abonnement Unibet Coolblue
pi_173226784
Een uurtje geleden een paar Ampcore Plus kabels gepreordered (#33395232), maar per ongeluk Priority Air Mail aangevinkt in plaats van PDM. Een paar minuten later geprobeerd te annuleren, maar de bestelling werd kennelijk al verwerkt. Heb er een mailtje achteraan gestuurd naar de klantenservice dat ik een fout had gemaakt en dat ik PDM wilde, maar misschien kan jij er nog naar kijken. Alvast bedankt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Paul59 op 18-08-2017 03:20:21 (order# toegevoegd) ]
  CHI shopkeeper vrijdag 18 augustus 2017 @ 03:42:20 #86
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173226831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:16 schreef Paul59 het volgende:
Een uurtje geleden een paar Ampcore Plus kabels gepreordered (#33395232), maar per ongeluk Priority Air Mail aangevinkt in plaats van PDM. Een paar minuten later geprobeerd te annuleren, maar de bestelling werd kennelijk al verwerkt. Heb er een mailtje achteraan gestuurd naar de klantenservice dat ik een fout had gemaakt en dat ik PDM wilde, maar misschien kan jij er nog naar kijken. Alvast bedankt!
Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 18 augustus 2017 @ 04:09:54 #87
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173226896
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:06 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nou prima. Heb enkel geen zin in gedoe. Dus een terugstorting zou fijn zijn, kan ik nieuwe bestellen.
Hi, we kunnen je aankoopbedrag inderdaad terugstorten. Ik heb net m'n collega gevraagd dat te doen, alleen geeft ze aan dat voor beide orders nog een PayPal-claim loopt. Zou je die kunnen sluiten? We storten vervolgens meteen het geld terug en dan heb je dat snel weer op je rekening. ;)
pi_173232871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus ;)
Bedankt voor de geruststellende uitleg. Inmiddels heb ik mails ontvangen dat m'n order verzonden is en dat ik me geen zorgen hoef te maken _O_
pi_173235130
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, we kunnen je aankoopbedrag inderdaad terugstorten. Ik heb net m'n collega gevraagd dat te doen, alleen geeft ze aan dat voor beide orders nog een PayPal-claim loopt. Zou je die kunnen sluiten? We storten vervolgens meteen het geld terug en dan heb je dat snel weer op je rekening. ;)
Gesloten,

Kan je het fixen? Thanks!
pi_173239952
Banggood, jullie hebben dm/pm van me.
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 03:31:14 #91
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173249527
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:21 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Bedankt voor de geruststellende uitleg. Inmiddels heb ik mails ontvangen dat m'n order verzonden is en dat ik me geen zorgen hoef te maken _O_
Geen dank en alvast veel plezier met je bestelling! :D
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 03:56:36 #92
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173249576
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Gesloten,

Kan je het fixen? Thanks!
Dank je, de refunds zijn gedaan, dus die heb je binnen 2 werkdagen op je rekening staan ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 03:57:37 #93
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173249579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:24 schreef JanJanssen830 het volgende:
Banggood, jullie hebben dm/pm van me.
Hi, we hebben je een refund gedaan en het bedrag staat binnen 2 werkdagen op je rekening :)
pi_173256198
Hallo Banggood, ik heb order 32617390 nog niet ontvangen. Hebben jullie enig idee waar die is?
  CHI shopkeeper maandag 21 augustus 2017 @ 04:43:12 #95
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173293667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:20 schreef Bakkertjeee het volgende:
Hallo Banggood, ik heb order 32617390 nog niet ontvangen. Hebben jullie enig idee waar die is?
Hi, ik zie dat je onze gratis standaardverzending hebt gebruikt, en daarmee is je pakketje te tracken tot de Nederlandse grens. Deze is inmiddels in NL gearriveerd, alleen is het niet te zien waar je pakketje zich nu bevind. Voor onze standaardverzending staat een bezorgtermijn van maximaal 20 werkdagen, dus je hebt het is nog even een kwestie van afwachten. Ik ga er vanuit dat 'ie gewoon aankomt, maar mocht 'ie er na 20 werkdagen nog niet zijn, laat het me dan even weten, dan lossen we het op. ;)
pi_173297630
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat je onze gratis standaardverzending hebt gebruikt, en daarmee is je pakketje te tracken tot de Nederlandse grens. Deze is inmiddels in NL gearriveerd, alleen is het niet te zien waar je pakketje zich nu bevind. Voor onze standaardverzending staat een bezorgtermijn van maximaal 20 werkdagen, dus je hebt het is nog even een kwestie van afwachten. Ik ga er vanuit dat 'ie gewoon aankomt, maar mocht 'ie er na 20 werkdagen nog niet zijn, laat het me dan even weten, dan lossen we het op. ;)
Ja, ik had ook al gezien dat die in Nederland zou moeten zijn. Postnl zei dat ze geen pakket voor me hadden, maar dan wacht ik nog even af. Thnx!
pi_173303438
Hallo Banggood,

Ik heb daarnet mijn air purifier 2uitgepakt, En hij is beschadigd, panelen zijn los en ik krijg het ook niet meer vastgemaakt, ook is het piepschuim gebroken, een teken dat er niet voorzichtig mee om is gesprongen.

Wat kan je hierin voor me betekenen?

Ordernummer is 30053603

[ Bericht 63% gewijzigd door JohnB52 op 21-08-2017 22:28:41 ]
pi_173311023
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Banggood,

Ik heb daarnet mijn air purifier 2uitgepakt, En hij is beschadigd, panelen zijn los en ik krijg het ook niet meer vastgemaakt, ook is het piepschuim gebroken, een teken dat er niet voorzichtig mee om is gesprongen.

Wat kan je hierin voor me betekenen?

Ordernummer is 30053603


Denk dat je even moet kijken naar deze link we kunnen nu 1900 foto's van je zien

[ Bericht 39% gewijzigd door AlwaysConnected op 22-08-2017 15:59:56 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 22 augustus 2017 @ 03:24:58 #99
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173315285
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Banggood,

Ik heb daarnet mijn air purifier 2uitgepakt, En hij is beschadigd, panelen zijn los en ik krijg het ook niet meer vastgemaakt, ook is het piepschuim gebroken, een teken dat er niet voorzichtig mee om is gesprongen.

Wat kan je hierin voor me betekenen?

Ordernummer is 30053603

Hi, dat is erg balen en uiteraard niet hoe het hoort. Kun je me de foto's alsnog even laten zien, door ze bijvoorbeeld apart te uploaden via http://imgbb.com/ o.i.d.?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:31:50 #101
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173316685
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:59 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Denk dat je even moet kijken naar deze link we kunnen nu 1900 foto's van je zien
Verwijder jij je quote ook even dan
pi_173323398
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:31 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Verwijder jij je quote ook even dan
Sjips
Maar gedaan
pi_173346697
Hoe zit dat eigenlijk met producten die verzonden worden? Wordt er nog gecontroleerd op werking/beschadigingen?

De laatste 2/3 maanden lijkt het steeds vaker voor te komen (ook hier op support) dat mensen een defect toestel ontvangen. Ik wil mogelijk weer een toestel bestellen, maar als ik die retourprocedure weer af moet, liever niet.
  CHI shopkeeper donderdag 24 augustus 2017 @ 09:30:53 #104
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173356321
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:14 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met producten die verzonden worden? Wordt er nog gecontroleerd op werking/beschadigingen?

De laatste 2/3 maanden lijkt het steeds vaker voor te komen (ook hier op support) dat mensen een defect toestel ontvangen. Ik wil mogelijk weer een toestel bestellen, maar als ik die retourprocedure weer af moet, liever niet.
Hi, persoonlijk merk ik geen opvallende toename in het aantal meldingen van mankementen of defecte toestellen de laatste tijd, en ook hebben zich voor zover ik weet in negatieve zin geen wijzigingen voorgedaan in de manier waarop en hoe frequent we producten testen. Dat laatste zou ook niet slim zijn, want dat kost ons geld + slechte klantenervaring.
Ik weet dat het voor mij makkelijk is om te zeggen, maar ik zie zelf absoluut geen aanleiding tot zorgen. :)
pi_173400033
Hoi banggood
Ik heb weer even een vraagje over mijn bestelling 32880707
Is het normaal dat het langer dan een week op Despatched to overseas, Ik heb de andere pakkertjes die ik rond dezelfde tijd hebt besteld al ontvangen gister
Misschien ben ik een beetje ongeduldig? haha
pi_173400844
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, persoonlijk merk ik geen opvallende toename in het aantal meldingen van mankementen of defecte toestellen de laatste tijd, en ook hebben zich voor zover ik weet in negatieve zin geen wijzigingen voorgedaan in de manier waarop en hoe frequent we producten testen. Dat laatste zou ook niet slim zijn, want dat kost ons geld + slechte klantenervaring.
Ik weet dat het voor mij makkelijk is om te zeggen, maar ik zie zelf absoluut geen aanleiding tot zorgen. :)
Bedankt voor het antwoord.

Gelijk nog een andere vraag. :D

Jullie hebben de "bezelless" Xiaomi Mix, Doogee Mix, Blueboo S1 (preorder) en de Umidigi Crystal (preorder) in aanbod. Komen de MAZE Alpha 4GB en 6GB versies ook in jullie aanbod? Zou jammer zijn als dat toestel achterwege blijft in jullie assortiment. :)
  CHI shopkeeper maandag 28 augustus 2017 @ 05:40:09 #107
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173437155
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:16 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Hoi banggood
Ik heb weer even een vraagje over mijn bestelling 32880707
Is het normaal dat het langer dan een week op Despatched to overseas, Ik heb de andere pakkertjes die ik rond dezelfde tijd hebt besteld al ontvangen gister
Misschien ben ik een beetje ongeduldig? haha
Hi, dat is wel een beetje aan de lange kant inderdaad, al gebeurt het regelmatig dat de tracking lang op dezelfde status blijft staan. Er staat 20 werkdagen voor de door jou gekozen verzendmethode, dus het is een kwestie van geduldig afwachten tot je bestelling binnen is ;)
Mocht de 20 werkdagentermijn (vanaf de datum van verzending) en je hebt nog steeds niets ontvangen, laat het me dan ajb even weten, dan gaan we het oplossen :)
  CHI shopkeeper maandag 28 augustus 2017 @ 05:52:27 #108
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173437166
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bedankt voor het antwoord.

Gelijk nog een andere vraag. :D

Jullie hebben de "bezelless" Xiaomi Mix, Doogee Mix, Blueboo S1 (preorder) en de Umidigi Crystal (preorder) in aanbod. Komen de MAZE Alpha 4GB en 6GB versies ook in jullie aanbod? Zou jammer zijn als dat toestel achterwege blijft in jullie assortiment. :)
geen dank ;)

Wat betreft je andere vraag: ik heb het onze smartphonemanager gevraagd, en die geeft aan dat we de Maze Alpha omwille van kwaliteits-issues (ik heb niet meegekregen welke) helaas niet verkopen. :'(
pi_173437345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:07 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, volgens m'n collega kregen we inderdaad te horen dat de nieuwe voorraad op 4 augustus binnen zou zijn, maar dat bleken tegen de verwachting in uiteindelijk minder dan 100 toestellen te zijn, die vervolgens op basis van besteldatum zijn verzonden. De volgende grote batch verwachten we binnen nu en 2 weken, en op dat moment worden de toestellen ook meteen verstuurd. :)
Hoi, daar ben ik weer. Betreft nog steeds dezelfde order, die nog steeds op back order staat. Het duurt nu wel erg lang! Kun je nog eens kijken hoe lang het nog duurt voordat de telefoon wordt verzonden? Dank! :)
pi_173443431
hey waarom kan deze niet verstuurd worden via PDM
https://www.banggood.com/(...)42.html?rmmds=search

limiet zou toch ingesteld worden tot 30 kilo ? of is dat nog niet ?
  CHI shopkeeper dinsdag 29 augustus 2017 @ 05:10:13 #111
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173455739
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 06:38 schreef Mazou het volgende:

[..]

Hoi, daar ben ik weer. Betreft nog steeds dezelfde order, die nog steeds op back order staat. Het duurt nu wel erg lang! Kun je nog eens kijken hoe lang het nog duurt voordat de telefoon wordt verzonden? Dank! :)
Hi, ik heb het voor je nagevraagd, en het blijkt dat de leverancier nog 2 extra weken nodig heeft om ons van voorraad te voorzien. Dat ligt helaas buiten onze invloed, al hadden we je daar wel even netjes van op de hoogte kunnen stellen (vanwege je berichtje gok ik dat dat niet is gebeurd).
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om te wachten, maar als je er inmiddels een beetje klaar mee bent en je bestelling wilt annuleren om voor iets anders te gaan dan kan ik dat voor je laten doen.
In dat geval hoor ik het graag van je :)
  CHI shopkeeper dinsdag 29 augustus 2017 @ 05:12:01 #112
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173455743
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:51 schreef robinjoo1 het volgende:
hey waarom kan deze niet verstuurd worden via PDM
https://www.banggood.com/(...)42.html?rmmds=search

limiet zou toch ingesteld worden tot 30 kilo ? of is dat nog niet ?
Hi, PDM gaat inderdaad uitbreiden over niet al te lange tijd, maar dat is op dit moment nog niet het geval (ik weet ook niet wanneer precies wel) en om die reden kan het product waar je naar verwijst op dit moment helaas nog niet met PDM worden verzonden. Uiteraard zal ik het hier duidelijk communiceren op het moment dat de uitbreiding een feit is! ;)
pi_173458230
Hi Banggood,

Heb een vraagje over order 33230297 (bluboo winactie). Ik kan sinds verzending de order niet meer tracken. Vorige week heb ik gechat met iemand die een inquery oid zou doen bij de verzendpartij en binnen 48 uur mij van antwoord zou voorzien. Inmiddels klein weekje verder, maar geen info. Kun jij me helpen aan de juiste tracking info?
pi_173458451
ik heb zaterdag een pakje gekregen met een soort wol erin.
ik heb dit niet besteld. heb wel iets anders bestelden dat is er nog steeds niet.

  dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:50:07 #115
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173464352
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 05:12 schreef Banggood het volgende:

Hi.. ik zie op de app dat ordernr 33189747 (een Enusic 003) al op 19 aug in NL is aangekomen.. Ik heb echter niets ontvangen tot op heden..
Er zit ook geen trackingnr bij dus kan verder ook niet zien wat er aan de hand is..
Heb je wat info voor me?
pi_173464930
Nog steeds is de digoo personenweegschaal niet verzonden. Hij is direct te verzenden uit CH warehouse.
Ik heb hem ge pré ordert maanden terug, en nog niks in huis terwijl er al een heleboel mensen hem wel in huis hebben.

Echt hele slechte service dit.
pi_173473821
hey waarom kan zoan simpel lampje niet via pdm

https://www.banggood.com/(...)&utm_campaign=171762
  CHI shopkeeper woensdag 30 augustus 2017 @ 10:34:16 #118
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173476492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:55 schreef Racer88 het volgende:
Hi Banggood,

Heb een vraagje over order 33230297 (bluboo winactie). Ik kan sinds verzending de order niet meer tracken. Vorige week heb ik gechat met iemand die een inquery oid zou doen bij de verzendpartij en binnen 48 uur mij van antwoord zou voorzien. Inmiddels klein weekje verder, maar geen info. Kun jij me helpen aan de juiste tracking info?
Hi, ik heb navraag gedaan bij m'n collega en het blijkt dat je telefoon onderweg is kwijtgeraakt. Dat is balen, maar het gaat helaas wel eens mis onderweg. We gaan je in ieder geval gewoon een nieuwe opsturen. ;) Ik zie dat we nog op de nieuwe voorraad wachten, maar zodra die binnen is gaat er een exemplaar voor je op de post!
  CHI shopkeeper woensdag 30 augustus 2017 @ 12:16:25 #119
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173478310
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hi.. ik zie op de app dat ordernr 33189747 (een Enusic 003) al op 19 aug in NL is aangekomen.. Ik heb echter niets ontvangen tot op heden..
Er zit ook geen trackingnr bij dus kan verder ook niet zien wat er aan de hand is..
Heb je wat info voor me?
Hi, ik kan zelf ook niets meer zien dan dat 'ie inderdaad in NL is aangekomen, en het is dus echt even een kwestie van geduld hebben toe 'ie binnen is (of tot de bezorgtermijn van 20 werkdagen is verlopen, dan hoor ik het graag van je). Ik heb wel wederom een melding gemaakt van het feit dat een bestelling met standard shipping meer dan 10 dagen in NL ligt zonder bezorgd te worden.
Ik hoop natuurlijk dat je 'em nu heel snel binnen hebt :)
  CHI shopkeeper woensdag 30 augustus 2017 @ 12:16:53 #120
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173478320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:13 schreef julius123 het volgende:
ik heb zaterdag een pakje gekregen met een soort wol erin.
ik heb dit niet besteld. heb wel iets anders bestelden dat is er nog steeds niet.

[ afbeelding ]
Hi, dat is bijzonder. Kun je me laten weten op welke order je nog wacht?
  CHI shopkeeper woensdag 30 augustus 2017 @ 12:19:25 #121
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173478369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 01:25 schreef robinjoo1 het volgende:
hey waarom kan zoan simpel lampje niet via pdm

https://www.banggood.com/(...)&utm_campaign=171762
Hi, dat komt doordat er een uitzonderingsregel is geplaatst bij dit product in ons systeem. Ik ga kijken of die kan worden verwijderd en dan kom ik er op terug ;)
  CHI shopkeeper woensdag 30 augustus 2017 @ 12:28:23 #122
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173478575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
Nog steeds is de digoo personenweegschaal niet verzonden. Hij is direct te verzenden uit CH warehouse.
Ik heb hem ge pré ordert maanden terug, en nog niks in huis terwijl er al een heleboel mensen hem wel in huis hebben.

Echt hele slechte service dit.
Hi, ik heb daar vorige maand op gereageerd:

quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 04:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb m'n best voor je gedaan om het warehouse te laten wijzigen, maar dat heb ik helaas niet voor elkaar gekregen. Ik had verwacht dat dat geen probleem zou zijn, maar dit is een van de weinige keren dat het me niet lukt om iets voor elkaar te krijgen. Ik kan snappen dat je geen zin hebt om nog zo lang te wachten, dus in dat geval help ik je wel graag met een refund, als je dat op prijs stelt.
Ik had het met alle plezier voor je gedaan, maar helaas is het niet gelukt. Het laatste aanbod geldt uiteraard nog wel steeds.
pi_173478626
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is bijzonder. Kun je me laten weten op welke order je nog wacht?
pm gestuurd :)
pi_173478939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb navraag gedaan bij m'n collega en het blijkt dat je telefoon onderweg is kwijtgeraakt. Dat is balen, maar het gaat helaas wel eens mis onderweg. We gaan je in ieder geval gewoon een nieuwe opsturen. ;) Ik zie dat we nog op de nieuwe voorraad wachten, maar zodra die binnen is gaat er een exemplaar voor je op de post!
Duidelijk! Bedankt weer voor de service
pi_173481080
Hallo Banggood,

Heb jij een trackingcode voor mij van mijn order 33699825?

Groet,
DJxLaurens
pi_173483781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb daar vorige maand op gereageerd:

[..]

Ik had het met alle plezier voor je gedaan, maar helaas is het niet gelukt. Het laatste aanbod geldt uiteraard nog wel steeds.
Ik wil het product wel graag alleen vind ik de service echt heel asociaal. Totaal niet klachtgericht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')