abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:02:34 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172917544
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.
:)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:38:04 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172918959
MAINSTREAM SCIENTIST EXPOSES THE DANGEROUS REALITY OF CHEMTRAILS AND GEOENGINEERING

Firstly, computer theorist and founding partner of tech company Applied Invention, Danny Hillis, came on stage and proposed a number of geoengineering concepts which could theoretically, “turn down the temperature of the earth.” These included sending giant parasols into space, putting fizzy water into the ocean, and sending chalk into the atmosphere at a rate of 10 teragrams per year to reflect sunlight and in theory slow the effects of climate change.

http://www.wakingtimes.co(...)ails-geoengineering/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172919012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
MAINSTREAM SCIENTIST EXPOSES THE DANGEROUS REALITY OF CHEMTRAILS AND GEOENGINEERING

Firstly, computer theorist and founding partner of tech company Applied Invention, Danny Hillis, came on stage and proposed a number of geoengineering concepts which could theoretically, “turn down the temperature of the earth.” These included sending giant parasols into space, putting fizzy water into the ocean, and sending chalk into the atmosphere at a rate of 10 teragrams per year to reflect sunlight and in theory slow the effects of climate change.

http://www.wakingtimes.co(...)ails-geoengineering/
Maar klimaatverandering was toch een hoax? :o toch? :@
pi_172919427
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar klimaatverandering was toch een hoax? :o toch? :@
Bovendien Gaat het om concepten, terwijl het complot beweert dat er sinds 1996 chemtrails te zien zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:18:32 #5
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172920150
Ah, de chemtrail onzin. Blijft vermakelijk.
Steun Fok! Neem een abo.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:39:03 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172920473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Ah, de chemtrail onzin. Blijft vermakelijk.
think again.

Geoengineering is onzin?

-edit- geen gescheld

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 05-08-2017 10:57:50 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:42:54 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172920536
He said four big companies dominate the Internet: Google, Apple, Facebook, and Amazon. Google has all the world’s information; Apple is the king of elegant design; Facebook is where your social life is; Amazon is where you buy everything. Between them the four are worth about a half a trillion dollars. Microsoft was glaringly missing from the list.

https://www.forbes.com/si(...)our-of-the-internet/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:48:53 #8
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172920631
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

think again.

Geoengineering is onzin?

.
.
Dan heb ik ook geen behoefte om verder op je in te gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 05-08-2017 10:58:36 ]
Steun Fok! Neem een abo.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:10:42 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172922274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
He said four big companies dominate the Internet: Google, Apple, Facebook, and Amazon. Google has all the world’s information; Apple is the king of elegant design; Facebook is where your social life is; Amazon is where you buy everything. Between them the four are worth about a half a trillion dollars. Microsoft was glaringly missing from the list.

https://www.forbes.com/si(...)our-of-the-internet/
Blijf het appart vinden dat je Microsoft uit sluit terwijl die meer doen met internet dan amazon facebook en apple bij elkaar.

Neem aan dat je jezelf ingedekt hebt met een linux systeem :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:16:36 #10
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172922410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Blijf het appart vinden dat je Microsoft uit sluit terwijl die meer doen met internet dan amazon facebook en apple bij elkaar.

Neem aan dat je jezelf ingedekt hebt met een linux systeem :P
facilitator is iets anders dan informatie verwerking, marketing en waarheidsverdraaiing
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:35:40 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172922849
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

facilitator is iets anders dan informatie verwerking, marketing en waarheidsverdraaiing
Hoe valt Amazon dan in dat rijtje?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:46:24 #12
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172923150
Denk dat Microsoft qua marketing en informatieverwerking juist een van de grootsten is.
Steun Fok! Neem een abo.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:02:38 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172923527
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat Microsoft qua marketing en informatieverwerking juist een van de grootsten is.
Meer dan Apple, zou je toch denken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:11:36 #14
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172923759
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Meer dan Apple, zou je toch denken.
Absoluut. Zeker gezien het marktaandeel.
En dat er in Windows de nodige backdoors zitten is ook allang geen geheim meer.
Steun Fok! Neem een abo.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:25:38 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172924152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:11 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Absoluut. Zeker gezien het marktaandeel.
En dat er in Windows de nodige backdoors zitten is ook allang geen geheim meer.
Ik zat zelf eigenlijk meer aan dingen als servers, infrastructuur etc te denken. Daar doet Apple niet zo veel mee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:48:34 #16
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172924782
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zat zelf eigenlijk meer aan dingen als servers, infrastructuur etc te denken. Daar doet Apple niet zo veel mee.
Klopt, en MS des te meer. Had ik nog geeneens aan gedacht.
Dan praat je echt over een enorm marktaandeel. Niemand die mij wijsmaakt dat MS dat niet uit weet te buiten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sodeknetters op 05-08-2017 14:09:11 ]
Steun Fok! Neem een abo.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:09:47 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172925301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zat zelf eigenlijk meer aan dingen als servers, infrastructuur etc te denken. Daar doet Apple niet zo veel mee.
zal me niks verbazen als de servers van google amazon apple facebook, gewoon werken via windows server.


heb geen zin om het helemaal te gaan uitzoeken, maar ga er maar vanuit dat het meerendeel van het internet zelf via windows servers lopen!

Dan ben je toch echt wel heer en meester van het internet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:02:11 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172926320
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

zal me niks verbazen als de servers van google amazon apple facebook, gewoon werken via windows server.


heb geen zin om het helemaal te gaan uitzoeken, maar ga er maar vanuit dat het meerendeel van het internet zelf via windows servers lopen!

Dan ben je toch echt wel heer en meester van het internet.
En toch is het niet een van de big four... Volgens schmidt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:17:25 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172926562
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar klimaatverandering was toch een hoax? :o toch? :@
global warming.

http://www.activistpost.c(...)-climate-change.html

En al weer een heterdaatje dat er geknoeid wordt met meetingen en meetapparatuur
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:23:18 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172926666
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En toch is het niet een van de big four... Volgens schmidt
Misschien moet je dan die Mr schmidt niet geloven, van van je eigen IT standpunt bekijken.
Hoeveel heb je er zelf mee te maken?
Je zegt toch zelf ook dat je eerst zelf moet nadenken, dit is al een heel simpel gevalletje van "hier klopt iets niet"
https://visual.ly/communi(...)st-how-big-microsoft

10 procent van alle pc's op de wereld werken via een ander systeem dan microsoft, voor servers, zal het iets anders zijn maar niet veel.

ow en microsoft is nr 4 grootste bedrijven in de VS!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:56:46 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172927221
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En toch is het niet een van de big four... Volgens schmidt
Hoe controleert Apple dan het internet? Van Facebook en Google is dat makkelijk voor te stellen, not so much for Apple.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:35:34 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172930009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe controleert Apple dan het internet? Van Facebook en Google is dat makkelijk voor te stellen, not so much for Apple.
Gokje nog geen 5% pc en nog geen 15% mobiel, ja ze hebben groot marktaandeel op de mobiele markt maar vrijwel alle overige
is Android. Op paar Windows en Symbian na
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172931953
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

global warming.

http://www.activistpost.c(...)-climate-change.html

En al weer een heterdaatje dat er geknoeid wordt met meetingen en meetapparatuur
Chris heeft dus gelijk
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172931976
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

zal me niks verbazen als de servers van google amazon apple facebook, gewoon werken via windows server.


heb geen zin om het helemaal te gaan uitzoeken, maar ga er maar vanuit dat het meerendeel van het internet zelf via windows servers lopen!

Dan ben je toch echt wel heer en meester van het internet.
Fout, Google, Amazon en Facebook gebruiken hoofdzakelijk Linux.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172941156
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

zal me niks verbazen als de servers van google amazon apple facebook, gewoon werken via windows server.

heb geen zin om het helemaal te gaan uitzoeken, maar ga er maar vanuit dat het meerendeel van het internet zelf via windows servers lopen!

Dan ben je toch echt wel heer en meester van het internet.
Webservers zijn toch vooral Apache en nginx en draaien toch voor het merendeel op Linux hoor. Hoewel het aandeel Windows wel groter aan het worden is, is Linux nog steeds de standaard, o.a. omdat het veel meer customizable is en een stuk minder resources gebruikt, dus goedkoper en krachtiger. De groten die jij noemt draaien zoals hierboven door Wantie al gezegd inderdaad voornamelijk op Linux, enkelen gebruiken nog een deel FreeBSD.

De onderzoeken die met daadwerkelijke cijfers van market shares betreft Linux/Windows/BSD komen, lopen wel enorm uiteen trouwens.

Overigens is MacOS ook gebaseerd op FreeBSD (een Unix-variant). NetBSD en OpenBSD hebben niet echt een groot marktaandeel meer geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door illusions op 06-08-2017 09:50:10 ]
pi_172941399
Webservers zijn idd veelal Linux bakken. Wat wel zo kan zijn is nu met hele cloud gebeuren is dat de virtuele Linux bakken op een Windows host draaien.

Al mijn webservers zijn overigens centos (Linux) bakken.

Op mijn werk gebruiken we overigens zowel Linux als Windows applicatie servers. Geen idee wat aantallen betreft aangezien ik zelf een Ops Engineer ben en geen infra jongen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_172941660
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Webservers zijn idd veelal Linux bakken. Wat wel zo kan zijn is nu met hele cloud gebeuren is dat de virtuele Linux bakken op een Windows host draaien.

Al mijn webservers zijn overigens centos (Linux) bakken.

Op mijn werk gebruiken we overigens zowel Linux als Windows applicatie servers. Geen idee wat aantallen betreft aangezien ik zelf een Ops Engineer ben en geen infra jongen.
Ik ben er een beetje roestig in maar volgens mij is het ook een pak efficienter om virtualisatie te doen met een Linux host - op de client/VPS kan dan inderdaad welk OS dan ook draaien.
pi_172943594
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben er een beetje roestig in maar volgens mij is het ook een pak efficienter om virtualisatie te doen met een Linux host - op de client/VPS kan dan inderdaad welk OS dan ook draaien.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Ik zie de laatste jaren steeds vaker Hyper V ingezet worden.

Mbt MS niet bij die big four zou zitten... ergens heeft ie een punt. Maar hij vergeet Windows dat MS nog steeds een grote speler maakt op internet. Maar meer als mannetje van alles. Daarnaast is MS druk bezig met een totaal nieuw eco systeem waar je overigens wel open is voor andere eco systemen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:17:24 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172956662
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Fout, Google, Amazon en Facebook gebruiken hoofdzakelijk Linux.
Ah zo, wist ik niet.
had ook geen zin om het uit te gaan zoeken zie eerste regel!
Zit al tijdje niet meer in die IT wereld!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:28:41 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172956996
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Ik zie de laatste jaren steeds vaker Hyper V ingezet worden.

Mbt MS niet bij die big four zou zitten... ergens heeft ie een punt. Maar hij vergeet Windows dat MS nog steeds een grote speler maakt op internet. Maar meer als mannetje van alles. Daarnaast is MS druk bezig met een totaal nieuw eco systeem waar je overigens wel open is voor andere eco systemen.
Vraag is dan, waarom Apple wel en MS niet ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:43:18 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172957387
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vraag is dan, waarom Apple wel en MS niet ;)
Omdat Schmidt dat zegt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172959540
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vraag is dan, waarom Apple wel en MS niet ;)
Dat is een goede. Dat heeft te maken met hun eco systeem. MS heeft dat nog niet echt. Mobiel is bijv redelijk mislukt.

Overigens vetrouw ik Google veel meer dan een Apple en een MS. Google is redelijk open mbt je privacy. Maar dat is meer een gevoel en mogelijk zelfs een gekleurde mening.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_172980658
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:12 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

Hollywood was en is uiteraard het ideale propagandakanaal, tegenwoordig met de vele series nog subtieler uitgewerkt. Een simpele referentie naar Nuke of Space hoaxes in zo'n aflevering en mensen slikken het al.
Misschien interessant voor sommige hier.

Over de vlucht/vliegtuig snelheid van de nuclear bom aanvallen:
http://www.aamorris.net/p(...)-turns-the-world-gay

Back To The La La Land of Make Believe

"Back in Hollywood, First Lieutenant Ronald Reagan was taking part in what he refers to in his autobiography as one of the major "secrets of war, ranking up with the atom bomb project": creating a complete miniature of Tokyo, so authentic in detail that even top Air Corps generals could not distinguish it from reality. Footage of fake bomb runs on the toy city were then used to brief bombing crews, who were taken by Reagnan’s voice over narrative all the way to his dramatic “Bombs away.” As areas of Tokyo were burned out, Reagan tells how the Hollywood team would “burn out” their counterparts in “our target scene,” obliterating along with the city, the boundaries between illusion and reality.”

source: War Stars: The Superweapon and the American Imagination

"One of the war's best-kept secrets was a film called "Target Tokyo," which Reagan narrated. It simulated an actual air raid on Japan. Special-effects men were flown to Washington for briefings on every known landmark--cemeteries, rice paddies, factories, geisha joints."
"The first fire-bomb target simulated was Ota, where Nakajima was mass-producing the deadly new fighter plane, Ki-84. From match sticks, piano wire, plaster and cheesecloth, the FMPU's model makers replicated the entire route to Ota."
"Above the 90-by-90-foot scale model swung a camera crane with a clever synchronous interlock drive designed by Sgt. Don Klopfel. Cotton clouds were added for further realism."
see here for more: Faking World War Two: Ronald Reagan Targets Tokyo — A Proper ...

WWII propaganda van Ronald Raygun...
B-29 AIR RAID BOMBING IN TOKYO FILM NARRATED BY RONALD REAGAN "TARGET TOKYO" 74382 source: PeriscopeFilm

Had to laugh at this one:
19:34: “And now below them is Tokyo. Within a radius of 15 miles of the Imperial Palace live 7 million Japanese, a people who we uused to think of as small, dainty, polite, concerning themselves only with floral arrangements and rock gardens and the cultivation of silkworms”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172980993
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien interessant voor sommige hier.

Over de vlucht/vliegtuig snelheid van de nuclear bom aanvallen:
http://www.aamorris.net/p(...)-turns-the-world-gay

Back To The La La Land of Make Believe

"Back in Hollywood, First Lieutenant Ronald Reagan was taking part in what he refers to in his autobiography as one of the major "secrets of war, ranking up with the atom bomb project": creating a complete miniature of Tokyo, so authentic in detail that even top Air Corps generals could not distinguish it from reality. Footage of fake bomb runs on the toy city were then used to brief bombing crews, who were taken by Reagnan’s voice over narrative all the way to his dramatic “Bombs away.” As areas of Tokyo were burned out, Reagan tells how the Hollywood team would “burn out” their counterparts in “our target scene,” obliterating along with the city, the boundaries between illusion and reality.”

source: War Stars: The Superweapon and the American Imagination

"One of the war's best-kept secrets was a film called "Target Tokyo," which Reagan narrated. It simulated an actual air raid on Japan. Special-effects men were flown to Washington for briefings on every known landmark--cemeteries, rice paddies, factories, geisha joints."
"The first fire-bomb target simulated was Ota, where Nakajima was mass-producing the deadly new fighter plane, Ki-84. From match sticks, piano wire, plaster and cheesecloth, the FMPU's model makers replicated the entire route to Ota."
"Above the 90-by-90-foot scale model swung a camera crane with a clever synchronous interlock drive designed by Sgt. Don Klopfel. Cotton clouds were added for further realism."
see here for more: Faking World War Two: Ronald Reagan Targets Tokyo — A Proper ...

WWII propaganda van Ronald Raygun...
B-29 AIR RAID BOMBING IN TOKYO FILM NARRATED BY RONALD REAGAN "TARGET TOKYO" 74382 source: PeriscopeFilm

Had to laugh at this one:
19:34: “And now below them is Tokyo. Within a radius of 15 miles of the Imperial Palace live 7 million Japanese, a people who we uused to think of as small, dainty, polite, concerning themselves only with floral arrangements and rock gardens and the cultivation of silkworms”
Ik zou zeggen, ga naar Japan, bezoek enkele grote steden en verkondig daar dat de bombardementen nep waren...
Je zult als een held worden ontvangen :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172981372
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga naar Japan, bezoek enkele grote steden en verkondig daar dat de bombardementen nep waren...
Je zult als een held worden ontvangen :)
Zeg wat je wil sunshine.'Advies' van jou en je cohorts heb ik echt niet nodig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172981658
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeg wat je wil sunshine.'Advies' van jou en je cohorts heb ik echt niet nodig.
Das ook een manier van toegeven dat je het niet aandurft.
Maar dat wist ik al. Je wilt nooit de feiten onder ogen zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:30:59 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172983244
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien interessant voor sommige hier.

Over de vlucht/vliegtuig snelheid van de nuclear bom aanvallen:
http://www.aamorris.net/p(...)-turns-the-world-gay

Back To The La La Land of Make Believe

"Back in Hollywood, First Lieutenant Ronald Reagan was taking part in what he refers to in his autobiography as one of the major "secrets of war, ranking up with the atom bomb project": creating a complete miniature of Tokyo, so authentic in detail that even top Air Corps generals could not distinguish it from reality. Footage of fake bomb runs on the toy city were then used to brief bombing crews, who were taken by Reagnan’s voice over narrative all the way to his dramatic “Bombs away.” As areas of Tokyo were burned out, Reagan tells how the Hollywood team would “burn out” their counterparts in “our target scene,” obliterating along with the city, the boundaries between illusion and reality.”

source: War Stars: The Superweapon and the American Imagination

"One of the war's best-kept secrets was a film called "Target Tokyo," which Reagan narrated. It simulated an actual air raid on Japan. Special-effects men were flown to Washington for briefings on every known landmark--cemeteries, rice paddies, factories, geisha joints."
"The first fire-bomb target simulated was Ota, where Nakajima was mass-producing the deadly new fighter plane, Ki-84. From match sticks, piano wire, plaster and cheesecloth, the FMPU's model makers replicated the entire route to Ota."
"Above the 90-by-90-foot scale model swung a camera crane with a clever synchronous interlock drive designed by Sgt. Don Klopfel. Cotton clouds were added for further realism."
see here for more: Faking World War Two: Ronald Reagan Targets Tokyo — A Proper ...

WWII propaganda van Ronald Raygun...
B-29 AIR RAID BOMBING IN TOKYO FILM NARRATED BY RONALD REAGAN "TARGET TOKYO" 74382 source: PeriscopeFilm

Had to laugh at this one:
19:34: “And now below them is Tokyo. Within a radius of 15 miles of the Imperial Palace live 7 million Japanese, a people who we uused to think of as small, dainty, polite, concerning themselves only with floral arrangements and rock gardens and the cultivation of silkworms”
Wat een onzin..

Leg eens uit hoe laat je 2 steden in paar seconden verdwijnen?
Ow en pak weg 100.000 inwoners!
Zelfs Noord Korea, je weet wel dat compleet afgesloten land heeft een paar van deze wapens, niet dat deze zoveel schade kunnen aanrichten dan wat de rest heeft, maar toch!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172986034
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeg wat je wil sunshine.'Advies' van jou en je cohorts heb ik echt niet nodig.
Het is bovendien onzin. De gebruikte benzine-brandbommen waren veel pijnlijker en vreselijker dan een nuke, als die tenminste bestaan zou hebben.

Een langzame dood door verbranding vs. een theoretische wegvaagdood door een kernexplosie.

Arme onschuldige Japanners.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:44:16 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172986242
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het is bovendien onzin. De gebruikte benzine-brandbommen waren veel pijnlijker en vreselijker dan een nuke, als die tenminste bestaan zou hebben.

Een langzame dood door verbranding vs. een theoretische wegvaagdood door een kernexplosie.

Arme onschuldige Japanners.
De stromannen zijn weer sterk vanavond.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:01:24 #40
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172986616
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het is bovendien onzin. De gebruikte benzine-brandbommen waren veel pijnlijker en vreselijker dan een nuke, als die tenminste bestaan zou hebben.

Een langzame dood door verbranding vs. een theoretische wegvaagdood door een kernexplosie.

Arme onschuldige Japanners.
https://cooperatiedevrijemedia.nl/2017/08/7280/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172986685
quote:
Topstuk, dank. Anders Björkman is hier zelf(s) langsgeweest zag ik. Slimme vent.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172987522
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

think again.

Geoengineering is onzin?

-edit- geen gescheld
Nee, chemtrails is onzin
Dat heb je kennelijk zelf ook door, want je benoemt het niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172987542
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De stromannen zijn weer sterk vanavond.
Klopt, de waanwereld moet in leven worden gehouden.
Valt mee dat flat earth geen rol speelt, aangezien prominente kernbomontkenners ook flat earthers zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:35:39 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172988919
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 01:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, chemtrails is onzin
Dat heb je kennelijk zelf ook door, want je benoemt het niet.
het is lichtelijke stupid om het te ontkenning.

Maar eigenlijk elke conspiracy fact of theory denk je te debunken met je -edit, nee--wereldbeeld.


Atmospheric Geoengineering: Weather Manipulation, Contrails And Chemtrails
http://www.globalresearch(...)and-chemtrails/20369

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 08-08-2017 13:35:11 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172989480
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 07:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is lichtelijke stupid om het te ontkenning.

Maar eigenlijk elke conspiracy fact of theory denk je te debunken met je

Atmospheric Geoengineering: Weather Manipulation, Contrails And Chemtrails
http://www.globalresearch(...)and-chemtrails/20369
Ja, het blijft lachen met je :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 08-08-2017 13:35:33 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:56:07 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172990246
quote:
Is dit satire? Het zit zo vol fouten (in dingen die makkelijk te controleren zijn) dat je de hersencellen nog net niet af voelt sterven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:49:33 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172991232
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het is bovendien onzin. De gebruikte benzine-brandbommen waren veel pijnlijker en vreselijker dan een nuke, als die tenminste bestaan zou hebben.

Een langzame dood door verbranding vs. een theoretische wegvaagdood door een kernexplosie.

Arme onschuldige Japanners.
Agh ja er zijn honderden beelden van nucleaire explosies van verschillende lande, maar die ga je waarschijnlijk bij voorbaat afdoen als fake.

quote:
Mooi he, geschreven door iemand die er geen kaas van gegeten heeft, je zou bijna denken dat het een stukje van de speld is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:59:24 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172991480
Topstuk :') .
Als de maan van kaas was, wellicht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:15:37 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172991757
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:59 schreef Copycat het volgende:
Topstuk :') .
Als de maan van kaas was, wellicht.
Ja :') En dan beweert hij wetenschapper te zijn...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')