abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:48:04 #1
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172897206
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.


I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:52:47 #2
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172897251
Zo.

Ff een vraagje. Wat weten jullie van Credo (van bit bounce)?

Ik heb er een paar eth in geļnvesteerd (omdat Tim Draper het ook doet :')) https://cointelegraph.com(...)kchain-project-credo

Maar het idee van credo is wel boeiend. Echter wel veel pre ICO al verkocht.

quote:
BitBounce allows you to charge people you don't know a cryptocurrency fee to deliver an email to your inbox. For you, this means a curated inbox of 1) emails from people who you know and 2) emails you've been paid to receive. BitBounce creates inbox peace of mind.
https://bitbounce.io/

Volg nu dat slack groepje waar die Stewart Dennis erg actief in is. ICO loopt goed maar er wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven, gek 🤔
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172897300
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:52 schreef Sosa het volgende:
Zo.

Ff een vraagje. Wat weten jullie van Credo (van bit bounce)?

Ik heb er een paar eth in geļnvesteerd (omdat Tim Draper het ook doet :')) https://cointelegraph.com(...)kchain-project-credo

Maar het idee van credo is wel boeiend. Echter wel veel pre ICO al verkocht.

[..]

https://bitbounce.io/

Volg nu dat slack groepje waar die Stewart Dennis erg actief in is. ICO loopt goed maar er wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven, gek 🤔

Wat doet het in het kort? Geld per mail wtf?
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:00:42 #4
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172897348
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat doet het in het kort? Geld per mail wtf?
Min of meer

Lees: https://bitbounce.io/credo
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172897421
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:00 schreef Sosa het volgende:

[..]

Min of meer

Lees: https://bitbounce.io/credo
Spam is toch redelijk een non issue tegenwoordig? Ik zie dit niet echt van de grond komen, zeker niet gezien dit erg afhankelijk is van massale adoptie.
pi_172897439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Spam is toch redelijk een non issue tegenwoordig? Ik zie dit niet echt van de grond komen, zeker niet gezien dit erg afhankelijk is van massale adoptie.
Ik werk in de networking infra, 98% van įl het internet verkeer was in 2005 spam. Dus dat het een non-issue is voor jou als eindgebruiken kan kloppen, bandwidth technisch gezien voor grote partijen is spam nog steeds een gigaprobleem.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:09:12 #7
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172897452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Spam is toch redelijk een non issue tegenwoordig? Ik zie dit niet echt van de grond komen, zeker niet gezien dit erg afhankelijk is van massale adoptie.
Ach joh, een eth-tje just in case investeren ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:11:20 #8
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172897480
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik werk in de networking infra, 98% van įl het internet verkeer was in 2005 spam. Dus dat het een non-issue is voor jou als eindgebruiken kan kloppen, bandwidth technisch gezien voor grote partijen is spam nog steeds een gigaprobleem.
Hierom

En ik verwelkom ieder initiatief om spam te reduceren.

Ik wordt kapot gespamd op mijn zakelijk email en mijn spamfilter is van 'heel goed' naar gewoonweg slecht gegaan in een jaar tijd. Of de spam is geėvolueerd of het filter achtergebleven.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:25:13 #9
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172897701
BCC = Bitcoin Crash Coin

SPAM, mede veroorzaakt door de trend van de laatste jaren dat websites niet meer publiek zijn zonder gedwongen worden een account aan te maken |:(
The best firms advertise the least...
pi_172897738
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:52 schreef Sosa het volgende:
Zo.

Ff een vraagje. Wat weten jullie van Credo (van bit bounce)?

Ik heb er een paar eth in geļnvesteerd (omdat Tim Draper het ook doet :')) https://cointelegraph.com(...)kchain-project-credo

Maar het idee van credo is wel boeiend. Echter wel veel pre ICO al verkocht.

[..]

https://bitbounce.io/

Volg nu dat slack groepje waar die Stewart Dennis erg actief in is. ICO loopt goed maar er wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven, gek 🤔

Sorry, ik vind het maar een dom idee. Zoals hierboven ook vermeld, is spam nog zo'n issue? We hebben hele goede spamfilters en eigenlijk de enige mail die ik wel eens "verwijder" doe ik in de vorm van uitschrijven van een of andere nieuwsbrief. De rest is allemaal gewenst.
pi_172897775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik werk in de networking infra, 98% van įl het internet verkeer was in 2005 spam. Dus dat het een non-issue is voor jou als eindgebruiken kan kloppen, bandwidth technisch gezien voor grote partijen is spam nog steeds een gigaprobleem.
Dat zijn beste cijfers. Maar ik zie weet niet of 'bestraffing' van mails in de vorm van een boete massaal geadopteerd gaat worden.
pi_172897781
Vind het idee op zich leuk, maar voor mij is het echt een non-issue.
pi_172897867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat zijn beste cijfers. Maar ik zie weet niet of 'bestraffing' van mails in de vorm van een boete massaal geadopteerd gaat worden.
Omdat het geen probleem meer is voor eindgebruikers ben ik er ook niet weg van, het idee is mooi idd maar dit aan de man gaan krijgen die al bijna geen last meer hebben van spam, gaat een moeilijke opdracht worden.
Lambo of Rekt
pi_172897885
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik werk in de networking infra, 98% van įl het internet verkeer was in 2005 spam. Dus dat het een non-issue is voor jou als eindgebruiken kan kloppen, bandwidth technisch gezien voor grote partijen is spam nog steeds een gigaprobleem.
Dat was in 2005, als ik naar mijn bedrijf kijk over de laatste 24u zijn slechts 600 van de 10.000 mails spam, er komt vrijwel niks door de spamfilter heen. In 2005 was dat inderdaad anders toen was 98% van de mail spam.
pi_172897887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik werk in de networking infra, 98% van įl het internet verkeer was in 2005 spam. Dus dat het een non-issue is voor jou als eindgebruiken kan kloppen, bandwidth technisch gezien voor grote partijen is spam nog steeds een gigaprobleem.
Cijfers uit 2005 zijn niet echt relevant meer. Momenteel is tussen de 50 en 60% van alle verzonden mail spam. Echter zijn er inderdaad best goede antispam oplossingen op de markt (bijvoorbeeld van Barracuda), waardoor eindgebruikers er minder last van zullen hebben als ze daadwerkelijk zo'n oplossing implementeren. Desalniettemin vind ik het wel een leuk project, hoe levensvatbaar het is hangt inderdaad van de adoptie (bij het grote publiek) af.
pi_172897891
Mensen die in gaan zetten op Betkings hier? Ik gok graag op gok sites omdat er in gokken veel geld om gaat. :P
Lambo of Rekt
pi_172897905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:37 schreef blackmore het volgende:

[..]

Cijfers uit 2005 zijn niet echt relevant meer. Momenteel is tussen de 50 en 60% van alle verzonden mail spam. Echter zijn er inderdaad best goede antispam oplossingen op de markt (bijvoorbeeld van Barracuda), waardoor eindgebruikers er minder last van zullen hebben als ze daadwerkelijk zo'n oplossing implementeren. Desalniettemin vind ik het wel een leuk project, hoe levensvatbaar het is hangt inderdaad van de adoptie (bij het grote publiek) af.
Klopt, ik weet niet hoeveel het op dit moment is. zie mijn reactie ddaarna ook.
Lambo of Rekt
pi_172897927
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, ik weet niet hoeveel het op dit moment is. zie mijn reactie ddaarna ook.
Las het inderdaad, zijn we het toch redelijk eens geloof ik ;)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:49:02 #19
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172898120
Het werkt vlgs mij ook andersom, 'spammers' kunnen dan de boodschap overbrengen mits ze je er voor betalen.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172898359
Wat is er met BTC-e?
Forcefield City Bewoner
pi_172898370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er met BTC-e?
Heb je onder een berg geslapen?
Lambo of Rekt
pi_172898374
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:37 schreef EggsTC het volgende:
Mensen die in gaan zetten op Betkings hier? Ik gok graag op gok sites omdat er in gokken veel geld om gaat. :P
Betkings? Wat bieden die aan? Ik blackjack en poker graag. 😀
pi_172898396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:01 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Betkings? Wat bieden die aan? Ik blackjack en poker graag. 😀
De ICO komt eraan, http://betking.io

Ze hebben al een eerder gok platform gehad wat succes had, dus het zijn geen nieuwe gasten in de scene.
Lambo of Rekt
pi_172898453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je onder een berg geslapen?
Neuh, check paar keer per dag m'n portfolio. Heb vast wat ik voorlopig vast heb, en trade eigenlijk al paar maanden niet meer actief. Vooralsnog ben ik met holden al 35% gedaald, is ook nooit echt m'n ding geweest, maar ja, weinig tijd, verhuisd enz.

Maar goed, ik zoek het zelf wel op.
Forcefield City Bewoner
pi_172898600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:05 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Neuh, check paar keer per dag m'n portfolio. Heb vast wat ik voorlopig vast heb, en trade eigenlijk al paar maanden niet meer actief. Vooralsnog ben ik met holden al 35% gedaald, is ook nooit echt m'n ding geweest, maar ja, weinig tijd, verhuisd enz.

Maar goed, ik zoek het zelf wel op.
trefwoord FBI
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')