abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173726097
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordt ;) Verzekering zorgt er normaal gesproken voor dat een refund of resend sneller wordt afgehandeld, maar je kunt dat ook gewoon via hier regelen als er iets mis is dus dat is geen ramp ;)

Wat betreft de prijzen in de app: dat is een wat complexere vraag, die te maken heeft met veel verschillende factoren. Ik wil dit uiteraard wel navragen, alleen kan het even duren voor ik daar een antwoord op heb, omdat ik moet zoeken bij wie ik daarvoor moet zijn. Ik kom daar later op terug ;)
Thanks voor je reactie! Dat is in orde dus. :) Ik hoor het antwoord dan nog wel op mijn andere vraag.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  CHI shopkeeper dinsdag 12 september 2017 @ 08:44:40 #202
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173726131
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 06:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb iets in de pre order voor 25 euro, inmiddels is de prijs gezakt tot 21 (onder de tax grens dus voor mij veel interessanter.
Waarom kan ik niet annuleren en opnieuw bestellen ?
Hi, normaal gesproken kun je pre-orders gewoon annuleren tot het moment dat de order wordt of is verwerkt, Kun je me het ordernummer doorgeven? Ik kijk het dan voor je na, en als ie te annuleren is dan zal ik m'n collega vragen dat voor je te doen ;)
pi_173728851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven? ;)
DM gestuurd :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_173730942
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 05:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb het voor je nagevraagd, en het blijkt dat de leverancier nog 2 extra weken nodig heeft om ons van voorraad te voorzien. Dat ligt helaas buiten onze invloed, al hadden we je daar wel even netjes van op de hoogte kunnen stellen (vanwege je berichtje gok ik dat dat niet is gebeurd).
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om te wachten, maar als je er inmiddels een beetje klaar mee bent en je bestelling wilt annuleren om voor iets anders te gaan dan kan ik dat voor je laten doen.
In dat geval hoor ik het graag van je :)
Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.

Edit: of kun je me misschien een goede vergelijkbare telefoon aanraden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mazou op 12-09-2017 15:12:19 ]
pi_173745593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik kan je een resend(weer met PDM) of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit? ;)
Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!
pi_173745618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het inderdaad; ik weet niet zeker wat ons beleid is daarvoor maar ik ga het voor je proberen!
Weet je hier al meer over :)?
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 15:42:19 #207
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173752963
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

DM gestuurd :)
Gezien en zojuist m'n collega verzocht de resend te doen, dus dat komt voor elkaar ;)
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 16:43:46 #208
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173753993
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:45 schreef Wortelsky het volgende:

[..]

Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!
Ok resend komt eraan ;)
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 16:50:44 #209
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173754117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:18 schreef Mazou het volgende:

[..]

Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.

Edit: of kun je me misschien een goede vergelijkbare telefoon aanraden?
Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinner ;) )
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 17:09:33 #210
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173754478
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:51 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Weet je hier al meer over :)?
Hi, net nogmaals naar gevraagd dus dat weet ik morgen ;)
pi_173762736
Een order die uit het EU warehouse komt, begint die tracking met RS? Verzendmethode is NL post tracked. Hoe lang duurt dit gemiddeld. helemaal geen ervaring met deze verzendmethode.
pi_173767703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinner ;) )
Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand van :D
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:23:47 #213
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173784375
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen :P

https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:04:45 #214
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788537
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef Mazou het volgende:

[..]

Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand van :D
Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoeken ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:05:26 #215
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788545
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
Een order die uit het EU warehouse komt, begint die tracking met RS? Verzendmethode is NL post tracked. Hoe lang duurt dit gemiddeld. helemaal geen ervaring met deze verzendmethode.
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd zelf ook niet, dus dat vraag ik voor je na!
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:06:39 #216
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788559
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen :P

https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je! ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:10:44 #217
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788614
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?

Die zegt over mijn retourtje nu dit:

2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted

2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau

In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst

(oospronkelijk ;) 2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)

Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk :)
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.

Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen :P
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:49:06 #218
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173789271
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:51 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Weet je hier al meer over :)?
Hi, ik heb het er met m'n collega over gehad, en die gaf in eerste instantie aan dat we geen price protection-programma meer hebben, en dat er bovendien al 72 uur voorbij waren. Ik heb na aandringen (ook omdat een antwoord zo lang duurde) uiteindelijk de volgende oplossing: 1200 BG-punten (t.w.v. ong. 10: de helft van het verschil) die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen. Dat is misschien minder dan waar je op gehoopt had, maar ik hoop dat je er toch nog iets aan hebt!
pi_173791727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoeken ;)
Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvast :)
pi_173793530
Nog steeds niks ontvangen 32880707. Het duurt wel extreem lang. Tenminste ik ben niet zo lang van jullie gewend. Het lijkt me raar dat standard shipping sneller is dan air parcel registeer

[ Bericht 25% gewijzigd door Marc_Vroegh op 15-09-2017 16:09:59 ]
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:16:51 #221
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_173796545
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_173805883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.

Met de Shipping Insurance hoor je een snellere oplossing te krijgen, maar zo te horen heb je dat niet zo ervaren. Je kunt in dat geval in het vervolg ook via hier je probleem melden, dan help ik je alsnog met een snelle oplossing ;)

Wat betreft een oplossing in het geval van een defect: onze voorkeur gaat altijd uit naar het opsturen van een vervangend onderdeel, omdat dat voor iedereen voordeliger uitpakt en voor een 3D-printer ook makkelijker te doen is dan voor bijvoorbeeld een component van een telefoon. Ook voor eventuele reparatie gaat onze voorkeur in eerste instantie uit naar plaatselijke reparatie, waarvoor wij tot een bepaald vooraf overeengekomen bedrag de kosten vergoeden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! ;)
Bedankt.

Als je Expedited Shipping Service kiest, met welke courier wordt de bestelling dan verzonden?
PostNL, DHL, FedEx of UPS? Weet jij dat?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:03 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat ga ik voor je navragen!
Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.
pi_173814372
Enig idee waar mijn bestelling (ordernummer: 33514788) is? De track & trace werkt niet, en het is inmiddels een maand onderweg. Dat ben ik niet gewend van Banggood ;)
pi_173815345
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
pi_173819416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.

Zou je kunnen proberen je code hier in te voeren? Als je pakketje echt zo ver is dat het (bijna) bezorgd kan worden, dan hoort hier informatie tevoorschijn te komen. Het kan zelfs al zo zijn dat er een 3S code is aangemaakt voor je pakketje. Deze kan je dan weer op de Post NL site invullen voor verdere / betere tracking binnen NL.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')