abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 05:40:39 #1
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_172918386
Weet iemand of andere roof rack ook past? zoals die van polo 6n of van een 5 deurs oid? ik kan er bar weinig over vinden met die auto die gemaakt is van 99 tot 01.

binnenkort gaan we verhuizen en dan is het handig om de televisie en andere zooi te kunnen monteren op het dak zonder boete te krijgen. gr,
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_172918407
Ja, of je huurt gewoon even een bus voor een dagje.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172918428
Tussen 6N en 6N2 zit in die zin erg weinig verschil, dat was voornamelijk een ander frontje en wat details aan de achterkant. Die zal dus gewoon passen.
Verschil 3d en 5d weet ik niet,

Televisie op het dak klinkt niet als een goed plan...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_172918668
Dakdragers voor een 5-deurs passen meestal niet op een 3-deurs.

Maar het lijkt me beter om te zoeken naar een goedkope verhuurder van bestelbussen.

Of als je een trekhaak hebt (of een auto met trekhaak kunt lenen) en het moet lowbudget, huur dan een aanhanger met huif.

Kun je in 1 keer veel meer meenemen, grote dingen veel makkelijker meenemen en het blijft beter droog in geval van regen. Bedenk dat het gewicht wat je op het dak van je Polo mag vervoeren erg beperkt is, waarschijnlijk maximaal 50 kg inclusief het gewicht van de dakdragers/imperiaal.
pi_173022388
Dingen zoals tv's moeten daarvoor heel goed worden beveiligd. Je moet voorzichtig zijn.
pi_173037883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 16:41 schreef Kodi het volgende:
Dingen zoals tv's moeten daarvoor heel goed worden beveiligd. Je moet voorzichtig zijn.
Inderdaad, straks komt er een virus op
IT'er in hart en nieren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')