abonnement Unibet Coolblue
pi_172897252
Zijn er nog meer mensen die dit programma gebruiken op hun PC?

De laatste paar weken vertraagt heel deze app uit de windows store heel mijn pc bij het opstarten van het programma.

Het lijkt wel of ze deze app zodanig aan het upgraden zijn dat bij het opstarten er van gewoon heel je pc bijna vast komt te staan bij het inladen van al die schermpjes van de zenders met afbeeldingen enzovoorts.

Het programma wordt gewoon veel te zwaar gemaakt terwijl ik hier een supersnelle pc heb. Een paar weken geleden liep dit programma nog vlekkeloos.

Zijn er meer mensen met dit probleem?



op de ipad heb ik het programma ook en daar is totaal geen probleem .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:06:02 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_172897418
Verwijderen en opnieuw installeren wil wel eens helpen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Boks-Chick vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:09:27 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_172897456
het is sowieso een trage app. Als je hem opstart (wat op zich snel gaat) dan duurt het een eeuwigheid voordat hij verbinding heeft, en met een beetje mazzel verliest hij die niet na een half uur :')
lolwut
pi_172897479
Sinds vorige week kun je de Horizon site eindelijk ook met andere browsers bekijken dan alleen Internet Explorer, dus waarom niet gewoon de site gebruiken :?
Don't let my username fool you...
pi_172897522
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:11 schreef Metalfreak het volgende:
Sinds vorige week kun je de Horizon site eindelijk ook met andere browsers bekijken dan alleen Internet Explorer, dus waarom niet gewoon de site gebruiken :?
Dat heb ik dus zojuist gedaan na enige speurwerk op internet

Tijdje geleden was het volgens mij helemaal niet mogelijk meer om via de gewone browser meer in te loggen waarschijnlijk hebben ze dat weer gewijzigd. Ze wilde waarschijnlijk dat iedereen die app ging gebruiken. Waarschijnlijk hebben mensen geklaagd over die app uit de windowsstore

En op me browser werkt het supersnel en geen vertragingen.

Ik had trouwens die app er afgegooid en opnieuw geļnstalleerd al maar dat werkte niet

Waar ik ook achter ben gekomen is dat die ziggo app een groot gedeelte van je geheugen aan het vreten is.....

Probleem is dus nu opgelost, gewoon weer via de browser
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:23:01 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_172897666
App werkte wel redelijk hier maar sinds vorige week gebruik ik ook weer gewoon de browserversie, die kun je wat makkelijker resizen enzo.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_172897734
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:23 schreef mstx het volgende:
App werkte wel redelijk hier maar sinds vorige week gebruik ik ook weer gewoon de browserversie, die kun je wat makkelijker resizen enzo.
Die werkt toch niet met Chrome en Firefox?
blablablabla
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:35:18 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_172897848
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Die werkt toch niet met Chrome en Firefox?
Ze hebben het laatst eindelijk omgezet naar HTML5 dus nu wel.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Boks-Chick vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:46:28 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_172898062
oh dat is goed om te horen! Ik keek ook altijd via de site, maar toen dat niet meer ging (ze verwezen je op de site zefls concreet naar de app) moest ik wel dat gare ding gebruiken.

Ik schakel bij deze ook weer om naar de site *O*
lolwut
pi_172898097
Probeer de Nederlandse versie eens
pi_172898398
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Probeer de Nederlandse versie eens
Die had ik

werkte in het begin prima....

geen idee wat ze met de app gedaan hebben de laatste weken dat het opstarten zo lang duurde en gewoon heel mijn pc aan het vertragen was. Ze gooien er iedere keer nieuwe dingen in .....helemaal niet nodig die shit. Via de browser nu is het weer een verademing al mijn andere proggies lopen nu ook weer soepel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172898617
toevallig iemand aan de lijn gehad die dat probleem ook recentelijk had..
het runtimebroker.exe proces ging bij hem stuiteren en slurpte zijn memory op.. (totaal 4GB ram)

zelf heb ik nergens last van
pi_172898679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die had ik

werkte in het begin prima....

geen idee wat ze met de app gedaan hebben de laatste weken dat het opstarten zo lang duurde en gewoon heel mijn pc aan het vertragen was. Ze gooien er iedere keer nieuwe dingen in .....helemaal niet nodig die shit. Via de browser nu is het weer een verademing al mijn andere proggies lopen nu ook weer soepel.
Waarom zie ik Duits staan dan
pi_172898842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Waarom zie ik Duits staan dan
omdat het gewoon een plaatje is die ik van internet geplukt heb.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172898879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:13 schreef mschol het volgende:
toevallig iemand aan de lijn gehad die dat probleem ook recentelijk had..
het runtimebroker.exe proces ging bij hem stuiteren en slurpte zijn memory op.. (totaal 4GB ram)

zelf heb ik nergens last van
hier precies hetzelfde ...

voor mensen die dat willen uittesten op rechtermuisknop op de taakbalk drukken en dan taakbeheer en processen menu....daar zie je ergens runtimebroker staan...als die bijzonder hoog is .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172899469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hier precies hetzelfde ...

voor mensen die dat willen uittesten op rechtermuisknop op de taakbalk drukken en dan taakbeheer en processen menu....daar zie je ergens runtimebroker staan...als die bijzonder hoog is .....
en dat is dus een windows proces, hoewel ik het niet met zekerheid kan zeggen, kan het dus ook windows zijn die gebugd is en niet de  ziggo app..
pi_172899763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:50 schreef mschol het volgende:

[..]

en dat is dus een windows proces, hoewel ik het niet met zekerheid kan zeggen, kan het dus ook windows zijn die gebugd is en niet de ziggo app..
ik had opgezocht hoe je kon achterhalen of bepaalde apps veel geheugen gebruiken van de week op internet , Had ik op de Microsoft pagina gelezen dat als dit proces van runtimebroker exe buitengewoon hoog was dat dit door een app kon komen. Ze raden aan om dan met je rechtermuisknop dit proces te stoppen en je pc opnieuw te starten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172901703
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Tijdje geleden was het volgens mij helemaal niet mogelijk meer om via de gewone browser meer in te loggen. Waarschijnlijk hebben ze dat weer gewijzigd. Ze wilden waarschijnlijk dat iedereen die app ging gebruiken. Waarschijnlijk hebben mensen geklaagd over die app uit de windowsstore

Wat je hier suggereert klopt niet. Het is altijd mogelijk geweest en gebleven om gewoon via de browser in te loggen. Alleen werkte de videoweergave op de meeste browsers niet meer omdat Ziggo veel te lang heeft vastgehouden aan het gebruik van de Silverlight plugin, die inmiddels door de meeste browsers niet meer wordt ondersteund (en ook door Microsoft niet meer wordt ontwikkeld). Inmiddels is men overgegaan op HTML5 en daarmee werkt de site weer via bijna alle gangbare moderne browsers.

Kijk hier voor meer informatie.
pi_172904439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:50 schreef Riparius het volgende:

[..]

Wat je hier suggereert klopt niet. Het is altijd mogelijk geweest en gebleven om gewoon via de browser in te loggen. Alleen werkte de videoweergave op de meeste browsers niet meer omdat Ziggo veel te lang heeft vastgehouden aan het gebruik van de Silverlight plugin, die inmiddels door de meeste browsers niet meer wordt ondersteund (en ook door Microsoft niet meer wordt ontwikkeld). Inmiddels is men overgegaan op HTML5 en daarmee werkt de site weer via bijna alle gangbare moderne browsers.

Kijk hier voor meer informatie.
Dit is toch een recent verhaal die link...

Ik heb op die horizon app heel lang gebruikt op een browser en op een gegeven moment kon er gewoon niet meer met de browser ingelogd worden. En dan praat ik echt over een jaar geleden ofzo. Kreeg je gewoon een melding dat je de app in windowsstore moest downloaden. dat html5 verhaal is vrij recent en dat had ook inderdaad ook te maken omdat microsoft geen silverplayer meer ging ondersteunen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172905212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit is toch een recent verhaal die link...

Ik heb op die horizon app heel lang gebruikt op een browser en op een gegeven moment kon er gewoon niet meer met de browser ingelogd worden. En dan praat ik echt over een jaar geleden of zo. Kreeg je gewoon een melding dat je de app in windowsstore moest downloaden. Dat HTML5 verhaal is vrij recent en dat had ook inderdaad ook te maken met het feit dat omdat Microsoft geen silverplayer meer ging ondersteunen.
Het klopt dat de HTML5 ondersteuning pas zeer recent is toegevoegd. Maar ik heb nooit problemen ondervonden met inloggen, dat heeft altijd gewerkt. De videoweergave werkte in Firefox uiteraard niet meer vanaf het moment dat Firefox de Silverlight plugin niet meer ondersteunde. Toch heb ik ook in de periode dat de videoweergave niet meer werkte regelmatig ingelogd om bijvoorbeeld beschrijvingen van VOD films en van (afleveringen van) series op te vragen of om uitzendtijden te achterhalen. Ik heb nooit een melding gekregen over een of andere app of een appstore, maar dat is wellicht omdat ik geen Windows 10 gebruik.
pi_172918711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het klopt dat de HTML5 ondersteuning pas zeer recent is toegevoegd. Maar ik heb nooit problemen ondervonden met inloggen, dat heeft altijd gewerkt. De videoweergave werkte in Firefox uiteraard niet meer vanaf het moment dat Firefox de Silverlight plugin niet meer ondersteunde. Toch heb ik ook in de periode dat de videoweergave niet meer werkte regelmatig ingelogd om bijvoorbeeld beschrijvingen van VOD films en van (afleveringen van) series op te vragen of om uitzendtijden te achterhalen. Ik heb nooit een melding gekregen over een of andere app of een appstore, maar dat is wellicht omdat ik geen Windows 10 gebruik.
Dat heeft inderdaad denk ik met windows 10 te maken.

Ben blij dat me computer weer supersnel gaat want de afgelopen weken was het een drama als ik die app gebruikte.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:39:49 #22
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_172924540
Hoog tijd dat ze die sport go-app ook eens aanpakken. Dat stuk treurnis kan niet eens fatsoenlijk naar een Chromecast casten zonder er om de haverklap uit te vliegen. Waag het om je telefoon te unlocken tijdens een cast... Of vooruit/achteruit spoelen, gaat ie ook gelijk over z'n nek :')
pi_172924595
Gewoon in Chrome gebruiken. Kan sinds een week. Problem solved.
pi_172924602
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:39 schreef Mano_ het volgende:
Hoog tijd dat ze die sport go-app ook eens aanpakken. Dat stuk treurnis kan niet eens fatsoenlijk naar een Chromecast casten zonder er om de haverklap uit te vliegen. Waag het om je telefoon te unlocken tijdens een cast... Of vooruit/achteruit spoelen, gaat ie ook gelijk over z'n nek :')
Klopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')