abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172873447
registreer om deze reclame te verbergen
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD

OwKvkWp.png

Banggood bestaat sinds 2006 en vanaf dat moment zijn we n van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creer hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email([email protected]) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
logo.png
pi_172876695
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 06:56 schreef zerokil het volgende:

[..]

Postnl kan niks vinden en verwijzen me door, is het vaker voorgekomen dat pakketjes in Nederland vertraagd worden geleverd?
Ik lees terug dat je pakketje untracked is (binnen NL). Mijn laatste paar untracked bestellingen lagen pas anderhalve week na de aankomst in NL in mijn brievenbus. Ik had hier ook al over gepost, vond het namelijk raar en onlogisch dat Post NL pakketje meer dan een week ergens in NL gaat onderbrengen.

Ik zou dus nog even geduld hebben :)
pi_172876781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:39 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Ik lees terug dat je pakketje untracked is (binnen NL). Mijn laatste paar untracked bestellingen lagen pas anderhalve week na de aankomst in NL in mijn brievenbus. Ik had hier ook al over gepost, vond het namelijk raar en onlogisch dat Post NL pakketje meer dan een week ergens in NL gaat onderbrengen.

Ik zou dus nog even geduld hebben :)
Bedankt voor je reactie, inmiddels mijn telefoon al n keer laten vallen omdat de achterkant nogal "glad" is... Gelukkig wel al een glass screenprotector er op zitten..
pi_172880975
registreer om deze reclame te verbergen
Order 31388602 mag worden teruggestuurd.
Ik heb uiteindelijk een formulier ontvangen.

Ik zal dat morgen of zaterdag via PostNL doen.
Moet dit aangetekend, verzekerd of kan dat gewoon standaard met track & trace?

Nu krijg ik de helft van deze kosten terug zeggen ze.
Op zich niet mee eens, maar goed...als ik de kosten van de drone maar terug krijg.
Enig idee op welke termijn dat zal zijn?

Groeten Marco
pi_172885732
Hallo,

Ik heb al gemaild over een defect in een artikel die ik ontvangen heb (1124545 in order 31544611), en nu wordt gevraagd een video van het probleem te maken. Ik heb alleen geen idee hoe ik duidelijk in een video kan aantonen. Rechterkant van bluetooth ear buds werkt niet goed. Erg zacht geluid komt er uit die kant.

Ook heb ik het shippinglabel niet meer, omdat die al bij het vuilnis is en de container al opgehaald is.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Mijn Youtube channel
  CHI shopkeeper vrijdag 4 augustus 2017 @ 04:28:19 #6
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172896329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 16:52 schreef descheep het volgende:
Order 31388602 mag worden teruggestuurd.
Ik heb uiteindelijk een formulier ontvangen.

Ik zal dat morgen of zaterdag via PostNL doen.
Moet dit aangetekend, verzekerd of kan dat gewoon standaard met track & trace?

Nu krijg ik de helft van deze kosten terug zeggen ze.
Op zich niet mee eens, maar goed...als ik de kosten van de drone maar terug krijg.
Enig idee op welke termijn dat zal zijn?

Groeten Marco
Hoi Marco, dit kan gewoon met PostNL standaardverzending, maar inderdaad wel met een trackingcode.
Wat betreft de verzendkosten: dat is je verkeerd verteld, want voor de categorie producten waaronder jouw drone valt geldt dat als je binnen 3 dagen na ontvangst een melding doet van een DOA, je de verzendkosten volledig vergoed krijgt op het moment dat je drone bij ons arriveert. Als je uiteindelijk als nog maar de helft terugkrijgt, laat het me dan even weten, dan zorg ik ervoor dat de andere helft alsnog wordt overgemaakt. ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 4 augustus 2017 @ 04:29:15 #7
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172896330
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:04 schreef Albert86 het volgende:
Hallo,

Ik heb al gemaild over een defect in een artikel die ik ontvangen heb (1124545 in order 31544611), en nu wordt gevraagd een video van het probleem te maken. Ik heb alleen geen idee hoe ik duidelijk in een video kan aantonen. Rechterkant van bluetooth ear buds werkt niet goed. Erg zacht geluid komt er uit die kant.

Ook heb ik het shippinglabel niet meer, omdat die al bij het vuilnis is en de container al opgehaald is.
Hi, dat wordt een lastig verhaal inderdaad. Ik heb m'n collega hiernaar gevraagd, en ik kan je een resend of refund aanbieden, dus ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 4 augustus 2017 @ 04:50:56 #8
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172896361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:34 schreef Zith het volgende:
Beste Mr Bang,

Een pakketje (Order No: 29554596) die ik op 5 Juni heb besteld is nog niet aangekomen. Het is volgens 17track op 15 Juni in Nederland aangekomen.

Op https://www.internationalparceltracking.com/ kan ik het pakket niet vinden.

Ik heb hierover de normale banggood service gemaild en die vertelden mij dat ik bij de post office moest bellen en dat "The shipping company confirm that your package is at the local place of destination." . Ik heb met PostNL gebeld en die vertelden mij dat ze het pakketje nooit hebben ontvangen.

Zou je er een blik op willen werpen?
Hi, we hebben alles nog eens nagelopen, maar het lijkt er inderdaad op dat ie kwijt is, en dus bied ik je bij deze een refund/resend aan. Ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat!
pi_172897074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 04:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, we hebben alles nog eens nagelopen, maar het lijkt er inderdaad op dat ie kwijt is, en dus bied ik je bij deze een refund/resend aan. Ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat!
Hey, hartstikke bedankt! Een refund is prima.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172898063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 04:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat wordt een lastig verhaal inderdaad. Ik heb m'n collega hiernaar gevraagd, en ik kan je een resend of refund aanbieden, dus ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat ;)
Mijn voorkeur gaat dan uit naar een refund.

Net nog even verder getest en het volume gaat ook willekeurig op en neer. Zeer irritant.

Bedankt voor de moeite.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Mijn Youtube channel
  CHI shopkeeper vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:02:35 #11
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172898399
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:10 schreef tharonny het volgende:

[..]

Hoi,

Ondertussen al wat wijzer geworden? :)
Hi, sorry voor de late reactie.. Heb je het toevallig met kaartjes geprobeerd die allemaal een opslagcapaciteit van meer dan 2GB hebben? Dat is volgens m'n collega namelijk bij veel klanten de reden. Deze maximale opslagcapaciteit staat op de productpagina vermeld, maar ik las er zelf in eerste instantie overheen, dus wellicht is dat bij jou ook het geval geweest. Ik wacht je reactie af!
pi_172898976
Ik heb mijn pakje begin vd week de deur uit gedaan, heb het uiteindelijk maar laten verzekeren tot 500 euro. Er raken wel eens dingen kwijt in de post.. Dit was iets van 1,5 euro extra, heb bonnetje gemaild en aangegeven dat ik die extra kosten niet vergoed hoef te hebben ;) Pakje is inmiddels NL al uit, ben benieuwd wanneer ie aan komt :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper zaterdag 5 augustus 2017 @ 03:56:14 #13
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172918306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb mijn pakje begin vd week de deur uit gedaan, heb het uiteindelijk maar laten verzekeren tot 500 euro. Er raken wel eens dingen kwijt in de post.. Dit was iets van 1,5 euro extra, heb bonnetje gemaild en aangegeven dat ik die extra kosten niet vergoed hoef te hebben ;) Pakje is inmiddels NL al uit, ben benieuwd wanneer ie aan komt :)
Hi, dank je voor de update ;) Als je een week of 3 aanhoudt dan kom je een aardig eind in de goede richting, en je zou daarna een bevestiging moeten ontvangen dat we het pakketje hebben ontvangen (je kunt dit dan ook via de tracking zien). Als de tracking aangeeft dat je order hier is aangekomen maar je hoort verder niets (dat gebeurt helaas ook weleens), kun je het me dan laten weten? Ik zal het dan verder voor je afhandelen. :)
pi_172925963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor de late reactie.. Heb je het toevallig met kaartjes geprobeerd die allemaal een opslagcapaciteit van meer dan 2GB hebben? Dat is volgens m'n collega namelijk bij veel klanten de reden. Deze maximale opslagcapaciteit staat op de productpagina vermeld, maar ik las er zelf in eerste instantie overheen, dus wellicht is dat bij jou ook het geval geweest. Ik wacht je reactie af!
Hoi, de kaartjes waarmee ik het geprobeerd had waren wel allemaal 2gb kaartjes. Ik kwam zojuist bij toeval nog een 4e 2gb kaartje tegen en hiermee kreeg ik de foutmelding niet. Ik kan dus weer verder en mijn probleem is opgelost. Bedankt voor de moeite :)
pi_172930254
Ik heb vorige week een bestelling gemaakt bij banggood en gekozen voor het verzenden bij Priority Direct Mail, maar blijkbaar is het verzonden bij DHL vanuit een DEPOT in de VS. Is dit normaal of heeft banggood toch voor een andere verzend optie gekozen ?
pi_172934249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 04:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, we hebben alles nog eens nagelopen, maar het lijkt er inderdaad op dat ie kwijt is, en dus bied ik je bij deze een refund/resend aan. Ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat!
Al bekend hoe het opgelost wordt? Had aangeveven dat mijn voorkeur naar refund gaat.

Edit: zojuist refund gekregen. Hartelijk dank :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Albert86 op 05-08-2017 22:49:10 ]
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Mijn Youtube channel
  CHI shopkeeper maandag 7 augustus 2017 @ 10:16:59 #17
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172965086
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 08:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Hey, hartstikke bedankt! Een refund is prima.
Hi, de refund is voor het weekend gedaan, dus die heb je nu als het goed is binnen en anders gebeurt dat spoedig ;)
  CHI shopkeeper maandag 7 augustus 2017 @ 10:21:02 #18
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172965168
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:43 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Al bekend hoe het opgelost wordt? Had aangeveven dat mijn voorkeur naar refund gaat.

Edit: zojuist refund gekregen. Hartelijk dank :)
Sorry vergeten door te geven ;) Geen dank!
  CHI shopkeeper maandag 7 augustus 2017 @ 10:23:07 #19
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172965219
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:47 schreef Joeri_Libens het volgende:
Ik heb vorige week een bestelling gemaakt bij banggood en gekozen voor het verzenden bij Priority Direct Mail, maar blijkbaar is het verzonden bij DHL vanuit een DEPOT in de VS. Is dit normaal of heeft banggood toch voor een andere verzend optie gekozen ?
Hi, heb je het ordernummer voor me? Dan kijk ik het voor je na!
  CHI shopkeeper maandag 7 augustus 2017 @ 10:23:52 #20
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172965230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef tharonny het volgende:

[..]

Hoi, de kaartjes waarmee ik het geprobeerd had waren wel allemaal 2gb kaartjes. Ik kwam zojuist bij toeval nog een 4e 2gb kaartje tegen en hiermee kreeg ik de foutmelding niet. Ik kan dus weer verder en mijn probleem is opgelost. Bedankt voor de moeite :)
Hi, dat is goed om te horen! Geen dank en veel plezier ermee :D
pi_172973643
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, heb je het ordernummer voor me? Dan kijk ik het voor je na!
Hier is het Order No: 32523782.

Alvast bedankt!
pi_172977007
Hoi, ik heb vorige week een telefoon besteld. Er stond toen bij het product vermeld dat het op 4 augustus verwacht werd maar nu staat er 'coming soon'. Kunnen jullie een indicatie geven wanneer de telefoon wordt verzonden? Ordernr. 32320790.
pi_172980051
Goedenavond Webcare,

Ik probeer het maar even hier want ik kan op de site helaas niet het formulier afronden om mijn vraag te stellen.

Ik heb eind Mei een Cube Iwork1X besteld die keurig in Juni is afgeleverd.

Ik heb hem nu ongeveer 5 a 6 keer gebruikt maar vanavond wilde de Cube niet opstarten. De blauwe lampjes reageren niet en bij het starten hoor ik alleen een raar piepend geluid vanuit de tablet waarna er verder niets gebeurd.

Ik heb hem een uurtje of twee aan de lader gehangen in de hoop dat hij het weer zou doen ( hier hoort normaal dan ook een lampje te branden, wat niet gebeurde..) maar ook dit bracht helaas geen uitkomst.

Mijn ordernummer was: 29131836.

Ik hoop dat je iets voor me kunt betekenen!
Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:23:26 #24
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172989239
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:35 schreef Joeri_Libens het volgende:

[..]

Hier is het Order No: 32523782.

Alvast bedankt!
Hi, ik zie dat het systeem automatisch je order heeft gewijzigd naar ons US warehouse, omdat er geen voorraad meer was in ons CN warehouse. Het product komt dus gewoon jouw kant op met PDM. Ik weet niet 100% zeker of PDM vanuit Amerika ook automatisch afrekent met douanekosten, maar omdat je hebt gekozen voor ons Chinese warehouse doen we daar niet moeilijk over. Krijg je dus toch te maken met kosten dan kun je dat hier laten weten, en op vertoon van de door jou ontvangen brief verrekenen we dan de kosten met je ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:12 #25
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172990478
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:18 schreef Mazou het volgende:
Hoi, ik heb vorige week een telefoon besteld. Er stond toen bij het product vermeld dat het op 4 augustus verwacht werd maar nu staat er 'coming soon'. Kunnen jullie een indicatie geven wanneer de telefoon wordt verzonden? Ordernr. 32320790.
Hi, volgens m'n collega kregen we inderdaad te horen dat de nieuwe voorraad op 4 augustus binnen zou zijn, maar dat bleken tegen de verwachting in uiteindelijk minder dan 100 toestellen te zijn, die vervolgens op basis van besteldatum zijn verzonden. De volgende grote batch verwachten we binnen nu en 2 weken, en op dat moment worden de toestellen ook meteen verstuurd. :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')