abonnement Unibet Coolblue
pi_172925128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
https://www.instagram.com/p/BTBbhL0lUdp/?taken-by=clubvie

kijk naar dit filmpje van de instagram pagina van club la vie

en dan vinden ze het gek :) :) _O- _O- :W :W
Hadden ze maar een kopvodje moeten dragen hè.
pi_172925773
Domme reacties hier, omdat de dames zich sexy kleden vragen ze dus erom om aangerand te worden, je hebt gewoon je poten thuis te houden.
Als ik mijn fiets op een gammel slotje buiten neer zet vraag ik er ook niet om dat die gejat word

Nee het is grotendeels weer dat volk wat zich niet kan beheersen als ze een blote navel zien
pi_172925977
Elia is naar Turkije, dus de incidenten zullen nu wel in rap tempo gaan afnemen. Idioot om die tent nu dus dicht te gooien.
pi_172926458
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Bottendaal het volgende:
Domme reacties hier, omdat de dames zich sexy kleden vragen ze dus erom om aangerand te worden, je hebt gewoon je poten thuis te houden.
Als ik mijn fiets op een gammel slotje buiten neer zet vraag ik er ook niet om dat die gejat word

Nee het is grotendeels weer dat volk wat zich niet kan beheersen als ze een blote navel zien
sexy kleden...

ze staan ook heel de avond met elkaar te tongen die grietjes...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:13:08 #30
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172926491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

sexy kleden...

ze staan ook heel de avond met elkaar te tongen die grietjes...
Oh ja dan vragen ze erom om aangerand te worden inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so is the past
pi_172926693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Bottendaal het volgende:
Domme reacties hier, omdat de dames zich sexy kleden vragen ze dus erom om aangerand te worden, je hebt gewoon je poten thuis te houden.
Als ik mijn fiets op een gammel slotje buiten neer zet vraag ik er ook niet om dat die gejat word

Nee het is grotendeels weer dat volk wat zich niet kan beheersen als ze een blote navel zien
Het is dan ook maar goed dat de meeste van die fokkers nauwelijks naar buiten durven, want qua moraal en zelfbeheersing zijn ze niet beter dan de gemiddelde Afghaanse boerenpummel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172926746
Wat een reacties hier zeg. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172926772
Tony Carbonaro...wat een absolute godennnaam voor een clubeigenaar zeg. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172938636
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

sexy kleden...

ze staan ook heel de avond met elkaar te tongen die grietjes...
Ja, dus dan randen we ze aan?
pi_172938756
Ach, kan gebeuren, lekker laten gaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172938770
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kwam in de tijd dat het nog maastheater heette..volgens mij heeft daarna nog enkele namen gehad. Beetje ook in de parkzicht tijd. Voor de kenners.

Hoop geile sletjes daar....die dan roepen dat ze aangerand zijn?

Het is wel vreemd dat er nu ineens hoop tegelijk zijn. Ik vind het een vreemde kwestie. Misschien wil iemand die zaak gewoon kapot maken. Eigenaars zijn altijd louche figuren geweest over de jaren.
Het maastheater was toch echt een heel ander gebouw.
Club vie heette vroeger de danssalon.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172939294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kwam in de tijd dat het nog maastheater heette..volgens mij heeft daarna nog enkele namen gehad. Beetje ook in de parkzicht tijd. Voor de kenners.

Hoop geile sletjes daar....die dan roepen dat ze aangerand zijn?

Het is wel vreemd dat er nu ineens hoop tegelijk zijn. Ik vind het een vreemde kwestie. Misschien wil iemand die zaak gewoon kapot maken. Eigenaars zijn altijd louche figuren geweest over de jaren.
Damn Parkzicht dat is dik 20 jaar geleden.

Was er regelmatig met mijn wel/niet/wel/niet/wel/misschien/niet/wel vriendin veel lol gehad vooral met de schuimparties in de zomer :D *O* *O*
pi_172939411
quote:
17s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Damn Parkzicht dat is dik 20 jaar geleden.

Was er regelmatig met mijn wel/niet/wel/niet/wel/misschien/niet/wel vriendin veel lol gehad vooral met de schuimparties in de zomer :D *O* *O*
Graftent was dat, 500 stuiterende kaalkopjes op een kluit, allemaal opgefokt door speed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172939482
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Graftent was dat, 500 stuiterende kaalkopjes op een kluit, allemaal opgefokt door speed.
Plan C is wel weer terug. Dat is dan vooruitgang, best leuke avonden gehad daar.
  zondag 6 augustus 2017 @ 01:39:56 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172939504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
https://www.instagram.com/p/BTBbhL0lUdp/?taken-by=clubvie

kijk naar dit filmpje van de instagram pagina van club la vie

en dan vinden ze het gek :) :) _O- _O- :W :W
En daar gaan we weer met de victim blaming

Die ventjes moeten gewoon leren om met hun poten van andere mensen af te blijven
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172940548
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het maastheater was toch echt een heel ander gebouw.
Club vie heette vroeger de danssalon.
Ja dan vergis ik me in de naam

dan kwam ik in de danssalon inderdaad

ik vond het al zo vreemd want dat gebouw was gewoon wat ik bedoelde. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172940557
quote:
17s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Damn Parkzicht dat is dik 20 jaar geleden.

Was er regelmatig met mijn wel/niet/wel/niet/wel/misschien/niet/wel vriendin veel lol gehad vooral met de schuimparties in de zomer :D *O* *O*
ja die schuimparties dat was lachen daaro....maar ik denk dat het meer als 20 jaar geleden is hoor...de hype van parkzicht was tussen 90 en 96 tot die ene schietpartij voor de deur.

kwam daar wekelijks in die tijd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 6 augustus 2017 @ 07:50:01 #43
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_172940563
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:54 schreef Danitza_Heno het volgende:
Als nou iedereen die het nog niet snapt en dom antwoordt nou gewoon zn kop houdt! Ze vragen erom ja, want die vrouwen zitten aan andere vrouwen zoals ik en ook aan mannen en het is geven en nemen. Zodra de mannen er iets voor terug willen trekken ze zich terug. Tenminste als de daders gasten zijn en geen personeel dan is het 10 keer fouter! Sommige teasen de mannen en dat weet de politie al!Die vrouwen worden mss gevraagd om te komen op de vip en dan komen ze maar dan gaan ze tegenstribbelen maar de vip verlaten doen ze niet! Ze willen er fame bij staan dat iedereen naar hun kijkt en ze zijn niet vies van een pijpbeurt hoor, enkele per dag of een trio ;). Dus wel zes neukpartijen op een dag ongeveer ;)
:O
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_172940565
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Graftent was dat, 500 stuiterende kaalkopjes op een kluit, allemaal opgefokt door speed.
werd inderdaad wel wat gebruikt daaro, maar in die tijd gebruikte heel veel mensen die rotzooi...

ik zelf heb nooit gebruikt....zelfs nog nooit gerookt

parkzicht was gezelligste tent om na 2 uur te komen in die tijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172940589
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:54 schreef Danitza_Heno het volgende:
Als nou iedereen die het nog niet snapt en dom antwoordt nou gewoon zn kop houdt! Ze vragen erom ja, want die vrouwen zitten aan andere vrouwen zoals ik en ook aan mannen en het is geven en nemen. Zodra de mannen er iets voor terug willen trekken ze zich terug. Tenminste als de daders gasten zijn en geen personeel dan is het 10 keer fouter! Sommige teasen de mannen en dat weet de politie al!Die vrouwen worden mss gevraagd om te komen op de vip en dan komen ze maar dan gaan ze tegenstribbelen maar de vip verlaten doen ze niet! Ze willen er fame bij staan dat iedereen naar hun kijkt en ze zijn niet vies van een pijpbeurt hoor, enkele per dag of een trio ;). Dus wel zes neukpartijen op een dag ongeveer ;)
Tja, kan wel waar zijn dat die mooie meiden mannen teasen. Maar ik denk dat die mooie meiden dan wel slechts de mooie mannen teasen maar nooit de inmiddels vele lelijkere mannen.
pi_172940648
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:01 schreef Danitza_Heno het volgende:

[..]

Ohh ja mn berichten die verwijderd zijn..naar jou toe.. Mond houden en lezen want ik werk daar ;)
Die tent wordt gewoon gesloten definitief
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 6 augustus 2017 @ 08:25:36 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_172940649
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Is het niet inmiddels werkte?

En de discussie is trouwens wel goed. Juist mensen die te dicht bij iets betrokken zijn zien zaken vaak heel anders dan dat ze daadwerkelijk zijn.

Wel grappig om te lezen dat er blijkbaar ook onbeschoft personeel werkte. Of werkt. Al naar gelang de situatie.
Idd. Wat een onbeschoft personeel werkte daar in club Vie.
Vinden dat vrouwen er zelf om vragen verkracht te worden...

Nou, goede zaak dus dat die tent gesloten is. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_172940663
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 08:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Idd. Wat een onbeschoft personeel werkte daar in club Vie.
Vinden dat vrouwen er zelf om vragen verkracht te worden...

Nou, goede zaak dus dat die tent gesloten is. :)
Ik ga er vanuit dat het een trolletje is hoor, omdat ik me niet voor kan stellen dat een werknemer zo dom is op een forum discutabele uitlatingen te doen over misdrijven gepleegd bij de werkgever. Daar kun je best nog wat gezeik mee krijgen.

Volgens dit bericht lijkt het wel definitief einde oefening. Als de aanvragen echt in gang gezet gaan worden.

http://www.rijnmond.nl/ni(...)-voor-50-medewerkers
  Spellchecker zondag 6 augustus 2017 @ 08:33:42 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172940673
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:03 schreef Hyperdude het volgende:
Tony Carbonaro :')
Speelde die niet in Miaimi Vice?
:D

[ Bericht 1% gewijzigd door maily op 06-08-2017 08:40:00 ]
pi_172940740
quote:
Zeker elf vrouwen zijn de afgelopen anderhalf jaar aangerand of verkracht nadat ze in Club Vie waren geweest. De daders en slachtoffers hadden elkaar daar ontmoet. Een aantal vrouwen is ook gedrogeerd in de club.
Als ik heel realistische ben vind ik het wel een vreemde kwestie.

Mensen ontmoeten elkaar op een plek, verlaten de plek en dan gebeurt er iets wat niet door de beugel kan. Kan je dit discotheek aanrekenen vraag ik me af

Ik denk eerlijk gezegd van niet. Het kan ook in een bibliotheek gebeuren, of in het theater.

Het zal wel met de opstapeling te maken hebben.

Wat ik ook niet snap is van de dader kant. Het was een bekend verhaal dus je vraagt je af waarom de daders er mee door gaan. Er waren posters opgehangen in de discotheek om vrouwen te waarschuwen. Waarom gaan de daders dan door met deze onzin? Ze weten dan toch ook dat er op gelet wordt

Ik vraag me af of justitie lokvogels heeft ingezet om mensen in de val te laten lopen? En op grond van deze bevindingen de tent te laten sluiten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')