abonnement Unibet Coolblue
pi_173020034
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:58 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoef ik dat van niemand te zien, hetero of homo. Hand in hand lopen is tot daar aan toe, maar elkaar uitgebreid aflebberen in het openbaar is echt niet nodig. Een keer een kus kan best, maar dan houd het echt wel op.
Het gaat er niet om of jij het onprettig vindt of niet. Het gaat erom dat het moet kunnen, zonder dat ze bang hoeven te zijn. Hoe jij je er verder bij voelt doet er niet toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 15:09:05 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 augustus 2017 @ 20:22:55 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173026423
Vandaag sprak ik een man van een jaar of 70/80. Toevallig kwamen we op het onderwerp Amsterdam en de Pride.

Zegt ie, ja ik hoef dat niet te zien hoor al die mannen zo extreem op die boten. Onzin gebeuren.

Dan denk ik, ja dat is wederom wat de media er van maakt. Als ik kijk bij vrienden op facebook of bedenk welke boten ik zaterdag op AT5 ook voorbij zag varen, maar die zie je niet voorop op de Telegraaf of andere kranten. Want het extreme is mooier om uit te vergroten op de voorpagina.

Zo iemand kun je dan ook niet meer duidelijk maken dat die 5 boten op totaal 70 echt niet alle boten zijn en de andere 65 een niet extreme, leuke, gezellige uitstraling hebben.
Dat vind ik wel jammer van de media rondom de Pride.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 20:48:33 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173026940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:08 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of jij het onprettig vindt of niet. Het gaat erom dat het moet kunnen, zonder dat ze bang hoeven te zijn. Hoe jij je er verder bij voelt doet er niet toe.
Nee, het gaat erom dat als je er fatsoen wilt inrammen, dat je dat bij zowel hetero's als homo's zou moeten kunnen doen.

Net zoals al die mensen die tegen het homohuwelijk zijn: wordt hun ooit gevraagd of ze misschien ook tegen het heterohuwelijk zijn?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 00:02:37 #29
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173032070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 15:08 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of jij het onprettig vindt of niet. Het gaat erom dat het moet kunnen, zonder dat ze bang hoeven te zijn. Hoe jij je er verder bij voelt doet er niet toe.
Dat het moet kunnen staat vast, ben ik geheel met je eens. Of het ook daadwerkelijk nodig is is een geheel andere discussie die hier niet op zijn plek is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173044060
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Manmanman dat hele "ze moeten wel normaal doen" is zo om te kotsen.

Jouw normaal is niet mijn normaal. Er zijn miljoenen normalen/basisinstellingen en maar een heel beperkt deel daarvan kan geuit worden zonder dat er wenkbrauwen omhoog gaan.

Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om continu jezelf te moeten onderdrukken omdat het gros van de mensen om wat voor obscure reden aanstoot neemt aan jouw "normaal".

Normaal is het gemiddelde van álle afwijkingen, óók die afwijkingen op de polen.
Dit (o.a.) is waarom ik zo van je hou O+

+1 op alles, ook wat ik geknipt heb wegens lang.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173044377
Grappig dat het seksuele component op zo veel weerstand stuit, aangezien het 'best' cruciaal is voor het onderscheid in geaardheid. Is het omdat die hetero's zo bang voor seksualiteit zijn en iedere referentie naar seks willen verbergen? Of spreken die hetero's zich alleen uit als het over homo's gaat?
pi_173125801
De Pride is prachtig man. Mensen die dat ontkennen zijn er de afgelopen jaren nooit bij geweest.
pi_173133935
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:37 schreef Drug het volgende:
Grappig dat het seksuele component op zo veel weerstand stuit, aangezien het 'best' cruciaal is voor het onderscheid in geaardheid. Is het omdat die hetero's zo bang voor seksualiteit zijn en iedere referentie naar seks willen verbergen? Of spreken die hetero's zich alleen uit als het over homo's gaat?
omdat het makkelijker is om iemand te reduceren tot alleen maar seks.
Zoals DancingPhoebe het al prima omschreef, er zijn workshops, discussies, demonstraties etc etc maar dat past niet in het straatje van "mannen in strings op een bootje-haters".
Het zegt eigenlijk vrij weinig over "de homo", des te meer over anderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')