abonnement bol.com Unibet Coolblue
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 16:59:42 #201
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172974077
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172974149
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef DR898 het volgende:
Ik had een keer een hele dikke in bed...maatje BMI > 30... Worst experience of my life... Reden: de geur... je ruikt letterlijk het vet, de huid voelt aan als olifantenhuid en tis overal zweterig plakkerig en smetterig... NASTY... haar gezicht was goud, maar kon om geen enkele manier compenseren voor die lipide lucht die vrijkwam .. Daarnaast wist je nu niet of je in dr vagina zat of in 1 van dr vetrollen... serieus.. t voelde bijna hetzelfde.. Ik moest een paar keer zelfs kokhalzen, toen ben ik maar vertrokken, ik zei dat ik buikpijn had... ik dacht , why not, keertje proberen... nou, nooit meer
Was het dan niet gewoon een vies wijf? Het gaat allemaal wel wat eerder zweten tussen die rollen maar fris onder de douche vandaan zou het toch niet moeten stinken.

Geur is wel de ergste afknapper tijdens seks. Alhoewel, ik heb eens een verhaal van een fokker gelezen die missionarishouding had geneukt en dat er toen een bruine veeg van haar reet op het witte laken zat. Daar zou ik ook extreem van afknappen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173017635
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mijn hobby is het ook niet. Maar ik heb er weleens een documentaire over gezien. Ging over een stel dat daar aan deed en toen was de vrouw overleden.
Een droom die uit komt.
pi_173018618
Wat durven hebben, niet willen hebben dus.
TS is een fatass die niets om verzorging geeft.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:15:41 #205
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_173018770
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef DR898 het volgende:
Ik had een keer een hele dikke in bed...maatje BMI > 30... Worst experience of my life... Reden: de geur... je ruikt letterlijk het vet, de huid voelt aan als olifantenhuid en tis overal zweterig plakkerig en smetterig... NASTY... haar gezicht was goud, maar kon om geen enkele manier compenseren voor die lipide lucht die vrijkwam .. Daarnaast wist je nu niet of je in dr vagina zat of in 1 van dr vetrollen... serieus.. t voelde bijna hetzelfde.. Ik moest een paar keer zelfs kokhalzen, toen ben ik maar vertrokken, ik zei dat ik buikpijn had... ik dacht , why not, keertje proberen... nou, nooit meer
Braddie, ben jij dit?! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_173019320
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:59 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
:9~
pi_173019341
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:59 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Das toch super handig, vrouw en zitzak in een.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173019802
Er is nou eenmaal een verschil in wat men sexy vindt in een geile bui en waar iemand daadwerkelijk naast wil lopen. Dat ligt niet alleen aan wat de omgeving vindt.

Daarnaast wijst overgewicht ook op andere negatieve karaktertrekken, waar niet iedereen, die het fysiek wel aantrekkelijk vindt, op zit te wachten. De lat ligt voor seks gewoon lager dan voor een relatie.

Ik snap dat je het vervelend vindt om afgewezen te worden, maar dat hoort bij daten. En tsja, met overgewicht verklein je inderdaad ook de groep waarvoor je aantrekkelijk bent.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 15:21:10 #209
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_173020330
dikke vrouwen kunnen wel goed pijpen overigens. Dat kom omdat ze altijd honger hebben.

Maar ff zonder fratsen, dikke meiden zijn bij het uitgaan wel het makkelijkst omdat ze dan opeens aandacht krijgen.

Maar nu serieus. Mensen hebben nou eenmaal een smaak. Helaas is dat voor dikke vrouwen (of mannen) jammer dat mannen niet op dik vallen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:10:05 #210
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173021628
Blijkbaar zijn er dus veel mannen die zo wanhopig zijn dat ze maar seks willen met een vrouw die ze blijkbaar onaantrekkelijk vinden. Wat een loser ben je dan. :')
pi_173021662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:10 schreef Velda het volgende:
Blijkbaar zijn er dus veel mannen die zo wanhopig zijn dat ze maar seks willen met een vrouw die ze blijkbaar onaantrekkelijk vinden. Wat een loser ben je dan. :')
Jij doet er toch ook gewoon aan mee??
pi_173021742
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Jij doet er toch ook gewoon aan mee??
Zij heeft dus ook seks met een vrouw die ze onaantrekkelijk vindt? Damn...

Nee maar TS ergens wel terechte klacht. Tis je goed recht om dikke vrouwen onaantrekkelijk te vinden en er geen seks/relatie mee te willen hebben. Maar om dan wel stiekem seks te willen hebben en dat vooral niemand het mag weten is sneu :')
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:14:25 #213
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173021746
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Jij doet er toch ook gewoon aan mee??
Nee, want die mannen komen mijn bed niet in
pi_173021817
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:14 schreef Velda het volgende:

[..]

Nee, want die mannen komen mijn bed niet in
Ow wacht, ik moest even wat verder lezen.
Terechte klacht maar daar heb je ook niks aan.
pi_173086058
Op ieder potje past een deksel. Ik snap niet dat mensen altijd moeten oordelen over het uiterlijk van de medemens. Ik heb vrouwen/vriendinnen gehad van maatje 36 tot 44. Met allemaal over straat gelopen en familiair gedaan. Zolang een vrouw zich gewoon goed verzorgd, en een prettig karakter heeft komt ze bij mij in aanmerking om een relatie te hebben.
Ook is een vollere vrouw heerlijk in bed.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:32:22 #216
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_173088910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:10 schreef Velda het volgende:
Blijkbaar zijn er dus veel mannen die zo wanhopig zijn dat ze maar seks willen met een vrouw die ze blijkbaar onaantrekkelijk vinden. Wat een loser ben je dan. :')
Echt schokkend dat er mensen zijn die iemand wel goed genoeg vinden voor een keertje seks maar ook niet meer dan dat.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_173089024
dikke vriendin is echt geil, ipv 2 gaten om te neuken, zeer veel gaten (vetrollen) om hem tussen te stoppen :{
hardcoholic
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:20:09 #218
436320 Hofleverancier
De Koninklijke Paler
pi_173092138
Er zijn genoeg vadsige snollen met een slanke vriend/echtgenoot. TS wil gewoon niet zonder condoom pijpen, terwijl dit wel een belangrijke vereiste is voor een lange termijn relatie (algemeen bekend).

Klacht afgewezen.
Met Koninklijke Groet,
Hofleverancier
pi_173092418
Waar zijn de foto's?
Beter een vrouw die normaal eet dan een stok die leeft op blaadjes.
pi_173094207
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:14 schreef Velda het volgende:

[..]

Nee, want die mannen komen mijn bed niet in
Terecht. Ps wil je daten met me?
pi_173117737
Daten, TS?
pi_173118551
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:32 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Echt schokkend dat er mensen zijn die iemand wel goed genoeg vinden voor een keertje seks maar ook niet meer dan dat.
Dit ja. TS weigert om te lezen.
Ja je bent waarschijnlijk sexy genoeg om een keer op los te gaan en nee, je bent waarschijnlijk niet leuk genoeg als relatiemateriaal.
pi_173118664
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:20 schreef Hofleverancier het volgende:
Er zijn genoeg vadsige snollen met een slanke vriend/echtgenoot. TS wil gewoon niet zonder condoom pijpen, terwijl dit wel een belangrijke vereiste is voor een lange termijn relatie (algemeen bekend).

Klacht afgewezen.
Indien dit waar is, is TS onvolledig geweest in de aangeleverde informatie en kunnen we inderdaad concluderen dat de klacht ongegrond is.
pi_173118721
Is dit waar TS?
Fylax is op televisie geweest
pi_173119032
Nou het heeft niet zo met "niet durven" te maken denk ik, maar eerder met " niet willen". Ik zou bijv. ook geen dikke vriend willen. Zo'n man vind ik onverzorgd (zorgt blijkbaar niet goed voor zijn lichaam, dus vast ook zo in de relatie), ongeremd/ kan zijn lusten niet bedwingen (heeft geen controle over zijn eetpatroon, laat staan over de relatie), gaat snel zweten (dat ruikt op den duur niet fris), niet fit (we gaan dan niet samen op pad, ben zelf heel sportief en verwacht een bepaalde fysieke gesteldheid vd man), al dat vet ziet er niet sexy uit.. fysieke aantrekkingskracht wordt wellicht minder. Weet niet hoor, niet lullig bedoeld, maar het verbaast me niet allemaal..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')