abonnement Unibet Coolblue
pi_172948548
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 14:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Lol, dit wordt juist gedaan om de waardigheid van het instituut te beschermen en te verdedigen.
Een president die voortdurend liegt, bedriegt en bedreigt is een aanslag op de democratie.
Er is in de gelekte transcripts niets te vinden dat een gevaar voor de democratie zou zijn. Als hij nou met een oorlog tegen Mexico zou dreigen of iets dergelijks zou je nog van een zwaarwegend motief kunnen spreken.
Het onderstreepte hooguit weer eens de incompetentie van Trump, maar competentie is in een democratie voor een verkozen politicus nou eenmaal geen vereiste.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172949317
Nog een stukje over de stabiliserende rol die Kelly tot dusver heeft gespeeld:

https://www.bloomberg.com(...)ok&utm_medium=social
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 6 augustus 2017 @ 17:54:49 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172950438
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Congress en Senate mogen "high crimes and misdemeanors" zelf definieeren, in principe kan het liegen al als zodanig bestempelt worden. Het hoeft geen misdaad per se te zijn, er moet de politieke wil aanwezig zijn.
Duh, maar dat willen ze pas doen als er echt keihard bewijs is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172951699
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 14:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Lol, dit wordt juist gedaan om de waardigheid van het instituut te beschermen en te verdedigen.
Een president die voortdurend liegt, bedriegt en bedreigt is een aanslag op de democratie.
Ik dacht dat liegen, bedriegen, en bedreigen een vereiste is in de politiek? Overigens heeft Trump nog niet zoveel gelogen en bedrogen, of iemand echt bedreigd, het gaat meer om roddel, achterklap en onbeschoft gedrag.
pi_172951841
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik dacht dat liegen, bedriegen, en bedreigen een vereiste is in de politiek? Overigens heeft Trump nog niet zoveel gelogen en bedrogen, of iemand echt bedreigd, het gaat meer om roddel, achterklap en onbeschoft gedrag.
Trump heeft nog niet zoveel gelogen? Onder welke steen heb jij geleefd?

Trump's lies
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172952429
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump heeft nog niet zoveel gelogen? Onder welke steen heb jij geleefd?

Trump's lies
Zo kan je over elke President een lijstje maken, ik vind het meer onder de noemer roddel en achterklap al dan niet onbeschaft gedrag passen, dan echt keihard liegen zoals ene B. Clinton deed.
pi_172952541
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zo kan je over elke President een lijstje maken, ik vind het meer onder de noemer roddel en achterklap al dan niet onbeschaft gedrag passen, dan echt keihard liegen zoals ene B. Clinton deed.
Volg je de Amerikaanse politiek überhaupt wel?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172952583
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volg je de Amerikaanse politiek überhaupt wel?
Hoezo?
pi_172952659
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoezo?
Tenzij je een radicale herdefinitie van het concept liegen voorstaat kun je toch niet met droge ogen beweren dat Trump niet aan de lopende band glashard liegt. Lees even terug wat hij na zijn gesprek met Niets beweerde en lees dan het transcript van dat gesprek om maar eens wat te noemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172953192
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tenzij je een radicale herdefinitie van het concept liegen voorstaat kun je toch niet met droge ogen beweren dat Trump niet aan de lopende band glashard liegt. Lees even terug wat hij na zijn gesprek met Niets beweerde en lees dan het transcript van dat gesprek om maar eens wat te noemen.
Zeer interessant. Maar...., belangrijk vraag, is het al bewezen authentiek te zijn? En als het over dit gaat: https://www.theguardian.c(...)nscripts-border-wall

Dan is het toch geen gelieg? In principe worden er wat foefjes toegepast om de muur neer te zetten, dat Mexico niet direct de muur maar indirect (op een of andere manier) was al van het begin duidelijk, maar waar liegt hij dan verder?
pi_172953286
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zo kan je over elke President een lijstje maken, ik vind het meer onder de noemer roddel en achterklap al dan niet onbeschaft gedrag passen, dan echt keihard liegen zoals ene B. Clinton deed.
Dat kun jij best vinden, maar feit blijft dat Trump aan de lopende blijft liegen.

En kom maar op met die lijstjes van andere presidenten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172953316
Maar ik snap het enthousiasme van DeParo wel. Die denkt nog steeds dat Trump de beste vriend van Israël is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172953413
Het zijn ook vaak gewoon aantoonbaar onjuiste feitelijke claims. 'Sinds president X heeft er nooit iemand zoveel wetten getekend in de eerste 6 maanden!'. Als dat geen leugen is, dan weet ik het ook niet meer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 19:26:29 #139
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172953471
Het is objectief heel goed aan te tonen dat Trump meer dan wie ook een loopje neemt met de feiten. Ik vraag me overigens af of hij dat altijd zelf doorheeft. Als hij bv zegt dat er veel meer mensen bij z'n inauguratie waren dan die bij Obama, wat aantoonbaar onjuist is, dan denk ik echt dat hij zelf gelooft dat het zo is. Dat maakt het eigenlijk alleen maar enger, zo'n president. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_172953486
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kun jij best vinden, maar feit blijft dat Trump aan de lopende blijft liegen.

En kom maar op met die lijstjes van andere presidenten.
B. Clinton op live televisie!
Nixon werd er voor gedwongen op te stappen.
Reagan gaf op live televisie toe te hebben gelogen.
pi_172953507
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar ik snap het enthousiasme van DeParo wel. Die denkt nog steeds dat Trump de beste vriend van Israël is.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
pi_172953527
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

B. Clinton op live televisie!
Nixon werd er voor gedwongen op te stappen.
Reagan gaf op live televisie toe te hebben gelogen.
Ik heb nergens beweerd dat andere presidenten nooit logen. Het ging vooral om de mate waarin.

Bovendien had jij Trump naar eigen zeggen nog niet op leugens kunnen betrappen. Een lachwekkende bewering, die al onderuit is gehaald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172953531
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

B. Clinton op live televisie!
Nixon werd er voor gedwongen op te stappen.
Reagan gaf op live televisie toe te hebben gelogen.
Oh, maar Trump liegt aan de lopende band live op televisie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172953536
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:24 schreef Monolith het volgende:
Het zijn ook vaak gewoon aantoonbaar onjuiste feitelijke claims. 'Sinds president X heeft er nooit iemand zoveel wetten getekend in de eerste 6 maanden!'. Als dat geen leugen is, dan weet ik het ook niet meer.
Maar kom op, kan je dat echt gelieg noemen, alsof iemand in de kroeg staat op te scheppen over zichzelf, zo zie ik het, maar ok, een loopje met de waarheid, dat lijkt me helder alhoewel ik dat gesprek met de Mexicaanse President juist in zijn voordeel vond spreken maar ok verder.
pi_172953555
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat andere presidenten nooit logen. Het ging vooral om de mate waarin.

Bovendien had jij Trump naar eigen zeggen nog niet op leugens kunnen betrappen. Een lachwekkende bewering, die al onderuit is gehaald.
Oh? Waar?
Ik vind een loopje met de waarheid nemen een betere omschrijving.
pi_172953592
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh, maar Trump liegt aan de lopende band live op televisie.
Ach, ik vind de 'leugens' van Trump, als je zo echt wilt noemen, niet veel anders dan het gepoch tijdens een campagne waar kandidaten zo vaak op onwaarheden worden betrapt, of je dat echt gelieg moet noemen vraag ik me af, niet vergelijkbaar met de genoemde Presidenten.
pi_172953597
Trump liegt inderdaad niet. Zijn uitspraken zijn alleen nogal vaak in strijd met de waarheid. Zoals ik al zei, alleen als je een radicale herdefinitie van liegen voorstaat kun je dit soort zaken met droge ogen beweren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172953628
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:31 schreef Monolith het volgende:
Trump liegt inderdaad niet. Zijn uitspraken zijn alleen nogal vaak in strijd met de waarheid. Zoals ik al zei, alleen als je een radicale herdefinitie van liegen voorstaat kun je dit soort zaken met droge ogen beweren.
Een loopje met de waarheid nemen.
pi_172953736
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een loopje met de waarheid nemen.
Ja uitspraken doen die strijdig zijn met de waarheid, dat noemen we gewoon liegen hoor. Maar waarom wring je je zo krampachtig in allerlei bochten en probeer je het onderwerp te verschuiven naar 'maar hullie doen het ook!'?

Als alle presidenten liegen, dan is het toch geen probleem dat hij dat ook doet?
Afgezien van het feit dat sites als Politifact vrij helder aantonen dat Trump dat veel pathologischer doet dan bijvoorbeeld een Obama.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172953769
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:24 schreef Monolith het volgende:
Het zijn ook vaak gewoon aantoonbaar onjuiste feitelijke claims. 'Sinds president X heeft er nooit iemand zoveel wetten getekend in de eerste 6 maanden!'. Als dat geen leugen is, dan weet ik het ook niet meer.
Boe-hoe. Leugens over totale non-issues.

In tegenstelling tot:

BarackObama twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 19:33:14 97 percent of climate scientists agree: Climate change is real and man-made. #ActOnClimate https://t.co/UaCZus7uv6 reageer retweet
Glasharde leugens met als doel verlaging van de levensstandaard. Wat is erger?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')