abonnement bol.com Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 05:01:53 #76
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173200327
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Miniem het volgende:
Op 4 juli zei je dat er over 6 weken nieuwe blitzwolf charger zouden komen. Dat is nu ongeveer. Zijn deze er al? Dit ivm met mijn kapotte charger, zie post 79:
CHI / [Banggood] Webcare #7 (Nederlands)
Hi, we hebben nu de nieuwe BlitzWolf Power3S-variant, maar die heeft geen Q.C. 3.0-ondersteuning zoals degene die jij had, en is dus ook goedkoper. De Q.C 3.0. variant staat nu gepland voor september. Wil je daar nog op wachten of heb je dan alsnog liever je aankoopbedrag terug?
pi_173200455
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, we hebben nu de nieuwe BlitzWolf Power3S-variant, maar die heeft geen Q.C. 3.0-ondersteuning zoals degene die jij had, en is dus ook goedkoper. De Q.C 3.0. variant staat nu gepland voor september. Wil je daar nog op wachten of heb je dan alsnog liever je aankoopbedrag terug?
Ik wacht nog eventjes, thnx :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_173201742
Ik wil niet opdringerig zijn maar heb je je antwoord al
pi_173202224
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 04:21 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik wachtte nog op je ordernummers ;)

EDIT: Ik zie je PM nu, die had ik eerder niet gezien.
Inderdaad al 6 dagen geleden verstuurd.

Tuurlijk lukt het iemand van CS te zeggen dat hij afgeleverd is, failed attempt for delivery zegt dat immers natuurlijk.
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 10:04:27 #80
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173202603
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:16 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik wacht nog eventjes, thnx :P
Ok prima, dan hou je 'em tegoed ;)
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 10:07:01 #81
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173202655
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:22 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Ik wil niet opdringerig zijn maar heb je je antwoord al
Hi, sorry, dat zou ik je inderdaad gisteren al laten weten. Ik heb m'n collega van onze customer service gevraagd naar de mogelijkheden, maar zij geeft aan dat dit alleen mogelijk is op het moment dat de order nog niet is verstuurd. Aangezien je order al een paar dagen de deur uit was toen je het verzoek deed kan ik in dit geval helaas niets voor je betekenen..
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 10:12:08 #82
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173202775
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Inderdaad al 6 dagen geleden verstuurd.

Tuurlijk lukt het iemand van CS te zeggen dat hij afgeleverd is, failed attempt for delivery zegt dat immers natuurlijk.
Ik zie het ja, sorry daarvoor. Mocht je alsnog prijs stellen op een afhandeling via hier dan is dat gewoon mogelijk (het zou fijn zijn als je dan de PayPal-claim sluit) en zo niet, dan kan het uiteraard ook via PayPal.
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 10:12:39 #83
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173202792
quote:
Dank je voor de video, we hebben je net een nieuwe remote control opgestuurd :)
pi_173208774
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik zie het ja, sorry daarvoor. Mocht je alsnog prijs stellen op een afhandeling via hier dan is dat gewoon mogelijk (het zou fijn zijn als je dan de PayPal-claim sluit) en zo niet, dan kan het uiteraard ook via PayPal.
Nou prima. Heb enkel geen zin in gedoe. Dus een terugstorting zou fijn zijn, kan ik nieuwe bestellen.
pi_173226784
Een uurtje geleden een paar Ampcore Plus kabels gepreordered (#33395232), maar per ongeluk Priority Air Mail aangevinkt in plaats van PDM. Een paar minuten later geprobeerd te annuleren, maar de bestelling werd kennelijk al verwerkt. Heb er een mailtje achteraan gestuurd naar de klantenservice dat ik een fout had gemaakt en dat ik PDM wilde, maar misschien kan jij er nog naar kijken. Alvast bedankt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Paul59 op 18-08-2017 03:20:21 (order# toegevoegd) ]
  CHI shopkeeper vrijdag 18 augustus 2017 @ 03:42:20 #86
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173226831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:16 schreef Paul59 het volgende:
Een uurtje geleden een paar Ampcore Plus kabels gepreordered (#33395232), maar per ongeluk Priority Air Mail aangevinkt in plaats van PDM. Een paar minuten later geprobeerd te annuleren, maar de bestelling werd kennelijk al verwerkt. Heb er een mailtje achteraan gestuurd naar de klantenservice dat ik een fout had gemaakt en dat ik PDM wilde, maar misschien kan jij er nog naar kijken. Alvast bedankt!
Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 18 augustus 2017 @ 04:09:54 #87
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173226896
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:06 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nou prima. Heb enkel geen zin in gedoe. Dus een terugstorting zou fijn zijn, kan ik nieuwe bestellen.
Hi, we kunnen je aankoopbedrag inderdaad terugstorten. Ik heb net m'n collega gevraagd dat te doen, alleen geeft ze aan dat voor beide orders nog een PayPal-claim loopt. Zou je die kunnen sluiten? We storten vervolgens meteen het geld terug en dan heb je dat snel weer op je rekening. ;)
pi_173232871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus ;)
Bedankt voor de geruststellende uitleg. Inmiddels heb ik mails ontvangen dat m'n order verzonden is en dat ik me geen zorgen hoef te maken _O_
pi_173235130
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, we kunnen je aankoopbedrag inderdaad terugstorten. Ik heb net m'n collega gevraagd dat te doen, alleen geeft ze aan dat voor beide orders nog een PayPal-claim loopt. Zou je die kunnen sluiten? We storten vervolgens meteen het geld terug en dan heb je dat snel weer op je rekening. ;)
Gesloten,

Kan je het fixen? Thanks!
pi_173239952
Banggood, jullie hebben dm/pm van me.
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 03:31:14 #91
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173249527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:21 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Bedankt voor de geruststellende uitleg. Inmiddels heb ik mails ontvangen dat m'n order verzonden is en dat ik me geen zorgen hoef te maken _O_
Geen dank en alvast veel plezier met je bestelling! :D
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 03:56:36 #92
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173249576
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Gesloten,

Kan je het fixen? Thanks!
Dank je, de refunds zijn gedaan, dus die heb je binnen 2 werkdagen op je rekening staan ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 03:57:37 #93
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173249579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:24 schreef JanJanssen830 het volgende:
Banggood, jullie hebben dm/pm van me.
Hi, we hebben je een refund gedaan en het bedrag staat binnen 2 werkdagen op je rekening :)
pi_173256198
Hallo Banggood, ik heb order 32617390 nog niet ontvangen. Hebben jullie enig idee waar die is?
  CHI shopkeeper maandag 21 augustus 2017 @ 04:43:12 #95
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173293667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:20 schreef Bakkertjeee het volgende:
Hallo Banggood, ik heb order 32617390 nog niet ontvangen. Hebben jullie enig idee waar die is?
Hi, ik zie dat je onze gratis standaardverzending hebt gebruikt, en daarmee is je pakketje te tracken tot de Nederlandse grens. Deze is inmiddels in NL gearriveerd, alleen is het niet te zien waar je pakketje zich nu bevind. Voor onze standaardverzending staat een bezorgtermijn van maximaal 20 werkdagen, dus je hebt het is nog even een kwestie van afwachten. Ik ga er vanuit dat 'ie gewoon aankomt, maar mocht 'ie er na 20 werkdagen nog niet zijn, laat het me dan even weten, dan lossen we het op. ;)
pi_173297630
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat je onze gratis standaardverzending hebt gebruikt, en daarmee is je pakketje te tracken tot de Nederlandse grens. Deze is inmiddels in NL gearriveerd, alleen is het niet te zien waar je pakketje zich nu bevind. Voor onze standaardverzending staat een bezorgtermijn van maximaal 20 werkdagen, dus je hebt het is nog even een kwestie van afwachten. Ik ga er vanuit dat 'ie gewoon aankomt, maar mocht 'ie er na 20 werkdagen nog niet zijn, laat het me dan even weten, dan lossen we het op. ;)
Ja, ik had ook al gezien dat die in Nederland zou moeten zijn. Postnl zei dat ze geen pakket voor me hadden, maar dan wacht ik nog even af. Thnx!
pi_173303438
Hallo Banggood,

Ik heb daarnet mijn air purifier 2uitgepakt, En hij is beschadigd, panelen zijn los en ik krijg het ook niet meer vastgemaakt, ook is het piepschuim gebroken, een teken dat er niet voorzichtig mee om is gesprongen.

Wat kan je hierin voor me betekenen?

Ordernummer is 30053603

[ Bericht 63% gewijzigd door JohnB52 op 21-08-2017 22:28:41 ]
pi_173311023
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Banggood,

Ik heb daarnet mijn air purifier 2uitgepakt, En hij is beschadigd, panelen zijn los en ik krijg het ook niet meer vastgemaakt, ook is het piepschuim gebroken, een teken dat er niet voorzichtig mee om is gesprongen.

Wat kan je hierin voor me betekenen?

Ordernummer is 30053603


Denk dat je even moet kijken naar deze link we kunnen nu 1900 foto's van je zien

[ Bericht 39% gewijzigd door AlwaysConnected op 22-08-2017 15:59:56 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 22 augustus 2017 @ 03:24:58 #99
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173315285
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Banggood,

Ik heb daarnet mijn air purifier 2uitgepakt, En hij is beschadigd, panelen zijn los en ik krijg het ook niet meer vastgemaakt, ook is het piepschuim gebroken, een teken dat er niet voorzichtig mee om is gesprongen.

Wat kan je hierin voor me betekenen?

Ordernummer is 30053603

Hi, dat is erg balen en uiteraard niet hoe het hoort. Kun je me de foto's alsnog even laten zien, door ze bijvoorbeeld apart te uploaden via http://imgbb.com/ o.i.d.?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')