abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:50:47 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172907210
VALKENBURG - De man die donderdagavond overleed nadat hij zwaargewond was geraakt bij een vechtpartij met een groep jongeren in Valkenburg, is de 65-jarige Willem Evers uit diezelfde stad. „Ze hebben hem met vier man naar de grond gewerkt. Daarna heeft één hem vastgehouden terwijl de anderen op hem insloegen”, zegt zijn vrouw.



De politie doet op dit moment buurtonderzoek om meer te weten te komen over de vechtpartij en wie daarbij betrokken waren. Vaststaat dat het al langer onrustig was in de buurt van de Salviastraat waar de vechtpartij plaatsvond. „De buurt wordt al langere tijd geterroriseerd door een groep hangjongeren. Tot diep in de nacht herrie en overlast met brommers. De politie kwam wel vaker langs, maar dan deden ze feitelijk niets verkeerd en gebeurde er ook niets”, zegt een buurtbewoner. Een andere bewoner vult aan. „En dan nu dit. Willem en zijn familie zijn ook geen gemakkelijke mensen, maar hij is nu dood. Dat valt op geen enkele manier goed te praten.”

De geëmotioneerde vrouw van het slachtoffer is woedend over het drama. In de voortuin van haar huis wil ze slechts kort wat zeggen. „Nu zijn die jongeren in geen velden of wegen te bekennen. Ik hoop maar dat de politie er werk van maakt. Maar dat geloof ben ik kwijt.”

Aangeslagen
Een aangeslagen buurman kan er niet over uit wat het slachtoffer is aangedaan. „Ik kom net uit het ziekenhuis. Willem was een van de hardste werkers uit de straat hier. Hij had een vrachtwagen en daar werkte hij mee. Hij is gisteravond naar buiten gegaan en vervolgens is zo’n groep jongeren in zijn nek gesprongen.”

De politie zegt al vaker de wijk in te zijn gegaan om ruzies op te lossen. „Er speelt al langer een en ander in de wijk. Op dit moment doen we onderzoek naar de doodsoorzaak van het slachtoffer. Het is nog niet uit te sluiten dat er een natuurlijke doodsoorzaak is. Maar dit nemen we natuurlijk hoog op. We zijn volop bezig met de zaak”, aldus een politiewoordvoerder.

http://www.telegraaf.nl/b(...)urger_spreekt__.html

Hockeyers. :(

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:56:05 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172907285
Hier horen we nooit meer wat van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172907297
Signalement van de daders?
pi_172907300
Dan hebben ze flink op die man ingeslagen zeg. :{ En nu ga je natuurlijk dat spelletje krijgen wie er verantwoordelijk is voor de fatale klap, waarbij iedereen naar elkaar gaat wijzen en er uiteindelijk niemand bestraft gaat worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:59:20 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172907323
Je zou verwachten dat op de Salviastraat alleen maar hele relaxte... continu op de grond liggende kreunende mensen zouden wonen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172907341
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar
in hoefdoek met rok en opgeschoren-haar
en joelt wat mee met beat-muziek.
Ik weet wel, het is hun goeie recht,
de nieuwe tijd, net wat u zegt,
maar het maakt me wat melancholiek.
Ik heb hun vaders nooit gekend
ze kwamen plots profiteren van elke cent
ik zag hun moeders in een zwarte tent.
Dat dorp van toen, het is voorbij,
dit is al wat er bleef voor mij:
Een ingeslagen kop.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:03:31 #7
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172907371
Kampers?
pi_172907407
Als je streetview bekijkt, ziet het er toch als een redelijk nette buurt uit?
pi_172907435
Met streetview eens "rondgewandeld" door die buurt. Beetje wat arbeiderswoningen enzo, maar ziet er imo nou niet bepaald uit als een hele slechte buurt. Ik zou er geen problemen mee hebben om midden in de nacht daar in mn uppie rond te wandelen in elk geval. Ik zou me daar niet onveilig voelen; laat ik het zo zeggen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172907501
Valkenburg, 13 apr. 2017
"
Overlast van hangjongeren? ga vroegtijdig in dialoog!

Reineke Habets, schoolmaatschappelijk werkster bij Stella Maris VMBO in Valkenburg, vertelt…

[...]

De Toekomst

“Wat ik mooi vind aan de aanpak die we gehanteerd hebben, is dat er uit de gesprekken met de jongeren, ook een aantal belangrijke aanknopingspunten voor de toekomst naar voren gekomen zijn. Zo klaagden veel jongens over het feit dat er zo weinig te doen was voor de jeugd. Kennelijk was dat een reden voor hen om op straat te gaan hangen. Daarom gaat de gemeente nu met een aantal jongeren in gesprek over nieuwe faciliteiten in de publieke ruimte. Ook heeft de gemeente subsidie uitgetrokken voor “Happylessen” op de school. Dit is een preventief aanbod van Mondriaan, dat zich richt op het voorkomen van stemmingsproblematiek bij jongeren. Dit omdat we weten dat jongeren die niet lekker in hun vel zitten, ook eerder komen tot negatief gedrag. Juist doordat we de gemeente al in een heel vroeg stadium betrokken hebben in onze aanpak van deze groep jongeren, waren de lijntjes snel gelegd. We realiseren nu oplossingen waarmee we hopen te voorkomen dat er een nieuwe generatie met overlast gevende jeugd opstaat! Dat was ons met een ‘hardere aanpak’ denk ik niet gelukt!”
"
http://www.cjg043.nl/2017(...)egtijdig-in-dialoog/


Ga in dialoog en ga dood, uw gemeente investeert in de 'happylessen' voor uw moordenaars en wil toch echt niet een harde aanpak.

[ Bericht 0% gewijzigd door WodanIsGroot op 04-08-2017 18:19:08 ]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:27:44 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_172907748
Omvolking in de praktijk
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:31:22 #12
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172907839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Signalement van de daders?
Als het niet erbij staat weet je het wel
RED ONS HENNIEGOD
pi_172908008
Marokkanen?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:44:51 #14
396386 sturmpie
for night & nature
pi_172908158
hangjeugd
speed snuiven met de gang, playstation, actie-films, bisexuele homo-praktijken, nog meer speed snuiven, opaatjes dood slaan, geweld&verkrachting, etc...


bekend fenomeen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_172908166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef LXIV het volgende:
Omvolking in de praktijk
Rutte maakt even een sommetje:

- 1 blanke AOW-er
+ 4 Getint
_________________
^O^
pi_172908213
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef sturmpie het volgende:
hangjeugd
speed snuiven met de gang, playstation, actie-films, bisexuele homo-praktijken, nog meer speed snuiven, opaatjes dood slaan.

oh ja
ooh ja
bekend fenomeen
Betrek speed hier niet bij opa, of je krijgt klappen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:48:51 #17
396386 sturmpie
for night & nature
pi_172908245
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Betrek speed hier niet bij opa, of je krijgt klappen.
dat bedoel ik
en kijk me niet aan vieze pedo, neuk je de moeder, ik ben kind van de duivel
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_172908278
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:48 schreef sturmpie het volgende:

[..]

dat bedoel ik
en kijk me niet aan vieze pedo, neuk je de moeder, ik ben kind van de duivel
Oké jij krijgt petsen! Begin steeds meer begrip voor de daders uit de OP te krijgen, als elke opa zo'n grote muil heeft.
pi_172908489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef LXIV het volgende:
Omvolking in de praktijk
Nietes. Dat noemen ze nu transcultureel.
´
pi_172908728
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Signalement van de daders?
Ze weten in welke groep ze de daders moeten zoeken en die zullen niet voortvluchtig zijn, dus hoe helpt het signalement de opsporing?

Het stond niet op GeenStijl, dus denken of weten ze daar dat het blanken zijn.

quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Als het niet erbij staat weet je het wel
Dus alleen als ten bate van de opsporing het signalement 'blank' wordt gegeven zijn het geen Marokannen? Dat is handig voor sommigen, maar zo krijg je natuurlijk wel oververtegenwoordiging op oververtegenwoordiging.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:18:57 #21
396386 sturmpie
for night & nature
pi_172908920
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Oké jij krijgt petsen! Begin steeds meer begrip voor de daders uit de OP te krijgen, als elke opa zo'n grote muil heeft.
met je vieze pikzuiglippen en speed-punt-neus, sperti-lover.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_172908977
Deze is toch die man die van de trap werd geduwd?
pi_172909168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:18 schreef sturmpie het volgende:

[..]

met je vieze pikzuiglippen en speed-punt-neus, sperti-lover.
:')
pi_172909382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:21 schreef Hdero het volgende:
Deze is toch die man die van de trap werd geduwd?
Nee dat is weer een andere zaak.
  Spellchecker vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:43:28 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172909500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:21 schreef Hdero het volgende:
Deze is toch die man die van de trap werd geduwd?
Nee dat was in Tilburg. Heb geen linkje naar bericht. Check Omroep Brabant.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:51:48 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172909742
Omfg triest dit. Politie zal zoals gewoonlijk wel weer niks doen. Tijd dat mensen zelf eens het recht in eigen handen gaan nemen en dat uitschot naar de verdommenis knallen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172910759
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Het stond niet op GeenStijl, dus denken of weten ze daar dat het blanken zijn.
:D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172910932
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

:D
De Telegraaf bracht het ook klein, en had het over een vechtpartij en niet over in elkaar trappen o.i.d., dus dan weet ik al bijna genoeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172911012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De Telegraaf bracht het ook klein, en had het over een vechtpartij en niet over in elkaar trappen o.i.d., dus dan weet ik al bijna genoeg.
Geen nieuws dus. Het dient vermeld te worden maar dan in een 6 punts lettertje onderaan pagina 11. Is zoiets hypocriet en achterbaks? Ik denk het wel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172911531
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:13 schreef WodanIsGroot het volgende:
Valkenburg, 13 apr. 2017
"
Overlast van hangjongeren? ga vroegtijdig in dialoog!

Reineke Habets, schoolmaatschappelijk werkster bij Stella Maris VMBO in Valkenburg, vertelt…

[...]

De Toekomst

“Wat ik mooi vind aan de aanpak die we gehanteerd hebben, is dat er uit de gesprekken met de jongeren, ook een aantal belangrijke aanknopingspunten voor de toekomst naar voren gekomen zijn. Zo klaagden veel jongens over het feit dat er zo weinig te doen was voor de jeugd. Kennelijk was dat een reden voor hen om op straat te gaan hangen. Daarom gaat de gemeente nu met een aantal jongeren in gesprek over nieuwe faciliteiten in de publieke ruimte. Ook heeft de gemeente subsidie uitgetrokken voor “Happylessen” op de school. Dit is een preventief aanbod van Mondriaan, dat zich richt op het voorkomen van stemmingsproblematiek bij jongeren. Dit omdat we weten dat jongeren die niet lekker in hun vel zitten, ook eerder komen tot negatief gedrag. Juist doordat we de gemeente al in een heel vroeg stadium betrokken hebben in onze aanpak van deze groep jongeren, waren de lijntjes snel gelegd. We realiseren nu oplossingen waarmee we hopen te voorkomen dat er een nieuwe generatie met overlast gevende jeugd opstaat! Dat was ons met een ‘hardere aanpak’ denk ik niet gelukt!”
"
http://www.cjg043.nl/2017(...)egtijdig-in-dialoog/

Ga in dialoog en ga dood, uw gemeente investeert in de 'happylessen' voor uw moordenaars en wil toch echt niet een harde aanpak.
Er is ook veel te weinig zinvols te doen voor de jongeren. De mooie meiden mogen niet op de straten zijn, moeten in de voedselproductie werken. Dan is het toch logisch dat jongeren stemmingsproblemen krijgen?
pi_172913165
Is gewoon een andere cultuur. Misschien moeten we de daders gratis huisvesting en een uitkering voor het leven aanbieden.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:19:30 #32
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_172913265
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:13 schreef WodanIsGroot het volgende:
Valkenburg, 13 apr. 2017
"
Overlast van hangjongeren? ga vroegtijdig in dialoog!

Reineke Habets, schoolmaatschappelijk werkster bij Stella Maris VMBO in Valkenburg, vertelt…

[...]

De Toekomst

“Wat ik mooi vind aan de aanpak die we gehanteerd hebben, is dat er uit de gesprekken met de jongeren, ook een aantal belangrijke aanknopingspunten voor de toekomst naar voren gekomen zijn. Zo klaagden veel jongens over het feit dat er zo weinig te doen was voor de jeugd. Kennelijk was dat een reden voor hen om op straat te gaan hangen. Daarom gaat de gemeente nu met een aantal jongeren in gesprek over nieuwe faciliteiten in de publieke ruimte. Ook heeft de gemeente subsidie uitgetrokken voor “Happylessen” op de school. Dit is een preventief aanbod van Mondriaan, dat zich richt op het voorkomen van stemmingsproblematiek bij jongeren. Dit omdat we weten dat jongeren die niet lekker in hun vel zitten, ook eerder komen tot negatief gedrag. Juist doordat we de gemeente al in een heel vroeg stadium betrokken hebben in onze aanpak van deze groep jongeren, waren de lijntjes snel gelegd. We realiseren nu oplossingen waarmee we hopen te voorkomen dat er een nieuwe generatie met overlast gevende jeugd opstaat! Dat was ons met een ‘hardere aanpak’ denk ik niet gelukt!”
"
http://www.cjg043.nl/2017(...)egtijdig-in-dialoog/


Ga in dialoog en ga dood, uw gemeente investeert in de 'happylessen' voor uw moordenaars en wil toch echt niet een harde aanpak.
"Happylessen"... really? _O- _O- :')
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:59:55 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_172914595
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar
in hoefdoek met rok en opgeschoren-haar
en joelt wat mee met beat-muziek.
Ik weet wel, het is hun goeie recht,
de nieuwe tijd, net wat u zegt,
maar het maakt me wat melancholiek.
Ik heb hun vaders nooit gekend
ze kwamen plots profiteren van elke cent
ik zag hun moeders in een zwarte tent.
Dat dorp van toen, het is voorbij,
dit is al wat er bleef voor mij:
Een ingeslagen kop.
:D
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:05:30 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172914740
quote:
Willem en zijn familie zijn ook geen gemakkelijke mensen,
Was Willempie misschien een beetje een tokkie?
pi_172917942
als de wouten daar al een paar keer langs zijn geweest, dan zouden ze toch wel een paar profieltjes hebben opgesteld van dat hangtuig? of zijn ze alleen maar langs gereden?
pi_172918018
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:05 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Was Willempie misschien een beetje een tokkie?
Misschien wel, en dan vecht je dat onder mekaar uit. Niet met 4 (of zo) tegen 1.

Willem is misschien dan wel een ekte tokkie, die 4 zijn lafaards.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172918412
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 22:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Happylessen"... really? _O- _O- :')
Natuurlijk, en dan komt er een zot langs voor 120 euro per uur die die geeft van die stichting. Waarschijnlijk een PVDA'er.

Net zoals die Chief Diversity Officer aan de UVA, en inderdaad ook nog een grote C, een C in het bedrijfsleven is namelijk lid van het management team met bijbehorend salaris.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172918525
Happylessen jezus christus zeg.. :')
Hahahahaha hardop gelachen,wat een waanzin. _O-
pi_172918603
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 07:06 schreef wolkentoetje het volgende:
Happylessen jezus christus zeg.. :')
Hahahahaha hardop gelachen,wat een waanzin. _O-
En dan ook nog serieus denken/hopen dat daarmee straks alles opgelost is.
pi_172918631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier horen we nooit meer wat van.
Dat dus. De politie doet hier geen fuck aan. Over naar de orde van de dag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172918997
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 07:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

En dan ook nog serieus denken/hopen dat daarmee straks alles opgelost is.
Ja dat is eigenlijk nog het ergste van allemaal.
Die grenzeloze naïviteit.
pi_172919419
Dat zal trouwens gelukszoekers en relschoppers uit andere landen wel afschrikken, dat we hier "happylessen" hebben. Misschien kan Merkel dat ook invoeren in Duitsland, dat moet wel de oplossing zijn tegen de cultuurinvasie daar. Samen met thee-drinken, gratis kickboxlessen en buurtvaders is heel het integratieprobleem in 1x opgelost.
pi_172920470
Ik ken die buurt goed en denk dat het lokale 'blanke' jeugd betreft, want heel veel anders heb je daar niet. De buurt op zich is zeker niet slecht, daar kun je normaliter probleemloos rondlopen zonder problemen. Desalnietteplus keihard aanpakken dat tuig.
pi_172920662
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:38 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ken die buurt goed en denk dat het lokale 'blanke' jeugd betreft, want heel veel anders heb je daar niet. De buurt op zich is zeker niet slecht, daar kun je normaliter probleemloos rondlopen zonder problemen. Desalnietteplus keihard aanpakken dat tuig.
Nee dat kan niet, blanken vechten altijd één tegen één en stoppen zodra er iemand op de grond ligt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172921220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee dat kan niet, blanken vechten altijd één tegen één en stoppen zodra er iemand op de grond ligt.
Dit moet toch een feest zijn voor je, 99 van de 100 keer is het hetzelfde type volk wat zich schuldig maakt aan dit soort misdaden, maar de keer dat het een aantal blanken zijn ga je meteen los en vergelijk je een langdurig probleem met een incident. :')

pi_172921359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dit moet toch een feest zijn voor je, 99 van de 100 keer is het hetzelfde type volk wat zich schuldig maakt aan dit soort misdaden, maar de keer dat het een aantal blanken zijn ga je meteen los en vergelijk je een langdurig probleem met een incident. :')
Jij bent hier degene die oververtegenwoordiging niet snapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172921389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die oververtegenwoordiging niet snapt.
_O- _O- _O-

:')
pi_172921988
geen huidskleur vermeld, dus getint.
pi_172922387
"Happy-lessen"?
Gaan ze er ook een soort CliniClown bij inzetten?
"De KansenClown"?

:')
pi_172922647
Is cultuur moeten we respect voor hebben _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_172929291
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:27 schreef Geerd het volgende:
Is cultuur moeten we respect voor hebben _O_ _O_
Klopt, dat achterlijke ggrrristen-joodsss cultuur..weg ermee!!
Geen sig.
pi_172931212
vermoord dus eigenlijk?
There are only 151 Pokémon.
pi_172931222
'dood op natuurlijke wijze' jaja, nadat je door 4 man in elkaar bent geslagen. tuurlijk politiewoordvoerder. flikker toch een end op joh achterlijke
There are only 151 Pokémon.
pi_172932247
Net op je 65e, triest om zo dood te gaan
pi_173015121
quote:
Drie tieners opgepakt voor doodslaan Willem (65)

De politie heeft drie tieners opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de schokkende dood van de 65-jarige Willem Evers uit Valkenburg. Dat meldt 1Limburg.

Vechtpartij met hangjongeren

Willem overleed vorige week na een vechtpartij met enkele hangjongeren. Vier tieners besprongen hem, en werkten hem naar de grond. Daarna hield een van hen Willem vast, terwijl de anderen op hem insloegen. Hij is later door de hulpdiensten nog gereanimeerd, maar daarna toch overleden.

Openlijke geweldpleging
De politie heeft twee jongens van 15 en 17 jaar uit Valkenburg en een 17-jarige jongen uit Schimmert opgepakt op verdenking van openlijke geweldpleging. De politie kwam hen op het spoor na verklaringen van getuigen, zo laat de politie weten. Zij worden de komende dagen verhoord.

De politie hoopt aan de hand van hun verklaringen een beter beeld te krijgen van wat er met Willem is gebeurd. Mogelijk volgen er nog meer arrestaties.
https://wnl.tv/2017/08/09(...)-doodslaan-willem-65

Minderjarig dus schoffelen.
pi_173015365
Valt dit tegenwoordig ook onder overlast?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_173015833
quote:
De politie heeft twee jongens van 15 en 17 jaar uit Valkenburg en een 17-jarige jongen uit Schimmert opgepakt op verdenking van openlijke geweldpleging.
Toch weer die ene niet-Westerse allochtoon uit Schimmert.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:57:23 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173015877
quote:
Het is nog niet uit te sluiten dat er een natuurlijke doodsoorzaak is.
Tsja, bedoelen ze nou dat het vrij natuurlijk is dat je doodgaat als 65 jarige wanneer je in elkaar gestompt wordt?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173015972
Het frappante is dat de twee zonen van die Evers vroeger zelf de buurt aan het terroriseren waren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')