Ik lees terug dat je pakketje untracked is (binnen NL). Mijn laatste paar untracked bestellingen lagen pas anderhalve week na de aankomst in NL in mijn brievenbus. Ik had hier ook al over gepost, vond het namelijk raar en onlogisch dat Post NL pakketje meer dan een week ergens in NL gaat onderbrengen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 06:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Postnl kan niks vinden en verwijzen me door, is het vaker voorgekomen dat pakketjes in Nederland vertraagd worden geleverd?
Bedankt voor je reactie, inmiddels mijn telefoon al één keer laten vallen omdat de achterkant nogal "glad" is... Gelukkig wel al een glass screenprotector er op zitten..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:39 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik lees terug dat je pakketje untracked is (binnen NL). Mijn laatste paar untracked bestellingen lagen pas anderhalve week na de aankomst in NL in mijn brievenbus. Ik had hier ook al over gepost, vond het namelijk raar en onlogisch dat Post NL pakketje meer dan een week ergens in NL gaat onderbrengen.
Ik zou dus nog even geduld hebben
Hoi Marco, dit kan gewoon met PostNL standaardverzending, maar inderdaad wel met een trackingcode.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:52 schreef descheep het volgende:
Order 31388602 mag worden teruggestuurd.
Ik heb uiteindelijk een formulier ontvangen.
Ik zal dat morgen of zaterdag via PostNL doen.
Moet dit aangetekend, verzekerd of kan dat gewoon standaard met track & trace?
Nu krijg ik de helft van deze kosten terug zeggen ze.
Op zich niet mee eens, maar goed...als ik de kosten van de drone maar terug krijg.
Enig idee op welke termijn dat zal zijn?
Groeten Marco
Hi, dat wordt een lastig verhaal inderdaad. Ik heb m'n collega hiernaar gevraagd, en ik kan je een resend of refund aanbieden, dus ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaatquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:04 schreef Albert86 het volgende:
Hallo,
Ik heb al gemaild over een defect in een artikel die ik ontvangen heb (1124545 in order 31544611), en nu wordt gevraagd een video van het probleem te maken. Ik heb alleen geen idee hoe ik duidelijk in een video kan aantonen. Rechterkant van bluetooth ear buds werkt niet goed. Erg zacht geluid komt er uit die kant.
Ook heb ik het shippinglabel niet meer, omdat die al bij het vuilnis is en de container al opgehaald is.
Hi, we hebben alles nog eens nagelopen, maar het lijkt er inderdaad op dat ie kwijt is, en dus bied ik je bij deze een refund/resend aan. Ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:34 schreef Zith het volgende:
Beste Mr Bang,
Een pakketje (Order No: 29554596) die ik op 5 Juni heb besteld is nog niet aangekomen. Het is volgens 17track op 15 Juni in Nederland aangekomen.
Op https://www.internationalparceltracking.com/ kan ik het pakket niet vinden.
Ik heb hierover de normale banggood service gemaild en die vertelden mij dat ik bij de post office moest bellen en dat "The shipping company confirm that your package is at the local place of destination." . Ik heb met PostNL gebeld en die vertelden mij dat ze het pakketje nooit hebben ontvangen.
Zou je er een blik op willen werpen?
Hey, hartstikke bedankt! Een refund is prima.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 04:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben alles nog eens nagelopen, maar het lijkt er inderdaad op dat ie kwijt is, en dus bied ik je bij deze een refund/resend aan. Ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat!
Mijn voorkeur gaat dan uit naar een refund.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 04:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat wordt een lastig verhaal inderdaad. Ik heb m'n collega hiernaar gevraagd, en ik kan je een resend of refund aanbieden, dus ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat
Hi, sorry voor de late reactie.. Heb je het toevallig met kaartjes geprobeerd die allemaal een opslagcapaciteit van meer dan 2GB hebben? Dat is volgens m'n collega namelijk bij veel klanten de reden. Deze maximale opslagcapaciteit staat op de productpagina vermeld, maar ik las er zelf in eerste instantie overheen, dus wellicht is dat bij jou ook het geval geweest. Ik wacht je reactie af!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:10 schreef tharonny het volgende:
[..]
Hoi,
Ondertussen al wat wijzer geworden?
Hi, dank je voor de update Als je een week of 3 aanhoudt dan kom je een aardig eind in de goede richting, en je zou daarna een bevestiging moeten ontvangen dat we het pakketje hebben ontvangen (je kunt dit dan ook via de tracking zien). Als de tracking aangeeft dat je order hier is aangekomen maar je hoort verder niets (dat gebeurt helaas ook weleens), kun je het me dan laten weten? Ik zal het dan verder voor je afhandelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb mijn pakje begin vd week de deur uit gedaan, heb het uiteindelijk maar laten verzekeren tot 500 euro. Er raken wel eens dingen kwijt in de post.. Dit was iets van 1,5 euro extra, heb bonnetje gemaild en aangegeven dat ik die extra kosten niet vergoed hoef te hebben Pakje is inmiddels NL al uit, ben benieuwd wanneer ie aan komt
Hoi, de kaartjes waarmee ik het geprobeerd had waren wel allemaal 2gb kaartjes. Ik kwam zojuist bij toeval nog een 4e 2gb kaartje tegen en hiermee kreeg ik de foutmelding niet. Ik kan dus weer verder en mijn probleem is opgelost. Bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry voor de late reactie.. Heb je het toevallig met kaartjes geprobeerd die allemaal een opslagcapaciteit van meer dan 2GB hebben? Dat is volgens m'n collega namelijk bij veel klanten de reden. Deze maximale opslagcapaciteit staat op de productpagina vermeld, maar ik las er zelf in eerste instantie overheen, dus wellicht is dat bij jou ook het geval geweest. Ik wacht je reactie af!
Al bekend hoe het opgelost wordt? Had aangeveven dat mijn voorkeur naar refund gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 04:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben alles nog eens nagelopen, maar het lijkt er inderdaad op dat ie kwijt is, en dus bied ik je bij deze een refund/resend aan. Ik hoor graag van je waar je voorkeur naar uitgaat!
Hi, de refund is voor het weekend gedaan, dus die heb je nu als het goed is binnen en anders gebeurt dat spoedigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Hey, hartstikke bedankt! Een refund is prima.
Sorry vergeten door te geven Geen dank!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:43 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Al bekend hoe het opgelost wordt? Had aangeveven dat mijn voorkeur naar refund gaat.
Edit: zojuist refund gekregen. Hartelijk dank
Hi, heb je het ordernummer voor me? Dan kijk ik het voor je na!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:47 schreef Joeri_Libens het volgende:
Ik heb vorige week een bestelling gemaakt bij banggood en gekozen voor het verzenden bij Priority Direct Mail, maar blijkbaar is het verzonden bij DHL vanuit een DEPOT in de VS. Is dit normaal of heeft banggood toch voor een andere verzend optie gekozen ?
Hi, dat is goed om te horen! Geen dank en veel plezier ermeequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef tharonny het volgende:
[..]
Hoi, de kaartjes waarmee ik het geprobeerd had waren wel allemaal 2gb kaartjes. Ik kwam zojuist bij toeval nog een 4e 2gb kaartje tegen en hiermee kreeg ik de foutmelding niet. Ik kan dus weer verder en mijn probleem is opgelost. Bedankt voor de moeite
Hier is het Order No: 32523782.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, heb je het ordernummer voor me? Dan kijk ik het voor je na!
Hi, ik zie dat het systeem automatisch je order heeft gewijzigd naar ons US warehouse, omdat er geen voorraad meer was in ons CN warehouse. Het product komt dus gewoon jouw kant op met PDM. Ik weet niet 100% zeker of PDM vanuit Amerika ook automatisch afrekent met douanekosten, maar omdat je hebt gekozen voor ons Chinese warehouse doen we daar niet moeilijk over. Krijg je dus toch te maken met kosten dan kun je dat hier laten weten, en op vertoon van de door jou ontvangen brief verrekenen we dan de kosten met jequote:Op maandag 7 augustus 2017 16:35 schreef Joeri_Libens het volgende:
[..]
Hier is het Order No: 32523782.
Alvast bedankt!
Hi, volgens m'n collega kregen we inderdaad te horen dat de nieuwe voorraad op 4 augustus binnen zou zijn, maar dat bleken tegen de verwachting in uiteindelijk minder dan 100 toestellen te zijn, die vervolgens op basis van besteldatum zijn verzonden. De volgende grote batch verwachten we binnen nu en 2 weken, en op dat moment worden de toestellen ook meteen verstuurd.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:18 schreef Mazou het volgende:
Hoi, ik heb vorige week een telefoon besteld. Er stond toen bij het product vermeld dat het op 4 augustus verwacht werd maar nu staat er 'coming soon'. Kunnen jullie een indicatie geven wanneer de telefoon wordt verzonden? Ordernr. 32320790.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |