abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:30:21 #26
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_172929910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:48 schreef Klopmachine het volgende:
Ik ben nu 25 jaar. Hartstikke leuke leeftijd, alleen waar we twee jaar geleden met de vriendengroep nog regelmatig op stap gingen wandelen mijn vrienden tegenwoordig allemaal een andere levensfase van hun leven in. Vrijwel iedereen woont samen, de eerste bruiloft zit er alweer op en binnen enkele weken staat de eerste kraamvisite op het programma. Enja, het tot diep in de nacht met een glas alcohol spenderen zit er tegenwoordig hierdoor niet meer echt in, hoe jammer ik dat ook vind.

Ik blijf nu dus op het moment een beetje als enige over. Ben de enige vrijgezel en ik heb dus nog zeker wel de drang om op stap te gaan, of in elk geval, mijn zaterdagavonden niet eenzaam en alleen door te brengen in mijn kleine studio, iets wat de laatste tijd mij iets te vaak gebeurt dan dat mij lief is. En het is ook wel iets wat mij zwaar begint te vallen. Tijd om mezelf dus eens een flinke trap onder mijn reet te geven en de boze buitenwereld in te trekken, maar ik heb oprecht niet echt een idee hoe en waar ik dat moet aanpakken. En goed ja, waar zit er iemand te wachten op een 25-jarige vrijgezel die opzoek is naar vrienden terwijl iedereen op die leeftijd allang voorzien is.

Ik heb niet echt een heel briljant idee, en ergens ben ik dan weer bang dat mijn lakse houding het zo nu en dan laat uitstellen. Uiteraard wel bijvoorbeeld in mijn hoofd gehad om bijvoorbeeld te gaan sporten, maarja, vervolgens onderneem ik dan barweinig actie omdat ik ook niet echt een idee heb van wat. Of dat wel de beste plek is om mensen te ontmoeten die hetzelfde zouden willen.
wil je echt stappen omdat je het zo leuk vind of omdat je single bent en er een vrouw hoopt te vinden? Want je kunt ook andere dingen met je vrienden doen. Dingen die ook bij hun fase passen. En een vrouw kun je bijv. Ook via datingsites vinden.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_172936544
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:53 schreef FredvZ het volgende:
Stappen kan je ook in je eentje, kom je vanzelf wel iemand tegen is mijn ervaring.
Dit. :Y

Zorgen dat je een beetje een vaste gast wordt op de plek waar je regelmatig uitgaat wil erbij helpen.
pi_172940877
Je moet gwn alcohol op en feesten met die handel!

Of schrijf je in bij zo'n site als mensen ontmoeten. Je moet wel maandelijls betalen maar ja heb je wel prfijt op langere termijn :9
-.-.-
pi_172940977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:58 schreef Klopmachine het volgende:

[..]

Stappen in je eentje is wel iets wat mij lastig lijkt om eerlijk te zijn. Als je dan ergens staat waar je niemand kent, geen idee eigenlijk hoe ik mij dan echt moet gaan opstellen en wat ik in hemelsnaam moet gaan doen om toch te voorkomen dat ik niet de hele avond in mijn eentje in een hoek sta.

Ben dan afgelopen maand wel in mijn eentje op reis gegaan naar Afrika waar ik dan weer geen moeite mee heb omdat je daar toch een groep hebt, maar met stappen niet ofzo.
Stap het rokershok in en ga naast iemand zitten met grote ogen, die zijn wel in voor een praatje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')