abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:16:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172919260
Nootdorp - Het is definitief over en uit met de rol van voormalig politica Rita Verdonk als sollicitanten-speurder. Vrijdag werden stoelen, tafels en de administratie van haar gestrande bedrijf weggehaald bij haar kantoor aan huis in Nootdorp, in opdracht van boze aandeelhouders.



Ruim een maand geleden besloot de ex-minister van Vreemdelingenzaken en Integratie Verdonk (61) op te stappen als bestuurder van haar onderneming CVMonitor, omdat de kas leeg was en ze geen enkele opdrachtgever had. „De financiële middelen ontbreken om door te gaan. Ook geestelijk en lichamelijk kan ik het thans niet meer opbrengen”, schreef ze aan haar aandeelhouders.

Dat wekte grote woede bij de geldschieters, die haar ruim driekwart miljoen euro leenden op basis van een volgens haar op handen zijnde mega-opdracht van een ministerie. Die opdracht kwam nooit, waardoor de aandeelhouders zich door haar opgelicht voelen.

Pracht-idee
Aanvankelijk leek het een pracht-idee: de voormalige minister die een dienst aanbiedt waarmee overheden zich kunnen weren tegen sollicitanten die frauderen met (nooit gevolgde) opleidingen op hun cv. Maar het werd een regelrechte flop. Opdrachten bleven uit, terwijl het geld razendsnel op ging aan managementkosten voor Rita zelf en de door haar ingehuurde familieleden, onder wie haar zoon, dochter en zus.

Inmiddels hebben de aandeelhouders een andere bestuurder benoemd. Zij meldde zich gisteren aan de deur in Nootdorp en eiste de administratie van het bedrijf op. Verdonk schonk koffie, terwijl een verhuizer dozen, stoelen en printer uit het kantoor sleepte. De computers van haarzelf, haar zoon en haar zus hield Verdonk achter, omdat die volgens haar eerst nog „leeggemaakt” dienen te worden.

Verrast
De nieuwe bestuurder is daar verrast over, aangezien de overdracht al weken geleden is aangekondigd. „Dit voelt niet goed. Als je iets moet verwijderen, heb je iets te verbergen”, aldus Stephanie Eikhoudt. Verdonk noemt dat „Flauwekul. Ik wil er alleen privégegevens afhalen. Maandag lever ik ze alsnog in.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)uitgerangeerd__.html

'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar recht door het midden.'

Toch is ze de verkeerde weg ingeslagen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172919333
In het Verdonkhoekje staan;

Met een stalen gezicht heel onschuldig en zielig kijken terwijl je wel weet waar het is fout gegaan.
pi_172919402
Wat een opportunisten bij elkaar, de aandeelhouders die nergens naar keken en Rita die de hele familie inhuurde. :D
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:31:10 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172919424
Staat het water haar aan de lippen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:48:04 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_172919697
Hahahahaha, mooi.

Takkewijf.
pi_172919749
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:31 schreef Copycat het volgende:
Staat het water haar aan de lippen?
Rita Verdronk?
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:54:26 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172919785
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:52 schreef SpiekerJozef het volgende:

Rita Verdronk?
Klassiekertje.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:07:38 #8
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_172919995
En dan te bedenken dat het maar een haar gescheeld had of zij was MP geweest en niet Mark Rutte.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_172920104
Ongelooflijk, ze start zo'n klein kutbedrijfje, had gewoon met een eenmanszaak gekund. Nee dat moet dan met een B.V. Met derden als aandeelhouders die er geld in steken dat vervolgens gewoon aan privebestedingen wordt opgemaakt.
Hoe dom kun je zijn?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:29:47 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172920325
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:16 schreef tong80 het volgende:
Nootdorp - Het is definitief over en uit met de rol van voormalig politica Rita Verdonk als sollicitanten-speurder. Vrijdag werden stoelen, tafels en de administratie van haar gestrande bedrijf weggehaald bij haar kantoor aan huis in Nootdorp, in opdracht van boze aandeelhouders.

driekwart miljoen euro

Opdrachten bleven uit, terwijl het geld razendsnel op ging aan managementkosten voor Rita zelf en de door haar ingehuurde familieleden, onder wie haar zoon, dochter en zus.

7,5 ton, toch lekker cashen voor Rita en die paar familieleden. Verrassend, een (ex-)politica die de boel bezeikt :')
pi_172920626
Die aandeelhouders zijn dom, het is helemaal geen nieuw business-model. Dit wordt alleen al door studenten gedaan als bijbaan.
pi_172920860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:16 schreef tong80 het volgende:

'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar recht door het midden.'

Toch is ze de verkeerde weg ingeslagen.

:P
Waar een willis is een weg.
Aldus Bruce.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:16:34 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172921135
Dikke villa. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172921353
best wel grappig, dit.
pi_172921564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:07 schreef AgLarrr het volgende:
En dan te bedenken dat het maar een haar gescheeld had of zij was MP geweest en niet Mark Rutte.
Dan ga je ervan uit, dat de VVD met haar lijsttrekker net zoveel stemmen zou trekken bij de Tweede kamerverkiezingen. Daar twijfel ik aan.
pi_172921613
Zo zie je maar, dat foute mensen uiteindelijk altijd door de mand vallen.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:01:45 #17
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172922036
IJzeren Rita. Wie had dat gedacht. Van recht door zee, naar lager wal. :s)
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_172922093
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ongelooflijk, ze start zo'n klein kutbedrijfje, had gewoon met een eenmanszaak gekund. Nee dat moet dan met een B.V. Met derden als aandeelhouders die er geld in steken dat vervolgens gewoon aan privebestedingen wordt opgemaakt.
Hoe dom kun je zijn?
Wie dom? Rita heeft het goed voor elkaar. Die houdt gewoon haar privé eigendommen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172922114
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:01 schreef Sodeknetters het volgende:
IJzeren Rita. Wie had dat gedacht. Van recht door zee, naar lager wal. :s)
Met die 7,5 ton kan ze het wel die laatste 6 jaar uitzingen tot ome AOW.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:05:21 #20
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172922133
VERDONKT!!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:07:50 #21
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172922204
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Met die 7,5 kan ze het wel die laatste 6 jaar uitzingen tot ome AOW.
Als dat geld er nog is, natuurlijk.
En het kan nog een staartje krijgen als de aandeelhouders besluiten wat poen terug te willen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_172922392
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wie dom? Rita heeft het goed voor elkaar. Die houdt gewoon haar privé eigendommen.
Dat is nog maar de vraag. Ze is zelf ook aandeelhouder en dan is er sprake van paulineus handelen en zal ze uiteindelijk zelf een bedrag moeten gaan betalen uit privé. Verder is haar naam voorgoed beschadigd.
Het is gewoon dom om te denken dat je zo maar geld in privé uit kunt geven vanuit een B.V. dat voor zakelijke doeleinden bestemd is. Daar kom je echt niet mee weg.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:16:24 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172922407
Waarom zou je 750K moeten investeren in zo'n "ideetje" voordat er opdrachten binnenkomen? Computertje, telefoontje, website en gaan met die banaan.

Maar je kan natuurlijk ook een hele managementstructuur optuigen zodat er steeds verse wc-rollen en lekkere luchten voor de directie beschikbaar zijn. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172922417
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als dat geld er nog is, natuurlijk.
En het kan nog een staartje krijgen als de aandeelhouders besluiten wat poen terug te willen.
En als het er niet is moet ze het alsnog terugbetalen.
pi_172922450
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:16 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom zou je 750K moeten investeren in zo'n "ideetje" voordat er opdrachten binnenkomen? Computertje, telefoontje, website en gaan met die banaan.

Maar je kan natuurlijk ook een hele managementstructuur optuigen zodat er steeds verse wc-rollen en lekkere luchten voor de directie beschikbaar zijn. :7
Dat bedoel ik, heb daar zo'n hekel aan. Krijg zelf ook wel eens dat soort nieuwe klanten in mijn praktijk. Die gaan dan een bedrijf beginnen en hebben een idee om zes B.V.'s op te richten en zus en zo. Ik zeg dan start gewoon als eenmanszaakje, dan kun je zien hoe het loopt en in het begin is dat fiscaal nog veel gunstiger ook.
Als ik ze al aanneem dat soort klanten, meestal heb ik daar bij voorbaat al geen behoefte aan om dat soort mensen te begeleiden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')