abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172911449
The Donald _O_
TOT ZIENS!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:06:06 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172911553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmm... Lyndon Johnson, Richard Nixon...
Tja, maar Nixon heeft erg veel bereikt,
Richte de EPA op, Beeindigde Vietnam, Opende China, ontdooide de koude oorlog, clean air act, clean water act, financierde voor het eerst op grote schaal kanker onderzoek, desegregatie van scholen, strakke aanpak georganiseerde misdaad, voorkwam een tweede cuba crisis, begon banden te knopen in het midden oosten welke tot dan toe door de SU gedomineerd werd om maar een paar dingen te noemen.
Maar dat weet vrijwel niemand nog, Tricky Dicky is een crimineel is de media mind wash
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172911684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, maar Nixon heeft erg veel bereikt,
Richte de EPA op, Beeindigde Vietnam, Opende China, ontdooide de koude oorlog, clean air act, clean water act, financierde voor het eerst op grote schaal kanker onderzoek, desegregatie van scholen, strakke aanpak georganiseerde misdaad, voorkwam een tweede cuba crisis, begon banden te knopen in het midden oosten welke tot dan toe door de SU gedomineerd werd om maar een paar dingen te noemen.
Maar dat weet vrijwel niemand nog, Tricky Dicky is een crimineel is de media mind wash
Nixon is dan ook n van mijn favorieten. De man was op buitenlands gebied een genie. Het enige wat hem echt de kop kostte was zijn eigen paranoia. Daaruit ontstond dat hele Watergate schandaal, en aldaar is hij ook grof de mist in gegaan. Als president heeft hij behoorlijk wat dingen bereikt, zij het dat zijn binnenlands beleid niet al te denderend was.

Een hoogst intelligente politicus, maar ook zeer wantrouwend en pragmatisch... Nixon zou zijn partij vandaag - gekaapt door evangelicals - niet meer herkennen.

Johnson, een andere favoriet, was precies omgekeerd: binnenlands beleid was zeker voor minderheden en armen een succes; buitenlandbeleid een ramp. Maar ook hij was een intelligent en uiterst pragmatisch politicus. In veel opzichten was hij nog liberaler dan Kennedy.
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
pi_172911920
George Bush Sr, de puinruimer van Reagan, ook zwaar onderschat trouwens
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:32:22 #55
45206 Pietverdriet
pi_172912095
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nixon is dan ook n van mijn favorieten. De man was op buitenlands gebied een genie. Het enige wat hem echt de kop kostte was zijn eigen paranoia. Daaruit ontstond dat hele Watergate schandaal, en aldaar is hij ook grof de mist in gegaan. Als president heeft hij behoorlijk wat dingen bereikt, zij het dat zijn binnenlands beleid niet al te denderend was.

Een hoogst intelligente politicus, maar ook zeer wantrouwend en pragmatisch... Nixon zou zijn partij vandaag - gekaapt door evangelicals - niet meer herkennen.

Johnson, een andere favoriet, was precies omgekeerd: binnenlands beleid was zeker voor minderheden en armen een succes; buitenlandbeleid een ramp. Maar ook hij was een intelligent en uiterst pragmatisch politicus. In veel opzichten was hij nog liberaler dan Kennedy.
Nixon zijn buitenlandse beleid is ook heel veel Henry Kissinger. Maar de kunst van goed leiderschap is de juiste mensen om je heen verzamelen. Maar verder waarschijnlijk een van de meest ondergewaardeerde presidenten.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:50:05 #56
45206 Pietverdriet
pi_172912483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
George Bush Sr, de puinruimer van Reagan, ook zwaar onderschat trouwens
Het blijft trouwens grappig dat Reagan wordt gezien als degene die de Islamitische Fundamentalisten financierde als reactie op de invasie van Afganistan, terwijl het Carter was die daar 40 Miljard voor vrijmaakte min of meer op advies van Zbigniew Brzeziński.
pi_172912590
Geld is goedkoop te huren en bedrijven verwachten een cut in belastingen.
pi_172918618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit zo erg gezien als bij Trump.
Misschien heeft 'ie ook wat meer uitgevreten dan de rest.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:04:08 #59
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_172919154
Fraaie titel.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172919186
Het is gewoon domme bullshit

trump heeft gewoon de statistieken op een andere manier inhoud gegeven

Het is gewoon trump oplichterij om het volk voor de gek te houden
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
pi_172940250
24d.gif
pi_172940665
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Fox news is dan ook de enige rechtse nieuwszender. Cnn en vooral msnbc zijn voor de democraten.
De hysterie over Rusland en mogelijke inmenging in de verkiezingen is dan ook puur politiek. Het gaat zelfs zo ver dat de media hier meegaat in de hysterie. Ik moet het eerste objectieve verhaal over Trump in Nederland nog tegenkomen.
Vandaar ook dat USC sancties heeft doorgedrukt tegen de wil van Trump. Zo reageren ze daar op 'fake news'.
  zondag 6 augustus 2017 @ 08:44:37 #63
45206 Pietverdriet
pi_172940725
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Werkloosheidcijfers zijn notoir onbetrouwbaar, niet alleen in de VS, ook hier, een werkloze die je op solicitatietraining zet is dan niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt, dus niet meetellen in de stats. Zo werden in NL maar ook in andere EU landen al jaren de stats mooi gemaakt.
Veel interessanter zijn arbeidsparticipatiecijfers, het aantal mensen met een baan.
Aantal mensen met een baan is sinds de crisis met iets minder dan 2 punten gestegen en ligt daarmee nog 3 punten onder het niveau van voor de crisis.

170508-cow-homefeaturedlarge.jpg

https://www.jec.senate.go(...)87-9002-5643025269EF

Ter vergelijking, in NL lag de Arbeidsparticipatie in 2016 bij 70%
  zondag 6 augustus 2017 @ 09:23:12 #64
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172940941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nixon is dan ook n van mijn favorieten. De man was op buitenlands gebied een genie. Het enige wat hem echt de kop kostte was zijn eigen paranoia. Daaruit ontstond dat hele Watergate schandaal, en aldaar is hij ook grof de mist in gegaan.
jh5u7.jpg

Politici hebben inmiddels veel geleerd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" - Woody Allen
Mijn reisverslagen
pi_172941668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:34 schreef hollandia02 het volgende:
http://money.cnn.com/2017(...)/index.html?adkey=bn

America has added more than a million jobs since President Trump took office.

The U.S. economy added a strong 209,000 jobs in July, more than economists had expected. The unemployment rate fell to 4.3%, matching a 16-year low. Just after the Great Recession in 2009, unemployment peaked at 10%.
Weer een verkiezingsbelofte die president Trump heeft ingewilligd. En de linkse fake news media gaan weer krijsen dat het aan zijn voorganger lag. De sukkels. :')
  zondag 6 augustus 2017 @ 10:28:15 #66
45206 Pietverdriet
pi_172941743
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Weer een verkiezingsbelofte die president Trump heeft ingewilligd. En de linkse fake news media gaan weer krijsen dat het aan zijn voorganger lag. De sukkels. :')
Sukkels zijn eerder mensen die niet verder kijken dan de zeer beinvloedbare cijfers. In dat CNN stuk staat, laagste werkloosheidscijfers in 16 jaar, maar dat dit geen fuck zegt blijk wel uit de arbeidsparticipatiecijfers, er hebben nog steeds duidelijk veel minder mensen een baan dan voor de crisis.
pi_172941818
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus daar kan ik niet over oordelen, wist niet dat er ook bejaarden op Fok! zitten.
Bij de huidige jeugd telt algemene historische kennis niet meer? :')
pi_172941844
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sukkels zijn eerder mensen die niet verder kijken dan de zeer beinvloedbare cijfers. In dat CNN stuk staat, laagste werkloosheidscijfers in 16 jaar, maar dat dit geen fuck zegt blijk wel uit de arbeidsparticipatiecijfers, er hebben nog steeds duidelijk veel minder mensen een baan dan voor de crisis.
Sukkels zijn degene die nog steeds ontkennen dat de Amerikaanse economie onder Trump draait als een tierelier. Hun onderbuik verblind hun gezonde verstand. Sad but true.
pi_172941975
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Sukkels zijn degene die nog steeds ontkennen dat de Amerikaanse economie onder Trump draait als een tierelier. Hun onderbuik verblind hun gezonde verstand. Sad but true.
Helden zijn mensen die dan hier een onderbouwd stukje met wat links om hun beweringen te bewijzen neerzetten, wat ga jij worden, een held of een sukkel? :+
pi_172942014
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder postte is de banengroei bovendien eerder afgenomen sinds Trump aan het roer staat dan toegenomen. Zijn presidentschap zal sowieso vrij weinig effect hebben gehad aangezien hij nog nauwelijks iets gedaan heeft.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_172942045
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Helden zijn mensen die dan hier een onderbouwd stukje met wat links om hun beweringen te bewijzen neerzetten, wat ga jij worden, een held of een sukkel? :+
Internetlinkjes. Please! :')

Ben altijd al een held geweest. ^O^
pi_172942092
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Elzies is een simpel opgewonden standje. Die jongen kan er ook niets aan doen dat hij niet vooraan stond toen de hersens werden uitgedeeld.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_172942194
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Internetlinkjes. Please! :')

Ben altijd al een held geweest. ^O^
Op sokken.
pi_172942208
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op sokken.