abonnement Unibet Coolblue
pi_172916595
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Er is geen vervuiling. Je drinkwater is hartstikke veilig.
Wordt ook aanmerkelijk strenger gecontroleerd dan je flesje spa :P
pi_172916606
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Teens react to hitler kijken.
Ik zit nog een beetje GTA V te spelen. Raar zorgkostensysteem hebben ze daar. Heb je toevallig $5000 op je bankrekening staan maar verder geen cent te makken, dan ben je dat volledige bedrag kwijt aan het "eigen risico". Heb je 27 miljoen in aandelen, maar geen cent op je betaalrekening, dan is de zorg gratis.
pi_172916614
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goed punt, ik zit wat muziek te luisteren op mijn balkon terwijl ik wat fok op de iPad, de muggen van me afsla een een Rochefort drink :P
Heb nog een Rochefort 10 klaarstaan voor zometeen _O_
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:45:10 #255
104871 remlof
Europees federalist
pi_172916615
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wat moeten we dan om kwart voor één 's avonds achter onze laptopjes?
De tablets zijn nog niet doorgedrongen tot de Achterhoek?
pi_172916620
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Er is geen vervuiling. Je drinkwater is hartstikke veilig.
Maar het is een glijdende schaal. Als je steeds meer zaken die er niet in horen accepteert dan wordt het vanzelf troep. Waarmee wij onze kinderen vergiftigen. De daders zijn dan reeds lang dood.

Jij weet ook niet zeker of ons drinkwater "hartstikke veilig" is. Je hoopt dat. En je geeft degenen die het willen vertroepen de vrije hand.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:46:12 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172916631
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wordt ook aanmerkelijk strenger gecontroleerd dan je flesje spa :P
En Evides is geen commercieel bedrijf, natuurlijk, maar dat wisten de slimme mensjes hier al wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172916632
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik zit nog een beetje GTA V te spelen. Raar zorgkostensysteem hebben ze daar. Heb je toevallig $5000 op je bankrekening staan maar verder geen cent te makken, dan ben je dat volledige bedrag kwijt aan het "eigen risico". Heb je 27 miljoen in aandelen, maar geen cent op je betaalrekening, dan is de zorg gratis.
Hmmmm, ik heb geen idee eigenlijk hoe dat in het echt werkt. Dus ik vind het wel een mooi verhaal.

Ik had vandaag controle over de speakers in de keuken en meteen deze playlist op gezet:



Uur liggen huilen van het lachen.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:46:59 #259
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172916644
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik zit nog een beetje GTA V te spelen. Raar zorgkostensysteem hebben ze daar. Heb je toevallig $5000 op je bankrekening staan maar verder geen cent te makken, dan ben je dat volledige bedrag kwijt aan het "eigen risico". Heb je 27 miljoen in aandelen, maar geen cent op je betaalrekening, dan is de zorg gratis.
Hehehe, en je verzekeringspremie gaat ook nooit omhoog met al die schades die je veroorzaakt :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172916648
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wordt ook aanmerkelijk strenger gecontroleerd dan je flesje spa :P
Hier bij mevr. hebben we naast leidingwater ook nog eigen grondwater. Gebruiken we nu nog niet/niet meer als drinkwater, want is lang niet meer getest, maar was voorheen vergelijkbaar met bronwater dat bedrijven als Coca Cola en Nestle oppompen om na hevige marketingcampagnes voor een euro of twee per liter te verkopen.
pi_172916651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En Evides is geen commercieel bedrijf, natuurlijk, maar dat wisten de slimme mensjes hier al wel.
Okay jij wil er schijnbaar op verder gaan, daar werken geen mensen met hun behoeftes of krijgen ze die gratis vervuld?
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:49:38 #262
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172916683
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hier bij mevr. hebben we naast leidingwater ook nog eigen grondwater. Gebruiken we nu nog niet/niet meer als drinkwater, want is lang niet meer getest, maar was voorheen vergelijkbaar met bronwater dat bedrijven als Coca Cola en Nestle oppompen om na hevige marketingcampagnes voor een euro of twee per liter te verkopen.
Ik prefereer in Nederland kraanwater, in het buitenland wil het nog wel eens een ander verhaal zijn, in het VK zit er altijd een hint van een chloorsmaak aan het water, dan drink ik bronwater.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172916684
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Okay jij wil er schijnbaar op verder gaan, daar werken geen mensen met hun behoeftes of krijgen ze die gratis vervuld?
Goed punt, John 1 SC 0
pi_172916693
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:47 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hier bij mevr. hebben we naast leidingwater ook nog eigen grondwater. Gebruiken we nu nog niet/niet meer als drinkwater, want is lang niet meer getest, maar was voorheen vergelijkbaar met bronwater dat bedrijven als Coca Cola en Nestle oppompen om na hevige marketingcampagnes voor een euro of twee per liter te verkopen.
Maar Pokkel: wat zou nou precies het bezwaar zijn om een "zero tolerance" beleid te voeren op het gebied van drinkwater. Wie wordt daar minder van en waarom is dat erg?

Ik denk dat je je dit soort gewetensvragen zou moeten stellen qua essentiële levensbehoeften.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172916698
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Maar het is een glijdende schaal. Als je steeds meer zaken die er niet in horen accepteert dan wordt het vanzelf troep. Waarmee wij onze kinderen vergiftigen. De daders zijn dan reeds lang dood.

Jij weet ook niet zeker of ons drinkwater "hartstikke veilig" is. Je hoopt dat. En je geeft degenen die het willen vertroepen de vrije hand.
Het zijn wetenschappers, de marges zijn bekend, en iedere amateurwetenschapper kan een watertestje uitvoeren op het spul dat uit zijn kraan komt. Als de grote jongens zeggen dat het veilig is, en er geen inhoudelijk kritiek op de werkwijzen is, en er geen amateurwetenschappertjes de bek opentrekken over wat zij uit de kraan halen, dan zal het allemaal wel prima wezen.

Net zoals ik er op vertrouw dat het appartementencomplex waar ik in woon niet instort omdat ik er vanuit ga dat de architecten destijds hun werk hebben gedaan. Als je niet meer kan vertrouwen op de kennis en kunde van de experts, dan kun je niet meer fatsoenlijk leven, want dan is niets echt veilig.
pi_172916714
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmmm, ik heb geen idee eigenlijk hoe dat in het echt werkt. Dus ik vind het wel een mooi verhaal.

Ik had vandaag controle over de speakers in de keuken en meteen deze playlist op gezet:



Uur liggen huilen van het lachen.
Wehehe, ik vind het mooi om zulke zooi af en toe op feestjes aan te zetten. Van die toondove zatlappen die niets doorhebben zijn mijn favoriet _O_
pi_172916716
Precies, ik vertrouw er ook gewoon op dat mijn gebakken eitje s'ochtends veilig is, stel je voor dat dat al niet meer kan.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:51:42 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172916717
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Het zijn wetenschappers, de marges zijn bekend, en iedere amateurwetenschapper kan een watertestje uitvoeren op het spul dat uit zijn kraan komt. Als de grote jongens zeggen dat het veilig is, en er geen inhoudelijk kritiek op de werkwijzen is, en er geen amateurwetenschappertjes de bek opentrekken over wat zij uit de kraan halen, dan zal het allemaal wel prima wezen.

Net zoals ik er op vertrouw dat het appartementencomplex waar ik in woon niet instort omdat ik er vanuit ga dat de architecten destijds hun werk hebben gedaan. Als je niet meer kan vertrouwen op de kennis en kunde van de experts, dan kun je niet meer fatsoenlijk leven, want dan is niets echt veilig.
Maar jij rijd dan ook op een motormaaier in de rondte, jij bent het gewend om met je leven te spelen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172916723
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Het zijn wetenschappers, de marges zijn bekend, en iedere amateurwetenschapper kan een watertestje uitvoeren op het spul dat uit zijn kraan komt. Als de grote jongens zeggen dat het veilig is, en er geen inhoudelijk kritiek op de werkwijzen is, en er geen amateurwetenschappertjes de bek opentrekken over wat zij uit de kraan halen, dan zal het allemaal wel prima wezen.

Net zoals ik er op vertrouw dat het appartementencomplex waar ik in woon niet instort omdat ik er vanuit ga dat de architecten destijds hun werk hebben gedaan. Als je niet meer kan vertrouwen op de kennis en kunde van de experts, dan kun je niet meer fatsoenlijk leven, want dan is niets echt veilig.
Ik zou dat willen samenvatten als: je bent jong en hebt vertrouwen in hoe het werkt. Je komt daar nog wel achter.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172916727
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En Evides is geen commercieel bedrijf, natuurlijk, maar dat wisten de slimme mensjes hier al wel.
Ach, dat een Bart dat niet snapt begrijp ik ook wel.
pi_172916740
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ach, dat een Bart dat niet snapt begrijp ik ook wel.
Als Teven het maar snapt!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2017 00:53:32 ]
pi_172916749
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ach, dat een Bart dat niet snapt begrijp ik ook wel.
Ondertussen ben ik de rijkste Tatta hier. Dus de dingen van geld snap ik wel.

Maar ondanks al die poen ben ik nog steeds wel iemand die gelooft in een goede wereld. Beter zal dat niet worden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:54:06 #273
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172916758
Ja, Pokkel, of dacht jij dat Bart zo geboren is? Nee, hoor, dat is een direct resultaat van het falen van de experts die zijn gevoeligheid voor chemtrails niet correct konden inschatten. ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172916759
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:53 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ondertussen ben ik de rijkste Tatta hier. Dus de dingen van geld snap ik wel.
Bart hoeveel kan jij mij lenen?

Rente vrij graag ik wil een huisje contant kopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2017 00:55:03 ]
pi_172916762
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:51 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wehehe, ik vind het mooi om zulke zooi af en toe op feestjes aan te zetten. Van die toondove zatlappen die niets doorhebben zijn mijn favoriet _O_
Whehehe, mijn baas had het dus gewoon echt niet door en maar geïrriteerd zijn waarom de rest van de keuken dubbel lag.

Maar een collega van me doet een beetje drummen dus en bij zijn laatste optreden dat hij take on me opgezet bij de soundcheck, publiek blijkbaar ook helemaal in een deuk.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')