abonnement Unibet Coolblue
pi_172923287
Hoi,
Een lerarenopleiding engels kost rond de 4 jaar en de literatuur lijkt me best saai. Het lijkt me wel leuk om engels leraar te zijn zodat je overal ter wereld les kan geven. Een tefl cursus kost veel minder werk dan een lerarenopleiding. Weet iemand of je met een tefl cursus ook alleen voor de klas mag staan en in welke landen dit geldt? Volgens mij kan je er wel lesgeven in zuid amerika en azië maar niet in nederland?

Groetjes Michelle
pi_172924151
tefl.com beantwoordt in ieder geval de helft van je vragen al.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172924168
Met TEFL kan je inderdaad zelf lesgeven in bepaalde landen. Maar reken je vooral niet rijk. Er zijn maar weinig vacatures voor non-natives en laat staan ook nog eens zonder bachelor diploma.

Ik heb ook TEFL, maar iets vinden lukt je niet zomaar.
pi_172925070
Als ik voor een tefl ga, doe ik daarnaast wel gewoon een bachelor.
pi_172925763
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:00 schreef 127877 het volgende:
Als ik voor een tefl ga, doe ik daarnaast wel gewoon een bachelor.
Dat verhoogt je kansen al wel, maar feit blijft dat non-natives het zwaar hebben. Ook i.v.m. visa in bijv. China.
pi_173032452
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:51 schreef 127877 het volgende:
Hoi,
Een lerarenopleiding engels kost rond de 4 jaar en de literatuur lijkt me best saai. Het lijkt me wel leuk om engels leraar te zijn zodat je overal ter wereld les kan geven. Een tefl cursus kost veel minder werk dan een lerarenopleiding. Weet iemand of je met een tefl cursus ook alleen voor de klas mag staan en in welke landen dit geldt? Volgens mij kan je er wel lesgeven in zuid amerika en azië maar niet in nederland?

Groetjes Michelle
Je wilt docent Engels worden, maar vindt literatuur saai? Wat wil je dan gaan doen in de les, alleen werkwoordvervoegingen gaan toelichten en kinderen tot 100 leren tellen?
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')