abonnement Unibet Coolblue
pi_172883639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:45 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja want mensen hoeven nooit tegen zichzelf beschermd te worden
Ach ze doen er niemand mee kwaad toch? Al het zet zelf bij het soa/zwangerschap gebeuren ook wel mijn vraagtekens.
pi_172883723
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ach ze doen er niemand mee kwaad toch? Al het zet zelf bij het soa/zwangerschap gebeuren ook wel mijn vraagtekens.
Ik reageerde wat onnodig kortaf sorry. Het was vooral het woordje 'natuurlijk'. Ik lees wel vaker dingen als dat mensen gewoon hun gevoel moeten volgen etc terwijl ze dat juist in die nare situatie heeft geleid uberhaupt. Bij zulke mensen moet je nooit stellen dat ze moeten doen wat ze willen zonder te melden wat jij nu meldt.
Fylax is op televisie geweest
pi_172883756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:52 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik reageerde wat onnodig kortaf sorry. Het was vooral het woordje 'natuurlijk'. Ik lees wel vaker dingen als dat mensen gewoon hun gevoel moeten volgen etc terwijl ze dat juist in die nare situatie heeft geleid uberhaupt. Bij zulke mensen moet je nooit stellen dat ze moeten doen wat ze willen zonder te melden wat jij nu meldt.
Volg je hart want dat klopt
pi_172883850
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:52 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik reageerde wat onnodig kortaf sorry. Het was vooral het woordje 'natuurlijk'. Ik lees wel vaker dingen als dat mensen gewoon hun gevoel moeten volgen etc terwijl ze dat juist in die nare situatie heeft geleid uberhaupt. Bij zulke mensen moet je nooit stellen dat ze moeten doen wat ze willen zonder te melden wat jij nu meldt.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Schreef het vooral met de vanzelfsprekende denigrerende reacties in het achterhoofd.
pi_172883924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:47 schreef Danambo het volgende:

[..]

:') TS is een heel opzichtige en slechte troll en dan nóg presteren mensen het om er met open ogen in te trappen. Bijzonder.
Kan er nog steeds niet bij waarom mensen twijfelen aan de echtheid van dit topic. Wil hier serieus over in gesprek gaan...
pi_172883962
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:00 schreef Amk het volgende:

[..]

Kan er nog steeds niet bij waarom mensen twijfelen aan de echtheid van dit topic. Wil hier serieus over in gesprek gaan...
Je zei dat je het geil vindt dat mannen in je vriendin klaarkomen.

Doet ze het in die uitstapjes dan met of zonder condoom?
pi_172883971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je zei dat je het geil vindt dat mannen in je vriendin klaarkomen.

Doet ze het in die uitstapjes dan met of zonder condoom?
Zonder, heeft ie al gezegd.
pi_172884005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:02 schreef Koettie het volgende:
Ik herken het opzich wel. Vind het ook leuk als vriend een date heeft.
Opzich wel bijzonder want bij hotwifing/cuckolding zie je voornamelijk dat de man erop geilt. Vrouwen die dit initiëren zijn zeldzaam. Je hebt het erover dat je vriend afspreekt met anderen, dit hebben jullie dus al besproken? Hoe reageerde je vriend toen je dit voor het eerst zei?
pi_172884122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:43 schreef Cikx het volgende:
Interessant!

Hoe is dit zo gekomen eigenlijk? Heb jij het aan haar voorgesteld of is zij vreemd gegaan en merkte jij dat je dat wel geil vond oid? En hoe zou je ertegenaan kijken als ze het met een maat van je zou doen?

Verder gewoon doen waar jullie je goed bij voelen natuurlijk. :)
We zijn een tijdje uit elkaar geweest en toen vertelde zij dat ze met iemand anders naar bed was gegaan. In plaats van afschuw vond ik het voornamelijk opwindend. Zo is het langzaamaan gegroeid. Ik heb liever niet dat ze met mannen naar bed ga uit onze vriendenkring, simpelweg omdat het geheim moet blijven.

Wel vist ze in haar eigen vriendenkring, die zie ik toch nooit :)

Wel even voor de duidelijkheid, het is niet dat ze elke week een ander heeft. Ze heeft nu bv een goede klik met iemand en daar spreekt ze dan regelmatig mee af. Tot dit op de een of andere manier stuk loopt, en dan kijkt ze weer verder.
pi_172884201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je zei dat je het geil vindt dat mannen in je vriendin klaarkomen.

Doet ze het in die uitstapjes dan met of zonder condoom?
One night stands heeft ze niet, ze ziet dezelfde man regelmatig en dat gebeurt vaak zonder condoom :)
  Redactie Frontpage donderdag 3 augustus 2017 @ 19:17:36 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172884350
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:11 schreef Amk het volgende:

[..]

One night stands heeft ze niet, ze ziet dezelfde man regelmatig en dat gebeurt vaak zonder condoom :)
Jezus, wat dom. Als ze straks een kindje poept weet je dus nooit zeker of het de jouwe is. Lekker. En daarbij SOA's.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_172884934
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:04 schreef Amk het volgende:

[..]

Opzich wel bijzonder want bij hotwifing/cuckolding zie je voornamelijk dat de man erop geilt. Vrouwen die dit initiëren zijn zeldzaam. Je hebt het erover dat je vriend afspreekt met anderen, dit hebben jullie dus al besproken? Hoe reageerde je vriend toen je dit voor het eerst zei?
We hebben al een open relatie sinds het begin. Dus het is gewoon een beetje zo gegroeid. Is ook absoluut niet het vernederd aspect ofzo. Vind 't gewoon sexy en leuk en daarna komt hij toch altijd weer thuis.
pi_172884959
Nooit zonder condoom trouwens!
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:51:20 #64
441859 crew  Lenny77
pi_172895384
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:00 schreef Amk het volgende:

[..]

Kan er nog steeds niet bij waarom mensen twijfelen aan de echtheid van dit topic. Wil hier serieus over in gesprek gaan...
Dat heeft te maken met je antwoorden in andere topics natuurlijk. Eerst heb je een vriendin met een laag libido waar je maar 1 keer per maand sex mee zou hebben, dus ga je er meermaals over terwijl je ziet dat ze het niet lekker vindt.
Nu blijkt dat jullie 2 keer per week sex hebben en dat ze ook nog een deel minnaars heeft.
1 van de 2 verhalen is dus gelogen, misschien zelfs beide verhalen en ben je een 15 jarige maagd.
Gek dat mensen denken dat het onzin is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172898852
Jij houd echt van haar want jij geniet als zij ook geniet

Das pas ware liefde O+
-.-.-
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:24:49 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172900081
Als dit topic echt is :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172916872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:42 schreef Amk het volgende:

[..]

Behalve als met die ene neger afspreekt ;(

Godverdomme _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_172916919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Jezus, wat dom. Als ze straks een kindje poept weet je dus nooit zeker of het de jouwe is. Lekker. En daarbij SOA's.
Onzin. Dat zie je direct =>

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:42 schreef Amk het volgende:
Behalve als met die ene neger afspreekt ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_172917753
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Hier zou ik me meer zorgen om maken dan om serieuze gevoelens. Ik vind het zelf ook opwindend als ik mijn vriendin met iemand anders bezig zie, maar dat is gewoon omdat ik een vrouw erg graag van seks kan zien genieten.

Behalve in onze relatie zou ik altijd de regel hebben, veilig, of het feest gaat niet door, want ik zou het nooit willen dat ze een SOA oploopt of van iemand anders zwanger wordt.

Voor serieuze gevoelens ben ik minder bang, maar ik ben dan ook polyamoreus, dus ik vind het helemaal prima als ze óók op iemand anders verliefd wordt. Zolang je daar maar duidelijke afspraken over blijft maken.
Wat let je man om ook van bil te gaan. Zo'n relatie kan lang duren, i.p.v. dat het langzaam doodbloed en je als uitgeblust vijftigers op staat loopt.
Als je bij elkaar bent en het voelt goed,lekker, sexy en vertrouwd en het wordt besproken kan je 'the time of your life' hebben.Ik weet het! Heb de best 'years of my life' gehad zo. :P
pi_172965288
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 02:21 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

Wat let je man om ook van bil te gaan.
Niks. Zoiets hoort IMO ook gewoon twee kanten op te werken, als je haar toestaat om het met andere mensen te doen (al dan niet met jou erbij) dan werken dezelfde voorwaarden ook de andere kant op, dus dan zou jij het ook met anderen mogen doen. En dat is wat mij betreft best: Ik ben liever samen met een vriendin die graag seks heeft dan met iemand die koste wat kost in een monogame relatie wil zitten waar de spanning echt uit is.

Maar dan heeft het niks meer met hotwifen of cuckolden te maken waar TS meer op doelt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:24 schreef Cookings het volgende:
Jij houd echt van haar want jij geniet als zij ook geniet

Das pas ware liefde O+
Dit vind ik dus meer mee spelen dan een of andere misplaatste onderdanige-mannen-fetish.

[ Bericht 25% gewijzigd door Stoney3K op 07-08-2017 10:32:03 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')