je in schrijven mag) ook gekaft?

En hoe gaat 't nu met je rug, Vicky, heb je er nog veel last van?
in de haak.
pi_173301638
Gaat het nu beter met je rug vicky?
Lekker hè die stilte nikki?
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:52:47 #282
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_173302095
Hier ook de dames weer naar school geweest. Deels over op Chromebook ook met oortjes voor groep 6, 7 en 8 en meteen ook continurooster.

Alle dagen gelijk maar kregen vanmorgen wel een mail dat de tijden misschien nog aangepast worden omdat er wat tegenstrubbelingen zijn geweest in de vakantie van ouders.

Wijzelf vinden vijf gelijke dagen wel zo duidelijk en handig.

Meerdere hier met een onregelmatig continurooster toevallig en hoe bevalt dat? Nu weet je in principe iedere dag vanaf groep 1 tot groep 8 van - tot hoe laat.
If you can dream it, you can do it...
pi_173302146
Wij krijgen over twee weken het continuerooster, ma/vr van 08.30 tot 14.00.
De kleuters op vrijdag tot 12.00
pi_173302381
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:27 schreef trui het volgende:

[..]

4 voor Bio en 3 voor Engels? Dat is dan weer veel! Of heeft ze de werkboeken (waar je in schrijven mag) ook gekaft?

En hoe gaat 't nu met je rug, Vicky, heb je er nog veel last van?
2 werkboeken bio en 2 tekstboeken
2 werkboeken engels en 1 tekstboek

rug gaat nu even wat minder. heb veel last. Vanaf nu weer flink aan de bak bij de fysio.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_173302497
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:52 schreef Books1 het volgende:
Hier ook de dames weer naar school geweest. Deels over op Chromebook ook met oortjes voor groep 6, 7 en 8 en meteen ook continurooster.

Alle dagen gelijk maar kregen vanmorgen wel een mail dat de tijden misschien nog aangepast worden omdat er wat tegenstrubbelingen zijn geweest in de vakantie van ouders.

Wijzelf vinden vijf gelijke dagen wel zo duidelijk en handig.

Meerdere hier met een onregelmatig continurooster toevallig en hoe bevalt dat? Nu weet je in principe iedere dag vanaf groep 1 tot groep 8 van - tot hoe laat.
We hebben een onregelmatig rooster. Maandag/dinsdag en donderdag van 8:30-14:45, woensdag van 8:30-12:00. En op vrijdag hebben ze t/m groep 4 een korte dag en vanaf groep 5 een lange dag. Dat laatste vind ik wel iets onhandig. De oudste fiets liever niet alleen, dus ik zit vrijdagmiddag 2 keer op de fiets. En dan kan de jongste eigenlijk niet thuis spelen met een vriendje ivm vroege vertrektijd.
Op hun oude school gaat iedereen op woensdag en vrijdag tot 12:30. Dat uur extra voor 8 jaar, is hetzelfde dan in 4 jaar 2 uur extra draaien. Dat zou ik prettiger vinden. Maar dit heeft ook voordelen (jongste kinderen maar 3 lange dagen)
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:20:16 #286
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173302632
Hier elke dag van 08:30-14:15uur. De enige die het minder vindt is papa omdat hij op de vorige school gewend was een lange middag te hebben met O op woensdag.

Gevolg is dat ze best wat uren maken en we iets van 7 studiedagen hebben. Tevens zijn er nog dagen ivm verhuizing van de school dus kind heeft 3 weken kerstvakantie :o

Vicky ik zag je fietsen in Rijswijk eerder vanmiddag 8-)
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:20:35 #287
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_173302636
Ik kan me idd wel in de bezwaren vinden. Onze dochters zijn al een stukje ouder maar ook de kleuters gaan voltijds naar school waar ze voorheen de vrijdag vrij waren. Ze hebben alle uren gelijk getrokken en het plan is dat de kleuters een extra week vrij krijgen tussendoor vastgeplakt aan de meivakantie.

Hier waren de schooltijden 4 keer 8.05-15.00 uur (met een lunchpauze van 11.45 - 12.55) en 8.05-12.30 op de woensdag.

Nu dus 8.05 - 14.00 uur.

Voor ons maakt het niet zoveel uit maar voor de jongere kinderen kan ik me de missende vrije vrijdag wel voorstellen.

We gaan zien welke uren er uiteindelijk definitief uitkomen.

Bedankt voor de reacties.
If you can dream it, you can do it...
pi_173302681
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:27 schreef trui het volgende:

[..]

4 voor Bio en 3 voor Engels? Dat is dan weer veel! Of heeft ze de werkboeken (waar je in schrijven mag) ook gekaft?
Wij moeten alle werkboeken ook kaften want ze mogen er niet in schrijven ;(
Heel vervelend want dat zijn ladingen van die slappe dingen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:24:14 #289
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173302711
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:22 schreef lily het volgende:

[..]

Wij moeten alle werkboeken ook kaften want ze mogen er niet in schrijven ;(
Heel vervelend want dat zijn ladingen van die slappe dingen.
Dit heb je al vaker verteld en steeds weer vind ik het zo'n larie. Daar is het toch een werkboek voor? In het kader van bezuinigingen?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173303017
Ik weet nog dat Chris in groep 1 elke keer gedoe had bij het teruggaan in de middag. Na de zomervakantie gestart, en vanaf de herfstvakantie steeds vaker naar de overblijf. Het hoefde niet qua werk, maar het ging echt beter op school. Dus hij had juist baat bij een continurooster. Dat kwam officieel pas in groep 3, dus toen werden zijn schooltijden opeens een half uur korter :P
pi_173303029
Hier ook onregelmatig ma/di/do 8.30 t/m 14.45. Woensdag 8.30 t/m 12.30. Vrijdag vanaf groep 5 t/m 14.45 en de jongsten t/m 11.45.

Vooral dat woensdag en vrijdag niet dezelfde eindtijd hebben t/m groep 4 vind ik onhandig (en tot 11.45 vind ik ook wel een érg korte dag). Maar in principe is het voor de kleuter wel erg fijn maar 3 lange dagen en ook leuk voor speelafspraakjes of als je eens ergens leuk heen wil.

(oh en tussen de middag thuis eten en dan weer naar school moeten lijkt me naar, ben ik ook niet gewend, ik had vroeger zelf ook continurooster en dan met de woensdagmiddag vrij).
pi_173303594
Wat een verschil in die schooltijden zeg. De school waar mijn kinderen straks heen gaan heeft een korte dag op woensdag en donderdag. Ik ben er nog niet over uit of we dan onze vrije dagen van wo + vr moeten verschuiven naar wo + do
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:20:02 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173303887
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:22 schreef lily het volgende:

[..]

Wij moeten alle werkboeken ook kaften want ze mogen er niet in schrijven ;(
Heel vervelend want dat zijn ladingen van die slappe dingen.
Moet je die werkboeken dan ook weer inleveren? Zal wel een bezuinigingsmaatregel van de school zijn.

Ik kom ook kaften te kort, maar bij de Hema waren ze al uitverkocht. Werkboeken hoeven wij gelukkig niet te kaften en ook aan het eind van het jaar niet in te leveren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173304136
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:24 schreef laziness het volgende:

[..]

Dit heb je al vaker verteld en steeds weer vind ik het zo'n larie. Daar is het toch een werkboek voor? In het kader van bezuinigingen?
Ja, in het kader van bezuinigingen.
Ze moeten uiteraard weer ingeleverd worden. Is sinds vorig jaar.
Heel vervelend wel, ook het alles overschrijven voor de leerlingen in schriften.
  Licht Ontvlambaar maandag 21 augustus 2017 @ 17:32:45 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173304159
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:31 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, in het kader van bezuinigingen.
Ze moeten uiteraard weer ingeleverd worden. Is sinds vorig jaar.
Heel vervelend wel, ook het alles overschrijven voor de leerlingen in schriften.
ik zou in staat zijn om ze zelf maar aan te schaffen dan. Wat een idiote bezuinigingsmaatregel, die werkboeken zijn niet geschikt voor hergebruiken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_173304195
Mooie foto trouwens, Vicky, van je prachtige dochter. Wat is ze alweer groot man.

Oh, die staat in het andere topic :+
Nou ja... maakt niet uit..
pi_173304253
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik zou in staat zijn om ze zelf maar aan te schaffen dan. Wat een idiote bezuinigingsmaatregel, die werkboeken zijn niet geschikt voor hergebruiken...
Ja, heel stom!!
pi_173304339
Goed voor hun handschrift, oefenen ze dat schrijven ook nog n beetje
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:43:13 #299
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173304398
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik zou in staat zijn om ze zelf maar aan te schaffen dan. Wat een idiote bezuinigingsmaatregel, die werkboeken zijn niet geschikt voor hergebruiken...
Mijn jongste heeft nu een aantal tweedehands werkboeken gekregen bij zijn schoolboeken. OK, er is niet in geschreven, maar verder vallen ze bijna uit elkaar van ellende. Werkboeken zijn inderdaad niet bedoeld om hergebruikt te worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:53:13 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173304632
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik zou in staat zijn om ze zelf maar aan te schaffen dan. Wat een idiote bezuinigingsmaatregel, die werkboeken zijn niet geschikt voor hergebruiken...
Ik ook, wat een nonsens.
Maar goed, dat zal ook wel onder de "gratis" schoolboeken vallen dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')