abonnement Unibet Coolblue
pi_173192317
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:08 schreef Iwanius het volgende:

[..]

...... En anders fiets je maar naar de achterkant van CS,daar hebben ze ook een fietsenstalling.....
Ik heb het vermoeden dat je hier nog nooit geprobeerd hebt je fiets te zetten..... Die fietsenstalling is na 7.30 u amper te gebruiken. Zelfs op zaterdag niet.
Sterker nog, als ik de trein moet hebben naar Utrecht dan ga ik 15 min eerder van huis weg dan ik vroeger moest toen de fietsflat er nog stond (en ik daar in de stalling een plek had) om vanuit Noord door de Provenierstunnel te fietsen naar de grote stalling en dan weer terug te lopen naar spoor 14 }:|
Eeuwig zonde dat aan die kant geen goede stalling gemaakt is en die fietsflat al is opgedoekt.
pi_173192392
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:28 schreef Tem het volgende:

[..]

Precies, dit maakt alleen maar een teringzooi. En ja, er zit GPS in.
Zoals Breuls al zei is het getest en het schijnt van niet. Vond het wel een grappig artikel.
In tegenstelling tot wat beweerd wordt zit er helemaal geen gps in de goedkoop gemaakte Obike-fiets. De fietsen zijn net zo dom als winkelwagentjes.

Las ergens dat die Obikes vooral bedoeld zijn om data van gebruikers te verzamelen en niet zozeer om fietsen te verhuren.
pi_173193117
Gewoon jatten dus. En dan de brand erin.
pi_173195286
Na deelfiets nu deelbrommobiel in Rotterdam

http://www.ad.nl/rotterda(...)-rotterdam~adbdfe6c/

Dit lijkt mij dan weer wel gaaf. :7
Nosce te ipsum.
pi_173262876
Ik zag vandaag een hipster met baard fietsen op een Obike. Hij was alleen nogal lang, zadel stond op de hoogste stand, maar nog kwamen zijn knieën ongeveer tot aan zijn oren :D Leek wel of ie op een kinderfietsje zat.

Dat was het hoogtepunt van de Oogstmarkt vandaag..... _O-
pi_173262964
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:13 schreef NedKelly het volgende:
Ik zag vandaag een hipster met baard fietsen op een Obike. Hij was alleen nogal lang, zadel stond op de hoogste stand, maar nog kwamen zijn knieën ongeveer tot aan zijn oren :D Leek wel of ie op een kinderfietsje zat.

Dat was het hoogtepunt van de Oogstmarkt vandaag..... _O-
Ik kwam vandaag ook langs de oogstmarkt. Maar ik dacht dat het altijd de eerste zaterdag van de maand was?
pi_173263074
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:16 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik kwam vandaag ook langs de oogstmarkt. Maar ik dacht dat het altijd de eerste zaterdag van de maand was?
Het was altijd 1e zaterdag op Noordplein en 3e zaterdag op Heemraadsplein. Maar die locatie liep niet goed meer. Sinds denk een jaartje is het nu ook 3e zaterdag op het Noordplein. Wel in een stuk kleinere opstelling, denk dat veel kramen al ergens staan op die dag. Of het 1x per maand genoeg vinden.

Maar mijn appeltap was leeg, en ik kon de 1e zaterdag niet, dus ik ben voorlopig weer gezegend met lekkere appelsap van de Buytenhof :9
pi_173263222
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:21 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Het was altijd 1e zaterdag op Noordplein en 3e zaterdag op Heemraadsplein. Maar die locatie liep niet goed meer. Sinds denk een jaartje is het nu ook 3e zaterdag op het Noordplein. Wel in een stuk kleinere opstelling, denk dat veel kramen al ergens staan op die dag. Of het 1x per maand genoeg vinden.

Maar mijn appeltap was leeg, en ik kon de 1e zaterdag niet, dus ik ben voorlopig weer gezegend met lekkere appelsap van de Buytenhof :9
Ah zo, ik ga er niet zo vaak meer heen. Haalde wel eens vlierbessensiroop daar. Ben je nog bij de pleinbios geweest of is dat niets voor je?
pi_173263823
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Ah zo, ik ga er niet zo vaak meer heen. Haalde wel eens vlierbessensiroop daar. Ben je nog bij de pleinbios geweest of is dat niets voor je?
Ik koop er ook steeds minder eigenlijk. Van Herk staat er niet meer zo vaak, en die hebben echt top aardbeien en frambozen.
Tuinplanten De Jong is wel een aanrader, ook voor kamerplanten. Ik vind kamerplanten al snel suf, maar zij hebben echt altijd mooie dingen staan.

Pleinbios: Ik ben er vroeger wel vaak geweest, maar tegenwoordig ga ik eigenlijk niet meer. Paar keer verregend, stervens koud gehad, gedoe met stoeltjes en eigen meegenomen drinken. En begint altijd zo laat, trek ik niet meer goed. Ik begin om 7 uur met werken, dus wekker gaat nogal vroeg af.
pi_173263985
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:52 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik koop er ook steeds minder eigenlijk. Van Herk staat er niet meer zo vaak, en die hebben echt top aardbeien en frambozen.
Tuinplanten De Jong is wel een aanrader, ook voor kamerplanten. Ik vind kamerplanten al snel suf, maar zij hebben echt altijd mooie dingen staan.

Pleinbios: Ik ben er vroeger wel vaak geweest, maar tegenwoordig ga ik eigenlijk niet meer. Paar keer verregend, stervens koud gehad, gedoe met stoeltjes en eigen meegenomen drinken. En begint altijd zo laat, trek ik niet meer goed. Ik begin om 7 uur met werken, dus wekker gaat nogal vroeg af.
Het is ook wel laat als je de volgende dag weer vroeg moet werken. Ik heb nu vakantie dus ben wel naar twee films geweest vorige week. Wilde vanavond eigenlijk ook wel maar vind het te koud eigenlijk om bijna 3 uur op dat kutstoeltje te zitten :P

Misschien aankomende week nog even als het mooi weer is.
pi_173264401
Haha ja die stoeltjes zitten nou ook niet echt jofel.

Dinsdag en woensdag geloof wel aardige temp wat ik hoorde op de radio. 24/25 graden.
pi_173264428
Om 7 uur beginnen met werken :'( hemeltje
pi_173264456
Ja Kaas, dat is het echte leven. :6
Voordeel is dat ik wel weer tussen 15.30 / 16.00 uur klaar ben en met een kwartier fietsen thuis ben......
pi_173264524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:18 schreef NedKelly het volgende:
Ja Kaas, dat is het echte leven. :6
Voordeel is dat ik wel weer tussen 15.30 / 16.00 uur klaar ben en met een kwartier fietsen thuis ben......
Kwartiertje reistijd is wel genieten. Mijn leven is nu ook voorbij hoor. Begin zeer binnenkort met een startersfunctie. Het studentenleven zit erop. :'(
pi_173264538
Huilen.
pi_173264614
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kwartiertje reistijd is wel genieten. Mijn leven is nu ook voorbij hoor. Begin zeer binnenkort met een startersfunctie. Het studentenleven zit erop. :'(
Ja laat mij maar lekker in de regio werken met 15 min van deur tot deur. Ik hoef niet naar het hoofdkantoor voor een zogezegd aantrekkelijkere functie. Dit is me heel wat waard.
Vroeger jaren in Den Haag gewerkt en die 2x 55 min reistijd hoef ik niet meer terug.

En is die startersfunctie dan ook in het hoofdstedelijke?
Je weet dat je in je startersfunctie eerst als koffiedame fungeert he? Anders maak je nooit carriere!
pi_173264708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:23 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ja laat mij maar lekker in de regio werken met 15 min van deur tot deur. Ik hoef niet naar het hoofdkantoor voor een zogezegd aantrekkelijkere functie. Dit is me heel wat waard.
Vroeger jaren in Den Haag gewerkt en die 2x 55 min reistijd hoef ik niet meer terug.

En is die startersfunctie dan ook in het hoofdstedelijke?
Je weet dat je in je startersfunctie eerst als koffiedame fungeert he? Anders maak je nooit carriere!
Hmsja, dat snap ik wel. Ik heb dadelijk 65 minuten reistijd van deur tot deur (Amsterdam - Den Haag), dus ook niet ideaal. Maar goed. Het was dat of gewoon ervoor kiezen om de relatie te beëindigen en daar had ik geen zin in. :P Maar goed, wie weet stap ik na enkele jaartjes over naar een baan die ook gewoon daar is.
pi_173264802
Ach toen vond ik het ook niet erg hoor die reistijd, heb het 5 jaar gedaan. Pas toen ik werd overgeplaatst naar Rotterdam merkte ik hoe fijn dat was niet meer haasten voor de trein, gewoon lekker op de fiets, makkelijker naar huis kunnen als er wat is (heb diabetes en zo'n 1x per jaar gebeurt daar toch wat mee zodat ik naar huis moet).
En omdat ik vind dat er te weinig uren in de dag zitten, wil ik mijn vrije tijd niet meer aan reistijd besteden.
Enige wat ik nog soort mis is het kunnen lezen van een boek in de trein, die 2x 25 min in de trein kom je in een week behoorlijk ver met een boek.

Maarre, je relatie hierheen komen was geen optie?
pi_173264925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:30 schreef NedKelly het volgende:
Ach toen vond ik het ook niet erg hoor die reistijd, heb het 5 jaar gedaan. Pas toen ik werd overgeplaatst naar Rotterdam merkte ik hoe fijn dat was niet meer haasten voor de trein, gewoon lekker op de fiets, makkelijker naar huis kunnen als er wat is (heb diabetes en zo'n 1x per jaar gebeurt daar toch wat mee zodat ik naar huis moet).
En omdat ik vind dat er te weinig uren in de dag zitten, wil ik mijn vrije tijd niet meer aan reistijd besteden.
Enige wat ik nog soort mis is het kunnen lezen van een boek in de trein, die 2x 25 min in de trein kom je in een week behoorlijk ver met een boek.

Maarre, je relatie hierheen komen was geen optie?
Ah op die fiets. ^O^ Ik ben ook van plan om die tijd zo maar lekker door te komen. Of gewoon fokkend, we zien wel. :P
pi_173264943
Ik heb ook bijna 20 jaar de forens uitgehangen. Nu heerlijk op het fietsje, wil niet meer anders. Maar als je jong bent en begint met werken is het niet zo erg.
pi_173264981
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:35 schreef Tem het volgende:
Ik heb ook bijna 20 jaar de forens uitgehangen. Nu heerlijk op het fietsje, wil niet meer anders. Maar als je jong bent en begint met werken is het niet zo erg.
Heb het prima getimed dus.
pi_173265011
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:35 schreef Tem het volgende:
Ik heb ook bijna 20 jaar de forens uitgehangen. Nu heerlijk op het fietsje, wil niet meer anders. Maar als je jong bent en begint met werken is het niet zo erg.
Dat dus inderdaad. Nu begin ik me wel lichtelijk bejaard te voelen. Of is dit gevoel al vanaf 35+? :D
pi_173265041
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:37 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Dat dus inderdaad. Nu begin ik me wel lichtelijk bejaard te voelen. Of is dit gevoel al vanaf 35+ :D
Ik ben 40+ dus sowieso een bejaarde zuurpruim. Kaas- weet er alles van.
pi_173265067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik ben 40+ dus sowieso een bejaarde zuurpruim. Kaas- weet er alles van.
Volgens mij was jij dat altijd al.
pi_173265123
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Volgens mij was jij dat altijd al.
Z'n nick omgedraaid is niet voor niks mad.
pi_173265154
Hele dag al zo'n pauperbeat hoorbaar vanwege feest bij de Euromast :(
pi_173265189
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:42 schreef MCH het volgende:
Hele dag al zo'n pauperbeat hoorbaar vanwege feest bij de Euromast :(
Whehe

Laat ze toch lekker feesten man
pi_173265220
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Whehe

Laat ze toch lekker feesten man
Lekker verkleumen inderdaad 8-)
pi_173265228
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Whehe

Laat ze toch lekker feesten man
Nee! Als je wat ouder wordt wil je gewoon geen herrie boven je tv uit horen komen. Die beat kan echt wel wat lager..... :6
pi_173265244
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker verkleumen inderdaad 8-)
Welnee
Beetje drank en drugs en gaaaaan
pi_173265260
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:45 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Nee! Als je wat ouder wordt wil je gewoon geen herrie boven je tv uit horen komen. Die beat kan echt wel wat lager..... :6
Precies, kappen met die tyfusherrie.
pi_173307549
Wel mooi dat je nu via livestreams kan zien waar je in de stad in de file staat.

https://rotterdamonderweg(...)keerscameraModal1448



:D :')

Gelukkig ga ik bijna altijd met de fiets.
pi_173310537
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
Wel mooi dat je nu via livestreams kan zien waar je in de stad in de file staat.

https://rotterdamonderweg(...)keerscameraModal1448

[ afbeelding ]

:D :')

Gelukkig ga ik bijna altijd met de fiets.
ik kijk altijd op de TomTom app om te zien waar het druk is..... kennelijk dom....
(de beelden zullen misschien een iets beter beeld geven).
pi_173310796
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hmsja, dat snap ik wel. Ik heb dadelijk 65 minuten reistijd van deur tot deur (Amsterdam - Den Haag), dus ook niet ideaal. Maar goed. Het was dat of gewoon ervoor kiezen om de relatie te beëindigen en daar had ik geen zin in. :P Maar goed, wie weet stap ik na enkele jaartjes over naar een baan die ook gewoon daar is.
OMG kaas' choice :o

Waarom zo'n zwartwit keuze?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173311196
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
Wel mooi dat je nu via livestreams kan zien waar je in de stad in de file staat.

https://rotterdamonderweg(...)keerscameraModal1448

[ afbeelding ]

:D :')

Gelukkig ga ik bijna altijd met de fiets.
Tof, ze zijn best duidelijk. Even een topic openen of iemand in het groot Fok! ergens op de weg wil stoepkrijten.
pi_173311946
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Tof, ze zijn best duidelijk. Even een topic openen of iemand in het groot Fok! ergens op de weg wil stoepkrijten.
Met reclame voor dit topic uiteraard!
pi_173312156
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_173312210
quote:
alweer :'(

Benieuwd of mn telefoon straks weer gaat loeien :') schrok me n paar weken terug de pleuris van die alert over heijplaat
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173312343
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

alweer :'(

Benieuwd of mn telefoon straks weer gaat loeien :') schrok me n paar weken terug de pleuris van die alert over heijplaat
Dat ligt gelukkig een stuk verder, de wind staat echter wel richting de stad. :P
pi_173312394
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat ligt gelukkig een stuk verder, de wind staat echter wel richting de stad. :P
true, laat eerst Spijkenisse maar uitroken >:)

Al ziet het er wel heftig uit op filmpjes, hopelijk blijft het beperkt tot die esso daar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 21 augustus 2017 @ 23:37:33 #191
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_173313633
tis al onder controle. verder geen gevaar.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_173348260
Wat is er gaande bij de Maassilo?
pi_173348302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is er gaande bij de Maassilo?
Goede vraag, choppers boven zuiiiiid!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173348345
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is er gaande bij de Maassilo?
zag net een berichtje van rotown dat het concert vanavond daar is afgelast op last vd politie , werd ook wel nieuwsgierig :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173348413
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173348564
Gezellig
pi_173348737
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173349640
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173356897
Dronken Spanjaard van dat busje. Geen flauwekulletjes.
pi_173356920
Hoeveel Spaanse klusjesmannen wonen er op Zuid? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')