abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172879467
registreer om deze reclame te verbergen
Hey allemaal. Mijn moeder heeft sinds gisteren opeens problemen met haar Ipad. Het is de ipad 2017 9.7.
Bij heel veel sites word de pagina steeds herladen en komt er te staan: er hebben zich herhaaldelijk problemen voorgedaan met....( De site in kwestie).
Ook word ze soms opeens van spelletjes afgegooid.
Ik heb al wat rond gezocht op Google en website data en dat soort dingen verwijderd maar dat helpt niet.
Verder ben ik echt een leek wat betreft computers en ipads dus zouden jullie misschien willen proberen om het zo simpel mogelijk te houden als je een antwoord weet? Alvast bedankt.
pi_172879485
-

[ Bericht 100% gewijzigd door LizzyYAY op 03-08-2017 15:46:10 (Dubbel) ]
pi_172879875
Lijkt me een browserspecifiek probleem en geen universele. Probeer dus allereerst met een andere browser pagina's te laden. En post hier het resultaat.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 17:48:38 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_172881936
registreer om deze reclame te verbergen
Daar had ik ook last van met Safari op m'n iPhone. Ik gebruik nu Firefox sinds die beschikbaar is voor iOS en dat werkt vlekkeloos.
Monkey killing monkey killing monkey. Over pieces of the ground.
Silly monkeys give them thumbs. They make a club.
And beat their brother, down. How they survive so misguided is a mystery.
pi_172885858
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:44 schreef LizzyYAY het volgende:
Hey allemaal. Mijn moeder heeft sinds gisteren opeens problemen met haar Ipad. Het is de ipad 2017 9.7.
Bij heel veel sites word de pagina steeds herladen en komt er te staan: er hebben zich herhaaldelijk problemen voorgedaan met....( De site in kwestie).
Ook word ze soms opeens van spelletjes afgegooid.
Ik heb al wat rond gezocht op Google en website data en dat soort dingen verwijderd maar dat helpt niet.
Verder ben ik echt een leek wat betreft computers en ipads dus zouden jullie misschien willen proberen om het zo simpel mogelijk te houden als je een antwoord weet? Alvast bedankt.
Wat bedoel je precies hiermee? heb je op dat moment wel WiFi verbinding?
pi_172886457
Trek om te beginnen eerst maar eens een minuutje de stroomstekker uit de wifi router of wifi modem.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')