abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 3 augustus 2017 @ 22:50:11 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172892647
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172892687
Die Marieke verdwijnt bij RTL Late Night. Goed, irritant mens.
pi_172892702
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Waarom die gekke h op het eind? :o
Meer chocoladeletters als je heel je naam krijgt op Pakjesavond? :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 3 augustus 2017 @ 22:51:48 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172892714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
Die Marieke verdwijnt bij RTL Late Night. Goed, irritant mens.
Ik ben team Eva.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172892729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ben team Eva.
welke eva?

Anna Drijver zit er nu :9
  Moderator donderdag 3 augustus 2017 @ 22:52:30 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172892747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

welke eva?

Anna Drijver zit er nu :9
Qua talkshow. Jinek.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172892781
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Qua talkshow. Jinek.
Oh zo, geen idee. Nooit gekeken.
pi_172892795
Aww, Miedema. Even de teevee aaien. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172892924
Ik wil graag een fanclub oprichten voor van Veenendaal oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172892966
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:56 schreef mjan het volgende:
Ik wil graag een fanclub oprichten voor van Veenendaal oO<
Perfect keepershoofd! Ik vind haar tof :Y
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 3 augustus 2017 @ 22:59:51 #11
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172893042
quote:
Mijn broer zat in zak en as toen hij hoorde dat ze het met Umberto Tan had aangelegd.
Serieus...... Mannen...... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door RobinOok op 03-08-2017 23:06:00 ]
pi_172893108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:59 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn broer was in zak en as
Och! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_172893138
Once you go black...

:')
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:02:51 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172893159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:59 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn broer was in zak en as toen hij hoorde dat ze het met Umberto Tan had aangelegd.
Serieus...... Mannen...... :')
Mijn broer is een zak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_172893207
Keepster Sari van Veenendaal lijkt op een jonge Martin Gore van Depeche Mode _O_
Fijne associatie O+



[ Bericht 31% gewijzigd door minilot op 03-08-2017 23:18:18 ]
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:32:49 #16
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172894116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
Once you go black...

:')
Dat zegt LHO ook altijd.
Siesta & Fiesta!
pi_172894229
Lieve SC,

Ik weet niet of dit handig is om op te schrijven. Vast niet. Toch doe ik het want ik wil het graag kwijt.
Ik was vanmiddag best verdrietig en boos. Stom en onnodig, op dat vlak valt nog van alles te leren. Daar wordt aangewerkt.

Ik ben gevraagd om hier te komen modden. Ik heb getwijfeld want ik wil geen politieagent spelen voor mensen die ik soms privé ken. Ik kreeg te horen dat een iets strakkere regie wel welkom is hier. Niet extreem natuurlijk maar onze SC en CUL in het algemeen moet wel toegankelijk zijn voor iedereen. Ik dacht dat ik wel modcapaciteiten heb en dat het zou helpen dat CUL een makkelijk forum is omdat ik bijna iedereen wel ken. Juist het kennen van jullie maakte het moeilijk vandaag.

Jullie zien natuurlijk niet alles wat er gebeurd, kunnen verwijderde posts niet lezen. Ook weten jullie niet wat er achter de schermen besproken wordt over modereren en alles wat daarbij komt kijken. Dat besef ik.
Ik krijg dagelijks berichten via whatsapp, pm en dm van mensen hier uit de SC die vinden dat bepaalde posts niet kunnen. Soms doe ik daar iets mee en soms niet. Soms vraag ik aan mensen om het wat gezelliger te houden. Dat FOK! geen democratie is, is duidelijk. Maar binnen de SC hebben de users wat mij betreft heel veel te zeggen over de toon die gevoerd wordt.

Feit is wel dat het de laatste tijd steeds duidelijker wordt dat mensen gekwetst worden door bepaalde woorden. Of het schelden met kanker is of het negatief benoemen van een religie, overtuiging of geaardheid. De ene helft van jullie vindt dat je alles moet kunnen zeggen, de andere helft vindt dat kwetsen nergens voor nodig is. De eerste helft zegt ook dat de gekwetsen ook wel eens iets fout doen dus dat je hen daarom mag kwetsen. Dat laatste is wat mij betreft nonsens. Jij rijdt wel eens te hard en dus mag ik jouw ruiten inslaan. Mensen zijn ook vaak bang dat er steeds minder mag en dat snap ik wel. Dat woorden mensen kunnen kwetsen is echter iets van alle tijden.

Aan mij dus de schone taak om me hiertussen staande te houden. Ik krijg berichtjes van persoon A dat persoon B stout doet. Persoon B zegt dit ook van A. Als ik niets aan A doe, wil B ook niet normaal doen en andersom. Dit wordt me in niet mis te verstane termen duidelijk gemaakt. Mensen blijven maar in discussie gaan en geven geen strobreed toe. Ik probeer te modden op incidenten, niet op onderlinge vetes of het verleden.
Wanneer ik deze situatie aankaart achter de schermen omdat ik oprecht het gevoel heb dat ik het echt niet goed meer kan doen, krijg ik te horen dat ik het goed doe en dat discussies over mods niet in het topic besproken moeten worden maar in FB. Ik snap de theorie daarachter maar in deze hechte SC ligt dat toch wel anders wat mij betreft. Ik heb veel aan jullie posts van vanmiddag gehad.

Dus al met al geloof ik dat ik toch blijf doen wat ik deed. Dat is waar ik voor aangenomen ben. Ik kan het ook niet helpen. Het lijkt me niet te veel gevraagd om aardig tegen elkaar te doen, niet opzettelijk te kwetsen. Laten we het hier toegankelijk houden voor iedereen. Niet alleen de mensen met de grootste mond.

Als laatste nog een ding. Ik wil jullie allemaal (behalve Minilot) vragen om niet meer via Whatsapp met mij over modkwesties te praten maar via pm of dm. Dat is echt niet leuk meer, daar zijn mijn privégegevens echt niet voor bedoeld. Privé melden dat je mij gaat pesten in het topic en dan daadwerkelijk trollen is ook werkelijk niet tof.
Spoilers!
pi_172894341
Meltdown, ik ga slapen
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:44:39 #19
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172894358
Ah gossiepossie, LS toch! :o
Ik heb 1 tip : het is in ieder geval nooit jouw schuld! Niks. Dus relax. Adem in, adem uit.
pi_172894388
Hehe die watersporters bij Jinek :D
pi_172894405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dus al met al geloof ik dat ik toch blijf doen wat ik deed. Dat is waar ik voor aangenomen ben. Ik kan het ook niet helpen. Het lijkt me niet te veel gevraagd om aardig tegen elkaar te doen, niet opzettelijk te kwetsen. Laten we het hier toegankelijk houden voor iedereen. Niet alleen de mensen met de grootste mond.

Naast het technische achter de schermen waar ik niets van weet (en wil weten) sta ik helemaal volledig achter je. Aardig zijn en rekening houden met kost niets, doet geen zeer maar doet wel goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172894408
Oh ik ben niet zielig, overstuur of wat dan ook. Ik voel me ook niet schuldig ofzo. Ik wilde me alleen even verklaren :)
Spoilers!
pi_172894439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

Als laatste nog een ding. Ik wil jullie allemaal (behalve Minilot) vragen om niet meer via Whatsapp met mij over modkwesties te praten maar via pm of dm. Dat is echt niet leuk meer, daar zijn mijn privégegevens echt niet voor bedoeld. Privé melden dat je mij gaat pesten in het topic en dan daadwerkelijk trollen is ook werkelijk niet tof.
Geen idee over wie je het hebt, maar degene die dat doet moet eens even flink naar zichzelf kijken. Wat een laagheid, bah!
We have far more in common than that which devides us..
pi_172894480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee over wie je het hebt, maar degene die dat doet moet eens even flink naar zichzelf kijken. Wat een laagheid, bah!
Het was humoristisch bedoeld. Het had alleen voor mij wel gevolgen.

In het algemeen: ik grijp het liefst zo min mogelijk in, wat dat betreft heb ik ook wel een innerlijke Minilot. Maar ik zal wel proberen het op te nemen voor hen die overschreeuwd worden.
Spoilers!
pi_172894516
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was humoristisch bedoeld. Het had alleen voor mij wel gevolgen.

In het algemeen: ik grijp het liefst zo min mogelijk in, wat dat betreft heb ik ook wel een innerlijke Minilot. Maar ik zal wel proberen het op te nemen voor hen die overschreeuwd worden.
Ook in humor zit een kern van ernst (er is wel over nagedacht) Kom op, ik zou het niet verzinnen, laat staan schrijven en al helemaal niet in een w.a.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172894547
L.-S. 👍 Sterkte ermee.

Lekker slapen dan maar, nu het eruit is.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 23:57:49 #27
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172894587
OMG, er zijn mensen die klagen over andere users via privé whatsapp...

Hoe kan je nou dit theekransje op internet zo serieus nemen?
Siesta & Fiesta!
pi_172894618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was humoristisch bedoeld. Het had alleen voor mij wel gevolgen.

In het algemeen: ik grijp het liefst zo min mogelijk in, wat dat betreft heb ik ook wel een innerlijke Minilot. Maar ik zal wel proberen het op te nemen voor hen die overschreeuwd worden.
Ik was een beetje verbaasd dat je zo heel gretig berichten ging leeghalen. Ik dacht dat de leidende regel voor het modden was om zonder notice berichten te verwijderen. Maar je drift zag er wel komisch uit :)
pi_172894647
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik was een beetje verbaasd dat je zo heel gretig berichten ging leeghalen. Ik dacht dat de leidende regel voor het modden was om zonder notice berichten te verwijderen. Maar je drift zag er wel komisch uit :)
Dat is niet de regel. Ik ben blij je vermaakt te hebben.

Er is overigens 1 bericht leeggemaakt en 1 bericht aangepast op een paar letters. Meer was er niet aan de hand.
Spoilers!
pi_172894668
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook in humor zit een kern van ernst (er is wel over nagedacht) Kom op, ik zou het niet verzinnen, laat staan schrijven en al helemaal niet in een w.a.
ik heb niet eens whatsapp en heb van niemand prive gegevens.
Wat een triestheid
pi_172894757
Kut.buren.
Deze opzettelijke belediging is zwaar terecht
pi_172894767
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lieve SC,

Ik weet niet of dit handig is om op te schrijven. Vast niet. Toch doe ik het want ik wil het graag kwijt.
Ik was vanmiddag best verdrietig en boos. Stom en onnodig, op dat vlak valt nog van alles te leren. Daar wordt aangewerkt.
:* Al doende leert men. Het lijkt me lastig om te modden terwijl je veel users goed kent. Duidelijk je grenzen aangeven (zoals nu ^O^ ) dat helpt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172894833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:08 schreef Lot_1 het volgende:
Het lijkt me lastig om te modden terwijl je veel users goed kent.
Misschien hadden ze daarom ook wat verder moeten kijken dan dit clubje hier.
pi_172894851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Misschien hadden ze daarom ook wat verder moeten kijken dan dit clubje hier.
Jiij blaat altijd wel lekker he, vanaf de zijlijn?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172894858
Goed, thuis, niet te hard gewerkt want niet te druk, zo lekker slapen.

Wel alleen in bed ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172894876
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kut.buren.
Deze opzettelijke belediging is zwaar terecht
De boven buren weer?

Pff net naast voetbal kijken een smoorverliefde vriend op bezoek gehad...Ik gun het m zo....maar ruim 30 jaar leeftijdsverschil, flinke afstand, flink verschil in sociale positie.
En nu kan ik niet slapen natuurlijk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172894885
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jiij blaat altijd wel lekker he, vanaf de zijlijn?
Surprise surprise, CUL is nog wel meer dan alleen deze slowchat. Er was vast nog wel iemand anders te vinden die veel in CUL actief is maar niet in deze sc komt.
pi_172894960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De boven buren weer?

het zijn moslims, maar moeder doet toch echt een gillend steenvarken na. Vader des huizes is naar Marokko
pi_172895065
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Surprise surprise, CUL is nog wel meer dan alleen deze slowchat. Er was vast nog wel iemand anders te vinden die veel in CUL actief is maar niet in deze sc komt.
die je vervolgens ook was gaan afzeiken, want dat lijkt een hobby van je
pi_172895131
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die je vervolgens ook was gaan afzeiken, want dat lijkt een hobby van je
Klopt, een zalige nachtrust toegewenst. :W
pi_172895211
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die je vervolgens ook was gaan afzeiken, want dat lijkt een hobby van je
Negeren joh, zooooo fijn. Negeren als er commentaar komt, pm's, dm's...negeren heerlijk. Nul ergernissen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172895537
Nog één ding: ik vind het modden tot nu toe echt heel leuk. Jullie zijn leuk. Het is niet allemaal 'gedoe' natuurlijk :s)
Spoilers!
pi_172895625
Heb je mod nachtdienst? :9
pi_172895683
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 01:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Heb je mod nachtdienst? :9
Kan niet slapen. Heb een leuke middag en avond gehad bij Vriendin dus ben nog veel te wakker. Het helpt ook niet dat er druk op ligt om te gaan slapen omdat ik morgen vroeger dan normaal uit bed moet.

Gelukkig heb ik geen schreeuwende buren.
Spoilers!
pi_172895718
Die zijn eindelijk stil maar ik ben klaarwakker :')
pi_172896086
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:57 schreef Bramito het volgende:
OMG, er zijn mensen die klagen over andere users via privé whatsapp...

Hoe kan je nou dit theekransje op internet zo serieus nemen?
Dit is precies waar ik :o :o :o van ging. Wat een treurnis ook dat je aan iemand anders gaat vragen je grieven voor je op te lossen.

LS, ik vind het treurig voor je dat je blijkbaar gevraagd bent om als nieuwe mod zoiets ondankbaars (en voor veel gebruikers onwenselijks) te komen doen in een topic/forum waar twee bestaande mods hartstikke actief zijn maar dat niet doen. Dan kun je het zeker niet goed doen.

Aan de andere kant is het een sowieso subjectief gebeuren en is inhoudelijke kritiek inhoudelijk en daarmee geen aanval op jou als mens. Daarbij uitgezonderd uiteraard klapjostigedrag (ook knetteraanstootgevend overigens, als je zo'n kind hebt, maar ik zou het nog veel erger vinden als iemand dat wegmodde om mijn tere ziel te beschermen) van mensen die denken dat een nieuwe mod er is om al hun problemen op te lossen en je daarom op andere wijze erover benaderen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172896699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook in humor zit een kern van ernst (er is wel over nagedacht) Kom op, ik zou het niet verzinnen, laat staan schrijven en al helemaal niet in een w.a.
Ik lees dit als dat het pestgedrag als 'garpje' werd uitgelegd - en volgens mij heeft diegene dat in een post (#243) in het vorige topic gedaan (maar mogelijk ook via wa, ik kan niet met LS haar wa meelezen :+ ).

Dat gezegd hebbende, heb ik gister een app gekregen van LS met daarin de vraag of ik 'kanker' wilde weghalen uit mijn post.

Dus het is wel een beetje gek hoe het hier nu gebracht wordt alsof mensen haar massaal per app lastig vallen, terwijl -in elk geval met mijn onderbouwing​ waarom ik dat niet ging doen- het zo is dat het appje van LS af kwam. En niet andersom.
pi_172896715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was vanmiddag best verdrietig en boos. Stom en onnodig, op dat vlak valt nog van alles te leren. Daar wordt aangewerkt.
Vervelend dat je je er zo naar over voelde :*
quote:
Ik kreeg te horen dat een iets strakkere regie wel welkom is hier.
Was het dan niet een idee geweest om dat vooraf aan te kondigen, dat er een koerswijziging komt? Het kwam nu, voor mij, compleet uit de lucht vallen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172896725
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 07:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik lees dit als dat het pestgedrag als 'garpje' werd uitgelegd - en volgens mij heeft diegene dat in een post (#243) in het vorige topic gedaan (maar mogelijk ook via wa, ik kan niet met LS haar wa meelezen :+ ).

#243 in vorige topic is van mij. Ik pest L_S niet en heb geen WA
pi_172896727
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 07:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Vervelend dat je je er zo naar over voelde :*

[..]

Was het dan niet een idee geweest om dat vooraf aan te kondigen, dat er een koerswijziging komt? Het kwam nu, voor mij, compleet uit de lucht vallen.
dat was ook aangekondigd
pi_172896733
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 07:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

#243 in vorige topic is van mij. Ik pest L_S niet en heb geen WA
Excuus, topic daar voor! #243 uit natte mossel.
pi_172896737
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 07:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat was ook aangekondigd.
Dan zal het aan mij liggen, dat kan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172896900
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:57 schreef Bramito het volgende:
OMG, er zijn mensen die klagen over andere users via privé whatsapp...

Hoe kan je nou dit theekransje op internet zo serieus nemen?
Dit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 07:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Vervelend dat je je er zo naar over voelde :*

[..]

Was het dan niet een idee geweest om dat vooraf aan te kondigen, dat er een koerswijziging komt? Het kwam nu, voor mij, compleet uit de lucht vallen.
En dit :Y door wie zou het gewenst zijn dan?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:01:08 #54
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172896906
Maar wie is er nou gaan janken bij LS dan? Die hele kankerdiscussie hebben we toch al eens gehad nadat Ludolf zich geroepen voelde dat woord de gastmodereren? Dus die zal het niet geweest zijn.
pi_172896917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:01 schreef RobinOok het volgende:
Maar wie is er nou gaan janken bij LS dan? Die hele kankerdiscussie hebben we toch al eens gehad nadat Ludolf zich geroepen voelde dat woord de gastmodereren? Dus die zal het niet geweest zijn.
Wat is nou weer een kankerdiscussie?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:04:13 #56
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172896928
De discussie of je het woord kanker mag gebruiken. De meesten hier vinden of vonden van wel.
pi_172896936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:04 schreef RobinOok het volgende:
De meesten hier vinden of vonden van wel.
Volgens mij lees jij aardig selectief dan :)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:08:36 #58
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172896950
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij aardig selectief dan :)
Ik heb het over de discussie van toen.
En ja, ik lees subjectief. Ik maak een gewogen gemiddelde. Ludolfs mening telt inderdaad maar voor een kwart mee. En de jouwe niet.
pi_172896998
Goedemorgen SC O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 04-08-2017 08:25:46 ]
Spoilers!
pi_172897004
:O

moggeh
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:26:12 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897037
Goedemorgen. Zal ik er dan maar een nietszeggende cul dag van maken? Ik doe het.

Ik ga zo een broodje ontbijten.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:28:19 #62
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897043
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:26 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo een broodje ontbijten.
Leuk! Met wat erop? *O*
En hoe is het met je moeder?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:30:56 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897060
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:28 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Leuk! Met wat erop? *O*
En hoe is het met je moeder?
Met oude kaas! Dat lag nog in de koelkast O+. Ik hou van oude kaas. Helaas niet gesmolten, want ik hou van gesmolten kaas.

Met mijn moeder is het redelijk! Die heeft last van wat ongemakken, maar wat wil je. Ze is 66. Bijna net zo oud als jij! (dit rolt uit mijn vingers als ik lief wil doen)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:33:27 #64
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172897078
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:26 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen. Zal ik er dan maar een nietszeggende cul dag van maken? Ik doe het.

Ik ga zo een broodje ontbijten.
Heb ik ook gedaan! Een geroosterd broodje (was van gisteren) Met boter, Nederlandse kaas van de kaasboerderij uit het dorp van m'n ouders en chorizo de lomo erop.

Was lekker, daarbij 2 glazen water.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:33:55 #65
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897082
Oude kaas smelt kut, oh nee, sorry, oude kaas smelt niet zo goed.
Behalve Old Amsterdam, maar dat is nepoude kaas.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:35:09 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897089
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:33 schreef RobinOok het volgende:
Oude kaas smelt kut, oh nee, sorry, oude kaas smelt niet zo goed.
Behalve Old Amsterdam, maar dat is nepoude kaas.
En komt niet eens uit Amsterdam. :(.
pi_172897091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:33 schreef RobinOok het volgende:
Oude kaas smelt kut, oh nee, sorry, oude kaas smelt niet zo goed.
Geduld en liefde.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:36:10 #68
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172897100
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

En komt niet eens uit Amsterdam. :(.
Dat is dan weer een pluspunt.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:39:22 #69
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897128
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:35 schreef mjan het volgende:

[..]

Geduld en liefde.
Nou, niemand heeft meer geduld en liefde voor haar tosti's dan ik, maar oude kaas smelt gewoon niet zo goed!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:40:18 #70
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897138
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:36 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat is dan weer een pluspunt.
Het enige goeie uit Amsterdam is de trein naar Rotterdam!
pi_172897145
Oude Kaas :r
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:42:09 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:36 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat is dan weer een pluspunt.
Zolang het geen voetbalkaas is, vind ik dingen uit A'dam wel ok.
pi_172897170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:36 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat is dan weer een pluspunt.
+1
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:46:09 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897188
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het enige goeie uit Amsterdam is de trein naar Rotterdam!
Ik snap Rotterdam nooit zo goed. Ik zal er te dom voor zijn. Ik vind dat centrum (koopgoot?) echt zo lelijk als de nacht en verder zijn er links en rechts nog wel wat straatjes, maar daar moet je dan echt naar zoeken.
Ik mis een centrum. Of iets leuks. Ik voel me verloren in Rotterdam. Ik vind het derhalve 1 van de minst leuke steden van Nederland.
Misschien moet ik eens met een Rotterdammer naar Rotterdam. Dat zal helpen. Of niet.
pi_172897205
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 07:28 schreef mjan het volgende:

[..]

Dan zal het aan mij liggen, dat kan.
Ik had het ook geheel gemist.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172897210
Het centrum is ongeveer 4 bij 4 kilometer. Om dat te beperken tot de Koopgoot van, wat zal het zijn, 300 bij 30 meter is wel bijzonder :P
pi_172897237
De Mrs woonde in Rotterdam toen wij elkaar leerden kennen. Ondanks mijn grote liefde voor Utrecht was het nog spannend waar we samen zouden gaan wonen omdat ik Rotterdam ook echt een machtig leuke stad vind (en zij uiteraard ook).

Liever woonde ik nu tussen Rotterdam en Utrecht, zodat Rotterdam niet zo ver weg was. Maarja, daar woonde CS niet :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:55:11 #78
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172897281
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:51 schreef Vanyel het volgende:
De Mrs woonde in Rotterdam toen wij elkaar leerden kennen. Ondanks mijn grote liefde voor Utrecht was het nog spannend waar we samen zouden gaan wonen omdat ik Rotterdam ook echt een machtig leuke stad vind (en zij uiteraard ook).

Liever woonde ik nu tussen Rotterdam en Utrecht, zodat Rotterdam niet zo ver weg was. Maarja, daar woonde CS niet :P
CS? ClubSoda? :? *confused*

Ik heb jaren in de omgeving van Rotterdam gewoond, tot aan mijn 21ste ofzo. Ik vind het wel best zo. Ik kom er nog steeds regelmatig, maar ik zou het niet fijn vinden om er te wonen. Ik mis gewoon de rust :+.
pi_172897282
Verstandige keus :Y in de praktijk merken we er inderdaad veel van dorpsgenoten te zijn :P

Ik vind Rotterdam wel tof, ik zou er alleen niet hoeven wonen. Ik vind alles westelijk van Utrecht teveel randstedelijk. Laatst moest ik naar Spijkenisse en ik werd zo onrustig van de drukte en de lelijkheid. In de buurt van U voel ik me weer thuis. Helemaal hemels wordt het als we noordelijk gaan O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:56:57 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897301
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het centrum is ongeveer 4 bij 4 kilometer. Om dat te beperken tot de Koopgoot van, wat zal het zijn, 300 bij 30 meter is wel bijzonder :P
Ja! Weet je hoe dat komt?

Ik snap Rotterdam nooit zo goed. Ik zal er te dom voor zijn. Ik vind dat centrum (koopgoot?) echt zo lelijk als de nacht en verder zijn er links en rechts nog wel wat straatjes, maar daar moet je dan echt naar zoeken.
Ik mis een centrum. Of iets leuks. Ik voel me verloren in Rotterdam. Ik vind het derhalve 1 van de minst leuke steden van Nederland.
Misschien moet ik eens met een Rotterdammer naar Rotterdam. Dat zal helpen. Of niet.

Kennelijk is de koopgoot niet het winkelcentrum? Ik ben maar een paar keer in Rotterdam geweest (Hilton Hotel) en als we daar dan rondliepen kwam ik nergens een gezellig plein tegen met kroegen of restaurants. Of leuke dingen.
Het feit dat het plat is gegooid in de oorlog helpt ook niet.
pi_172897303
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:55 schreef Clubsoda het volgende:
Verstandige keus :Y in de praktijk merken we er inderdaad veel van dorpsgenoten te zijn :P

Ik vind Rotterdam wel tof, ik zou er alleen niet hoeven wonen. Ik vind alles westelijk van Utrecht teveel randstedelijk. Laatst moest ik naar Spijkenisse en ik werd zo onrustig van de drukte en de lelijkheid. In de buurt van U voel ik me weer thuis. Helemaal hemels wordt het als we noordelijk gaan O+
Met spikecity noem je ook wel een voorbeeld zeg :D

"Ja dat rottumerplaat is best mooi, maar het OV is er een beetje matig!" :P
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:57:46 #82
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897313
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik mis een centrum.
Dat kan. Ik niet. Ik vind het juist leuk dat alles over de hele stad verspreid is.
Maar ik kan je ook niet verder helpen, want ik kom nooit buiten.
pi_172897319
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Met spikecity noem je ook wel een voorbeeld zeg :D

"Ja dat rottumerplaat is best mooi, maar het OV is er een beetje matig!" :P
:P de bestemming was het dieptepunt ja, maar het gaat ook om de reis erheen ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:58:38 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897324
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:55 schreef Clubsoda het volgende:
Verstandige keus :Y in de praktijk merken we er inderdaad veel van dorpsgenoten te zijn :P

Ik vind Rotterdam wel tof, ik zou er alleen niet hoeven wonen. Ik vind alles westelijk van Utrecht teveel randstedelijk. Laatst moest ik naar Spijkenisse en ik werd zo onrustig van de drukte en de lelijkheid. In de buurt van U voel ik me weer thuis. Helemaal hemels wordt het als we noordelijk gaan O+
Ik heb dat ook wel met Twente. Als je hier 5km rijdt vanaf centrum Enschede, zit je midden in de natuur. Dat vind ik wel prettig. Niet meteen de volgende stad, snelweg of vliegveld.
pi_172897330
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja! Weet je hoe dat komt?

Ik snap Rotterdam nooit zo goed. Ik zal er te dom voor zijn. Ik vind dat centrum (koopgoot?) echt zo lelijk als de nacht en verder zijn er links en rechts nog wel wat straatjes, maar daar moet je dan echt naar zoeken.
Ik mis een centrum. Of iets leuks. Ik voel me verloren in Rotterdam. Ik vind het derhalve 1 van de minst leuke steden van Nederland.
Misschien moet ik eens met een Rotterdammer naar Rotterdam. Dat zal helpen. Of niet.

Kennelijk is de koopgoot niet het winkelcentrum? Ik ben maar een paar keer in Rotterdam geweest (Hilton Hotel) en als we daar dan rondliepen kwam ik nergens een gezellig plein tegen met kroegen of restaurants. Of leuke dingen.
Het feit dat het plat is gegooid in de oorlog helpt ook niet.
Voor kroegen zit je in noord of zo beter ja. Terrassen was hier jarenlang wel een issue ja, maar de regelgeving is enorm verlicht en sindsdien is bijvoorbeeld de Meent een en al terras. Ligt tussen Hilton en Koopgoot, maar was tot vijf jaar terug vooral schoenenwinkels.
pi_172897334
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind alles westelijk van Utrecht teveel randstedelijk.
Met Haarlem en Den Haag als uitzondering. Daar zou ik nog wel kunnen wonen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:03:25 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897380
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:57 schreef RobinOok het volgende:

Maar ik kan je ook niet verder helpen, want ik kom nooit buiten.
Nee, weet ik. Daarvoor moet ik buiten fok zijn.

Zolderkamerautisten. Allemaal.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:05:42 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897407
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:59 schreef mjan het volgende:

[..]

Met Haarlem en Den Haag als uitzondering. Daar zou ik nog wel kunnen wonen.
Eens. *vingerboks.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:09:10 #89
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897451
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, weet ik. Daarvoor moet ik buiten fok zijn.

Zolderkamerautisten. Allemaal.
Nah, gewoon oud en gezapig hier. In mijn studententijd ging ik 6 dagen per week stappen. Alle dagen behalve zaterdag. Maar dat was in Arnhem, niet Rotterdam.
pi_172897512
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 01:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kan niet slapen. Heb een leuke middag en avond gehad bij Vriendin dus ben nog veel te wakker. Het helpt ook niet dat er druk op ligt om te gaan slapen omdat ik morgen vroeger dan normaal uit bed moet.

Gelukkig heb ik geen schreeuwende buren.
Hoe was het met Vriendin?

En Kaatje, nog geslapen? Begrijp ik goed dat de 30 jaar jongere man op jou verliefd is?
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:18:53 #91
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897581
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:14 schreef Lot_1 het volgende:

[..]
Begrijp ik goed dat de 30 jaar jongere man op jou verliefd is?
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:20:31 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172897612
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:09 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nah, gewoon oud en gezapig hier. In mijn studententijd ging ik 6 dagen per week stappen. Alle dagen behalve zaterdag. Maar dat was in Arnhem, niet Rotterdam.
Arnhem is dan weer een hele leuke stad. Bijna net zo leuk als Nijmegen. Ik hou sowieso wel van die omgeving. Ik ben er ook deels opgegroeid.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:20:31 #93
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172897613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:14 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Hoe was het met Vriendin?

En Kaatje, nog geslapen? Begrijp ik goed dat de 30 jaar jongere man op jou verliefd is?
Ik denk eerder dat de man in kwestie een 30 jaar jonger meisje uit de Oekraïne op het oog heeft.
Siesta & Fiesta!
pi_172897627
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:14 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Hoe was het met Vriendin?

En Kaatje, nog geslapen? Begrijp ik goed dat de 30 jaar jongere man op jou verliefd is?
Heerlijk geslapen (terwijl ik net las dat er om 4 uur een helicopter op zoek naar inbrekers boven m'n hoofd vloog).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172897633
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik snap Rotterdam nooit zo goed. Ik zal er te dom voor zijn. Ik vind dat centrum (koopgoot?) echt zo lelijk als de nacht en verder zijn er links en rechts nog wel wat straatjes, maar daar moet je dan echt naar zoeken.
Ik mis een centrum. Of iets leuks. Ik voel me verloren in Rotterdam. Ik vind het derhalve 1 van de minst leuke steden van Nederland.
Misschien moet ik eens met een Rotterdammer naar Rotterdam. Dat zal helpen. Of niet.
Lekker stappen met LHO en robin een keertje.
pi_172897669
Ik zeg 'hai'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172897761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Heerlijk geslapen (terwijl ik net las dat er om 4 uur een helicopter op zoek naar inbrekers boven m'n hoofd vloog).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172897822
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:18 schreef RobinOok het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dat kon toch? :o

Kaatje, ik zou ook erg achterdochtig zijn. Het verbaast me altijd dat bij sommige mensen hun gezond verstand wordt uitgeschakeld als ze verliefd zijn. Of hebben ze überhaupt een gebrek aan gezond verstand?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172897844
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:33 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dat kon toch? :o
De 'ik gun het hem zo' was dan wel een aparte uitdrukking :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172897870


Onwijs veel kruisspinnen en springspinnen dit jaar :)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:38:41 #101
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172897908
Alles kan. En ik zie het nu ook zo voor me, Kaatje met een 20-jarige, omdat ze het hem zo gunt, maar eigenlijk kan het niet, maar voor hem doet ze het. _O-
pi_172897967
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het centrum is ongeveer 4 bij 4 kilometer. Om dat te beperken tot de Koopgoot van, wat zal het zijn, 300 bij 30 meter is wel bijzonder :P
de rest is ook lelijk :+
pi_172897987
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:38 schreef RobinOok het volgende:
Alles kan. En ik zie het nu ook zo voor me, Kaatje met een 20-jarige, omdat ze het hem zo gunt, maar eigenlijk kan het niet, maar voor hem doet ze het. _O-
Ik moet er toch niet aan denken! _O- (hij zou wel 26 moeten zijn hoor)
We have far more in common than that which devides us..
pi_172898289
Pff koffie drinken en dan de bommenluiken open :@
pi_172898344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:55 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

CS? ClubSoda? :? *confused*
:Y
Ik stalk haar, dat had ik er misschien bij moeten vertellen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:04:14 #106
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172898433
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:Y
Ik stalk haar, dat had ik er misschien bij moeten vertellen.
Ik dacht dat ze je vriendin was :D. Maar ik geloof dat ik het begrijp nu.
pi_172898687
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

de rest is ook lelijk :+
Dan ben je dus een tijdje niet in Rotterdam geweest :)
pi_172898704
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze je vriendin was :D. Maar ik geloof dat ik het begrijp nu.
Ook een goeie optie :Y
Dan zou het wel wenselijk zijn dat we elkaar eerst eens buiten Fok ontmoet hadden.

Maar dacht je dat vóór mijn stalkerige post al?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:21:18 #109
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172898792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je dus een tijdje niet in Rotterdam geweest :)
Nee, ze is een Adammer. Die zijn per definitie nogal wereldvreemd.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:21:50 #110
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172898808
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ook een goeie optie :Y
Dan zou het wel wenselijk zijn dat we elkaar eerst eens buiten Fok ontmoet hadden.

Maar dacht je dat vóór mijn stalkerige post al?
Ja, maar ik weet ook niet waarom eigenlijk.

Maar jullie wonen in hetzelfde dorp (of omgeving) en hebben elkaar nog niet gezien? :)
pi_172898845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze je vriendin was :D. Maar ik geloof dat ik het begrijp nu.
:+

Nee, nooit gezien. Niet bewust althans ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:25:00 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172898870
Moggel
Heb het klokje rond geslapen geloof ik, nu aan de koffie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172898883
Rotterdam! O+

Verder kocht ik net repen gerookte haaienbuik, ook wel 'zeepaling', in het Duits bekend als Schillerlokken. Schijnt lekker, zegt https://www.trouw.nl/home/haai-met-krullen~a9afa590/

#benieuwd
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:26:00 #114
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172898896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Moggel
Heb het klokje rond geslapen geloof ik, nu aan de koffie
Was gisteren nou jouw laatste werkdag? Of komt die nog?
pi_172898937
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet ook niet waarom eigenlijk.

Maar jullie wonen in hetzelfde dorp (of omgeving) en hebben elkaar nog niet gezien? :)
Correct. Maar ik denk heus wel even aan haar als ik door haar straat rij hoor
O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:29:24 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172898969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:25 schreef minilot het volgende:
Rotterdam! O+

Verder kocht ik net repen gerookte haaienbuik, ook wel 'zeepaling', in het Duits bekend als Schillerlokken. Schijnt lekker, zegt https://www.trouw.nl/home/haai-met-krullen~a9afa590/

#benieuwd
Ja
Is erg lekker.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172899360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:59 schreef mjan het volgende:

[..]

Met Haarlem en Den Haag als uitzondering. Daar zou ik nog wel kunnen wonen.
Leiden en Delft zijn zooooveel leuker dan Den Haag!

Ik heb er vier jaar gewoond, DH, maar kon er echt niet thuis worden...
Kwak
pi_172899478
Ik hou ook van Leiden. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172899530
Overigens, ik voel me een beetje verantwoordelijk omdat ik een knuppel in t hoenderhok gooide van de week, dus een kleine toelichting als spuit 11:

Ik slingerde het onderwerp aan omdat ik wilde dat mensen bij zichzelf zouden nadenken. Omdat ik het raar vind dat er niemand reageert op een bepaalde belediging, en wel en masse op andere. Het viel me op. Het was NIET mijn bedoeling dat erop gemodereerd wordt, of dat je iets niet MAG zeggen. Je mag alles zeggen immers. Het ging er niet eens om of ik iets echt beledigend vind of zelf beledigd ben.

(Overigens, krea, je mag best mensen dik noemen. Als dat het enige is wat je hebt meegenomen uit een hele lange discussie laatst dan vind ik dat echt heel jammer...)

Daarbij nog even de verzekering dat ik helemaal niemand per dm of pm of whatsapp (ik heb van niemand hier het nummer) vraag om dingen op te lossen :') OMG.
Kwak
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:58:27 #120
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172899625
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Leiden en Delft zijn zooooveel leuker dan Den Haag!

Ik heb er vier jaar gewoond, DH, maar kon er echt niet thuis worden...
Binnenstad Leiden is leuk, de rest niet heel bijzonder.
Den Haag ging ik graag winkelen, maar dan houdt het inderdaad wel op.
Siesta & Fiesta!
pi_172899678
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
Ik slingerde het onderwerp aan omdat ik wilde dat mensen bij zichzelf zouden nadenken. Omdat ik het raar vind dat er niemand reageert op een bepaalde belediging, en wel en masse op andere. Het viel me op.
O+ ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_172899686
Zwemmen nu! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_172899698
Zeepaling is lekker :Y
pi_172899707
Ik sloopte net iets teveel weg. Maar heb nu een ingeving om daardoor m'n leidingen makkelijker weg te werken xd
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:09:23 #125
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172899812
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
Ik sloopte net iets teveel weg. Maar heb nu een ingeving om daardoor m'n leidingen makkelijker weg te werken xd
Krijgen altijd dit soort beelden door bij jouw klusverhalen :


pi_172899879
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:09 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Krijgen altijd dit soort beelden door bij jouw klusverhalen :


[ afbeelding ]
A je to!
pi_172900037
L_S, schatje toch :*
Iedereen is blij met je hoor O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_172900285
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Correct. Maar ik denk heus wel even aan haar als ik door haar straat rij hoor
O-)
Even toeteren dan :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_172900876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
Ik sloopte net iets teveel weg. Maar heb nu een ingeving om daardoor m'n leidingen makkelijker weg te werken xd
Pas toevallig in Enschede een CV ketel opgehangen?
pi_172901173
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Pas toevallig in Enschede een CV ketel opgehangen?
Jezus wat ben jij een klein kind.
pi_172901309
Ik ga nog even naast vriendje liggen. Hij heeft nachtdienst. Das best wel kak.

Maar het blijft wel leuk om te zeggen dat ik het met de barman doe 🎉🎉🎉
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_172901516
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga nog even naast vriendje liggen. Hij heeft nachtdienst. Das best wel kak.

Maar het blijft wel leuk om te zeggen dat ik het met de barman doe 🎉🎉🎉
Wel heel cliché, MK 8-) (zo heb ik ooit expres met de skileraar gezoend omdat het de skileraar was :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172901537
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel heel cliché, MK 8-) (zo heb ik ooit expres met de skileraar gezoend omdat het de skileraar was :+ )
:D !
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:52:23 #134
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172901730
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel heel cliché, MK 8-) (zo heb ik ooit expres met de skileraar gezoend omdat het de skileraar was :+ )
Vaag fenomeen dit.
Ik heb wel eens 20 jaar geleden op een feestje(200 man ofzo) cocktails staan mixen. Ik heb nog nooit zoveel sjans gehad.
Siesta & Fiesta!
pi_172901740
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Even toeteren dan :Y
De hele straat? Ik weet t nummer niet uit mijn hoofd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172901749
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel heel cliché, MK 8-) (zo heb ik ooit expres met de skileraar gezoend omdat het de skileraar was :+ )
DJ's in kroegen :D waren mijn favorieten
We have far more in common than that which devides us..
pi_172901751
:N
Veel te arrogant.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172901765
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:52 schreef Bramito het volgende:

Vaag fenomeen dit.
Ik heb wel eens 20 jaar geleden op een feestje(200 man ofzo) cocktails staan mixen. Ik heb nog nooit zoveel sjans gehad.
Ja, heel erg vaag idd :Y Helemaal mee eens. Maar ik heb ook wel eens met de barman geflirt. Geen idee waarom!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:58:55 #139
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_172901820
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, heel erg vaag idd :Y Helemaal mee eens. Maar ik heb ook wel eens met de barman geflirt. Geen idee waarom!
Ik werd er een beetje verlegen van.
Siesta & Fiesta!
pi_172901856
Zangers. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172901863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

DJ's in kroegen :D waren mijn favorieten
*O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:02:51 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172901880
Broodje haring en broodje paling :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172901886
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*O*
Ik heb een vermoeden dat jij niet in mijn lijstje zit _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_172902428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, heel erg vaag idd :Y Helemaal mee eens. Maar ik heb ook wel eens met de barman geflirt. Geen idee waarom!
Ligt dat niet aan het feit dat het leuk is om te kijken naar mensen die in hun element zijn? Tenminste, dat geldt voor mij: iemand die helemaal opgaat in waar hij/zij mee bezig is en daar goed in is O+ Maar dat heb ik zeker niet zomaar bij willekeurige barmannen of skileraren, dus misschien is het dan toch iets anders.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172902908
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat jij niet in mijn lijstje zit _O-
-O-
pi_172902911
Vanochtend een sollicitatiegesprek gehad, ze bellen vanmiddag nog terug. Voor het eerst hoop ik dat zij mij niet geschikt vinden, want dan hoef ik ze zelf niet af te wijzen. :') Werkzaamheden waren tof, maar gewoon echt geen goed gevoel met het bedrijf zelf.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:55:17 #147
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172902920
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

A je to!
Zoals de Tsjechen zeggen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172902976
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:54 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

-O-
Hoe oud ben jij ook al weer...we hebben het nu over meer dan 30 jaar geleden ...dat kan toch nie...
We have far more in common than that which devides us..
pi_172903072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:54 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend een sollicitatiegesprek gehad, ze bellen vanmiddag nog terug. Voor het eerst hoop ik dat zij mij niet geschikt vinden, want dan hoef ik ze zelf niet af te wijzen. :') Werkzaamheden waren tof, maar gewoon echt geen goed gevoel met het bedrijf zelf.
Nou ja, dat kun je maar beter al op tijd doorhebben! :) :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172903081
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:29 schreef mjan het volgende:

[..]

Ligt dat niet aan het feit dat het leuk is om te kijken naar mensen die in hun element zijn? Tenminste, dat geldt voor mij: iemand die helemaal opgaat in waar hij/zij mee bezig is en daar goed in is O+
:Y :9
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:04:40 #151
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij ook al weer...we hebben het nu over meer dan 30 jaar geleden ...dat kan toch nie...
Pas nou op wat je zegt! Je bent vandaag al ouwe snoeperd genoemd. Voor je het weet sta je er om bekend. De cougar van Fok!
pi_172903100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Pas nou op wat je zegt! Je bent vandaag al ouwe snoeperd genoemd. Voor je het weet sta je er om bekend. De cougar van Fok!
Als iemand post-januari nog op me kan ben ik inenen een MILF!
Dat vind ik wel ontluisterend.
Let me see you stripped down to the bone
pi_172903134
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Pas nou op wat je zegt! Je bent vandaag al ouwe snoeperd genoemd. Voor je het weet sta je er om bekend. De cougar van Fok!
_O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:08:12 #154
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903145
Vrije dag is al geslaagd. Nieuwe rijbewijs en paspoort opgehaald (stond met 6 minuten weer buiten, goeie service. Vorige week ging ook al soepeltjes. Hier geen klachten over de gemeente!)
Kleren gekocht (9stuks!), paar laarsjes in de uitverkoop. Jammer genoeg geen sandalen kunnen vinden. En toen was ik het zat. Misschien later vanmiddag nog een poging wagen.

Langs de Turk, maar die had kassaproblemen, dus nog geen boodschappen in huis.
pi_172903178
Nee maar, Robin! Zulks vergt een applausje!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:12:58 #156
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:09 schreef minilot het volgende:
Nee maar, Robin! Zulks vergt een applausje!
Absoluut, je wilt niet weten hoe lang ik nu al roep "dit weekend kleren kopen".
Volgens mij al voor de kerst.....
En dan elke zondagavond "Weer niet gelukt. Volgend weekend!"
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:13:46 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172903271
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:12 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Absoluut, je wilt niet weten hoe lang ik nu al roep "dit weekend kleren kopen".
Volgens mij al voor de kerst.....
En dan elke zondagavond "Weer niet gelukt. Volgend weekend!"
Dacht al, wat loop je er slonzig bij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172903273
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, dat kun je maar beter al op tijd doorhebben! :) :)
True! Toch voelt het raar om zoiets op basis van je gevoel te besluiten, maar ik heb geen haast dus ik zoek liever nog even verder.
pi_172903280
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:12 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Absoluut, je wilt niet weten hoe lang ik nu al roep "dit weekend kleren kopen".
Volgens mij al voor de kerst.....
En dan elke zondagavond "Weer niet gelukt. Volgend weekend!"
Mijn applausje was ook niet sarcastisch! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_172903289
Sandalen zijn dan ook onmogelijk om te vinden. Maar dat komt misschien omdat ik zelf nog nooit mooie sandalen heb gezien. Ik heb een kleine afkeer tegen voeten zien.
pi_172903290
Wat kocht je zoal, Robin? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172903328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij ook al weer...we hebben het nu over meer dan 30 jaar geleden ...dat kan toch nie...
29 8-)
pi_172903343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

29 8-)
dat dus :P
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:21:32 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172903446
Marktplaats..net weer een succesvolle verkoop. Heb nog nooit problemen gehad. Fijn is dat.

Robin! Held. Winkelen voor kleding enzo :r
Vandaag wel 6 fa gekocht voor 6 euro ipv 18 euro
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:27:31 #165
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903580
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef Myraela het volgende:
Sandalen zijn dan ook onmogelijk om te vinden. Maar dat komt misschien omdat ik zelf nog nooit mooie sandalen heb gezien. Ik heb een kleine afkeer tegen voeten zien.
Ik had zulke fijne, vorig jaar. Hele zomer op gebanjerd, maar de hakken zijn geknakt. Nu wiebelen ze te erg. Misschien toch maar eens de schoenmaker van mijn ex collega opzoeken. Zij liet ze dan altijd maken voor me. Reed ik op sokken verder en dan kreeg ik ze de volgende dag terug. *O* *O* *O* *O*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:30:29 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172903646
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef Myraela het volgende:
Sandalen zijn dan ook onmogelijk om te vinden. Maar dat komt misschien omdat ik zelf nog nooit mooie sandalen heb gezien. Ik heb een kleine afkeer tegen voeten zien.
Eens.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:31:23 #167
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903667
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef minilot het volgende:
Wat kocht je zoal, Robin? :)
Twee broeken, hemdje, twee lange t-shirt zonder mouwen, een lang dun gebreid vest, een grijs t-shirt met lange mouwen en een koevlekachtig euh blouseachtig ding met lange mouwen. Oh, 8 dingen maar.
pi_172903697
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:08 schreef RobinOok het volgende:
Vrije dag is al geslaagd. Nieuwe rijbewijs en paspoort opgehaald (stond met 6 minuten weer buiten, goeie service. Vorige week ging ook al soepeltjes. Hier geen klachten over de gemeente!)
Kleren gekocht (9stuks!), paar laarsjes in de uitverkoop. Jammer genoeg geen sandalen kunnen vinden. En toen was ik het zat. Misschien later vanmiddag nog een poging wagen.

Langs de Turk, maar die had kassaproblemen, dus nog geen boodschappen in huis.
Je hoefde ook niet >3 weken te wachten voor die afspraak of de halve regio door te rijden ? Is stadhuis weer open dan? Want sinds die verbouwing is het meestal drama. Bij open inloop heeft een vriendin laatst 85 minuten zitten wachten :')
pi_172903727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel heel cliché, MK 8-) (zo heb ik ooit expres met de skileraar gezoend omdat het de skileraar was :+ )
Ik hou van deze cliché O+

Vooral ook omdat ik hem zo erg goed ken en ik weet dat hij een superlieve en goede man is :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:35:16 #170
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903748
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef Myraela het volgende:
Sandalen zijn dan ook onmogelijk om te vinden. Maar dat komt misschien omdat ik zelf nog nooit mooie sandalen heb gezien. Ik heb een kleine afkeer tegen voeten zien.
Ik vind voeten ook lelijk, maar bij mij op kantoor is geen airco. Ik ga dood in de zomer. Enige wat enigszins helpt als je het altijd warm hebt is blote voeten. Nou heb ik ook wel op blote voeten gelopen daar, maar dan zijn sandalen beter. Ik heb nu platte, die een maat te groot zijn ook nog (internet natuurlijk). Eigenlijk niet erg geschikt voor kantoor, maar dan hadden ze maar airco moeten plaatsen, denk ik dan.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:37:11 #171
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172903798
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je hoefde ook niet >3 weken te wachten voor die afspraak of de halve regio door te rijden ? Is stadhuis weer open dan? Want sinds die verbouwing is het meestal drama. Bij open inloop heeft een vriendin laatst 85 minuten zitten wachten :')
Neu, afspraak was dezelfde week, bij stadswinkel naar keuze. En voor ophalen geen afspraak nodig.
Waarom zou je naar het stadhuis willen dan? Die vermijd ik liever.
pi_172903874
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef Myraela het volgende:
Sandalen zijn dan ook onmogelijk om te vinden. Maar dat komt misschien omdat ik zelf nog nooit mooie sandalen heb gezien. Ik heb een kleine afkeer tegen voeten zien.
Vind voeten ook niet zo heel mooi, en sandalen al zeker niet, maar als het even kan qua temperatuur loop ik er altijd op. Gewoon omdat dit tot de weinige schoensoorten hoort waarbij ik de minste pijn heb. Dan maar een heel stuk minder elegant lopen, ipv van elegant strompelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172904004
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik hou van deze cliché O+

Vooral ook omdat ik hem zo erg goed ken en ik weet dat hij een superlieve en goede man is :@
Ik juich voor superlief en goed *O* En dat ie dan barman is is leuk meegenomen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172904039
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:37 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Neu, afspraak was dezelfde week, bij stadswinkel naar keuze. En voor ophalen geen afspraak nodig.
Waarom zou je naar het stadhuis willen dan? Die vermijd ik liever.
Dat is voor mij de dichtstbijzijnde - maar toen die dicht ging wegens verbouwing (en gelijktijdig ook een kantoor elders wegbezuinigd) werd de wachttijd in de rest van de stad gigantisch. Het enige waar ik binnen een ietwat redelijke tijd terecht zou kunnen was Rozenburg. Dat is zo ver weg dat ik het op de kaart op moet zoeken :')
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:53:28 #175
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172904081
Wat gek. Ik kon vorige week overal vrijwel meteen terecht. En ook nu was het lekker rustig dus.
pi_172904121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:53 schreef RobinOok het volgende:
Wat gek. Ik kon vorige week overal vrijwel meteen terecht. En ook nu was het lekker rustig dus.
Vakantie natuurlijk. Stadswinkel centrum voorlopig nog dicht..
pi_172904134
Ik moest naar Portugaal toen ik mijn rijbewijs wilde ophalen, toen die op zuid er nog zat nooit gezeur gehad.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:02:11 #178
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172904217
Oh, grappig, bij Delfshaven kan ik nu ook pas de 18e terecht.
https://concern.ir.rotter(...)/product/rijbewijs?3
Maar goed, genoeg andere opties.

En ik had dus geluk. Maar in mijn herinnering gast het dus altijd lekker soepel en snel in Rotterdam.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:02:56 #179
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904225
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is voor mij de dichtstbijzijnde - maar toen die dicht ging wegens verbouwing (en gelijktijdig ook een kantoor elders wegbezuinigd) werd de wachttijd in de rest van de stad gigantisch. Het enige waar ik binnen een ietwat redelijke tijd terecht zou kunnen was Rozenburg. Dat is zo ver weg dat ik het op de kaart op moet zoeken :')
Ook wel overdreven als je naar Leusden crossed op je scooter. Rozenburg is maar 20km verderop. Daar ben je zo :).
pi_172904253
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ook wel overdreven als je naar Leusden crossed op je scooter. Rozenburg is maar 20km verderop. Daar ben je zo :).
ik ga die discussie niet meer aan met LHO na uitgemaakt te worden voor psychotisch kutwijf
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:05:42 #181
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:05 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik ga die discussie niet meer aan met LHO na uitgemaakt te worden voor psychotisch kutwijf
Dan ben ik er ook maar 1 8-). Scheelt weer een discussie.
pi_172904272
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dan ben ik er ook maar 1 8-).
*g
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:07:04 #183
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_172904291
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:05 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik ga die discussie niet meer aan met LHO na uitgemaakt te worden voor psychotisch kutwijf
Hahaha, echt? Psychotisch kutwijf!? _O- _O- _O-
pi_172904344
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hahaha, echt? Psychotisch kutwijf!? _O- _O- _O-
sja ik zei iets over niet verstandig om zonder rijbewijs te rijden omdat een WA verzekering dan echt niet dekt....das niet waar en ben je dus bovenstaand (verder moest ik er ook om lachen)
pi_172904512
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:02 schreef RobinOok het volgende:
Oh, grappig, bij Delfshaven kan ik nu ook pas de 18e terecht.
https://concern.ir.rotter(...)/product/rijbewijs?3
Maar goed, genoeg andere opties.

En ik had dus geluk. Maar in mijn herinnering gast het dus altijd lekker soepel en snel in Rotterdam.
Ik moest laatst ook naar een godvergeten tokkieoord omdat de rest weken duurde. Kom ik daar aan waren er tig balies onbemand. Gewoon kwestie van meer personeel inzetten dus van gemeente 010.
pi_172904535
Die robot die ze daar op het deelkantoor hebben is echt belachelijk :')
pi_172904552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja ik zei iets over niet verstandig om zonder rijbewijs te rijden omdat een WA verzekering dan echt niet dekt....das niet waar en ben je dus bovenstaand (verder moest ik er ook om lachen)
Mwah, wat ik gelezen heb (het is inmiddels verwijderd) ging het er een beetje anders aan toe Lie.
Kwak
pi_172904578
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mwah, wat ik gelezen heb (het is inmiddels verwijderd) ging het er een beetje anders aan toe Lie.
nou nee, maar ik ga hier geen FB discussie plaatsen
pi_172904579
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je hoefde ook niet >3 weken te wachten voor die afspraak of de halve regio door te rijden ? Is stadhuis weer open dan? Want sinds die verbouwing is het meestal drama. Bij open inloop heeft een vriendin laatst 85 minuten zitten wachten :')
Dan is die vriendin ook behoorlijk dom omdat er duidelijk wordt gemeld dat zonder afspraak komen lang kan duren aleer je aan de beurt bent.
pi_172904595
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan is die vriendin ook behoorlijk dom omdat er duidelijk wordt gemeld dat zonder afspraak komen lang kan duren aleer je aan de beurt bent.
Bij bepaalde onderwerpen kún je geen afspraak maken. Ik heb ook weleens (in Leiden nog) ruim een uur gewacht ondat je geen afspraak kon maken voor het aanvragen van een adresonderzoek voor een oud bewoner waar ik steeds deurwaarderspost van kreeg.
Kwak
pi_172904598
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

nou nee, maar ik ga hier geen FB discussie plaatsen
Zeg je nou dat ik lieg?
Kwak
pi_172904610
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zeg je nou dat ik lieg?
ik zeg dat ik de discussie heb gevoerd en precies weet hoe die verlopen is, indirect zeg je dus dat ik lieg......
Ik geef alleen aan dat dat niet hier was....feit blijft dat ie me zo noemde...en dat ik er om moest lachen
pi_172904672
Over gemeentehuizen gesproken.. Ik heb momenteel ondertrouwformulieren voor me liggen. Heh. Gossie.
Op zoek naar een stropdas voor mij en een kek jurkje voor J. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172904681
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:30 schreef minilot het volgende:
Over gemeentes gesproken.. Ik heb momenteel ondertrouwformulieren voor me liggen. Heh. Gossie.
Op zoek naar een stropdas voor mij en een kek jurkje voor J. 8-)
oeeeee wanneer is het feestje en nog belangrijker heb je al een fotograaf ;)
pi_172904717
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:31 schreef liedetector het volgende:

[..]

oeeeee wanneer is het feestje en nog belangrijker heb je al een fotograaf ;)
2 fotografen ;-)
Wat leuk! En gewoon lekker verstandig, stuk minder gezeur om van alles en nogwat te moeten invullen
We have far more in common than that which devides us..
pi_172904724
Geen feestje, geen fotograaf, geen ringen, geen toespraken. *) Wellicht na afloop in de achtertuin barbecueën met acht stuks (schoon)familie, verder niks :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172904734
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:30 schreef minilot het volgende:
Over gemeentehuizen gesproken.. Ik heb momenteel ondertrouwformulieren voor me liggen. Heh. Gossie.
Op zoek naar een stropdas voor mij en een kek jurkje voor J. 8-)
Oh en een kennis van mij (vrij lang en da's jouw J toch ook?) heeft net een kilt laten maken...misschien wil hij die wel uitlenen :P
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:35:56 #198
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904746
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:34 schreef minilot het volgende:
Geen feestje, geen fotograaf, geen ringen, geen toespraken. *) Wellicht na afloop in de achtertuin barbecueën met acht stuks (schoon)familie, verder niks :)
Wel een ABC'tje dus? *)
pi_172904765
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh en een kennis van mij (vrij lang en da's jouw J toch ook?) heeft net een kilt laten maken...misschien wil hij die wel uitlenen :P
Een kilt is geen kek jurkje :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_172904783
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wel een ABC'tje dus? *)
Mogelijk. Om te zieken. Ik zie ze ervoor aan, de gristen-.. eh.. -puppies!
Let me see you stripped down to the bone
pi_172904793
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:34 schreef minilot het volgende:
Geen feestje, geen fotograaf, geen ringen, geen toespraken. *) Wellicht na afloop in de achtertuin barbecueën met acht stuks (schoon)familie, verder niks :)
tsssk en wij dan???
en idd @kaatje kilt is tof
pi_172904802
Ik tikte net ontrouwformulieren in Whatsapp. :')
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:39:29 #203
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904809
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Mogelijk. Om te zieken. Ik zie ze ervoor aan de gristen.. Eh.. -puppies!
Ik had je nog foto's beloofd van de keuken :+. Die ga ik volgende week eens maken. En van de rest hoe het ingericht is. En het gras, dat inmiddels aan het woekeren is *).
pi_172904817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

tsssk en wij dan???

Ga lekker zelf trouwen dan! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:39:45 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172904820
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:34 schreef minilot het volgende:
Geen feestje, geen fotograaf, geen ringen, geen toespraken. *) Wellicht na afloop in de achtertuin barbecueën met acht stuks (schoon)familie, verder niks :)
Hooguit wat vrienden van fok. Ik heb mijn agenda reeds leeggemaakt.
pi_172904825
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik had je nog foto's beloofd van de keuken :+. Die ga ik volgende week eens maken. En van de rest hoe het ingericht is. En het gras, dat inmiddels aan het woekeren is *).
Tof! O+ Boeiender dan kaal huis! *)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:40:07 #207
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904827
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hooguit wat vrienden van fok. Ik heb mijn agenda reeds leeggemaakt.
Alsof dat veel moeite heeft gekost :{w.
pi_172904834
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ga lekker zelf trouwen dan! ^O^
als ik zwanger ben zal i ker eens over nadenken....
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:41:13 #209
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef liedetector het volgende:

[..]

als ik zwanger ben zal i ker eens over nadenken....
Krea heeft zijn agenda al leeggemaakt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:41:55 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172904865
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Alsof dat veel moeite heeft gekost :{w.
Ik heb geen agenda. (geen leven)
pi_172904878
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Krea heeft zijn agenda al leeggemaakt.
dan hoop ik dat zn agende het volgende millenium ook bestrijkt ;)
pi_172904883
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb geen agenda. (geen leven)
das ook waar, het komt jou altijd uit.... wanneer ga je goulash maken eigenlijk?
pi_172904892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:26 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik zeg dat ik de discussie heb gevoerd en precies weet hoe die verlopen is, indirect zeg je dus dat ik lieg......
Ik geef alleen aan dat dat niet hier was....feit blijft dat ie me zo noemde...en dat ik er om moest lachen
Dat ontken ik niet. Ik zeg dat die discussie er anders aan toe ging dan jij hier doet voorkomen.
Kwak
pi_172904904
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Krea heeft zijn agenda al leeggemaakt.
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_172904917
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet. Ik zeg dat die discussie er anders aan toe ging dan jij hier doet voorkomen.
hoe weet je dat nou? hij heeft me dat hier niet genoemd..... hij ontkende toen wel meer..... en nu ben ik er klaar mee
pi_172904928
Ben overigens in O+ Blijdorp O+ met het kint. Hij slaapt inmiddels en ik verzamel moed om terug naar de auto te gaan. Hij ligt zo lekker, wil hem niet wakker maken...
Kwak
pi_172904958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:44 schreef liedetector het volgende:

[..]

hoe weet je dat nou? hij heeft me dat hier niet genoemd.....
Jezus, die berichten op zijn wall zijn toch openbaar geweest. Ik was er niet bij toen hij jou wel of geen psychotische kut noemde. Dat neem ik van je aan. Ik zeg alleen dat ik op FB gezien heb dat het er iets anders aan toe ging dan 'dat jij iets zei over een WA verzekering' en ik me derhalve er wel iets bij voor kan stellen.
Kwak
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:47:23 #218
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172904966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ben overigens in O+ Blijdorp O+ met het kint. Hij slaapt inmiddels en ik verzamel moed om terug naar de auto te gaan. Hij ligt zo lekker, wil hem niet wakker maken...
Blijdorp is een fijne dierentuin. Die nieuwe vlindertuin is erg mooi geworden :) (nou ja, nieuw)
pi_172904968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Jezus, die berichten op zijn wall zijn toch openbaar geweest. Ik was er niet bij toen hij jou wel of geen psychotische kut noemde. Dat neem ik van je aan. Ik zeg alleen dat ik op FB gezien heb dat het er iets anders aan toe ging dan 'dat jij iets zei over een WA verzekering' en ik me derhalve er wel iets bij voor kan stellen.
het was dan ook in een Pm maar als jet wilweten kan ik het je wel sturen hoor, tevens heb ik m daar uitgelegd wat consequenties kunnen zijn.....
pi_172904980
Ja en het is sinds laatste keer weer op allerlei plekken opgeknapt en gemoderniseerd (twee jaar geleden was het :@ )
Kwak
pi_172904985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:47 schreef liedetector het volgende:

[..]

het was dan ook in een Pm maar als jet wilweten kan ik het je wel sturen hoor, tevens heb ik m daar uitgelegd wat consequenties kunnen zijn.....

Ja en ik zeg dat ik jouw 15 random berichten op een FB wall vol getier en gescheld die kwalificatie wel waard vind.
Kwak
pi_172904990
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja en ik zeg dat ik jouw 15 random berichten op een FB wall vol getier en gescheld die kwalificatie wel waard vind.
mooi dan zijn jullie het eens... ik dacht dat schelden toch iets anders was, maar goed we agree to disagree mij best
pi_172905002
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Blijdorp is een fijne dierentuin. Die nieuwe vlindertuin is erg mooi geworden :) (nou ja, nieuw)
Daar was ik vorig jaar oktober. Wilde er zo graag heen voor die vlindertuin en heb ook genoten. 2 weken later werd er bekend gemaakt dat Burgers' in de Magrove hal ook veel vlinders zou uitzetten.
Zondag weer even naar Burgers'...zin in
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:50:27 #224
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905009
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar was ik vorig jaar oktober. Wilde er zo graag heen voor die vlindertuin en heb ook genoten. 2 weken later werd er bekend gemaakt dat Burgers' in de Magrove hal ook veel vlinders zou uitzetten.
Zondag weer even naar Burgers'...zin in
Daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk :o.
pi_172905032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk :o.
idem..... sowieso dierentuin kan ik me niet heugen, denk dat ik 5 ofzo was de laatste keer
pi_172905034
Burgers is ook gaaf. Hoewel ik de safaribus wel mis.
Kwak
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:52:11 #227
3878 Vork
Manisch creatief
pi_172905048
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd hier (of elders met de mensen van hier) het een en ander heb gemist. Afgaande op de omschrijving van dat wat ik gemist zou hebben, denk ik overigens niet dat ik dat heel erg vind.
pi_172905057
Nee hoor, valt wel mee.
Kwak
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:53:08 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172905061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef liedetector het volgende:

[..]

das ook waar, het komt jou altijd uit.... wanneer ga je goulash maken eigenlijk?
Dat ligt eraan wie er komen. :7.
pi_172905066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk :o.
Burgers'? of de Mangrove. De laatste is nog maar 3-4 weken open hoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_172905068
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wie er komen. :7.
dan wacht ik wel op een uitnodiging of niet ;)
pi_172905070
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:52 schreef Vork het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd hier (of elders met de mensen van hier) het een en ander heb gemist. Afgaande op de omschrijving van dat wat ik gemist zou hebben, denk ik overigens niet dat ik dat heel erg vind.
Ik weet ook niet waar het over gaat. En heb ook geen zin me daar in te verdiepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:53:53 #233
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Burgers'? of de Mangrove. De laatste is nog maar 3-4 weken open hoor
Burgers' en de Mangrove dus impliciet ook ;)
pi_172905078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

Daar was ik vorig jaar oktober. Wilde er zo graag heen voor die vlindertuin en heb ook genoten. 2 weken later werd er bekend gemaakt dat Burgers' in de Magrove hal ook veel vlinders zou uitzetten.
Zondag weer even naar Burgers'...zin in
Wij gaan ook snel een keer *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172905090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet ook niet waar het over gaat. En heb ook geen zin me daar in te verdiepen.
Dat maakt twee van ons :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172905099
Laat het maar. Was een dingetje van mij, ik kan niet zo goed tegen mensen die liegen.
Kwak
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:55:46 #237
3878 Vork
Manisch creatief
pi_172905100
Ah, een vrij exclusieve rel dus. Mooi :s)
pi_172905110
Vanavond Thais bij Delibird in Rotterdam met het broertje van J.
Aansluitend (wel gedrieën) naar die Valerian-film in de bios. De trailer sprak me niet enorm aan, maar ach, sciencefiction. :) :9
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:56:57 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172905121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

dan wacht ik wel op een uitnodiging of niet ;)
Iedereen is welkom hoor. Dat was een grapje. Behalve jeweetwel en dinges.
pi_172905123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
Laat het maar. Was een dingetje van mij, ik kan niet zo goed tegen mensen die liegen.
*slikt in
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:57:29 #241
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905129
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:55 schreef Vork het volgende:
Ah, een vrij exclusieve rel dus. Mooi :s)
Exclusiviteit verkoopt tegenwoordig heel erg goed.
pi_172905135
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Kreator het volgende:

[..]
Behalve jeweetwel en dinges.
Maar ik lust zo graag goulash! -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_172905136
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen is welkom hoor. Dat was een grapje. Behalve jeweetwel en dinges.
ja maar dinges is dan ook wel een portret eerste klas...... maar jweetwel gaat toch wel? of heb je er persoonlijk beef mee?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:57:46 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905140
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen is welkom hoor. Dat was een grapje. Behalve jeweetwel en dinges.
Tot morgen.
pi_172905145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij gaan ook snel een keer *O*
Verkapte uitnodiging :D
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:58:16 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172905147
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tot morgen.
Is prima, dinges.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:58:40 #247
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905154
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is prima, dinges.
jeweetwel laat ik thuis.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:58:42 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172905155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

*slikt in
Zo krijg je nooit kinderen hè.
pi_172905158
Exclusief jongen. Lid worden is 2000 euro.

(Manifesting my fortune....)

Even serieus, ik liep via een andere webinar tegen een boekje aan over manifesting/law of attraction. Wat een bizarre onzin. Als je maar zeker weet dat je dit jaar 100.000 dollar gaat verdienen dan doe je dat ook! En het begint met mijn boek of programma aanschaffen voor x dollar.

:')
Kwak
pi_172905170
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef minilot het volgende:
Vanavond Thais bij Delibird in Rotterdam met het broertje van J.
Aansluitend (wel gedrieën) naar die Valerian-film in de bios. De trailer sprak me niet enorm aan, maar ach, sciencefiction. :) :9
Hij schijnt echt vreselijk te zijn :@
Kwak
pi_172905177
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen is welkom hoor. Dat was een grapje. Behalve jeweetwel en dinges.
:9 goulash (emoji knipperende oogleden)
We have far more in common than that which devides us..
pi_172905180
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo krijg je nooit kinderen hè.
ik zit dan ook niet op 2 fotografen en een huwelijk te wachten... oww dan laat ik de kilt nog buiten beschouwing zelfs
pi_172905201
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Kreator het volgende:

Iedereen is welkom hoor. Dat was een grapje. Behalve jeweetwel en dinges.
Aangezien je me nooit hebt gemogen zal je ook wel geen goulash voor me willen klaarmaken -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:01:16 #254
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905202
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:59 schreef kwakz0r het volgende:
Exclusief jongen. Lid worden is 2000 euro.

(Manifesting my fortune....)

Even serieus, ik liep via een andere webinar tegen een boekje aan over manifesting/law of attraction. Wat een bizarre onzin. Als je maar zeker weet dat je dit jaar 100.000 dollar gaat verdienen dan doe je dat ook! En het begint met mijn boek of programma aanschaffen voor x dollar.

:')
De uitgever wist zeker dat hij 100.000 dollar ging verdienen, bracht dit boek uit en zie daar zijn 100.000 dollar *)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:01:49 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172905216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja maar dinges is dan ook wel een portret eerste klas...... maar jweetwel gaat toch wel? of heb je er persoonlijk beef mee?
Ik heb beef met niemand. Ik vind iedereen even kut.

Ik zal eens kijken wanneer het uitkomt. Ik gooi er vd week wel een voorstel in. (zou mooi zijn als je de enige bent die wil komen. Iedereen lachen natuurlijk. (mijn goulash, wat doe je hehe))
pi_172905223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:59 schreef kwakz0r het volgende:
Exclusief jongen. Lid worden is 2000 euro.

(Manifesting my fortune....)

Even serieus, ik liep via een andere webinar tegen een boekje aan over manifesting/law of attraction. Wat een bizarre onzin. Als je maar zeker weet dat je dit jaar 100.000 dollar gaat verdienen dan doe je dat ook! En het begint met mijn boek of programma aanschaffen voor x dollar.

:')
Kennisje van mij is overtuigd dat dat werkt. Genoeg denken aan iets wat je wil (of het nou geluk/baan/mooi huis whatever is) dan krijg je het. Ik geloof dat ik nogal wazig keek (en ben maar even naar het toilet gegaan. Geen zin in een discussie daarover.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172905239
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De uitgever wist zeker dat hij 100.000 dollar ging verdienen, bracht dit boek uit en zie daar zijn 100.000 dollar *)
ik zie vooral een piramide...... lijkt me alleen lucratiever met een lager start bedrag, maar goed er zijn altijd wel zielige zielen die erin stinken...
moest laatst ook weer zo lachen om de berichtgeving over de noorse broeders...gaan er ook paar vandoor met de miljoenen
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:03:42 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172905245
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien je me nooit hebt gemogen zal je ook wel geen goulash voor me willen klaarmaken -O-
Die kans zit er wel dik in. Gewoon proberen, misschien val je niet op in de groep.
pi_172905254
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij schijnt echt vreselijk te zijn :@
Mijn tolerantie ligt op een hopeloze plek als het gaat om planeten, vreemde wezens en ruimteschepen. :7 :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_172905265
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb beef met niemand. Ik vind iedereen even kut.

Ik zal eens kijken wanneer het uitkomt. Ik gooi er vd week wel een voorstel in. (zou mooi zijn als je de enige bent die wil komen. Iedereen lachen natuurlijk. (mijn goulash, wat doe je hehe))
ik hou van exclusieve proeverijen en schrijven we een geweldige recentie alsof het over een 3 sterren restao ging ;|)
nee tof...tm week 33 ben ik alleen op zondag en maandag enigsinds in het land der levende btw...... maar wel zin in!
pi_172905272
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik zit dan ook niet op 2 fotografen en een huwelijk te wachten... oww dan laat ik de kilt nog buiten beschouwing zelfs
Je mag mijn stropdas wel lenen als het jouw beurt is. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_172905300
Ik ga hier op kantoor afsluiten. Heb nu een heel lang weekend (begin donderdag weer) en heb zowaar een volledig lege mailbox! *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_172905304
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga hier op kantoor afsluiten. Heb nu een heel lang weekend (begin donderdag weer) en heb zowaar een volledig lege mailbox! *O*
Dat is geen lang weekend, dat is een krappe week vrij! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_172905398
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:52 schreef Vork het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd hier (of elders met de mensen van hier) het een en ander heb gemist. Afgaande op de omschrijving van dat wat ik gemist zou hebben, denk ik overigens niet dat ik dat heel erg vind.
Yup, of ik wil eens gezellig meeposten maar dan is er weer gescheld en getier over en weer :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_172905512
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Mijn tolerantie ligt op een hopeloze plek als het gaat om planeten, vreemde wezens en ruimteschepen. :7 :9
Als je dichterbij woonde deed ik alle mogelijke moeite om mijn man aan je te koppelen als filmbuddy. Hij heeft dezelfde idiote mening over scifi. Het is nooit een slechte film als er iets buitenaards in voorkomt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172905513
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Je mag mijn stropdas wel lenen als het jouw beurt is. :*
na heb zelf nog wel leuke belachelijke met daffy duck ensjo
pi_172905534
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:18 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Als je dichterbij woonde deed ik alle mogelijke moeite om mijn man aan je te koppelen als filmbuddy. Hij heeft dezelfde idiote mening over scifi. Het is nooit een slechte film als er iets buitenaards in voorkomt.
Oh, dat ben ik dan met hem oneens. Heel veel slechte meuk in het genre! :Y
Maar toch steevast genieten in de bios. *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:20:22 #268
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_172905535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:18 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Als je dichterbij woonde deed ik alle mogelijke moeite om mijn man aan je te koppelen als filmbuddy. Hij heeft dezelfde idiote mening over scifi. Het is nooit een slechte film als er iets buitenaards in voorkomt.
Gewoon alsnog doen inclusief een NS kaart.
pi_172905555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga hier op kantoor afsluiten. Heb nu een heel lang weekend (begin donderdag weer) en heb zowaar een volledig lege mailbox! *O*
Zo lang vrij *O* ga je nog iets leuks doen (buiten 30-jaar jongere mannen het hoofd op hol brengen :P )
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172905614
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, dat ben ik dan met hem oneens. Heel veel slechte meuk in het genre! :Y
Maar toch steevast genieten in de bios. *O*
Het komt op mij over alsof er geen slechte scifi films bestaat volgens hem. Het is mij namelijk volstrekt onduidelijk waarom zulke pulp te verdragen valt :P Maar hij zou waarschijnlijk op precies dezelfde manier mijn woorden nuanceren.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172905659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:24 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof er geen slechte scifi films bestaan volgens hem. Het is mij namelijk volstrekt onduidelijk waarom zulke pulp te verdragen valt :P Maar hij zou waarschijnlijk op precies dezelfde manier mijn woorden nuanceren.
Ik mag 'm nu al. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_172905790
Is vandaag al voorbij? :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172905827
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Is vandaag al voorbij? :')
mwoah de wekker weer om 4, dus kan nooit lang meer duren.... *al hele dag een klote pijn in mn harses en ook wel klaar met de dag*
pi_172905914
Hoor net dat we gaan uit eten vanavond. Gauw maar eens 200 kilo baksteengruis van m'n lijf af boenen..
pi_172906613
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De uitgever wist zeker dat hij 100.000 dollar ging verdienen, bracht dit boek uit en zie daar zijn 100.000 dollar *)
Ja dat dus.

"Een jaar geleden had ik 25.000 dollar schuld, maar nu verdien ik geld als water. En jij kan het ook! Koop mijn cursus en je zult je eerste 2000 dollar manifesten tijdens de cursus. Koop hem nu, aanbieding van 800 dollar voor maar 99!"
Kwak
pi_172906626
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja dat dus.

"Een jaar geleden had ik 25.000 dollar schuld, maar nu verdien ik geld als water. En jij kan het ook! Koop mijn cursus en je zult je eerste 2000 dollar manifesten tijdens de cursus. Koop hem nu, aanbieding van 800 dollar voor maar 99!"
En dat dan de eerste 700 dollar die je 'manifest' de 'korting' op de cursusprijs blijkt te zijn :')

Oh dat moest een edit zijn, sorry
Kwak
pi_172906961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij gaan ook snel een keer *O*
Ik wil mee *O* want macro-lens geregeld *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_172907227
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wil mee *O* want macro-lens geregeld *O*
Ohhh *O* *O* ...gaaf en jaloers (maar vast ook veel te zwaar). Even overleggen achter deze schermen wanneer?
We have far more in common than that which devides us..
pi_172907259
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhh *O* *O* ...gaaf en jaloers (maar vast ook veel te zwaar). Even overleggen achter deze schermen wanneer?
^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:32:38 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172907861
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef minilot het volgende:
Vanavond Thais bij Delibird in Rotterdam met het broertje van J.
Aansluitend (wel gedrieën) naar die Valerian-film in de bios. De trailer sprak me niet enorm aan, maar ach, sciencefiction. :) :9
ach, zo waren ook zo veel mensen negatief over fifth element, over Mars Attacks, vond beiden fantasties
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172907998
Zo dat was een lange dag plamuren en gipsplaten bijwerken. De wandrn zijn afgenomen, er is 4 keer gestofzuigd. De slaapkamer is officieel klaar *O*

Ok niet echt klaar want de stukadoor moet zijn ding nog doen en we hebben nog geen laminaat maar toch. Het bed is al uitgepakt. Alleen nog even in elkaar zetten.
Spoilers!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:47:53 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172908225
Vandaag de laatste administratieve zaken geregeld, ben nu vrijwel klaar men mijn ex-werkgever. Vakantie vieren.
Volgende week de auto volpakken en naar Dånêmárken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:59:34 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_172908526
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wil mee *O* want macro-lens geregeld *O*
Wat voor 1?

Ik heb die van mij verkocht. Inclusief de body.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:21:32 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_172908971
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
Hoor net dat we gaan uit eten vanavond. Gauw maar eens 200 kilo baksteengruis van m'n lijf af boenen..
Wahaar dan?

Lonaa waarom moet de dag voorbij?

LS yeah voor de slaapkamer

Hier douchen en 4.45 de wekker. 2 drukke weken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:29:57 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_172909163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef minilot het volgende:
Vanavond Thais bij Delibird in Rotterdam met het broertje van J.
Aansluitend (wel gedrieën) naar die Valerian-film in de bios. De trailer sprak me niet enorm aan, maar ach, sciencefiction. :) :9
Site is stuk. Kan niet zien wat er zoal op het menu staat.
Maar als het een echte Thai is kun je vast oefenen met scherp eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:34:20 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_172909276
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien je me nooit hebt gemogen zal je ook wel geen goulash voor me willen klaarmaken -O-
Geen idee of ik jeweetwel ben, maar ik vrees dat ik als "economisch vluchteling" ook niet aan mag schuiven. :(
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:39:21 #287
63722 z80
I fink you freaky
pi_172909401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhh *O* *O* ...gaaf en jaloers (maar vast ook veel te zwaar). Even overleggen achter deze schermen wanneer?
Mag ik ook mee? Komt de camera ook weer eens uit de tas.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_172909696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Mag ik ook mee? Komt de camera ook weer eens uit de tas.
Je zit in de groep
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:55:33 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_172909856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je zit in de groep
Ik moest even zoeken. Maar je bedoelt gezichtenboek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_172909900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik moest even zoeken. Maar je bedoelt gezichtenboek.
ja, het boodschappengebeuren van het gezichtenboek :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_172910046
Kijk dan toch! Safwan heeft zijn doos met studiespullen binnengekregen. Hij gaat iets met electrotechniek doen op een ROC. Nog geen 2 jaar in Nederland #trots op t jong!

We have far more in common than that which devides us..
pi_172910555
Dat is echt hartstikke goed!

Burp, de kipfilet (sue me) met shoarmakruiden van de kruidenberg, zachtgebakken uien, extra kruiden en knoflook met pitta en paprika enz is achter de kiezen. Opperbest gesmaakt.
Kwak
pi_172910735
Mijn pasta met avocado, zalm en courgette was ook fijn. Lekker makkelijk. Ik kon de rest van de avond niet meer van de bank. Alles doet pijn.
Spoilers!
pi_172911086
Ja, er zijn nu 2 jongens die Schakelklas gaan doen en volgend jaar gaat de ene ICT en de ander Economie doen op de HAN
Safwan dan dit, een van de anderen HBO electrical and electronic engineering en weer een HBO Industrieel Product Ontwerpen. Zijn ook allemaal geen kinderachtige opleidingen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:46:49 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172911091
Had vanavond mossele.
Bleekselderij, knoflook, peen en ui aangezweet met peperkorrels en venkelzaad tot het begon te bruinen, droge Riesling erop, laten koken en vervolgens de gelezen mossels erbij, even laten garen tot open en smullen.
Jum
Had ze bij de Makro in Ernem gehaald, mooie winkel is dat tegenwoordig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172911196
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, er zijn nu 2 jongens die Schakelklas gaan doen en volgend jaar gaat de ene ICT en de ander Economie doen op de HAN
Safwan dan dit, een van de anderen HBO electrical and electronic engineering en weer een HBO Industrieel Product Ontwerpen. Zijn ook allemaal geen kinderachtige opleidingen.
Wat goed :o
Spoilers!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:53:41 #297
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172911249
Eigenlijk best racistisch dit als wat bijzonders te zien

Wegduik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:57:33 #298
63722 z80
I fink you freaky
pi_172911339
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk best racistisch dit als wat bijzonders te zien

Wegduik
Waarom is dit racistisch?
Mensen die een compleet andere taal moeten leren en vervolgens voortgezet onderwijs gaan volgen is niets racistisch aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_172911378
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom is dit racistisch?
Mensen die een compleet andere taal moeten leren en vervolgens voortgezet onderwijs gaan volgen is niets racistisch aan.
Taal en schrift
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:15:14 #300
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172911759
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom is dit racistisch?
Mensen die een compleet andere taal moeten leren en vervolgens voortgezet onderwijs gaan volgen is niets racistisch aan.
Dit als iets bijzonders zien omdat het syriers zijn wel.
Heel veel mensen uit het (midden) oosten studeren in Europa, zie Kleef zowat meer Aziaten dan Duitsers aan de Uni rondlopen.
En ik weet dat Kaatje dat niet zo meent of bedoelt, is maak gewoon een prikkende opmerking
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:38:55 #301
63722 z80
I fink you freaky
pi_172912224
vol?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')