abonnement Unibet Coolblue
pi_172957653
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is er mis met Nelom
En Bilul?
pi_172957665
Ik vind inderdaad dat we Nelom en Bilal tekort doen als we alleen op Diks gaan kakneren.
pi_172957672
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is er mis met Nelom
Die staat geen basis
pi_172961201
Hebben we Diks al afgeschreven ja? Gaat hard
pi_172961224
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Hebben we Diks al afgeschreven ja? Gaat hard
Lekker makkelijk idd.

Weet nog de eerste pot van Karsdorp voor Feyenoord 1... Die jongen zat letterlijk huilend in de kleedkamer. :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 00:08:19 #256
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172961510
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lekker makkelijk idd.

Weet nog de eerste pot van Karsdorp voor Feyenoord 1... Die jongen zat letterlijk huilend in de kleedkamer. :')
Jan-Arie hadden velen, waaronder ik, ook al afgeschreven na een paar wedstrijden in z'n eerste seizoen bij ons. Verschil met Diks is wel dat die slechts gehuurd is en er eigenlijk al zou moeten staan. Ontwikkeling op de lange termijn is voor ons niet interessant.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_172961652
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:08 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jan-Arie hadden velen, waaronder ik, ook al afgeschreven na een paar wedstrijden in z'n eerste seizoen bij ons. Verschil met Diks is wel dat die slechts gehuurd is en er eigenlijk al zou moeten staan. Ontwikkeling op de lange termijn is voor ons niet interessant.
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Maar je hebt daar een Nieuwkoop, die speelde ook voor Karsdorp (die wel licht geblesseerd was natuurlijk) gewoon de kampioenswedstrijd.

Dus ik snap de huur van Diks wel. En ik snap ook de behoefte aan een pispaaltje, maar ik doe er niet aan mee. :+

Bilal, Nelom, Diks.. Dat is het niveau van de reservebank naast een paar spelers met grote potentie in de vorm van St. Juste en Amrabat. Je kunt niet alleen maar reservespelers hebben met potentie, al moet dat natuurlijk wel altijd het streven zijn... Hopelijk kunnen gasten als Hansson, Vente en Touré straks van waarde zijn.

Verder denk ik wel dat je Diks uiteindelijk over kunt kopen voor een schappelijk bedrag als hij zijn draai begint te vinden. Vind het wel kwalijk dat er niet van te voren een afkoopsoms is vastgelegd, daar zullen de Italianen wel een stokje voor hebben gestoken.
pi_172961879
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:08 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jan-Arie hadden velen, waaronder ik, ook al afgeschreven na een paar wedstrijden in z'n eerste seizoen bij ons. Verschil met Diks is wel dat die slechts gehuurd is en er eigenlijk al zou moeten staan. Ontwikkeling op de lange termijn is voor ons niet interessant.
Die mening deel ik, maar om nou al te juichen als hij gewisseld wordt en belachelijk maken op social media vind ik wel erg snel. Een beetje tijd om te wennen moet je hem wel gunnen. Ja, hij was slecht, maar dat waren er wel meer tegen Vitesse
pi_172962112
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:08 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jan-Arie hadden velen, waaronder ik, ook al afgeschreven na een paar wedstrijden in z'n eerste seizoen bij ons. Verschil met Diks is wel dat die slechts gehuurd is en er eigenlijk al zou moeten staan. Ontwikkeling op de lange termijn is voor ons niet interessant.
Tuurlijk is dat wel interessant. Alsof hij na een goed jaar bij Feyenoord opeens een basisplaats zou krijgen daar. Feyenoord heeft in het verleden vaak genoeg gehuurde spelers gekocht.
pi_172962877
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wel interessant. Alsof hij na een goed jaar bij Feyenoord opeens een basisplaats zou krijgen daar. Feyenoord heeft in het verleden vaak genoeg gehuurde spelers gekocht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_172962913
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 02:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nooit gezien.
pi_172963356
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is er mis met Nelom
Hetzelfde als met jou? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 7 augustus 2017 @ 07:37:52 #263
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172963359
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 07:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hetzelfde als met jou? :)
Ik denk dat ze ongeveer dezelfde voetbaltalenten hebben ja
Laffe huichelaar
pi_172963361
quote:
Hoewel PSV momenteel ook pijn doet aan mijn ogen, hoor. Ze doen daar zelf een beetje alsof er allemaal niets aan de hand is, maar er zit helemaal niets meer in dat slappe elftal van Cocu. Als ik Marcel Brands was, haalde ik vandaag nog Sam Larsson op. Er moet iets gebeuren.

Feyenoord vond ik echt prima beginnen tegen Vitesse. Maar daarna was het ook opeens helemaal verdwenen. Van de nieuwe spelers was Kevin Diks het minst op dreef. Maar ik geef die jongen nog wel even het voordeel van de twijfel, want in zijn eerste periode bij Vitesse vond ik hem een leuke rechtsback. Hij heeft de pech dat Bart Nieuwkoop zijn concurrent is, want die speler heeft met zijn goede spel afgelopen seizoen iets afgedwongen bij het publiek. Dat nadeel heeft Ridgeciano Haps bijvoorbeeld niet. Veel fans zien Miquel Nelom totaal niet zitten en zien om die reden straks foutjes van Haps door de vingers.

Zoals het er nu voor staat, zie ik de strijd om de titel tussen Ajax en Feyenoord gaan. Ajax voetbalt volgens mij wederom makkelijker. En als Frenkie de Jong daar straks echt een basisplaats heeft, zal het alleen maar beter worden. Hij is in mijn ogen een geweldig talent.

Maar ook vorig seizoen voetbalde Ajax vaak beter dan Feyenoord. Toch werd Feyenoord terecht landskampioen. Als ze in Rotterdam dat onverzettelijke weer kunnen oproepen en ze trekken voetballend de lijn van de start tegen Vitesse door, dan zijn ze wederom heel lastig te verslaan.

ad.nl
gedeelte van de column van Willem van Hanegem
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172963393
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 07:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

gedeelte van de column van Willem van Hanegem
Eens met Willem. Raar dat De Jong nog zo weinig minuten maakt.
pi_172963434
Waarom blijft iedereen roepen dat als Feyenoord gescoord had zonder buitenspel te staan dat er dan helemaal niet teruggekeken zou worden naar het penalty moment... Grootste onzin ooit.

Het penalty moment gebeurd ( als allereerste! ) , scheidsrechter weet het niet zeker of wuift het weg, situatie wordt ondertussen direct beoordeeld door de mensen achter de schermen..

Als ze vervolgens iets zien waar nogmaals naar gekeken moet worden, wordt dat direct doorgegeven aan de scheidsrechter. Spel wordt stilgelegd en dan pas gaat de scheids beoordelen.

Ik weet niet hoeveel seconden er tussen het penalty moment en de goal van Feyenoord zaten maar, er is gewoon juist gehandeld hier.
pi_172963467
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:00 schreef Thunder0x het volgende:
Waarom blijft iedereen roepen dat als Feyenoord gescoord had zonder buitenspel te staan dat er dan helemaal niet teruggekeken zou worden naar het penalty moment... Grootste onzin ooit.

Het penalty moment gebeurd ( als allereerste! ) , scheidsrechter weet het niet zeker of wuift het weg, situatie wordt ondertussen direct beoordeeld door de mensen achter de schermen..

Als ze vervolgens iets zien waar nogmaals naar gekeken moet worden, wordt dat direct doorgegeven aan de scheidsrechter. Spel wordt stilgelegd en dan pas gaat de scheids beoordelen.

Ik weet niet hoeveel seconden er tussen het penalty moment en de goal van Feyenoord zaten maar, er is gewoon juist gehandeld hier.
hoelang mag er volgens jou bij een incident tijd tussen zitten dat de videoscheidsrechter op een beslissing terug komt?

Stel dat die overtreding gemaakt was in de laatste minuut van de blessuretijd en hij blaast af, komt iedereen dan nog teruguit de kleedkamer om die penalitie te laten nemen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:14:12 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172963508
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoelang mag er volgens jou bij een incident tijd tussen zitten dat de videoscheidsrechter op een beslissing terug komt?

Stel dat die overtreding gemaakt was in de laatste minuut van de blessuretijd en hij blaast af, komt iedereen dan nog teruguit de kleedkamer om die penalitie te laten nemen?
Stel dat het niks was geweest die overtreding en hij het spel gestopt had en meteen gekeken had. Was ons de 2-0 door de neus geboord.
Laffe huichelaar
pi_172963520
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoelang mag er volgens jou en een incident tussen zitten dat de videoscheidsrechter op een beslissing terug komt?

Stel dat die overtreding gemaakt was in de laatste minuut van de blessuretijd en hij blaast af, komt iedereen dan nog teruguit de kleedkamer om die penalitie te laten nemen?
Volgens mij beoordeeld eerst de man achter de schermen de situatie, als er twijfel is. Hoe lang duurt een herhaling terugkijken volgens jou? volgens mij max 30 seconden. Als de man achter de schermen nog steeds twijfelt of duidelijk een overtreding o.i.d. ziet, dan licht hij de scheids in. Op het moment dat hij ingelicht wordt om te kijken, beoordeeld hij of het spel stilgelegd kan worden.

En ze kunnen na afblazen heus wel 20 seconden op het veld blijven staan, mocht er zo een situatie zijn.
pi_172963522
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stel dat het niks was geweest die overtreding en hij het spel gestopt had en meteen gekeken had. Was ons de 2-0 door de neus geboord.
Hij stopt het spel niet zomaar, alleen als het spel stilvalt, uitgooi,buitenspel,overtreding etc. Wat je zegt kan dus niet.
pi_172963540
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:17 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hij stopt het spel niet zomaar, alleen als het spel stilvalt, uitgooi,buitenspel,overtreding etc. Wat je zegt kan dus niet.
Dat is juist zijn punt
pi_172963553
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:16 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Volgens mij beoordeeld eerst de man achter de schermen de situatie, als er twijfel is. Hoe lang duurt een herhaling terugkijken volgens jou? volgens mij max 30 seconden. Als de man achter de schermen nog steeds twijfelt of duidelijk een overtreding o.i.d. ziet, dan licht hij de scheids in. Op het moment dat hij ingelicht wordt om te kijken, beoordeeld hij of het spel stilgelegd kan worden.

En ze kunnen na afblazen heus wel 20 seconden op het veld blijven staan, mocht er zo een situatie zijn.
sport hoeft helemaal niet eerlijk te zijn

Het leven is vaak ook niet eerlijk

Het gebeurd zoals het gebeurd..........voetballers maken heel de wedstrijd fouten, scheidsrechters mogen ook fouten maken. Het gebruik maken van dit soort apparatuur verneuken het spel.
Het spel wordt doodgelegd vervolgens gaat iedereen staan kijken en wachten.....

je bent zo meer als 5 minuten van de 90 minuten kwijt aan deze onzin. Iedreen stond gewoon maar om zich heen te kijken Er kwam maar vier minuten blesuretijd bij. KLopt toch geen reet van?

Laat een scheidsrechter in een wedstrijd 2 keer de videoref erbij halen....kan zomaar 10 minuten van de wedstrijd verneukt worden met deze onzin.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172963554
Het zou natuurlijk veel beter zijn als een videoteam de scheidsrechter zou kunnen inseinen. Het is toch belachelijk dat de scheidsrechter nu zelf naar een beeldschermpje moet gaan om zijn beslissing mogelijk te herzien.

Verder moet er natuurlijk nog wel het een en ander verbeterd worden vwb willekeur en vooral de snelheid. Maar al met al vind ik het wel een verbetering dat er nu gewoon een goede beslissing is genomen.
#12 is not for sale!
pi_172963594
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

sport hoeft helemaal niet eerlijk te zijn

Het leven is vaak ook niet eerlijk

Het gebeurd zoals het gebeurd..........voetballers maken heel de wedstrijd fouten, scheidsrechters mogen ook fouten maken. Het gebruik maken van dit soort apparatuur verneuken het spel.
Het spel wordt doodgelegd vervolgens gaat iedereen staan kijken en wachten.....

je bent zo meer als 5 minuten van de 90 minuten kwijt aan deze onzin. Iedreen stond gewoon maar om zich heen te kijken Er kwam maar vier minuten blesuretijd bij. KLopt toch geen reet van?

Laat een scheidsrechter in een wedstrijd 2 keer de videoref erbij halen....kan zomaar 10 minuten van de wedstrijd verneukt worden met deze onzin.
Kijken of je er ook zo over denkt als je een zuivere penalty wordt ontnomen laatste minuut wat het kampioenschap kan betekenen.
pi_172963596
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:22 schreef Haringkop het volgende:
Het zou natuurlijk veel beter zijn als een videoteam de scheidsrechter zou kunnen inseinen. Het is toch belachelijk dat de scheidsrechter nu zelf naar een beeldschermpje moet gaan om zijn beslissing mogelijk te herzien.

Verder moet er natuurlijk nog wel het een en ander verbeterd worden vwb willekeur en vooral de snelheid. Maar al met al vind ik het wel een verbetering dat er nu gewoon een goede beslissing is genomen.
Er is ook een videoteam dat dit doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')