abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:37:00 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172905836
De Duitse regering wil de geldkraan naar Turkije dichtdraaien vanwege het dictatoriale beleid van Erdogan en zijn regering. Dus ik denk dat de EU uiteindelijk wel meebeweegt.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-steun-turkije.html

Ik denk dat het inderdaad wel eens tijd is wat minder lief tegen het Erdoganregime te doen.
pi_172905872
Heeft dit te maken met de verkiezingen in Duitsland of is het oprecht?
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:39:52 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172905875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:37 schreef Hexagon het volgende:
De Duitse regering wil de geldkraan naar Turkije dichtdraaien vanwege het dictatoriale beleid van Erdogan en zijn regering. Dus ik denk dat de EU uiteindelijk wel meebeweegt.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-steun-turkije.html

Ik denk dat het inderdaad wel eens tijd is wat minder lief tegen het Erdoganregime te doen.
Geen moeite mee, de enige manier om lui als Erdogan (en Poetin) te pakken is door de geldkraan dicht te draaien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172905887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geen moeite mee, de enige manier om lui als Erdogan (en Poetin) te pakken is door de geldkraan dicht te draaien.
JONG PUTIN HEEFT NIKS GEDAAN MAN!!!! :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:41:27 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172905891
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:39 schreef NightH4wk het volgende:
Heeft dit te maken met de verkiezingen in Duitsland of is het oprecht?
Zal wel een combo deal zijn. Maar de recente detentie van Duitse staatsburgers zal ook meespelen. Duitsland heeft het gehad met Erdogan en zijn gedreig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172905912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:37 schreef Hexagon het volgende:
De Duitse regering wil de geldkraan naar Turkije dichtdraaien vanwege het dictatoriale beleid van Erdogan en zijn regering
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:39 schreef NightH4wk het volgende:
Heeft dit te maken met de verkiezingen in Duitsland of is het oprecht?
Bullshit natuurlijk, ondertussen blijft Duitsland lekker met Egypte en Saoedi Arabie handel drijven en militair steunen.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2017 16:43:33 ]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:43:18 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172905920
Voor mijn part gaat de EU Anti-Erdogan propaganda verspreiden in Turkije
pi_172905931
Beter zouden we alle banden met dit dictatoriale regime verbreken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172905933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Voor mijn part gaat de EU Anti-Erdogan propaganda verspreiden in Turkije
Je zou het ook oke vinden als Erdogan zich gaat mengen in Europese politiek en verkiezingen?
pi_172905953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Bullshit natuurlijk, ondertussen blijft Duitsland lekker met Egypte en Saoedi Arabie handel drijven en militair steunen.
Die landen bedreigen en chanteren EU-landen niet, voor zo ver ik weet.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:46:06 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172905960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zou het ook oke vinden als Erdogan zich gaat mengen in Europese politiek en verkiezingen?
Dat doet hij al. En verder worden in de meeste Europese landen niet de kritische media het zwijgen opgelegd zoals in Turkije het geval is.
pi_172905961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zou het ook oke vinden als Erdogan zich gaat mengen in Europese politiek en verkiezingen?
Nee, daar moet hij mee ophouden inderdaad.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172905976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:45 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Die landen bedreigen en chanteren EU-landen niet, voor zo ver ik weet.
Bingo, zolang het de belangen behartigt van de EU is een dictatoriaal regime weinig tot geen probleem. Dat Saoedi Arabie en haar ideologie het Westen en de EU niet bedreigt zou ik niet te hard op zeggen
pi_172905994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat doet hij al. En verder worden in de meeste Europese landen niet de kritische media het zwijgen opgelegd zoals in Turkije het geval is.
Goed dan stel ik de vraag opnieuw, maar dan anders:

Je vindt het ook oke wanneer Erdogan zich mengt in Europese politiek?
pi_172906013
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:46 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nee, daar moet hij mee ophouden inderdaad.
Gelijke monikken dan, beiden bek dicht over elkaar.

?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:49:13 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172906028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed dan stel ik de vraag opnieuw, maar dan anders:

Je vindt het ook oke wanneer Erdogan zich mengt in Europese politiek?
Nee dat is niet oke omdat er geen reden is om de oppositie in Nederland van buitenaf te helpen. In Turkije daarentegen kan het wel een steuntje in de rug gebruiken.
pi_172906072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat is niet oke omdat er geen reden is om de oppositie in Nederland van buitenaf te helpen. In Turkije daarentegen kan het wel een steuntje in de rug gebruiken.
Geen reden volgens wie?
Het zijn allemaal subjectieve en politiek gemotiveerde redenen om het wel/niet te doen.
Of je moet natuurlijk geloven dat men het uit goedheid van z'n hart doet?
pi_172906104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bingo, zolang het de belangen behartigt van de EU is een dictatoriaal regime weinig tot geen probleem. Dat Saoedi Arabie en haar ideologie het Westen en de EU niet bedreigt zou ik niet te hard op zeggen
Wat mij betreft zouden de banden met Saoedi-Barbarië ook verbroken mogen worden hoor. Ik heb echter nooit dreigementen of chantage vanuit dat land richting ons gehoord, dus dan moeten ze maar kijken wat ze doen in dat land. We moeten ons niet met de politiek van een ander land bemoeien.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:53:28 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172906112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen reden volgens wie?
Het zijn allemaal subjectieve en politiek gemotiveerde redenen om het wel/niet te doen.
Of je moet natuurlijk geloven dat men het uit goedheid van z'n hart doet?
Tegen dictatoriale regimes imo zijn andere middelen geoorloofd dan tegen democratische rergeringen.
pi_172906128
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gelijke monikken dan, beiden bek dicht over elkaar.

?
Inderdaad! Alle banden verbreken en laat Erdogan maar lekker barsten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172906153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Wat mij betreft zouden de banden met Saoedi-Barbarië ook verbroken mogen worden hoor. Ik heb echter nooit dreigementen of chantage vanuit dat land richting ons gehoord, dus dan moeten ze maar kijken wat ze doen in dat land. We moeten ons niet met de politiek van een ander land bemoeien.
Saoedi Arabie heeft ook weinig dreigementen uitgesproken tegen de VS, toch hadden prominenten van de regering een aandeel in de aanslagen, dan wel betrokkenheid. Wat denk je van het Wahabitisch Salafisme waar 99,9% van de aanslagen in West-Europa door zijn geinspireerd, de leer is een door de Saoedische staat geexporteerde deal met miljarden aan steun in het Westen.
pi_172906177
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tegen dictatoriale regimes imo zijn andere middelen geoorloofd dan tegen democratische rergeringen.
En hoe geloofwaardig is het verder als je een houding aanneemt tegen Y vanwege zijn 'dictatoriale' trekjes, terwijl Y vele malen erger is en je wel vrolijk de goede relaties mee voortzet, selectieve 'andere' middelen wanneer het uitkomt?
pi_172906187
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Inderdaad! Alle banden verbreken en laat Erdogan maar lekker barsten.
Ik zie meer winst van zo een actie voor Erdogan dan de EU.
pi_172906197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Saoedi Arabie heeft ook weinig dreigementen uitgesproken tegen de VS, toch hadden prominenten van de regering een aandeel in de aanslagen, dan wel betrokkenheid. Wat denk je van het Wahabitisch Salafisme waar 99,9% van de aanslagen in West-Europa door zijn geinspireerd, de leer is een door de Saoedische staat geexporteerde deal met miljarden aan steun in het Westen.
Wil jij even snel de CIA bellen en ze vertellen wie er allemaal achter de aanslagen zaten? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:58:39 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172906202
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En hoe geloofwaardig is het verder als je een houding aanneemt tegen Y vanwege zijn 'dictatoriale' trekjes, terwijl Y vele malen erger is en je wel vrolijk de goede relaties mee voortzet, selectieve 'andere' middelen wanneer het uitkomt?
In de politiek moet je soms pragmatisch zijn
pi_172906212
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zie meer winst van zo een actie voor Erdogan dan de EU.
Hoe dan? :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172906226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:58 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Wil jij even snel de CIA bellen en ze vertellen wie er allemaal achter de aanslagen zaten? :o
Al in 2002 gedaan, ze hebben mijn aanbevelingen dan ook opgenomen in hun rapport:

quote:
"While in the United States, some of the September 11 hijackers were in contact with, and received support or assistance from, individuals who may be connected to the Saudi Government," the document says.
http://edition.cnn.com/20(...)udis-9-11/index.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2017 17:01:40 ]
pi_172906249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In de politiek moet je soms pragmatisch zijn
Denk dat opportunisme hier een beter woord voor is.
pi_172906269
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:59 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hoe dan? :')
Iets met de grote vriend in het Oosten van Europa.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:03:06 #30
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172906274
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gelijke monikken dan, beiden bek dicht over elkaar.

?
Turkije arresteert duitse staatsburgers om Duitsland te dwingen om mensen uit te leveren, dat is een wezenlijk verschil en Turkije ontvangt EU gelden. Tja, dan moet Turkije kiezen, of spelletjes spelen of niet, als ze spelletjes willen spelen dan gaat de geldkraan dicht.

Of de Turkse kiezer begrijpt dat Erdogan nogal fout zit of niet is het probleem van de Turkse kiezer, de EU is daar niet verantwoordelijk voor, het is wel verantwoordelijk als het EU geld is wat zijn regime in stand houd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172906312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Turkije arresteert duitse staatsburgers om Duitsland te dwingen om mensen uit te leveren, dat is een wezenlijk verschil en Turkije ontvangt EU gelden. Tja, dan moet Turkije kiezen, of spelletjes spelen of niet, als ze spelletjes willen spelen dan gaat de geldkraan dicht.
Dat zijn ook Turkse staatsburgers, niet een onbelangrijk detail. De enkel Duitse-staatsburgers worden zelden tot niet vervolgd buiten het uitzetten. Verder is Duitsland de door de EU en Turkije erkende terreurgroepen aan het steunen, sponsoren en rustig in Duitsland hun gang aan het laten gaan, wat is je punt? Dat Duitsland de geldkraan dicht doet vind ik overigens prima, eigen geld, eigen zeggenschap, ik stoor me alleen aan de zogenaamde morele houding.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:09:13 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172906377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zijn ook Turkse staatsburgers, niet een onbelangrijk detail. De enkel Duitse-staatsburgers worden zelden tot niet vervolgd buiten het uitzetten. Verder is Duitsland de door de EU en Turkije erkende terreurgroepen aan het steunen, sponsoren en rustig in Duitsland hun gang aan het laten gaan, wat is je punt? Dat Duitsland de geldkraan dicht doet vind ik overigens prima, eigen geld, eigen zeggenschap, ik stoor me alleen aan de zogenaamde morele houding.
Dat Turkije Koerden terroristen noemt en iedere melding van de genocides door Tukrije hardhandig onderdrukt moet Turkije zelf weten, we gaan echter niet onze rechtsstaat te grabbel gooien omdat Erdogan het zegt.

Het is geen zogenaamde morele houding en dat weet je dondersgoed. De Saudi's eisen geen uitlevering van mensen die geen misdaad hebben gepleegd onder Duitse wetgeving en nemen ook geen gijzelaars om die uitlevering te verkrijgen, je zogenaamde verontwaardiging gaat flink mank.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172906429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zijn ook Turkse staatsburgers, niet een onbelangrijk detail. De enkel Duitse-staatsburgers worden zelden tot niet vervolgd buiten het uitzetten. Verder is Duitsland de door de EU en Turkije erkende terreurgroepen aan het steunen, sponsoren en rustig in Duitsland hun gang aan het laten gaan, wat is je punt? Dat Duitsland de geldkraan dicht doet vind ik overigens prima, eigen geld, eigen zeggenschap, ik stoor me alleen aan de zogenaamde morele houding.
Als je iedereen die Erdogans voeten niet kust een terrorist noemt, dan wordt het voor mensen natuurlijk heel lastig om niet met "terroristen" om te gaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172906490
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat Turkije Koerden terroristen noemt en iedere melding van de genocides door Tukrije hardhandig onderdrukt moet Turkije zelf weten, we gaan echter niet onze rechtsstaat te grabbel gooien omdat Erdogan het zegt.
Je moet je echt beter verdiepen in de materie wil je rake dingen zeggen over wat zich in Turkije afspeelt. Turkije noemt Koerden niet terroristen, Turkije noemt de PKK terroristen, net zoals de EU dat vooralsnog doet.

quote:
Het is geen zogenaamde morele houding en dat weet je dondersgoed. De Saudi's eisen geen uitlevering van mensen die geen misdaad hebben gepleegd onder Duitse wetgeving en nemen ook geen gijzelaars om die uitlevering te verkrijgen, je zogenaamde verontwaardiging gaat flink mank.
Que? Net ging het nog om Erdogan's 'dictatoriale beleid' en nu gaat het ineens landen die elkaar aan het etteren zijn om dat ze elkaar pesten. De mislukte morele houding en de verontwaardiging staan beiden overeind, gezien je makkelijk de Egyptische of Saoedische leider en land in de OP kunt stoppen en het blijft nog steeds inhoudelijk correct. Verder lijk je een beetje te beamen wat ik hierboven al zei, nml dat:

Zolang SA en Egypte niet Duitsland aan het etteren zijn is er weinig mis met dictatoriaal beleid.
pi_172906529
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Als je iedereen die Erdogans voeten niet kust een terrorist noemt, dan wordt het voor mensen natuurlijk heel lastig om niet met "terroristen" om te gaan.
Dus wel groenlicht om iedereen aan Turkije uit te leveren waarvan bewezen is dat ze banden hebben met de PKK ? Lijkt mij een goede compromis voor het verbeteren van de banden van beide landen.
pi_172906720
Maar waar het eigenlijk om gaat is dat Erdogan vindt dat hij de dictator van Europa is en Europa vindt dat hij alleen maar de dictator van Turkije is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172907140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geen moeite mee, de enige manier om lui als Erdogan (en Poetin) te pakken is door de geldkraan dicht te draaien.
Het op een lijn zetten van Erdogan met Putin getuigt van volstrekte onnozel-, onwetend,- en blindheid. Erdogan lijdt aan grootheidswaanzin. Hij zij dat democratie als een trein is; Je stapt in om ergens naar toe te gaan en eruit wanneer je bent aangekomen.
Putin wordt geslachtofferd om geopolitieke redenen; het conflict in de Ukraine en de uitslag van het referendum in de Krim waren slechts instrumentair.

offtopic geleuter even weggehaald

[ Bericht 30% gewijzigd door Hexagon op 04-08-2017 19:16:54 ]
pi_172907308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:59 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hoe dan? :')
Meer winst voor Erdogan? Ik denk dat hij peentjes zweet. Die arme Turken beginnen te begrijpen dat ze een paard van Troje hebben binnengehaald. Ik hoop voor hen dat ze die criminele, corrupte schijnheilige boef z.s.m. exemplarisch tot vele malen levenslang veroordelen en zijn corrupte familie ook.
pi_172907370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:59 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hoe dan? :')
Het geeft hem de 'zie je wel de Europeanen zijn tegens ons :'( !!'-joker en die is doorgaans behoorlijk effectief, je zag ook in Rusland al dat de steun voor Putin alleen maar toenam toen het Westen sancties instelde.
pi_172907415
Ondertussen willen Juncker en Timmermans gewoon doorgaan met de toetredingsgesprekken:

Juncker wil gesprekken met ‘onze buurman’ Turkije niet stoppen

quote:
De mensenrechtenschendingen in het land zijn voor Timmermans geen reden om daarmee te stoppen.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:41:31 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172908082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:47 schreef visbox het volgende:

[..]

Het op een lijn zetten van Erdogan met Putin getuigt van volstrekte onnozel-, onwetend,- en blindheid. Erdogan lijdt aan grootheidswaanzin. Hij zij dat democratie als een trein is; Je stapt in om ergens naar toe te gaan en eruit wanneer je bent aangekomen.
Putin wordt geslachtofferd om geopolitieke redenen; het conflict in de Ukraine en de uitslag van het referendum in de Krim waren slechts instrumentair.

Da's een mooi stapeltje onzin wat je daar verzameld hebt en compleet en totaal irrelevant voor dit topic, mischien is het centrale FvD topic iets voor je?

[ Bericht 16% gewijzigd door Hexagon op 04-08-2017 19:17:20 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:43:32 #42
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172908131
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ondertussen willen Juncker en Timmermans gewoon doorgaan met de toetredingsgesprekken:

Juncker wil gesprekken met ‘onze buurman’ Turkije niet stoppen

[..]

Moet je het stuk toch nog maar eens goed lezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172910317
de eu en duitsland slikt al erdogans zaad want ze zijn als de dood dat die relturk de vluchtelingendeal opblaast.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:14:37 #44
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172910346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:13 schreef FlipjeHolland het volgende:
de eu en duitsland slikt al erdogans zaad want ze zijn als de dood dat die relturk de vluchtelingendeal opblaast.
Duidelijk niet dus gezien de reactie uit Duitsland vandaag.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172918476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:37 schreef Hexagon het volgende:
De Duitse regering wil de geldkraan naar Turkije dichtdraaien vanwege het dictatoriale beleid van Erdogan en zijn regering. Dus ik denk dat de EU uiteindelijk wel meebeweegt.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-steun-turkije.html

Ik denk dat het inderdaad wel eens tijd is wat minder lief tegen het Erdoganregime te doen.
Waarom nu opeens wel?
pi_172922655
Ah, verkiezingen en Merkel gaat rare sprongen maken.

Als ze herkozen is dan Schaffen ze dat weer met open grenzen en mogen Oekraine en Turkije toetreden tot de EU. Om een gezamenlijk front te maken tegen die enge Putin en onvoorspelbare Trump. :')
pi_172922675
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:28 schreef Nintex het volgende:
Ah, verkiezingen en Merkel gaat rare sprongen maken.

Als ze herkozen is dan Schaffen ze dat weer met open grenzen en mogen Oekraine en Turkije toetreden tot de EU. Om een gezamenlijk front te maken tegen die enge Putin en onvoorspelbare Trump. :')
Waar slaat die :') op?
pi_172922749
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar slaat die :') op?
Op dat hij het ter plaatse verzint.
pi_172922761
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar slaat die :') op?
Al die Sauerkraut vreters trappen daar met open ogen in natuurlijk.

Hoewel Putin waarschijnlijk ook lief gaat doen of juist nog meer gaat dreigen, want verkiezingen in Rusland. Gisteren was aan hem gevraagd door vrijwilligers of hij zich 'alsjeblieft' weer verkiesbaar wil stellen als president. En vandaag is de stoere duikvakantie video uitgebracht.

Opvallend wel dat het eerste internationale campagne filmpje gaat over samenwerken met Europa om samen van de terroristen te winnen.
pi_172923087
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Al die Sauerkraut vreters trappen daar met open ogen in natuurlijk.

Hoewel Putin waarschijnlijk ook lief gaat doen of juist nog meer gaat dreigen, want verkiezingen in Rusland. Gisteren was aan hem gevraagd door vrijwilligers of hij zich 'alsjeblieft' weer verkiesbaar wil stellen als president. En vandaag is de stoere duikvakantie video uitgebracht.

Opvallend wel dat het eerste internationale campagne filmpje gaat over samenwerken met Europa om samen van de terroristen te winnen.
Nou kerel, waar wedden we om dat ook in de volgende regeerperiode van Merkel Oekraïne en Turkije niet tot de EU toe zullen treden?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:58:07 #51
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172925011
Ook alle handel tussen de EU en Turkije meteen stopzetten. Uitroken die demente islamfascist.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_172926214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:58 schreef Old_Pal het volgende:
Ook alle handel tussen de EU en Turkije meteen stopzetten. Uitroken die demente islamfascist.
Turkije de-islamiseren en Constantinopel en het Byzantijnse rijk herstellen.

^O^
pi_172927456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Al die Sauerkraut vreters trappen daar met open ogen in natuurlijk.

Hoewel Putin waarschijnlijk ook lief gaat doen of juist nog meer gaat dreigen, want verkiezingen in Rusland. Gisteren was aan hem gevraagd door vrijwilligers of hij zich 'alsjeblieft' weer verkiesbaar wil stellen als president. En vandaag is de stoere duikvakantie video uitgebracht.

Opvallend wel dat het eerste internationale campagne filmpje gaat over samenwerken met Europa om samen van de terroristen te winnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Turkije de-islamiseren en Constantinopel en het Byzantijnse rijk herstellen.

^O^
:')
pi_172929740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

:')
pi_172940327
Ik begrijp de plotselinge woede bij de eurofieltjes natuurlijk wel. Jarenlang hebben ze hun ziel verkocht ten behoeve van Erdogan. Wat voor streken hij ook uithaalde; de eurofietjes bleven pleiten voor Turks lidmaatschap van de EU. Zelfs de moord op Turkse demonstranten hielt de eurofielen niet tegen: Turkije moest en zou EU-lid worden. Oke het vermoorden van Turkse demonstranten konden de eurofielen nog door de vingers zien maar dan moet je potjandikkie daarna niet gemeen gaan doen tegen de EU :( , dat is een stap te ver.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:37:18 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173240232
Erdogan doet niet meer de moeite om de schijn op te houden zich niet met buitenlandse politiek te bemoeien
https://www.metronieuws.n(...)se-turken-stemadvies
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:02:52 #57
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173240779
Goed nieuws voor Merkel.
pi_173263476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:37 schreef Hexagon het volgende:
De Duitse regering wil de geldkraan naar Turkije dichtdraaien vanwege het dictatoriale beleid van Erdogan en zijn regering. Dus ik denk dat de EU uiteindelijk wel meebeweegt.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-steun-turkije.html

Ik denk dat het inderdaad wel eens tijd is wat minder lief tegen het Erdoganregime te doen.
Regime van dubbele paspoorten ook maar eens stoppen.
pi_173263587
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Regime van dubbele paspoorten ook maar eens stoppen.
Loyaliteittoets.
pi_173263680
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Loyaliteittoets.
Symboolpolitiek op z'n best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')