abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172916514
:{

Dan heb ik het vooral over het zuiden van Azië.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:41:12 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172916544
Aanbeden?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172916548
Ik zit in Japan nu. En geloof me, Japanners zijn gewoon gek.
pi_172916557
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:41 schreef kurva het volgende:
Ik zit in Japan nu. En geloof me, Japanners zijn gewoon gek.
:')
pi_172916564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:41 schreef SpecialK het volgende:
Aanbeden?
Ja van het woord aanbidden
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:43:28 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172916588
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:42 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja van het woord aanbidden
Ik kom toevallig veel in zo-azie en ik herken totaal niet wat je zegt
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172916661
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik kom toevallig veel in zo-azie en ik herken totaal niet wat je zegt
Bijvoorbeeld dit
http://www.hpdetijd.nl/20(...)eding-verovert-azie/
pi_172916689
glas kan half vol zijn en half leeg. Wellicht bekijken ze alleen de goede zaken voortgekomen uit dat tijdperk. Mooi snelwegen, technologische versnelling (raketten) en logistieke optimalisaties zoals efficient personenvervoer
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_172916700
Omdat Hitler niks van doen had met Azië en India al helemaal niet. Daar kenden ze hem niet eens en velen nog steeds niet. Waardoor het een onschuldig karakter krijgt. Er is iig niet zo'n schuldgevoel of 'lading'.


  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:50:46 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172916702
quote:
Dit zijn voorbeelden van nazi-symboliek. Men krijgt daar tijdens de middelbare weinig mee van het Europese theater van WWII. Sterker nog de wereldoorlog wordt vooral op nationaal niveau overgebracht.

Ik zie soms wel eens op een Harley iemand rondrijden met een nazi helm omdat die toevallig ergens op een rommelmarkt te kopen was of iemand heeft wel eens een swastika T-shirt omdat ze zich niet beseffen wat het betekent. Ik snap niet dat je vanaf dat naar "Waarom worden nazi's/Hitler in Azië aanbeden?" kunt komen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172916732
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit zijn voorbeelden van nazi-symboliek. Men krijgt daar tijdens de middelbare weinig mee van het Europese theater van WWII. Sterker nog de wereldoorlog wordt vooral op nationaal niveau overgebracht.

Ik zie soms wel eens op een Harley iemand rondrijden met een nazi helm omdat die toevallig ergens op een rommelmarkt te kopen was of iemand heeft wel eens een swastika T-shirt omdat ze zich niet beseffen wat het betekent. Ik snap niet dat je vanaf dat naar "Waarom worden nazi's/Hitler in Azië aanbeden?" kunt komen.
In Mongolië zijn er bijvoorbeeld ook nazis die ook echt nazi zijn. Ik zal zo het filmpje posten.
pi_172916747
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:50 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
glas kan half vol zijn en half leeg. Wellicht bekijken ze alleen de goede zaken voortgekomen uit dat tijdperk. Mooi snelwegen, technologische versnelling (raketten) en logistieke optimalisaties zoals efficient personenvervoer
_O-

De veewagontreinen naar Auschwitz.
pi_172916757
quote:
Ik denk dat dit een goed voorbeeld is van dat sommige Aziaten (bij uitstek Japanners) gewoon gek zijn. Ik heb ook in Thailand gereizd, maar ben dit nooit tegen gekomen.
Kan me echter wel voorstellen dat ergens in een lugubere chinese wijk (die heb je inmers ook in andere aziatische landen) ze dit soort vage shirtjes verkopen, maar dan niet zozeer omdat ze zelf neonazi's zijn maar omdat ze merken dat daar een (kleine) westerse markt voor is van europeanen die dit misschien wel stoer vinden omdat dit nergens in hun land te koop is? (Oid)
pi_172916789
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:54 schreef kurva het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een goed voorbeeld is van dat sommige Aziaten (bij uitstek Japanners) gewoon gek zijn. Ik heb ook in Thailand gereizd, maar ben dit nooit tegen gekomen.
Kan me echter wel voorstellen dat ergens in een lugubere chinese wijk (die heb je inmers ook in andere aziatische landen) ze dit soort vage shirtjes verkopen, maar dan niet zozeer omdat ze zelf neonazi's zijn maar omdat ze merken dat daar een (kleine) westerse markt voor is van europeanen die dit misschien wel stoer vinden omdat dit nergens in hun land te koop is? (Oid)
Gek genoeg zijn Japanners wel een van de slimste mensen ter wereld. Kan je aub stoppen met discrimineren van Japanners?
pi_172916791
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:53 schreef Hdero het volgende:

[..]

_O-

De veewagontreinen naar Auschwitz.
tja, als wij koningsdag hebben ligt de NS plat. 70 jaren geleden hadden ze iedere dag Fuhrer dag en reden de treinen vol naar het oosten zonder heel veel gedoe volgens mij. Andere tijden.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_172916845
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:56 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

tja, als wij koningsdag hebben ligt de NS plat. 70 jaren geleden hadden ze iedere dag Fuhrer dag en reden de treinen vol naar het oosten zonder heel veel gedoe volgens mij. Andere tijden.
Weet je wel dat mensen stierven in die wagons zonder eten kf drinken, met weinig lucht, en alleen staplaatsen, allemaal ingepakt als sardientjes? Dat noem je een goed vervoersmiddel? Van mij mag je, als je het wilt, zo rijden met de trein, alleen zal niemand anders mee.
pi_172916866
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:59 schreef Hdero het volgende:

[..]

Weet je wel dat mensen stierven in die wagons zonder eten kf drinken, met weinig lucht, en alleen staplaatsen, allemaal ingepakt als sardientjes? Dat noem je een goed vervoersmiddel? Van mij mag je, als je het wilt, zo rijden met de trein, alleen zal niemand anders mee.
help me, waar schrijf ik 'goed'. of probeer je me woorden in de mond te drukken?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_172916884
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Gek genoeg zijn Japanners wel een van de slimste mensen ter wereld. Kan je aub stoppen met discrimineren van Japanners?
Nee, zit dus al een week in Japan, maar ben doodziek geworden.. lig al de hele tijd op bed, dat is ook de reden dat ik uberhaupt Fok! weer eens heb aangeraakt. :')

Kutjappen..
pi_172916897
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:01 schreef kurva het volgende:

[..]

Nee, zit dus al een week in Japan, maar ben doodziek geworden.. lig al de hele tijd op bed, dat is ook de reden dat ik uberhaupt Fok! weer eens heb aangeraakt. :')

Kutjappen..
Dan ga je toch terug naar je eigen land!
pi_172916915
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:01 schreef kurva het volgende:

[..]

Nee, zit dus al een week in Japan, maar ben doodziek geworden.. lig al de hele tijd op bed, dat is ook de reden dat ik uberhaupt Fok! weer eens heb aangeraakt. :')

Kutjappen..
rauwe vis moet je ook niet eten laat staan aanraken
pi_172916916
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:02 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan ga je toch terug naar je eigen land!
Ik wil op zn minst één keer sushi kunnen eten hier! :'(
pi_172916924
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:02 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan ga je toch terug naar je eigen land!
En dit.
pi_172916930
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Gek genoeg zijn Japanners wel een van de slimste mensen ter wereld. Kan je aub stoppen met discrimineren van Japanners?
Slim maar wel stuk voor stuk freaks
pi_172916941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 01:04 schreef Asphyx het volgende:

[..]

Slim maar wel stuk voor stuk freaks
Je bent nog nooit in Japan geweest
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')