quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn gok is dat er een grotere cilinder op heeft gezeten met meer inhoud (cc), en daardoor de Tomos dus harder kon rijden.
Gvd..luier nodig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:41 schreef fathank het volgende:
35, hoogst illegaal. Maar goed dattie nog maar 26 loopt.
Er staat nergens dat het een snorfiets is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:41 schreef fathank het volgende:
35, hoogst illegaal. Maar goed dattie nog maar 26 loopt.
quote:
heb ik ook altijd geleerd, maar ligt ook aan de materiaalsoort dacht ik.. Nieuwerwetsere metalen zijn beter. Maar... Ik zou het nu nog steeds doen, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 08:45 schreef sturmpie het volgende:
nieuwe cilinder moet je (imo) altijd inrijden.
in mijn 2-takt tijd hoorde ik iets van 500km inrijden en dan mag je niet te hoog in de toeren anders verpruts je de cilinder, dan gaat die langzamer, heeft met compressie te maken (zuigerveren).
Het is weer even geleden maar volgens mij moest je gietijzer echt inrijden en was het bij alu alleen een kwestie van op temp laten komen en vlammen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heb ik ook altijd geleerd, maar ligt ook aan de materiaalsoort dacht ik.. Nieuwerwetsere metalen zijn beter. Maar... Ik zou het nu nog steeds doen, gewoon omdat het kan.
Overigens verwacht ik TS niet meer terug, want zo vlot reageert ie nou ook weer niet op onze posts.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ws inderdaad afstellen.. lastig dat je niet weet wat de brommerboer gedaan heeft.. meestal zet je er een beetje rijkere sproeier in om hem in te rijden om warmlopen te voorkomen, en dar gaat hij niet beter van lopen..
Rijd er effe een km of 100 mee en als het niet verbetert ga je gewoon nog een keer terug met het verzoek om hem af te stellen..
Ik neem trouwens aan dat het een snordinges is?
Ja idd, zoiets was het .. oldskool cilinders moest je een tijdje lief mee doen (meestal 2 tanken brandstof) en dan langzaam de belasting opvoeren, daarna het hele ontstekings- en sproeier/vlotternaald gebeuren weer finetunen, en dan was het brommermix erin, scheutje extra olie evt en raketteren met dat ding..quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het is weer even geleden maar volgens mij moest je gietijzer echt inrijden en was het bij alu alleen een kwestie van op temp laten komen en vlammen.
Dat was nog in de tijd dat het "normaal" was er 70cc onderin te beunen en nog niet veelvuldig met WOK meldingen werd gestrooid.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
dat schroefde je er (ondersteboven) op en rijden met die handel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |