abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:15:11 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_172926521
Ik zou graag willen zien dat ze ook doucheruimtes maken specifiek voor niet-heteros, dus 4 doucheruimtes

Wie is het eens met deze stelling?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_172926543
Wat heeft gender te maken met niet-hetero?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172926564
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:16 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft gender te maken met niet-hetero?
Allemaal hetzelfde toch.
pi_172926608
Wat een geneuzel tegenwoordig :(
Gewoon mannen en vrouwen douche's/wc's e.d. Als een persoon zich genoodzaakt heeft gevoeld om van geslacht te veranderen, gebruik dan ook de faciliteiten die bij dat geslacht horen.
pi_172926619
Ik wil gemende douches dus 5 douch ruimtes

Jongens en meiden we slaan met ze alle kompleet door

Strak wil er nog iemand douches voor zwarte, witte, gele,moslims, houtties en toeties, dementen, zwakzinnige, smurfen, mensen in rolstoel, mensen op krukken , mensen met 1 oog, voor blinden, voor doven en dan nog alle variaties hierop
pi_172926720
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik wil gemende douches dus 5 douch ruimtes

Jongens en meiden we slaan met ze alle kompleet door

Strak wil er nog iemand douches voor zwarte, witte, gele,moslims, houtties en toeties, dementen, zwakzinnige, smurfen, mensen in rolstoel, mensen op krukken , mensen met 1 oog, voor blinden, voor doven en dan nog alle variaties hierop
Dat _O_
pi_172926758
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef Onnoman het volgende:
Ik zou graag willen zien dat ze ook doucheruimtes maken specifiek voor niet-heteros, dus 4 doucheruimtes

Wie is het eens met deze stelling?
Jezus vuile racist... dat is appartheid scheppen!!!!!!
pi_172926789
Ik volg die hele discussie niet van dichtbij, en weet niet hoe hoog de 'troll' factor is van dit onderwerp ansich.

Maar ik zou mij als transgender (oid), dus ook helemaal niet comfortabel voelen om weer in een appart hokje te moeten. Dat is toch juist hetgeen wat het probeem is? In een hokje te worden geplaatst?

Het liefst zou je dan toch gewoon naar het toilet gaan waar jij je als geslacht in thuis voelt. Of zie ik dat weer verkeerd..?
pi_172926797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
Jongens en meiden we slaan met ze alle kompleet door
Alleen jongens en meiden slaan door? Alle anderen niet?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:31:35 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172926807
Appart(heid)?
And so is the past
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:37:28 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172926901
Genderneutrale doucheruimte is wat mij betreft dus gewoon één doucheruimte (mannen, vrouwen en hermafrodieten allemaal bij elkaar)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172926979
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Alleen jongens en meiden slaan door? Alle anderen niet?
Je bent een man
Of je bent een vrouw

Ik kan geen meer varianten?

Of heb ik biologieles gemist
pi_172927187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:42 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Je bent een man
Of je bent een vrouw

Ik kan geen meer varianten?

Of heb ik biologieles gemist
Beide kan je ook zijn, maar heeft ook zn voordelen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_172927224
Gendergekkies :D
pi_172927415
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef Onnoman het volgende:
Ik zou graag willen zien dat ze ook doucheruimtes maken specifiek voor niet-heteros, dus 4 doucheruimtes

Wie is het eens met deze stelling?
Simpel; iedereen in dezelfde douche/kleed/wcruimte.
Ben je meteen van al het gender-neutrale geneuzel af, want; all-gender.
Denk aan de douchescene in Starship Troopers.

Kom je misschien ook van een hoop seksueel gefrustreerden af, die al doorslaan als ze een blote enkel zien.
(link is naar xhamster, omdat de versies op Youtube niet zo goed waren)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_172927744
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:20 schreef Juup© het volgende:
Wat een geneuzel tegenwoordig :(
Gewoon mannen en vrouwen douche's/wc's e.d. Als een persoon zich genoodzaakt heeft gevoeld om van geslacht te veranderen, gebruik dan ook de faciliteiten die bij dat geslacht horen.
Dus als een man van 55 jaar zich (al dan niet gespeeld) een meisje van 6 voelt, mag hij gewoon tussen de (jonge) meisjes omkleden?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172928762
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:25 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dus als een man van 55 jaar zich (al dan niet gespeeld) een meisje van 6 voelt, mag hij gewoon tussen de (jonge) meisjes omkleden?
Als hij een man is dan in een mannendouche, als hij door geslachtsverandering "vrouw" is geworden dan bij de vrouwen.
pi_172928874
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als hij een man is dan in een mannendouche, als hij door geslachtsverandering "vrouw" is geworden dan bij de vrouwen.
Dan ben je geen vrouw geworden. Als je dna afneemt zal je er nog steeds als man uitkomen. Je bent dan een man die zich voordoet als vrouw, inclusief verminkte geslachtsdelen.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:44:37 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172929043
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:25 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dus als een man van 55 jaar zich (al dan niet gespeeld) een meisje van 6 voelt, mag hij gewoon tussen de (jonge) meisjes omkleden?
Zolang hij niet aan die meisjes komt of seksuele handelingen bij zichzelf verricht... Wat is dan het grote probleem?

Kleine kinderen die met mams of papa mee gaan de kleedkamer in is vrij normaal. Is eigenlijk hetzelfde.

Het probleem is niet dat een man of een vrouw zich omkleed/onder de douche gaat. Het probleem zit hem in misstanden en wat bordjes op de deur houden die niet tegen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172929326
Ik wil als genderneutraal bitches kunnen ballen op de genderneutrale toilet. Mag dat?
U MAD?
pi_172929392
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:34 schreef Silven het volgende:

[..]

Dan ben je geen vrouw geworden. Als je dna afneemt zal je er nog steeds als man uitkomen. Je bent dan een man die zich voordoet als vrouw, inclusief verminkte geslachtsdelen.
Eens.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:40:08 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_172930097
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zolang hij niet aan die meisjes komt of seksuele handelingen bij zichzelf verricht... Wat is dan het grote probleem?

Kleine kinderen die met mams of papa mee gaan de kleedkamer in is vrij normaal. Is eigenlijk hetzelfde.

Het probleem is niet dat een man of een vrouw zich omkleed/onder de douche gaat. Het probleem zit hem in misstanden en wat bordjes op de deur houden die niet tegen.
Je hebt zeker zelf geen kinderen? Anders zou je vast niet willen dat je kind met dat soort psycho's in de kleedkamer staat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:20:52 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172930835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je hebt zeker zelf geen kinderen? Anders zou je vast niet willen dat je kind met dat soort psycho's in de kleedkamer staat.
Heb ik wel.

Nooit op of om gekeken van een vader met zijn dochter in de kleedkamer, of van een moeder met een zoontje.

Ik geef er echt niets om zolang het bij omkleden e.d. blijft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172931046
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Heb ik wel.

Nooit op of om gekeken van een vader met zijn dochter in de kleedkamer, of van een moeder met een zoontje.

Ik geef er echt niets om zolang het bij omkleden e.d. blijft.
Ik zou het wel raar vinden als een 50 jarige man zich een 6 jarig meisje zegt te voelen en daarom in de meisjeskleedkamer wil.
Heel ander verhaal dan een zoon of dochter.

Één unisex kleedkamer, daar ben ik niet aan toe denk ik.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:37:52 #25
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172931180
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zou het wel raar vinden als een 50 jarige man zich een 6 jarig meisje zegt te voelen en daarom in de meisjeskleedkamer wil.
Heel ander verhaal dan een zoon of dochter.

Één unisex kleedkamer, daar ben ik niet aan toe denk ik.
Dat zou ik ook wat vreemd vinden. Maar zolang iemand zich enkel omkleed en verder niets geef ik er verder weinig om.

Die vrouw die zo pedo is als maar kan kan ook in die kleedkamer zitten. Samen met allerlei rare figuren die perongeluk wel dat geslacht hebben en potienteel gevaarlijk zijn of gewoon opvallend zijn in raarheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')