Verwijder jij je quote ook even danquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Denk dat je even moet kijken naar deze link we kunnen nu 1900 foto's van je zien
Sjipsquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 09:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Verwijder jij je quote ook even dan
Hi, persoonlijk merk ik geen opvallende toename in het aantal meldingen van mankementen of defecte toestellen de laatste tijd, en ook hebben zich voor zover ik weet in negatieve zin geen wijzigingen voorgedaan in de manier waarop en hoe frequent we producten testen. Dat laatste zou ook niet slim zijn, want dat kost ons geld + slechte klantenervaring.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:14 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met producten die verzonden worden? Wordt er nog gecontroleerd op werking/beschadigingen?
De laatste 2/3 maanden lijkt het steeds vaker voor te komen (ook hier op support) dat mensen een defect toestel ontvangen. Ik wil mogelijk weer een toestel bestellen, maar als ik die retourprocedure weer af moet, liever niet.
Bedankt voor het antwoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, persoonlijk merk ik geen opvallende toename in het aantal meldingen van mankementen of defecte toestellen de laatste tijd, en ook hebben zich voor zover ik weet in negatieve zin geen wijzigingen voorgedaan in de manier waarop en hoe frequent we producten testen. Dat laatste zou ook niet slim zijn, want dat kost ons geld + slechte klantenervaring.
Ik weet dat het voor mij makkelijk is om te zeggen, maar ik zie zelf absoluut geen aanleiding tot zorgen.
Hi, dat is wel een beetje aan de lange kant inderdaad, al gebeurt het regelmatig dat de tracking lang op dezelfde status blijft staan. Er staat 20 werkdagen voor de door jou gekozen verzendmethode, dus het is een kwestie van geduldig afwachten tot je bestelling binnen isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:16 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Hoi banggood
Ik heb weer even een vraagje over mijn bestelling 32880707
Is het normaal dat het langer dan een week op Despatched to overseas, Ik heb de andere pakkertjes die ik rond dezelfde tijd hebt besteld al ontvangen gister
Misschien ben ik een beetje ongeduldig? haha
geen dankquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord.
Gelijk nog een andere vraag.
Jullie hebben de "bezelless" Xiaomi Mix, Doogee Mix, Blueboo S1 (preorder) en de Umidigi Crystal (preorder) in aanbod. Komen de MAZE Alpha 4GB en 6GB versies ook in jullie aanbod? Zou jammer zijn als dat toestel achterwege blijft in jullie assortiment.
Hoi, daar ben ik weer. Betreft nog steeds dezelfde order, die nog steeds op back order staat. Het duurt nu wel erg lang! Kun je nog eens kijken hoe lang het nog duurt voordat de telefoon wordt verzonden? Dank!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens m'n collega kregen we inderdaad te horen dat de nieuwe voorraad op 4 augustus binnen zou zijn, maar dat bleken tegen de verwachting in uiteindelijk minder dan 100 toestellen te zijn, die vervolgens op basis van besteldatum zijn verzonden. De volgende grote batch verwachten we binnen nu en 2 weken, en op dat moment worden de toestellen ook meteen verstuurd.
Hi, ik heb het voor je nagevraagd, en het blijkt dat de leverancier nog 2 extra weken nodig heeft om ons van voorraad te voorzien. Dat ligt helaas buiten onze invloed, al hadden we je daar wel even netjes van op de hoogte kunnen stellen (vanwege je berichtje gok ik dat dat niet is gebeurd).quote:Op maandag 28 augustus 2017 06:38 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi, daar ben ik weer. Betreft nog steeds dezelfde order, die nog steeds op back order staat. Het duurt nu wel erg lang! Kun je nog eens kijken hoe lang het nog duurt voordat de telefoon wordt verzonden? Dank!
Hi, PDM gaat inderdaad uitbreiden over niet al te lange tijd, maar dat is op dit moment nog niet het geval (ik weet ook niet wanneer precies wel) en om die reden kan het product waar je naar verwijst op dit moment helaas nog niet met PDM worden verzonden. Uiteraard zal ik het hier duidelijk communiceren op het moment dat de uitbreiding een feit is!quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:51 schreef robinjoo1 het volgende:
hey waarom kan deze niet verstuurd worden via PDM
https://www.banggood.com/(...)42.html?rmmds=search
limiet zou toch ingesteld worden tot 30 kilo ? of is dat nog niet ?
Hi.. ik zie op de app dat ordernr 33189747 (een Enusic 003) al op 19 aug in NL is aangekomen.. Ik heb echter niets ontvangen tot op heden..quote:
Hi, ik heb navraag gedaan bij m'n collega en het blijkt dat je telefoon onderweg is kwijtgeraakt. Dat is balen, maar het gaat helaas wel eens mis onderweg. We gaan je in ieder geval gewoon een nieuwe opsturen. Ik zie dat we nog op de nieuwe voorraad wachten, maar zodra die binnen is gaat er een exemplaar voor je op de post!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:55 schreef Racer88 het volgende:
Hi Banggood,
Heb een vraagje over order 33230297 (bluboo winactie). Ik kan sinds verzending de order niet meer tracken. Vorige week heb ik gechat met iemand die een inquery oid zou doen bij de verzendpartij en binnen 48 uur mij van antwoord zou voorzien. Inmiddels klein weekje verder, maar geen info. Kun jij me helpen aan de juiste tracking info?
Hi, ik kan zelf ook niets meer zien dan dat 'ie inderdaad in NL is aangekomen, en het is dus echt even een kwestie van geduld hebben toe 'ie binnen is (of tot de bezorgtermijn van 20 werkdagen is verlopen, dan hoor ik het graag van je). Ik heb wel wederom een melding gemaakt van het feit dat een bestelling met standard shipping meer dan 10 dagen in NL ligt zonder bezorgd te worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hi.. ik zie op de app dat ordernr 33189747 (een Enusic 003) al op 19 aug in NL is aangekomen.. Ik heb echter niets ontvangen tot op heden..
Er zit ook geen trackingnr bij dus kan verder ook niet zien wat er aan de hand is..
Heb je wat info voor me?
Hi, dat is bijzonder. Kun je me laten weten op welke order je nog wacht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:13 schreef julius123 het volgende:
ik heb zaterdag een pakje gekregen met een soort wol erin.
ik heb dit niet besteld. heb wel iets anders bestelden dat is er nog steeds niet.
[ afbeelding ]
Hi, dat komt doordat er een uitzonderingsregel is geplaatst bij dit product in ons systeem. Ik ga kijken of die kan worden verwijderd en dan kom ik er op terugquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:25 schreef robinjoo1 het volgende:
hey waarom kan zoan simpel lampje niet via pdm
https://www.banggood.com/(...)&utm_campaign=171762
Hi, ik heb daar vorige maand op gereageerd:quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
Nog steeds is de digoo personenweegschaal niet verzonden. Hij is direct te verzenden uit CH warehouse.
Ik heb hem ge pré ordert maanden terug, en nog niks in huis terwijl er al een heleboel mensen hem wel in huis hebben.
Echt hele slechte service dit.
Ik had het met alle plezier voor je gedaan, maar helaas is het niet gelukt. Het laatste aanbod geldt uiteraard nog wel steeds.quote:Op maandag 24 juli 2017 04:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb m'n best voor je gedaan om het warehouse te laten wijzigen, maar dat heb ik helaas niet voor elkaar gekregen. Ik had verwacht dat dat geen probleem zou zijn, maar dit is een van de weinige keren dat het me niet lukt om iets voor elkaar te krijgen. Ik kan snappen dat je geen zin hebt om nog zo lang te wachten, dus in dat geval help ik je wel graag met een refund, als je dat op prijs stelt.
pm gestuurdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is bijzonder. Kun je me laten weten op welke order je nog wacht?
Duidelijk! Bedankt weer voor de servicequote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb navraag gedaan bij m'n collega en het blijkt dat je telefoon onderweg is kwijtgeraakt. Dat is balen, maar het gaat helaas wel eens mis onderweg. We gaan je in ieder geval gewoon een nieuwe opsturen. Ik zie dat we nog op de nieuwe voorraad wachten, maar zodra die binnen is gaat er een exemplaar voor je op de post!
Ik wil het product wel graag alleen vind ik de service echt heel asociaal. Totaal niet klachtgericht.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb daar vorige maand op gereageerd:
[..]
Ik had het met alle plezier voor je gedaan, maar helaas is het niet gelukt. Het laatste aanbod geldt uiteraard nog wel steeds.
Het pakketje is op moment van typen al 22 dagen in Nederland. Ik heb op het lokale postkantoor gevraagd of het pakketje daar was, maar die hebben hem ook niet gekregen. Ik heb zo'n gevoel dat hij niet meer komt. Ook omdat ik 2 andere pakketten later heb besteld en die zijn al lang binnen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je onze gratis standaardverzending hebt gebruikt, en daarmee is je pakketje te tracken tot de Nederlandse grens. Deze is inmiddels in NL gearriveerd, alleen is het niet te zien waar je pakketje zich nu bevind. Voor onze standaardverzending staat een bezorgtermijn van maximaal 20 werkdagen, dus je hebt het is nog even een kwestie van afwachten. Ik ga er vanuit dat 'ie gewoon aankomt, maar mocht 'ie er na 20 werkdagen nog niet zijn, laat het me dan even weten, dan lossen we het op.
Geen dankquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Duidelijk! Bedankt weer voor de service
Hi, ik zie dat deze order is verzonden zonder trackingcode. Hij was wel te volgen tot de Nederlandse grens, maar ik zie dat 'ie inmiddels in NL is gearriveerd, dus er is helaas verder geen info weer te geven. Het is nu dus een kwestie van afwachten toe 'ie wordt bezorgd!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:23 schreef DJxLaurens het volgende:
Hallo Banggood,
Heb jij een trackingcode voor mij van mijn order 33699825?
Groet,
DJxLaurens
Hi, hij doet er wel erg lang over inderdaad. Ik heb gekeken en zie dat na morgen de bezorgtermijn van 20 werkdagen verloopt. Als je dus morgen nog steeds niets hebt kun je me dat na morgen laten weten en dan lossen we het voor je op!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:23 schreef Bakkertjeee het volgende:
[..]
Het pakketje is op moment van typen al 22 dagen in Nederland. Ik heb op het lokale postkantoor gevraagd of het pakketje daar was, maar die hebben hem ook niet gekregen. Ik heb zo'n gevoel dat hij niet meer komt. Ook omdat ik 2 andere pakketten later heb besteld en die zijn al lang binnen.
Hoop dat we er iets aan kunnen doen.
Ik snap het inderdaad, alleen ben ik dus helaas niet bij machte om het warehouse (en daarmee het moment van verzenden) te wijzigen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil het product wel graag alleen vind ik de service echt heel asociaal. Totaal niet klachtgericht.
Hoi, m'n collega van onze customer service geeft aan dat je bestelling al geannuleerd is en dat je refund onderweg is, dus ik ga er vanuit dat het zo opgelost isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:17 schreef OllieNL het volgende:
Vanmiddag heb ik een bestelling (motospeed ck 888 - order nr34088115) geplaatst die ik eigenlijk zou willen annuleren om een andere toetsenhord te bestellen (de ck104, i.v.m andere merk switches). Alleen het annuleren lukt niet, is dit nog mogelijk?
Order mag ook omgezet worden na een CK 104 (https://www.google.nl/url(...)g7kAJQNx3PgZHefyC_WA)
Hi, via deze link kun je je bestelling trackenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef Racer88 het volgende:
Hi Banggood,
Heb vorige week order 33773636 geplaatst. Er zit een trackingcode bij, maar ik krijg hier geen informatie uit. Diverse tracking sites geven aan dat de code niet bestaat. Heb jij misschien tracking informatie voor mij?
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2017 05:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, m'n collega van onze customer service geeft aan dat je bestelling al geannuleerd is en dat je refund onderweg is, dus ik ga er vanuit dat het zo opgelost is
Hij is vandaag binnen gekomen.. Hij wou waarschijnlijk nog niet zo graag bij mij zijn...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan zelf ook niets meer zien dan dat 'ie inderdaad in NL is aangekomen, en het is dus echt even een kwestie van geduld hebben toe 'ie binnen is (of tot de bezorgtermijn van 20 werkdagen is verlopen, dan hoor ik het graag van je). Ik heb wel wederom een melding gemaakt van het feit dat een bestelling met standard shipping meer dan 10 dagen in NL ligt zonder bezorgd te worden.
Ik hoop natuurlijk dat je 'em nu heel snel binnen hebt
En de Elephone S8? Komt die in jullie store?quote:Op maandag 28 augustus 2017 05:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
geen dank
Wat betreft je andere vraag: ik heb het onze smartphonemanager gevraagd, en die geeft aan dat we de Maze Alpha omwille van kwaliteits-issues (ik heb niet meegekregen welke) helaas niet verkopen.
Hoi Banggood,quote:
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen, (ordernr.: 32617390)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, hij doet er wel erg lang over inderdaad. Ik heb gekeken en zie dat na morgen de bezorgtermijn van 20 werkdagen verloopt. Als je dus morgen nog steeds niets hebt kun je me dat na morgen laten weten en dan lossen we het voor je op!
Ok top! Binnen 2 dagen moet je het op je rekening hebben staanquote:Op vrijdag 1 september 2017 12:10 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Bedankt, zeer netjes opgelost!
Ik zie het bedrag dan wel tegemoet. Enige indicatie wanneer?
Goed dat 'ie binnen is en natuurlijk ook goed dat 'ie bevalt!quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij is vandaag binnen gekomen.. Hij wou waarschijnlijk nog niet zo graag bij mij zijn...
Absoluut geen slecht ding voor het geld..
Klinkt wat scherper dan de "warme Engels klinkende" Earson, voor de ene een pro, voor de ander een con.. Wat meer definieerbaar iig
Hi, dit product kan helaas niet worden verzonden met PDM, en om die reden is het het beste om rekening te houden met in ieder geval 21% BTW. Daarnaast komen er nog handelingskosten bij, waarvan ik ze voor deze vervoerder niet precies weet, maar ik zou uitgaan van ergens tussen de 10 en 20 Euro.quote:Op zondag 3 september 2017 00:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
Vraagje over:
https://www.banggood.com/(...)29.html?rmmds=search
Wat kan ik aan douanekosten verwachten? En zit hier een Europese (Nederlands geschikt) adapter bij?
Hi, ik vraag het voor je na bij m'n laptop-collega en dan hoor je het spoedig van mequote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Hoi Banggood,
Wil graag de Jumper EZbook 3 pro bestellen met PDM, zodat ik geen douane kosten heb (klopt dit?)
Nu wil ik echter wel de EZbook 3 pro versie v4, zoals beschreven in deze link:
https://techtablets.com/2(...)-batch-improvements/
dus kijkend naar de onderkant zit er een SSD klepje op deze laptop? Ja dan is het een V4.
Zou je kunnen kijken of Banggood de v4 verkoopt? En als ik toch aan het vragen ben, heb je wellicht een mooie coupon?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Henk
Die gaan we verkopen ja. Ik weet alleen nog niet wanneer, maar als ik daarop een antwoord heb zal ik m'n post nog even aanpassen en je een berichtje sturenquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En de Elephone S8? Komt die in jullie store?
Hi, wil je een herzending of een refund?quote:Op maandag 4 september 2017 09:39 schreef Bakkertjeee het volgende:
[..]
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen, (ordernr.: 32617390)
Hi, dat is uiteraard vervelend om te horen, heb je het ordernummer voor me?quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef janus84 het volgende:
Mijn Blitzwolf-snellader is vorige week gesneuveld, hij geeft niets meer.
Kunnen we dit oplossen?
lokjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat komt doordat er een uitzonderingsregel is geplaatst bij dit product in ons systeem. Ik ga kijken of die kan worden verwijderd en dan kom ik er op terug
Doe maar een refund, Dan bestel ik een andere denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wil je een herzending of een refund?
Date :2017-07-20 05:52:55quote:Op dinsdag 5 september 2017 03:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is uiteraard vervelend om te horen, heb je het ordernummer voor me?
Hi, ik ga voor je kijken en dan kom ik er op terug!quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:47 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Order nummer 32096136 nog steeds niet ontvangen zou jij willen kijken want met de klantenservice kom ik er niet uit.
Alvast bedankt!
Hi, dat kloptquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:26 schreef dimmak het volgende:
Met Priority Direct Mail is de douane gedekt toch?
Hi, ik had nog geen antwoord van m'n shipping-collega, dus net even een reminder gestuurd. Je hoort het van me als ik antwoord hebquote:
Vreemd genoeg is het zo dat untracked post sneller is, ik merk vaak dat dit gewoon snel bezorgd wordt itt dingen met een tracking codequote:Op woensdag 6 september 2017 12:07 schreef Azerdion het volgende:
Hoi Banggood,
erg raar dat ik dit moet doen voor orders met PDM, nog niet eerder problemen ervaren.
Maar het lijkt erop dat twee PDM orders wellicht niet zullen aankomen.
Kan je kijken naar de volgende orders?
- 33583778
Vandaag loopt de 12e werkdag af.
- 33618823
Morgen loopt de 12e werkdag af.
Beide order zijn producten die jullie nu niet meer leveren. Zou erg jammer zijn als deze niet aankomen.
Edit: Overigens lijkt 33565212 (Gratis verzending) al sinds 27 augustus in NL te zijn.
Ik weet dat je er al melding van hebt gemaakt, maar het lijkt erop dat Post NL bewust verschil creëert tussen gratis verzending en PDM.
De gratis verzonden producten zijn namelijk vaak erg snel in NL. Deze order was de 21e geplaatst, dus binnen een week.
Raar.
Bedankt.quote:Op maandag 4 september 2017 10:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Die gaan we verkopen ja. Ik weet alleen nog niet wanneer, maar als ik daarop een antwoord heb zal ik m'n post nog even aanpassen en je een berichtje sturen
Hi, we hebben je een nieuwe lader opgestuurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:12 schreef janus84 het volgende:
[..]
Date :2017-07-20 05:52:55
Order NO. :31901953
Hi, heb je deze order inmiddels ontvangen? zo niet, wil je dan een resend of refund?quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:47 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Order nummer 32096136 nog steeds niet ontvangen zou jij willen kijken want met de klantenservice kom ik er niet uit.
Alvast bedankt!
Hoi niet ontvangen graag een resend.quote:Op vrijdag 8 september 2017 05:22 schreef Banggood het volgende:l
[..]
Hi, heb je deze order inmiddels ontvangen? zo niet, wil je dan een resend of refund?
Hoi, ik heb de tracking voor je bekeken en zie dat je bestelling gisteren is overgedragen aan PostNL, dus er zit in ieder geval weer beweging in. Ik stel voor dat we nog even afwachten hoe het loopt, want je bestelling is dus nu in handen van PostNL, en ik ga er vanuit dat ze 'em dan ook snel bezorgen!quote:Op woensdag 6 september 2017 16:12 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Nog steeds niks ontvangen 32880707
Hi, dat is balen! Helaas kunnen we er na verzending niets meer aan doen, en ik weet niet precies hoe PostNL precies sorteert, maar het lijkt me inderdaad verstandig om contact op te nemen met PostNL zodra je via de tracking ziet dat het pakketje is aangekomen in Nederland, en dan te kijken wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:01 schreef Racer88 het volgende:
Hoi Thomas,
Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik een onvergeefbare fout heb gemaakt bij het doorgeven van mijn adres. (order 34036298) Alles klopt, alleen de postcode had 3131NN moeten zijn in plaats van 3131VM wat er nu staat. Het pakket is al verzonden en in transit. Zijn er nog mogelijkheden om verkeerd afleveren te voorkomen?
Ik hou sowieso track en trace in de gaten en zal contact opnemen met postnl als het pakket in nederland is aangekomen, weet alleen niet of ze mij als ontvanger gaan helpen met een postcode aanpassen...
Pas verhuisd, dus per abuis postcodes door de war gehaald grrrr
quote:
De tracking van beide orders geeft nu wel een resultaat, gelukkig. Wel erg jammer dat ik speciaal PDM heb gekozen i.v.m. de snelle levering en dat een order alsnog buiten de bezorgtijd range wordt bezorgd (moet nog gebeuren). Beide orders zijn namelijk onder de 22 euro.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:07 schreef Azerdion het volgende:
Hoi Banggood,
erg raar dat ik dit moet doen voor orders met PDM, nog niet eerder problemen ervaren.
Maar het lijkt erop dat twee PDM orders wellicht niet zullen aankomen.
Kan je kijken naar de volgende orders?
- 33583778
Vandaag loopt de 12e werkdag af.
- 33618823
Morgen loopt de 12e werkdag af.
- Edit 20u: Order eindigend op 23 is op het ophaalpunt, heb een briefje ontvangen vandaag, andere order is er nog niet. Ook geen briefje o.i.d. -
Beide order zijn producten die jullie nu niet meer leveren. Zou erg jammer zijn als deze niet aankomen.
Edit: Overigens lijkt 33565212 (Gratis verzending) al sinds 27 augustus in NL te zijn.
Ik weet dat je er al melding van hebt gemaakt, maar het lijkt erop dat Post NL bewust verschil creëert tussen gratis verzending en PDM.
De gratis verzonden producten zijn namelijk vaak erg snel in NL. Deze order was de 21e geplaatst, dus binnen een week.
Raar.
Hi, dat ga ik voor je navragen!quote:Op woensdag 6 september 2017 20:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nog twee vragen:
1 Waarom liggen de prijzen van jullie 3D printers veel hoger dan die van Gearbest?
Gearbest levert enkele modellen zelfs vanuit de EU warehouse stukken goedkoper.
2 Ik zie dat jullie Satlink satelliet apparatuur verkopen. Helaas zijn al jullie modellen DVB-S modellen. Komen er modellen als de Satlink WS-6933 (DVB-S2 variant) in jullie assortiment?
Wederom dank.
Hi, ik zie het inderdaad; ik weet niet zeker wat ons beleid is daarvoor maar ik ga het voor je proberen!quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:23 schreef dj-mike het volgende:
Hi Thomas!
3 september heb ik de Chuwi Lapbook 14.1 gepreordered (order 34255578) voor ¤204,66 ex. verzenden. Echter is hij sinds gisteren (op de dag van verzenden) ¤184,49. Vind ik niet echt heel eerlijk.. Zou hem dan ook voor die prijs willen aanschaffen. Ik kom er met de live chat niet uit..
Kan jij iets voor me betekenen? Thanks!
Hi, goed om te horen dat ze allebei resultaat geven nu (PDM komt volgens mij ook vrijwel altijd gewoon aan) maar wel vervelend om te horen dat ze te laat zijn. Ik hoop dat je ze inderdaad vandaag allebei binnen hebt, en bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:21 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
De tracking van beide orders geeft nu wel een resultaat, gelukkig. Wel erg jammer dat ik speciaal PDM heb gekozen i.v.m. de snelle levering en dat een order alsnog buiten de bezorgtijd range wordt bezorgd (moet nog gebeuren). Beide orders zijn namelijk onder de 22 euro.
Anyways, ik hoop dat ik vandaag beide orders in handen heb
Hi, dat is erg vervelend. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing!quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:24 schreef Wortelsky het volgende:
Hallo
Ik zit met een probleem, mijn order is nooit aangekomen bij mijn huis, en is weer terug gestuurd naar BG maar daar zeggen ze dat i daar weer niet terug gekomen is, en is het advies wachten. Het was een Prio shipping en ik wacht al bijna 2 maanden! Help graag. Betreft order 31867007.
Hi, ik ga m'n collega vragen het uit te zoeken en dan kom ik er op terug als ik meer info hebquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?
Die zegt over mijn retourtje nu dit:
2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted
2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau
In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst
(oospronkelijk 2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)
Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.
Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen
Hi, als je PDM kiest dan krijg je inderdaad niet te maken met douanekostenquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:23 schreef Chance2Win het volgende:
Hallo Banggood,
Waarschijnlijk is het al eens gevraagd maar kan het niet 1-2-3 vinden:
Als ik PDM kies bij een Xiaomi Mi 6 uit het HK warehouse, gaat dit dan nu ook via de route HK > UK > NL zodat er geen extra kosten bij komen?
quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, goed om te horen dat ze allebei resultaat geven nu (PDM komt volgens mij ook vrijwel altijd gewoon aan) maar wel vervelend om te horen dat ze te laat zijn. Ik hoop dat je ze inderdaad vandaag allebei binnen hebt, en bedankt voor de update!
A top. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing!
Bedankt.quote:
Hij verschilt ook als je de webshop bezoekt via een desktop, raar inderdaad. Zo zie je wel dat de prijzen heel erg schommelen. Misschien dat de prijzen in het overzicht gecached worden om te zorgen voor een snellere laadtijd van al die producten? En dat de huidige prijs pas wordt opgehaald als je naar de productpagina gaat.quote:Op maandag 11 september 2017 10:56 schreef dimmak het volgende:
Nog een vraag, hoe kan het zo zijn dat de prijzen in de app verschillen? In de lijst kost de Xiaomi TV box ¤ 58,80 en als ik hem aan klik ¤ 65,33.
Hi, ik kan je een resend(weer met PDM) of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?quote:
Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nog een andere vraag.
Wat adviseer je als shipping methode wanneer grote dingen als 3D printers worden besteld?
De normale shipping methode Air Parcel Registered, of is het verstandiger om die andere twee, EMS Express Mail Service of Expedited Shipping Service te gebruiken?
Ik zie ook dat er shipping insurance toegevoegd kan worden. Ik heb dat al eens aangeschaft bij mijn mobiel, maar het tempo van afwikkeling en geld terug (mobiel kwam defect aan) was niet bepaald snel te noemen en werd met normale snelheid afgehandeld.
Of is dat echt een verzekering voor bij wanneer je pakket onderweg verloren gaat of een heel ander item bij je bezorgd wordt?
Als je die laatste shipping service kiest, kun je ook een tariff insurance afsluiten. BG beweert dan dat je 50 tot 100% van de douanekosten terug krijgt. BG bepaalt ongetwijfeld welk percentage wordt vergoed. Kun je ook zeggen op basis waarvan zij dat bepalen? Voor enkele printers ligt deze verzekering namelijk op meer dan 50 euro.
En nog een laatste vraag: Als zo'n printer defect aankomt of met een defect onderdeel, ben je dan genoodzaakt om die hele printer terug te sturen of kan BG ook gewoon de vervangende onderdelen naar je toe sturen?
Bedankt.
Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordt Verzekering zorgt er normaal gesproken voor dat een refund of resend sneller wordt afgehandeld, maar je kunt dat ook gewoon via hier regelen als er iets mis is dus dat is geen rampquote:Op maandag 11 september 2017 09:24 schreef dimmak het volgende:
Ik heb gister een order gedaan. Nu heb ik voor PDM verzending gekozen maar nu lees ik in de app dat er geen tracking bij zit. Klopt dit? Of krijg ik di nog toegewezen na verzending? En is er anders een manier dat ik er alsnog een tracking bij krijg?
Ordernummer: 35015253
Alvast bedankt
Edit: idem met verzekering, is die evengoed ook nog nodig met PDM? Heb ik helaas niet naar gekeken.
Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven?quote:Op maandag 11 september 2017 12:07 schreef Miniem het volgende:
Zag dat de nieuwe blitzwolf charger uit is, die had ik nog tegoed Kun jij het verder regelen Thomas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |